Okeeeequote:
Yep, gewoon constant op aan...laden ze overdag op en 's avonds branden ze tot de batterijen leeg zijn. Schijnt ook beter voor de levensduur van de batterijen te zijn dat volledig op- en ontladen. Alhoewel ik zelf niet elke avond op mijn balkonnetje zit vinden mijn katten dat extra licht wel prettig als ze op het balkon vertoeven.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:53 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Okeeee
Heb jij ze gewoon op AAN staan en hoef je er verder niks meer aan te doen, gaan savonds vanzelf aan??
dan weet ik een beetje hoe t HOORT te werken..![]()
Een kat heeft prima nachtvisie. Betwijfel of ze die gekleurde lampjes zo leuk vindenquote:Op zondag 6 juni 2010 14:02 schreef trovey het volgende:
[..]
Yep, gewoon constant op aan...laden ze overdag op en 's avonds branden ze tot de batterijen leeg zijn. Schijnt ook beter voor de levensduur van de batterijen te zijn dat volledig op- en ontladen. Alhoewel ik zelf niet elke avond op mijn balkonnetje zit vinden mijn katten dat extra licht wel prettig als ze op het balkon vertoeven.
Die vinden ze heel leuk...vooral als ze ze heen en weer kunnen meppenquote:Op zondag 6 juni 2010 17:19 schreef Cherryblossom het volgende:
[..]
Een kat heeft prima nachtvisie. Betwijfel of ze die gekleurde lampjes zo leuk vinden
Dan heb je in my AT op het x-je achter de naam van het topic (nou ja, in die balk zeg maar) gedruktquote:Op zondag 6 juni 2010 13:57 schreef lynda het volgende:
(hey nou staat dit topic opeens niet meer in my AT)
Die hele functie had ik toen nog niet staanquote:Op zondag 6 juni 2010 17:58 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Dan heb je in my AT op het x-je achter de naam van het topic (nou ja, in die balk zeg maar) gedrukt
Waar staat die x dan? Ik zie helemaal die optie niet?quote:Op zondag 6 juni 2010 17:58 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Dan heb je in my AT op het x-je achter de naam van het topic (nou ja, in die balk zeg maar) gedrukt
En kreeg je je rooster makkelijk schoon????quote:Op zondag 6 juni 2010 19:22 schreef Cyan het volgende:
We hebben gister gebarbecued op de vuurkorf/barbecue en voor 23 euro is er niets mis mee en is het een goede barbecue! Je moet alleen wel zelf even 3 gaten bij boren om de schroefjes te kunnen bevestigen.
Ja zelfs dat ging gemakkelijk!quote:Op zondag 6 juni 2010 20:04 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
En kreeg je je rooster makkelijk schoon????
volgens mij wel, die staan ook alweer tussen de 100 nieuwste artikelen-lijst!quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:56 schreef ChatGirl het volgende:
Hebben ze al weer schoolagenda's en dat soort spul? En volgende week zijn Ferrero Rocher en Raffaelo in de aanbieding
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:56 schreef ChatGirl het volgende:
En volgende week zijn Ferrero Rocher en Raffaelo in de aanbieding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |