Eerst hadden ze anderen waar ik niet leuks tussen vond zitten. Nou vind ik deze ook niet echt leuk, maar misschien hebben ze meer nieuwe.quote:PP 100x100cm 1247
buitenschilderij ass.print
2518743 ¤4,49
Er staat niet bRuin, maar buin. Zonder Rquote:
Ze hebben drie verschillende formaten, ieder formaat heeft zijn eigen afbeeldingen. Dus een stuk of 12 in totaal, varierend van het lammetje naar uitzicht op lavendelvelden tot rotstrappen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:40 schreef maok het volgende:
Ik zag bij de 100 nieuwste artikelen ook een plaatje van volgens mij nieuwe buitenschilderijen:
[ afbeelding ]
[..]
Eerst hadden ze anderen waar ik niet leuks tussen vond zitten. Nou vind ik deze ook niet echt leuk, maar misschien hebben ze meer nieuwe.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:05 schreef Syrena het volgende:
[..]
Er staat niet bRuin, maar buin. Zonder R![]()
(heb ook jaren gedacht dat er een r stond)
Ik zag gisteren zo'n buitenschilderij met een boedah erop. Heel mooiquote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:40 schreef maok het volgende:
Ik zag bij de 100 nieuwste artikelen ook een plaatje van volgens mij nieuwe buitenschilderijen:
[ afbeelding ]
[..]
Eerst hadden ze anderen waar ik niet leuks tussen vond zitten. Nou vind ik deze ook niet echt leuk, maar misschien hebben ze meer nieuwe.
Die doos met kaarten die sproetjes liet zien staat niet in de folder van komende week. Wel die andere doos met minder kekke printjes.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:01 schreef maok het volgende:
Maandag komen ze toch pas in de aanbieding?
Sorry dan heb ik het verkeerd begrepen! Nog meer redenen om naar de Action te gaan!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:53 schreef sproetjes het volgende:
cyan dat ís de doos uit de aanbieding
die doos met die saaie kaarten hadden ze niet eens bij de action waar ik was, en ja hij was al in de aanbieding omdat ik in belgië ben geweest, daar gaan alle aanbiedingen al op donderdag in
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:48 schreef Cyan het volgende:
Sproetjes wat kost die geweldige doos met die kaarten?!
Ik wil trouwens deze bbq/vuurkorf
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:15 schreef sproetjes het volgende:
tadaa
de doos (met magneet sluiting)
[ afbeelding ]
doos + inhoud:
[ afbeelding ]
de kaarten:
[ afbeelding ]kitsch
Ben je er eentje verloren onderweg?quote:Op maandag 31 mei 2010 14:52 schreef GimmeGore het volgende:
Zo, weer 2 simpele hemdje erbij voor een simpele prijs (waarom 8 euro betalen als je er bij de Action 3 voor die prijs hebt?)
Je mag mijne wel!quote:Op maandag 31 mei 2010 14:30 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
hmm ik heb de kaartendoos ook gekocht, maar precies die kaart die ik nu nodig heb (geboorte van zoon).. is het wagentje wat er op geplakt zit gescheurd :S dus die kan ik dus weer niet gebruiken.. ook zonde, vond hem juist zo superleuk!! echt heel erg balen dit!
Ja, ze zijn ze toen wel komen brengen, maar om nou weer 8 euro te betalen voor het ophalen.. Ik moet gewoon een keer niet zo lui zijn en die dingen meenemen naar de supermarktquote:Op maandag 31 mei 2010 15:04 schreef P.F het volgende:
Nice!
Als je op albert.nl besteld komen ze die dingen ook innemen... ()
ik heb zelf maar geknutseld, stuk wit karton gepakt, het wagentje van de kaart afgetrokken, overgetrokken op het karton, uitgeknipt en weer vast geplakt.. je ziet er bijna niks van dat het zelfgeknutseld isquote:
Voor een volgend feestje.. Doe 't ook wel eens, een auto lenen en dan alles zelf omhoog sjouwen is véél meer moeite en wss net zo duur als albert.nlquote:Op maandag 31 mei 2010 15:20 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ja, ze zijn ze toen wel komen brengen, maar om nou weer 8 euro te betalen voor het ophalen.. Ik moet gewoon een keer niet zo lui zijn en die dingen meenemen naar de supermarkt![]()
En gister heb ik ze even geprobeerd, maar we zullen het vanavond in het echt donker wel zien
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:58 schreef Jappe90 het volgende:
Iemand nog leuke Oranje spullen bij de Action gezien?
Oranje pruiken, t-shirts, topjes, poloshirts voor heren en voor dames, hogedruktoeters, vlaggetjes, rood-wit-blauw schmink, oranje schmink, hoeden, petjes, strohoeden, blaastoeters, fluitjes... en dan zal ik heus nog wel wat vergeten.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:58 schreef Jappe90 het volgende:
Iemand nog leuke Oranje spullen bij de Action gezien?
Heb je hem wel aangezet?quote:Op maandag 31 mei 2010 15:04 schreef P.F het volgende:
Maar werken die lampionnen wel een beetje? Ik heb bij 't vriendje in de tuin 2 grote gehangen van de Action, maar 1 geeft geen licht en 1 amper
Was een een rode?quote:
Die geven behoorlijk wat lichtquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:54 schreef Cat22 het volgende:
Vanmiddag ga ik de LED zonne energie tuinlampjes in de tuin zetten. Gisteren heb ik ze opgeladen en ze geven best goed licht. Ik ben benieuwd hoe krachtig ze zijn in mijn schaduwrijke tuin.
Da's mooi! En voor dat geld is het ook geen grote ramp als ze een winter niet overleven.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:14 schreef trovey het volgende:
[..]
Die geven behoorlijk wat licht...en ze overleven een winter wat al hun voorgangers (die duurder waren) niet is gelukt i.v.m. lekkage bij de zonnecel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |