Heb ik ook gehaald! Ze doen het alleen nietquote:Op maandag 31 mei 2010 14:57 schreef Merel1808 het volgende:
Lampionnetjes!![]()
[ afbeelding ]
Nu nog mooi weer
Je hebt ze al laten opladen neem ik aan.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:54 schreef Aventura het volgende:
[..]
Heb ik ook gehaald! Ze doen het alleen niet
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:59 schreef trovey het volgende:
[..]
Ook het schakelaartje omgezet naar aan.![]()
Ze zijn van stof.. Maar of t apparaat er zelf tegen kan?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb vorige week een 6 euro stijltang gekocht, die werkt primaIk was echt aangenaam verrast
En afgelopen maandag die kaartendoos, die is echt tof! Leuke kaarten ook weer
Ik twijfel nog steeds over de balkon lampionnetjes... Ik denk dat ze niet echt tegen regen kunnen? En ik denk dat ik ze dan of niet gebruik (ze blijven binnen) of ze vergeet binnen te halen voor regen
Ah, ik dacht ook dat ze van papier waren, dus dat is dan al weer een meevallerquote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:14 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ze zijn van stof.. Maar of t apparaat er zelf tegen kan?
Oeh, dan wil ik het er misschien toch wel op wagenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:16 schreef Merel1808 het volgende:
Ik heb ze nu sinds zondagmiddag hangen, en zondagavond heeft het hier echt geregend voor het leven (inclusief hagel etc), en ze doen het nog prima. Nu weet ik natuurlijk niet of dat zo blijft na 10 regenbuien, maar voor 5 euro wil ik dat best proberen
Voor mannen weet ik het niet, maar voor vrouwen zijn de basics echt goed te doen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:21 schreef NetSphere het volgende:
HAHA ik houd van de action! Alles drie cent enzo haha. Ik vermijd alleen het kleding gedeelte. Gatverdamme als ik die broeken zie daar wahhaa.
Hier staat de boel altijd op aan....gebruik ze gewoon elke avond, ook als ik er niet zit. Die batterij kan dat prima hebben hoor. De batterijen van de oplaadbare lampen van vorige zomer doen het ook nog gewoon en anders doe je er gewoon nieuwe (goedkope) oplaadbare AA-batterijen in als ze er mee stoppen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:01 schreef NouMooiNiet het volgende:
Laten jullie dat schakelaartje altijd op AAN staan, of eerst opladen - UIT - en pas aan wanneer je ze aan wilt?? - en weer op AAN als ze op moeten laten??
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:54 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Voor mannen weet ik het niet, maar voor vrouwen zijn de basics echt goed te doen.
Simpele uni topjes voor 2 euro 20 ofzo, kan je je geen buil aan vallen.
Het enige probleem is dat je echt even moet passen, want ik heb een blauw en een groen topje, allebei S, maar de groene is bijna een jurkje zo lang, en de blauwe is wel een normale lengte
Terwijl ze wel allebei hetzelfde kosten, in hetzelfde schap lagen en de verpakkingen waren ook gelijk.
Thanks, ze liggen nu op mn balkon op te laden! Straks even ophangen!!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:11 schreef trovey het volgende:
[..]
Hier staat de boel altijd op aan....gebruik ze gewoon elke avond, ook als ik er niet zit. Die batterij kan dat prima hebben hoor. De batterijen van de oplaadbare lampen van vorige zomer doen het ook nog gewoon en anders doe je er gewoon nieuwe (goedkope) oplaadbare AA-batterijen in als ze er mee stoppen.
De meegeleverde oplaadbare batterijen zijn blijkbaar niet goed. Of weer inleveren of zelf de oplaadbare batterijen vervangen door andere (goedkope) oplaadbare batterijen.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:35 schreef NouMooiNiet het volgende:Mijn lampionnetjes werken niet zoals t hoort...
![]()
Ik heb ze op AAN gezet, liggen al 2 dagen in de zon. sávonds gaan ze niet aan, wel wanneer ik de schakelaar ff omzet naar uit en aan. Dan branden ze zo'n 10 sec en gaan ze weer uit???
HELP iemand??
Thanks, dat ga ik proberen!quote:Op zondag 6 juni 2010 13:40 schreef trovey het volgende:
[..]
De meegeleverde oplaadbare batterijen zijn blijkbaar niet goed. Of weer inleveren of zelf de oplaadbare batterijen vervangen door andere (goedkope) oplaadbare batterijen.
Okeeeequote:
Yep, gewoon constant op aan...laden ze overdag op en 's avonds branden ze tot de batterijen leeg zijn. Schijnt ook beter voor de levensduur van de batterijen te zijn dat volledig op- en ontladen. Alhoewel ik zelf niet elke avond op mijn balkonnetje zit vinden mijn katten dat extra licht wel prettig als ze op het balkon vertoeven.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:53 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Okeeee
Heb jij ze gewoon op AAN staan en hoef je er verder niks meer aan te doen, gaan savonds vanzelf aan??
dan weet ik een beetje hoe t HOORT te werken..![]()
Een kat heeft prima nachtvisie. Betwijfel of ze die gekleurde lampjes zo leuk vindenquote:Op zondag 6 juni 2010 14:02 schreef trovey het volgende:
[..]
Yep, gewoon constant op aan...laden ze overdag op en 's avonds branden ze tot de batterijen leeg zijn. Schijnt ook beter voor de levensduur van de batterijen te zijn dat volledig op- en ontladen. Alhoewel ik zelf niet elke avond op mijn balkonnetje zit vinden mijn katten dat extra licht wel prettig als ze op het balkon vertoeven.
Die vinden ze heel leuk...vooral als ze ze heen en weer kunnen meppenquote:Op zondag 6 juni 2010 17:19 schreef Cherryblossom het volgende:
[..]
Een kat heeft prima nachtvisie. Betwijfel of ze die gekleurde lampjes zo leuk vinden
Dan heb je in my AT op het x-je achter de naam van het topic (nou ja, in die balk zeg maar) gedruktquote:Op zondag 6 juni 2010 13:57 schreef lynda het volgende:
(hey nou staat dit topic opeens niet meer in my AT)
Die hele functie had ik toen nog niet staanquote:Op zondag 6 juni 2010 17:58 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Dan heb je in my AT op het x-je achter de naam van het topic (nou ja, in die balk zeg maar) gedrukt
Waar staat die x dan? Ik zie helemaal die optie niet?quote:Op zondag 6 juni 2010 17:58 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Dan heb je in my AT op het x-je achter de naam van het topic (nou ja, in die balk zeg maar) gedrukt
En kreeg je je rooster makkelijk schoon????quote:Op zondag 6 juni 2010 19:22 schreef Cyan het volgende:
We hebben gister gebarbecued op de vuurkorf/barbecue en voor 23 euro is er niets mis mee en is het een goede barbecue! Je moet alleen wel zelf even 3 gaten bij boren om de schroefjes te kunnen bevestigen.
Ja zelfs dat ging gemakkelijk!quote:Op zondag 6 juni 2010 20:04 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
En kreeg je je rooster makkelijk schoon????
volgens mij wel, die staan ook alweer tussen de 100 nieuwste artikelen-lijst!quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:56 schreef ChatGirl het volgende:
Hebben ze al weer schoolagenda's en dat soort spul? En volgende week zijn Ferrero Rocher en Raffaelo in de aanbieding
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:56 schreef ChatGirl het volgende:
En volgende week zijn Ferrero Rocher en Raffaelo in de aanbieding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |