Helemaal mee eens, en laten we eerlijk wezen: de Frontpage van Fok is zowat het zelfde als de Telegraaf!quote:Op zondag 2 mei 2010 14:58 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Het kan mij weinig schelen wat anderen ervan vinden dat ik de telegraaf lees
Ik lees alleen wat me aanspreekt er zal heus ook wel waarheden in de telegraaf staan anders zou die krant toch niet zo goed lopen?
Ik vind het juist leuk dat niet alles zo serieus is. Ellende is er al genoeg te lezen en te zien op t nieuws
maar als je leest dat die onderzoekers spiritualiteit niet schuw zijn, moet er toch een belletje gaan rinkelen?quote:Op zondag 2 mei 2010 16:21 schreef ToT het volgende:
Het kan zijn dat die man eerst de medische wereld er enthousiast voor moest zien te krijgen, of dat hij eerst zekerheid wilde hebben voor hij het onderzoek in ging stellen of wat dan ook.
Ik kan me best voorstellen dat onderzoekers niet op stel en sprong ergens mee bezig kunnen gaan.
Michielos, je kent me onderhand als een behoorlijk rationeel denkend persoon, mag ik hopen. Ik hoop dat ik dat in BNW wel bewezen heb zo onderhand. Mag ik dan alsjeblieft ook even een spirituele kant hebben die ik hier met gelijkgestemden wil delen?quote:Op zondag 2 mei 2010 16:43 schreef Michielos het volgende:
[..]
maar als je leest dat die onderzoekers spiritualiteit niet schuw zijn, moet er toch een belletje gaan rinkelen?
De gast wordt notabene een "volksbedrieger" genoemd. Dat wordt heus niet over iedereen gezegd hoor, dat komt ergens vandaan.
Maar goed.. "het is onmogelijk om iemand met rationele argumenten te overtuigen van iets waar de persoon niet met rationele argumenten op is gekomen" , en daar sluit ik me bij aan.
Precies wat ik al de hele tijd zei.. als je weet hoe de cultuur in SE asia is weet je ook dat je dit niet serieus kan nemenquote:The neurologist who oversaw the test, said: "This is a one-of-a-kind case." No it's not. These claims are very common, not only in India but in other parts of the Far East —
Waar zie je in die linkjes dat specifiek HIJ ontmaskerd is? Ik zie wel dat er een reeks van soortgelijke claims idd zijn ontmaskerd, maar over specifiek deze man zie ik het niet zo snel?quote:Op zondag 2 mei 2010 17:50 schreef Michielos het volgende:
http://www.randi.org/jr/122603li.html
http://nl.wikipedia.org/wiki/Inedia
http://skepdic.com/inedia.html
in 2003 is deze dorpsgek overigens al eerder "ontmaskerd".![]()
verwachte antwoorden:
- Ja maar dat is Randi, een nare sceptic
- Ja maar omdat ie het destijds deed, wil niet zeggen dat ie het nu ook doet (...)
- Ow , deze is nep.. jammer maar het kan echt hoor
Ik zeg: in ruimte stoppen, licht uit.. hem daar jaar laten zitten en dan open maken om te kijken hoe healthy deze man nog is...
Yup, die is al eerder in dit topic naar voren gekomen en die is hoogstwaarschijnlijk wel een oplichter, want je mocht hem alleen maar op bepaalde uren van de dag zien. Op de momenten dat je hem niet mocht zien, ging ij in diepere meditatie of whatever!quote:Op zondag 2 mei 2010 18:28 schreef Bastard het volgende:
Ik moet bij deze kerel steeds denken aan die Jonge gast die een jaar of wat in meditatie onder een boom zit, ook india dacht ik
ja en die wat opeens verdween om later weer te 'verschijnen".quote:Op zondag 2 mei 2010 18:28 schreef Bastard het volgende:
Ik moet bij deze kerel steeds denken aan die Jonge gast die een jaar of wat in meditatie onder een boom zit, ook india dacht ik
daar linkte ik ook niet naar, maar in 2003 is de beste man al ontmaskerd.quote:Op zondag 2 mei 2010 18:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Waar zie je in die linkjes dat specifiek HIJ ontmaskerd is? Ik zie wel dat er een reeks van soortgelijke claims idd zijn ontmaskerd, maar over specifiek deze man zie ik het niet zo snel?
Waar heb je dat gelezen?quote:Op zondag 2 mei 2010 18:35 schreef Michielos het volgende:
[..]
daar linkte ik ook niet naar, maar in 2003 is de beste man al ontmaskerd.
Yup, zo wordt hier toch grotendeels gedacht dus waarom nietquote:
Dat niet. In haïti haalden ze ook nog na meer dan twee weken mensen onder het puin vandaan, die geen eten en drinken tot hun beschikking hadden. Maar dat zijn dan ook een soort supermensen die altijd onder extreme omstandigheden leven en waarbij de zwakkeren snel dood gaan.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:43 schreef Wijnbo het volgende:
[..]
EN water. Dat is vrij onmogelijk na 2 dagen ofzo.
En zelfs hun zullen het geen 70 jaar uithouden ZONDER eten en ZONDER drinkenquote:Op zondag 2 mei 2010 18:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat niet. In haïti haalden ze ook nog na meer dan twee weken mensen onder het puin vandaan, die geen eten en drinken tot hun beschikking hadden. Maar dat zijn dan ook een soort supermensen die altijd onder extreme omstandigheden leven en waarbij de zwakkeren snel dood gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |