Done! Ik was nog niet klaar.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:10 schreef Poit het volgende:
Helden TT
MAAR!!!!
Er hoort op z'n minst een ode aan SD bij!
Awesome!quote:
Omdat je bang ben voor echt vrouwenquote:Op donderdag 29 april 2010 16:10 schreef Rossdale het volgende:
Vanavond op stap met alleen vijf vrouwenDat wordt flink aan de drank
Waarschijnlijk zodat hij het gezwets aan kanquote:Op donderdag 29 april 2010 16:12 schreef badboynova het volgende:
[..]
Omdat je bang ben voor echt vrouwen
Jij zit al aan de drank of niet?quote:Op donderdag 29 april 2010 16:12 schreef badboynova het volgende:
[..]
Omdat je bang ben voor echt vrouwen
Ik nietquote:Op donderdag 29 april 2010 16:14 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Jij zit al aan de drank of niet?
Dat dusquote:Op donderdag 29 april 2010 16:13 schreef Nebo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zodat hij het gezwets aan kan
Das niet halfnaaktquote:Op donderdag 29 april 2010 16:17 schreef GameBabe het volgende:
zo alvast een halfnaakt plaatje
[ afbeelding ]
Ross goes wildquote:Op donderdag 29 april 2010 16:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat dusOp stap met nuchtere vrouwen is zwaar irritant als enige man. Op stap met vijf aangeschoten/zatte vrouwen is dan wel weer erg leuk
Dus eerst veel drinken zodat je het gelul doorkomt en daarna fun hebben met ineens WEL toffe vrouwmensen die los komen
quote:
quote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 16:17 schreef GameBabe het volgende:
zo alvast een halfnaakt plaatje
afbeelding
WAT ZIJN HIER NEGERS, ik mag die lui nietquote:Op donderdag 29 april 2010 16:18 schreef Edwinuss het volgende:
En de discriminerende grap:
Negers zijn lui.
quote:
Duurde even een paar seconden voor ik zag wat het in vredesnaam voor moest stellenquote:
Dat ligt aan je supermarkt of choice...quote:Op donderdag 29 april 2010 16:24 schreef GameBabe het volgende:
Wie weet tot hoe laat de supermarkten open zijn vanavond?
http://www.ah.nl/albertheijn/winkelinformatiequote:Op donderdag 29 april 2010 16:24 schreef GameBabe het volgende:
Wie weet tot hoe laat de supermarkten open zijn vanavond?
Jahoor! Met een bierbril zijn vrouwen al snel lekkerderquote:Op donderdag 29 april 2010 16:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ga niet met lelijke vrouwen op stap
waarom zouden ze eerder dicht gaan?quote:Op donderdag 29 april 2010 16:25 schreef GameBabe het volgende:
Maar zijn ze eerder dicht dan normaal?
Om mij te pesten, zodat ik de komende dagen helemaal niets te eten in huis heb...quote:Op donderdag 29 april 2010 16:29 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
waarom zouden ze eerder dicht gaan?
De AH bij mij in de buurt is zelfs morgen gewoon open van 08:00 tot 22:00....quote:Op donderdag 29 april 2010 16:29 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
waarom zouden ze eerder dicht gaan?
GA op stap. Dus met lelijke vrouwen naar de stad toegaan enzo. Dat ze daarna nog leuker worden na wat bier is een feitquote:Op donderdag 29 april 2010 16:29 schreef Poit het volgende:
[..]
Jahoor! Met een bierbril zijn vrouwen al snel lekkerder
Dat klinkt wel als iets wat ik ook zou doen als supermarkt zijnde, dus ik zou maar opschieten!quote:Op donderdag 29 april 2010 16:30 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Om mij te pesten, zodat ik de komende dagen helemaal niets te eten in huis heb...
ach, je bent toch vegetariërster, gewoon het bloemenperkje van je buurvrouw leegrovenquote:Op donderdag 29 april 2010 16:30 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Om mij te pesten, zodat ik de komende dagen helemaal niets te eten in huis heb...
Maar ik eet soms wel visjes tegenwoordig, dus op een dag komt het goed met me...quote:Op donderdag 29 april 2010 16:40 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ach, je bent toch vegetariërster, gewoon het bloemenperkje van je buurvrouw leegroven
dan kun je ook de vijver leegvissen dus. Probleem opgelost!quote:Op donderdag 29 april 2010 16:42 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Maar ik eet soms wel visjes tegenwoordig, dus op een dag komt het goed met me...
Fixedquote:
quote:
quote:
Wat is er broeder Fallen?quote:
GameBabe doorzag je gewoon... en daar wilde ik iets lolligs over zeggen, maar ik had geen inspiratie en toen kwam dat er dus... en nu ben ik iets aan het uitleggen dat helemaal niet grappig is en daardoor krijgt dit topic nu in 1x een serieuze wending....quote:
Dat is een mooie ronde bilpartijquote:Op donderdag 29 april 2010 17:11 schreef Fallen het volgende:
[..]
GameBabe doorzag je gewoon... en daar wilde ik iets lolligs over zeggen, maar ik had geen inspiratie en toen kwam dat er dus... en nu ben ik iets aan het uitleggen dat helemaal niet grappig is en daardoor krijgt dit topic nu in 1x een serieuze wending....![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Poseren + zelfontspannerquote:Op donderdag 29 april 2010 17:13 schreef Edwinuss het volgende:
Lol. Hoe kom je aan dat plaatje?
Hoe moeilijk is het om Poit te doorzien... dat is echt geen rocket sciencequote:Op donderdag 29 april 2010 17:11 schreef Fallen het volgende:
[..]
GameBabe doorzag je gewoon... en daar wilde ik iets lolligs over zeggen, maar ik had geen inspiratie en toen kwam dat er dus... en nu ben ik iets aan het uitleggen dat helemaal niet grappig is en daardoor krijgt dit topic nu in 1x een serieuze wending....![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
*proest*quote:Op donderdag 29 april 2010 17:16 schreef Edwinuss het volgende:
![]()
Dat plaatje had ik gepost in [V S&G] Fok!sters Sexy & Gewaagd #64 onder een kloon.
Om dat plaatje ben ik gebaned geweest.
quote:Op donderdag 29 april 2010 17:27 schreef SpankmasterC het volgende:
Jongens, had ik hier al gezegd dat het me gelukt is .mkv bestanden te remuxen (waarbij ik dus niet hoef te re-encoden) naar .mp4 en daarmee HD-films op mn 360 kan kijken? Waaronder mn mooie geile Band of Brothers in sexy-ass HD?
quote:Op donderdag 29 april 2010 17:27 schreef SpankmasterC het volgende:
Jongens, had ik hier al gezegd dat het me gelukt is .mkv bestanden te remuxen (waarbij ik dus niet hoef te re-encoden) naar .mp4 en daarmee HD-films op mn 360 kan kijken? Waaronder mn mooie geile Band of Brothers in sexy-ass HD?
alweerquote:Op donderdag 29 april 2010 16:10 schreef Rossdale het volgende:
Vanavond op stap met alleen vijf vrouwenDat wordt flink aan de drank
tveristy had je ook kunnen gebruikenquote:Op donderdag 29 april 2010 17:27 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik stream niet, te gaar netwerk hier, en met tversity tijdens het transcoden alleen maar gezeik gehad met out-of-sync audio. Nu kan ik in 10 minuten een hele film hebben omgezet, externe HDD en gaan! Enorm relaxedquote:Op donderdag 29 april 2010 17:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
tveristy had je ook kunnen gebruiken
Welk progje dan? Als ik vragen magquote:Op donderdag 29 april 2010 17:40 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik stream niet, te gaar netwerk hier, en met tversity tijdens het transcoden alleen maar gezeik gehad met out-of-sync audio. Nu kan ik in 10 minuten een hele film hebben omgezet, externe HDD en gaan! Enorm relaxed
GotSENT, komt vanuit de tweakers community. Best slim ding, enige wat ie doet is je video extracten en in een .mp4 plaatsen en eventueel je audio re-encoden zodat de 360 het slikt en voilaquote:Op donderdag 29 april 2010 17:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Welk progje dan? Als ik vragen mag
GotSENT!quote:Op donderdag 29 april 2010 17:52 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
GotSENT, komt vanuit de tweakers community. Best slim ding, enige wat ie doet is je video extracten en in een .mp4 plaatsen en eventueel je audio re-encoden zodat de 360 het slikt en voilageen verlies van videokwaliteit
Uiteraard, schitterende filmquote:
Heb hem hier op DVD, soundtrack op mn computerquote:
We zullen er eens naar kijkenquote:Op donderdag 29 april 2010 17:52 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
GotSENT, komt vanuit de tweakers community. Best slim ding, enige wat ie doet is je video extracten en in een .mp4 plaatsen en eventueel je audio re-encoden zodat de 360 het slikt en voilageen verlies van videokwaliteit
Dat kan wel, maar dan moeten ze opnieuw geencode worden, dus dat duurt dan wel even.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
We zullen er eens naar kijkenZou tof zijn als je er ook subs bij kan zetten
Van Dammequote:Op donderdag 29 april 2010 20:11 schreef Edwinuss het volgende:
Die is tof Tain!
Hmm opzich niet de moeite waard dan. Speel nu toch HD af via me laptop en hdmi.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:56 schreef Fallen het volgende:
[..]
Dat kan wel, maar dan moeten ze opnieuw geencode worden, dus dat duurt dan wel even.
more then a handful is a wastequote:
Oh wacht, nu wel.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:25 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat is een beetje jammer ja.
Maar dan nog.
Ah, dan hoef je iig niet aan mijn vrouw te zittenquote:
foto.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, dan hoef je iig niet aan mijn vrouw te zitten
Je vergeet de grootste eindbaas evar: TONG PO!quote:
Die staat er al.quote:
Ja?quote:Op donderdag 29 april 2010 20:36 schreef Reintji het volgende:
Nick?
Liegbeestquote:
Dat is weinig.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:00 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
STACKS ON DECK YAH HURD ME NIGGA
You richquote:Op donderdag 29 april 2010 21:00 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
STACKS ON DECK YAH HURD ME NIGGA
quote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 21:05 schreef Sharpdressedman het volgende:
ik heb al vaanf 17 april niet meer mijn xbox aangehad![]()
Ik al langerquote:Op donderdag 29 april 2010 21:05 schreef Sharpdressedman het volgende:
Microschoft wilt je account al bijna deletequote:Op donderdag 29 april 2010 21:05 schreef Sharpdressedman het volgende:
Ik nog nooit. Oh wacht, ik heb er geen.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:05 schreef Sharpdressedman het volgende:
quote:Op donderdag 29 april 2010 20:56 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heet ook Nick!
quote:Op donderdag 29 april 2010 20:56 schreef RitseB het volgende:
Nick: zo heet ik!
Ik mis de gezelligheid lekker online met een groep fokkers spelenquote:Op donderdag 29 april 2010 21:06 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]![]()
Vandaar dat de inbrekers hem niet hebben meegenomen. Er ligt nu waarschijnlijk zo'n dikke stofwolk op dat ze dachten dat het ding door een RROD was getroffen
een gorpe? Is dat zoiets als herpes?quote:Op donderdag 29 april 2010 21:10 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Ik mis de gezelligheid lekker online met een gorpe fokkers spelen
En DAT zit in de Fok! Game crew.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik nog nooit. Oh wacht, ik heb er geen.
quote:Op donderdag 29 april 2010 21:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
een gorpe? Is dat zoiets als herpes?
Het is de enige console die ik niet heb: PS3, Wii, PSP, 3x DS (don't even ask). Maar ik heb geen reden tot Xbox. Hell ik heb niets van Microsoft in huis , nu ik er over nadenkquote:Op donderdag 29 april 2010 21:12 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
En DAT zit in de Fok! Game crew.
Dat is bijna zo beschamend als Buddy Rich zonder drumstokken.
Ik heb de PS3 best vaak aan, de Wii een stuk minder bijvoorbeeld, al zal dat veranderen met Galaxy 2 en Metroidquote:Op donderdag 29 april 2010 21:18 schreef koei het volgende:
Je kan ook beter een PS3 hebben dan een 360! Mijn 360 heeft het afgelopen jaar amper meer aangestaan, terwijl mijn ps3 elke week wel een aantal keer aan staat. En dat terwijl ik altijd 360-fanboy ben geweest...
Heel vaag dan eigenlijk. Hier is het precies andersomquote:Op donderdag 29 april 2010 21:18 schreef koei het volgende:
Je kan ook beter een PS3 hebben dan een 360! Mijn 360 heeft het afgelopen jaar amper meer aangestaan, terwijl mijn ps3 elke week wel een aantal keer aan staat. En dat terwijl ik altijd 360-fanboy ben geweest...
Je leent nu van de buren?quote:Op donderdag 29 april 2010 21:25 schreef Rossdale het volgende:
Tweede internetaansluiting is nu ook afgesloten en woensdag komt een lullo van ziggo de boel pas fixen... Nu een complete week internetloos thuis
Ik heb de stroomkabel niet eens in de Wii zitten omdat dat pure energieverspilling zou zijnquote:Op donderdag 29 april 2010 21:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb de PS3 best vaak aan, de Wii een stuk minder bijvoorbeeld, al zal dat veranderen met Galaxy 2 en Metroid
Ik loop volgens mij een jaar achter met firmware-updates voor de Wii
Dat dus! Ps3 is hier niet eens aangesloten, ondanks ik wel een paar toppers voor de ps3 hebquote:Op donderdag 29 april 2010 21:21 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Heel vaag dan eigenlijk. Hier is het precies andersom
De PS3 staat amper aan, de 360 ongeveer 5uur per dag.
Jammer dat ik al 6 controllers en halo 3 hebquote:Op donderdag 29 april 2010 21:49 schreef Sigmund666 het volgende:
[ afbeelding ]
Best bazig trouwens net. Kijk ik bij Dixons, zie ik dat ze zo'n controller pack hebben met HALO 3 en FABLE 2 voor 39.99
Ik vind het sowieso weinig geld, aangezien ze voor zowel Fable 2 als HALO 3 nog altijd rond de 20 euro/stuk rekenen. Dat betekent dat je de games betaald en de controller voor nop krijgtquote:Op donderdag 29 april 2010 21:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jammer dat ik al 6 controllers en halo 3 heb
Het is zeker een mooie deal! Maar goed, ik heb er vrij weinig aanquote:Op donderdag 29 april 2010 22:02 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso weinig geld, aangezien ze voor zowel Fable 2 als HALO 3 nog altijd rond de 20 euro/stuk rekenen. Dat betekent dat je de games betaald en de controller voor nop krijgt
Ja, die had ik al eens op tv gezien, erg grappigquote:
quote:Nick-GizMo, trollen in V&A, weg week
Zo blijkens het is. Nou ja, dan moet ie ook maar niet trollenquote:Op donderdag 29 april 2010 22:30 schreef Sigmund666 het volgende:
Edit: Nick gebanned voor een week?![]()
[..]
Onderaan staan er meer nog los wel leuk om te kijken. PS1 had ik helaas niet maar die ziet er wel tof uit ja.quote:Op donderdag 29 april 2010 22:56 schreef Sigmund666 het volgende:
Pfff. Alleen maar Playstation in de top 5
(hoewel de PS1 boot wel baas was)
quote:Op donderdag 29 april 2010 23:54 schreef koei het volgende:
Voor de mensen hier die wat moeite hebben met spelling en interpunctie:
[ afbeelding ]
Hier ook, 200% uitbetaald krijgen op een doordeweekse dagquote:Op vrijdag 30 april 2010 01:19 schreef koei het volgende:
Wel vreemd, dat ze zomaar kunnen beslissen om de bierprijs omhoog te gooien terwijl je er al zitIn Den Haag gooien ze het iig 's middags al omhoog (al hoor je als Hagenees eigenlijk je eigen bier mee te nemen...)
quote:Op donderdag 29 april 2010 23:54 schreef koei het volgende:
Voor de mensen hier die wat moeite hebben met spelling en interpunctie:
[ afbeelding ]
quote:
Hier geen regen maar ook geen zonquote:
Nice bro! Hier in Amsterdam wel regen,ook echt precies toen we naar buiten gingen voor n ander feestje... Naja,dat plan... viel dus... in het water!quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:03 schreef Rossdale het volgende:
perfect weer hier! Net als vannacht eigenlijk, maar 1 grote bui gehad maar toen was ik toch in een cafe
fucking gezellig! Lang geleden dat ik na 6 uur in mijn bedje lag
ook weinig bijzondere optredens moet ik zeggenquote:
Nigga, het is de LWD.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:43 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
ook weinig bijzondere optredens moet ik zeggen
zo te zien heb je een topavond gehad en ook nog op filmquote:
misschien gevallen?quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:00 schreef Fallen het volgende:
auw... mijn hoofd... en ik heb niet eens zo veel gedronken....
Je moet ook geen kopstoten uitdelen...quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:00 schreef Fallen het volgende:
auw... mijn hoofd... en ik heb niet eens zo veel gedronken....
Nah, dat had ik me wel herinnerd. (wel scherp opgemerktquote:
Zou ik nooit doen. Ben meer van het preventieve...quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:06 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Je moet ook geen kopstoten uitdelen...
Ik heb dat ook altijd. Veel water drinken en eten voor je gaat slapen helpt goed bij mij.quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:11 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nah, dat had ik me wel herinnerd. (wel scherp opgemerkt)
[..]
Zou ik nooit doen. Ben meer van het preventieve...
Nee, ik merk gewoon weer dat ik slecht tegen alcohol kan. Niet zo zeer snel dronken, ik kon gisteravond nog prima typen dacht ik zo, maar de dag erna is gewoon zwaar verrot.
Ja, dat had ik inderdaad moeten doen. Beetje vergeten...quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:12 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik heb dat ook altijd. Veel water drinken en eten voor je gaat slapen helpt goed bij mij.
quote:
Straks weer naar nijmegenquote:Op vrijdag 30 april 2010 12:17 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ja, dat had ik inderdaad moeten doen. Beetje vergeten...
Straks toch maar even de stad in, beetje mensen kijken en indien niet leuk/gezellig, dan maar eens beginnen aan God of War.
Nog meer mensen de stad in?
maar soms is dat dan moeilijk binnenhouden , helpt idd welquote:Op vrijdag 30 april 2010 12:12 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik heb dat ook altijd. Veel water drinken en eten voor je gaat slapen helpt goed bij mij.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:58 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
zo te zien heb je een topavond gehad en ook nog op film
Alcohol heeft geholpen?quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:03 schreef Rossdale het volgende:
perfect weer hier! Net als vannacht eigenlijk, maar 1 grote bui gehad maar toen was ik toch in een cafe
fucking gezellig! Lang geleden dat ik na 6 uur in mijn bedje lag
PAUZE voorbij ga maar weer aan je werkquote:Op vrijdag 30 april 2010 15:52 schreef Nebo het volgende:
[..]
Alcohol heeft geholpen?
Het is echt zo pleuris druk hier bij de Ikea, ik heb geen moment rust (nu wel, pauze)
quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:43 schreef koei het volgende:
Zo, ik heb vandaag echt veel mensen een bekeuring zien krijgenDe straat achter onze winkel mag niet geparkeerd worden omdat onze vrachtwagen anders de bocht niet kan maken, maar daar stond het dus helemaal vol met auto's. 's middags heeft een eerste lading auto's een bekeuring gehad, en twee uur later toen de volgende vrachtwagen kwam zijn er nog een keer een hele rits bekeuringen uitgedeeld, en de politie heeft geholpen bij het naar binnen loodsen van de vrachtwagen. Vanuit onze kantine heb je perfect uitzicht op die auto's dus het was genieten toen die mensen terug kwamen. Twee dames kwamen toen de agenten net de bekeuring aan het uitschrijven waren. Zij haalden opeens een invalidekaart uit de tas en een beetje zielig kijken maar helaas
Vervolgens stappen ze in en zitten ze daar een tijdje, blijkt dat de sleutel nog buiten in de deur zat
En het mooie was dus dat we vanuit de kantine met tien man stonden toe te kijken
Deal!quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:00 schreef Edwinuss het volgende:
Heren. dames en kinderen, ik heb 7 hele loten gekocht voor de loterij. Als ik de hoofdprijs win gaan we allemaal samen op vakantie.
Te sneu voor woorden die wijvenquote:Op vrijdag 30 april 2010 18:58 schreef Sharpdressedman het volgende:
http://www.vidiload.com/index.php?page=videos§ion=view&vid_id=101279
![]()
Anders zijn ze nooit gratis voor jou?quote:
Jij krijgt een abbo op de Lindaquote:
Meestal zie ik dat pas de morning after als al mijn contante geld is verdwenenquote:
Hoeren... bitches.... dat klinkt voor mij even lompquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:32 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Jawel, maar ik bedoel meer hoeren. Anders klinkt het zo lomp.
Owja.quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:32 schreef Nebo het volgende:
[..]
Hoeren... bitches.... dat klinkt voor mij even lomp
Doe mij maar een toyboyquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:13 schreef Edwinuss het volgende:
En gratis bitches voor 1 avond.
Dat wordt heel veel geluk in de liefde... Ik had 10 euro...daar koop ik ook geen toyboy voorquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:59 schreef Edwinuss het volgende:
Niks gewonnen.
Nu weer terug naar mijn echte leven.
wie kopt deze in?quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:36 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Dat wordt heel veel geluk in de liefde... Ik had 10 euro...daar koop ik ook geen toyboy voor
quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:36 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Dat wordt heel veel geluk in de liefde...
Ik wil hem wel tegen een paal koppen?quote:
Ik neem aan een toyboy die tussen de 175 en 180 lang is, brede schouders heeft, max 75 kilo weegt en een hele vlotte babbel heeft... Verder ben ik niet heel veeleisendquote:
175 en 180 met MAX 75 kilo? En ook nog brede schouders? Omtrek?quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:05 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik neem aan een toyboy die tussen de 175 en 180 lang is, brede schouders heeft, max 75 kilo weegt en een hele vlotte babbel heeft... Verder ben ik niet heel veeleisend
Nee ik til ze gewoon op, dan kan ik het prima inschattenquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:20 schreef Edwinuss het volgende:
Zet je ze ook op de weegschaal? Want 75 kilo en 100 gram kan natuurlijk niet!
Omdat er anders sprake is van heul veel gewichtsverschilquote:
Shit.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:26 schreef koei het volgende:
Awww, voel je je nu gepasseerd Edje? Met je 75,1 kilo ben je gewoon te zwaar voor GB!
Gelukkig maar! Ik vind mannen van 75,1 kilo weer helemaal niks!quote:
Dat wordt makkelijk mannen verdelen als we samen op stap zijnquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:29 schreef koei het volgende:
[..]
Gelukkig maar! Ik vind mannen van 75,1 kilo weer helemaal niks!
Ik denk dat ze voor je in de rij komen staan als je ze allemaal gaat optillen om te wegenquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:30 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Dat wordt makkelijk mannen verdelen als we samen op stap zijn
Haha ik zie het helemaal voor mequote:Op vrijdag 30 april 2010 21:33 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik denk dat ze voor je in de rij komen staan als je ze allemaal gaat optillen om te wegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok deurbel ik doe open en ik denk wie is die gast?Ja ik ben pietje van de verzekering en kom voor de schade? Ik zonder afspraak? ja dus.
Ok, hij zegt kom je mee dan gaan we even naar je auto kijken...uuuh auto? ja je auto schade
![]()
Ik heb een inbraak gehad en geen auto schade! Hij weer, maar ik doe geen inbraakschades![]()
Nee flapdrol, dan moet je hier dus niet zijn![]()
Dus ik verzekering WEER bellen en nu komt volgende week vrijdag eindelijk eens een schade expert langs. Oja, tussen 8 en 12 want een echte afspraak lukt natuurlijk niet.
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:53 schreef Sharpdressedman het volgende:
Had ik al verteld van die meneer van de verzekering die langs kwam?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok deurbel ik doe open en ik denk wie is die gast?Ja ik ben pietje van de verzekering en kom voor de schade? Ik zonder afspraak? ja dus.
Ok, hij zegt kom je mee dan gaan we even naar je auto kijken...uuuh auto? ja je auto schade
![]()
Ik heb een inbraak gehad en geen auto schade! Hij weer, maar ik doe geen inbraakschades![]()
Nee flapdrol, dan moet je hier dus niet zijn![]()
Dus ik verzekering WEER bellen en nu komt volgende week vrijdag eindelijk eens een schade expert langs. Oja, tussen 8 en 12 want een echte afspraak lukt natuurlijk niet.
Tijd voor een nieuwe verzekeraar?
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
Ja zo ver was ik een week geleden alquote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:05 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik neem aan een toyboy die tussen de 175 en 180 lang is, brede schouders heeft, max 75 kilo weegt en een hele vlotte babbel heeft... Verder ben ik niet heel veeleisend
Exploitatie!!!quote:
quote:
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 09:42 schreef GameBabe het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haha, je hebt me nummer vast nog wel ergens
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
Dat druk je nog netjes uit.quote:
quote:
quote:
Dat was ik niet! Dat was een collega van mij.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:37 schreef Rossdale het volgende:
Ed welk progje had je gebruikt om een wireless netwerk te hacken? (A) ben het beu om zonder internet te ziiten
Als ik al die vliegende mensen zie en Vietnam zie heb ik er best wel zin in. Ben benieuwd wat ze er van maken.quote:
Zou wel tof zijn als, zoals in eerder bericht werd gemeld, dat de geschiedenis van special ops gevolgd wordt. Oprichting van speciale eenheden tijdens WO2, Korea, Cuba, Vietnam, Munchen, Panama, etc.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:17 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Als ik al die vliegende mensen zie en Vietnam zie heb ik er best wel zin in. Ben benieuwd wat ze er van maken.
Het is iig geen instant buy op dit moment.
Hacken gaat eigenlijk alleen maar als je een WEP beveiliging moet kraken WPA(2) lukt nietquote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:14 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat was ik niet! Dat was een collega van mij.
Ik wist niet precies wat hij aan het doen was, maar het schijnt heel makkelijk te zijn.
WPA(2) lukt ook wel het duurt alleen wat langerquote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:38 schreef RitseB het volgende:
[..]
Hacken gaat eigenlijk alleen maar als je een WEP beveiliging moet kraken WPA(2) lukt niet
Ongeveer een week of wat langer toch?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:44 schreef Tain het volgende:
[..]
WPA(2) lukt ook wel het duurt alleen wat langer
Afhankelijk van de key kan het zelfs een aantal jaar durenquote:
Dan zou ross toch wel weer internet hebben ondanks hij ziggo heeftquote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:46 schreef Tain het volgende:
[..]
Afhankelijk van de key kan het zelfs een aantal jaar duren
Spanky toch, vooral dat laatste kan echt niet...quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:15 schreef SpankmasterC het volgende:
Mén ik ben gisteren blijkbaar kapot gegaan! Vanochtend bijna gekotst, gisteren tegen een (stilstaande) auto aangereden en nu kan ik mn knie amper meer buigen, tijdens het zoenen met mn vriendin in slaap gevallen
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:15 schreef SpankmasterC het volgende:
tijdens het zoenen met mn vriendin in slaap gevallen
Zie ik dat nou goed of lijkt het erop dat de omgeving ook kapot kan net zoals in BF: BC2?quote:
hihiquote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:26 schreef GameBabe het volgende:
Maar op zich goed dat het zijn vriendin was waarmee hij aan het zoenen was en dat het niet tijdens andere activiteiten was...
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:26 schreef GameBabe het volgende:
Maar op zich goed dat het zijn vriendin was waarmee hij aan het zoenen was en dat het niet tijdens andere activiteiten was...
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:50 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]ik denk niet dat kleine Jean in staat was geweest om in actie te komen
Maar gelukkig is het droog.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:19 schreef Edwinuss het volgende:
En ja hoor, sleutels vergeten. Huisbaas kan het gelukkig openen maar is er over een halfuur..
Hier is het zelfs wel mooi weer, pff veel te warm om te trainen, maar ja, ik heb morgen een fok meet, dus ik moet welquote:
Que? Fok!meet?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:34 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Hier is het zelfs wel mooi weer, pff veel te warm om te trainen, maar ja, ik heb morgen een fok meet, dus ik moet wel
Het is spanky's afscheid meet, ik stem voor meer zielen meer vreugd, maar wat de anderen daarvan vinden...quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:39 schreef Fallen het volgende:
[..]
Que? Fok!meet?
En GAM-SC is weer niet uitgenodigd?![]()
Overigens is het hier ook prima weer, wat wolkjes maar volop zon eigenlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |