Ik dacht dat jij wel van Occam's Razor was?quote:Op donderdag 29 april 2010 23:30 schreef ToT het volgende:
Tja veel nieuws staat op Internet, dus dat geloof je per definitie dus ook nooit?
Dat schreven ze on tha interwebz jaquote:Op donderdag 29 april 2010 23:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ja maar patrick, er waren toch doktoren die hem 24 uur per dag op de video gevolgt hebben staat op het interweb
Klopt, maar ten eerste heb ik zelf genoeg wazige shizzle meegemaakt en ten tweede kan ik me niet voorstellen hoe Ockham'srazor kan verklaren dat alle 30 artsen en de camerabeelden het allemaal mis kunnen hebben.quote:Op donderdag 29 april 2010 23:31 schreef Zith het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij wel van Occam's Razor was?
Ken je die videos van rosswell?quote:Op donderdag 29 april 2010 23:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, maar ten eerste heb ik zelf genoeg wazige shizzle meegemaakt en ten tweede kan ik me niet voorstellen hoe Ockham'srazor kan verklaren dat alle 30 artsen en de camerabeelden het allemaal mis kunnen hebben.
Die video van mij ook niet. Door echte thaise doctoren! De grote voetsporen in de jungle zijn van een tempelreus! Dat is immers wetenschappelijk bewezen!quote:Op donderdag 29 april 2010 23:38 schreef ToT het volgende:
Dude....gecontroleerde omgeving, artsen houden hem in de gaten in persoon of met camera's. Het zijn geen spooky opnames die door studentjes op Tha Intharwebz geslingerd zijn.
Als je weet hoe het menselijk lichaam werkt dan weet je ook dat dit gewoon onzin isquote:Op donderdag 29 april 2010 23:43 schreef Captain_Maximum het volgende:
Er sterven dagelijks mensen aan anorexia, maar deze man kan 70 jaar zonder voedsel.
Luister, 1) hij zit maar voor 3 weken in die ruimte, 2) hij is nu al gewicht kwijt zoals elk ander persoon zou zijn. Als dit al in 3 weken gebeurt, hoeveel gewicht zou hij dan wel niet kwijt zijn in 70 jaar?quote:Op donderdag 29 april 2010 23:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, maar ten eerste heb ik zelf genoeg wazige shizzle meegemaakt en ten tweede kan ik me niet voorstellen hoe Ockham'srazor kan verklaren dat alle 30 artsen en de camerabeelden het allemaal mis kunnen hebben.
En waarom is dit niet te zien? En waarom is ie betrapt geweest in een snackbar?quote:Op donderdag 29 april 2010 23:52 schreef Zith het volgende:
[..]
Luister, 1) hij zit maar voor 3 weken in die ruimte, 2) hij is nu al gewicht kwijt zoals elk ander persoon zou zijn. Als dit al in 3 weken gebeurt, hoeveel gewicht zou hij dan wel niet kwijt zijn in 70 jaar?
Jep.. en daar had ie ook een leuk smoesje voor... dat natuurlijk als zoete koek aangenomen werdt.quote:Op vrijdag 30 april 2010 00:08 schreef Michielos het volgende:
wacht even.. hij is betrapt.. in een snackbar/??????![]()
Bewijsquote:Op vrijdag 30 april 2010 00:11 schreef MaskOfSanity het volgende:
Ik zag hem laatst nog met een bolderkar door de Mcdrive slenteren.
1) waar is dit aangetoont? Waar valt het SERIEUZE onderzoek hiervan na te lezen? Nogmaals; grote voetstappen waren van reuzen.. geen getroll en geen onzin maar een serieus thais research team heeft dit ondervonden? Vind je dit ook geloofwaardig?quote:Op vrijdag 30 april 2010 00:26 schreef ToT het volgende:
1) Hij had maar een LICHT gewichtsverlies (En hij heeft in die tijd niet gepoept, gepiest, gegeten of gedronken en er is aangetoond dt urine in zijn blaas geherabsorbeerd werd)
2) Degene die betrapt is in de snackbaar was een ANDER die dit ook deed.
Maar goed, lees het topi nog maar eens rustig door als je nog wat te vragen hebt, ik ben hier weg.
Echte fakirs en wonderdoeners lopen tenminste met hun blote voeten over de hete kolenquote:
Net zo goed onmogelijk.quote:Op vrijdag 30 april 2010 00:52 schreef Flammie het volgende:
[..]
Maar even serieus: met blote ogen naar de zon staren?
quote:Op vrijdag 30 april 2010 00:26 schreef ToT het volgende:
1) Hij had maar een LICHT gewichtsverlies (En hij heeft in die tijd niet gepoept, gepiest, gegeten of gedronken en er is aangetoond dt urine in zijn blaas geherabsorbeerd werd)
Heb ik boven al uitgelegd.quote:Op vrijdag 30 april 2010 08:39 schreef Amos_ het volgende:
[..]
En juist dit gegeven is heel belangrijk. Want als hij dat gewichtsverlies in die paar dagen al toont, dan moet hij dus 70 jaar geleden begonnen zijn als een moddervet kind.
Ook is het opmerkelijk dat hij de heftigste periode uit zijn leven, de puberteit, waarin je lichaam veel energie e.d. nodig heeft, zo is doorgekomen. Zelfs met goddelijke nectar, zoals de beste man het omschrijft.
Nee want jij staat ook op internetquote:Op donderdag 29 april 2010 21:08 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En jij gelooft het omdat het in het internet staat?
TRUEquote:Op donderdag 29 april 2010 23:37 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ken je die videos van rosswell?
Ik heb ook een aantal leuke thaise videos waarin doctors aantonen dat de huge voetstap in de jungle echt van een boedda reus is!! al die camera's en die onderzoeken KUNNEN het niet mis hebben immers !
Niet drammen: TRU is een spiritueel forum waar we gewoon over spirituele dingen praten.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:28 schreef TheThirdMark het volgende:
Goed zo
Discussiepunten verwijderen om er vooral voor te zorgen dat er nergens geen feiten hoeven te komen
Je bent de beste, een echte heldquote:Op zaterdag 1 mei 2010 09:40 schreef Bastard het volgende:
Offtopic gezwam verwijderd, kunnen we gewoon normaal doorgaan?
Mehh, als je die post van mij gelezen had dan had je kunnen zien dat die 30 artsen nergens bekend zijn, nergens ingeschreven staan. En ja, dan komt de sceptici wel aan zijn trekken.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet drammen: TRU is een spiritueel forum waar we gewoon over spirituele dingen praten.
Hier en daar wat scherpe kanttekeningen of wat kritische vragen moeten natuurlijk kunnen, maar one-liners als "Wat een onzin!" of trollreacties als dat-ie zijn eigen pies en poep drinkt en eet of dat alle 30 betrokken artsen hun papieren bij een pakkie boter hebben gekregen en gefinancierd worden door de volgelingen van die 70-jarige vent enzo brengen het topic gewoon compleet om zeep.
Is het nou echt onmogelijk om in een spiritueel forum even naar de spirituele kant van het verhaal te kijken?
Ja, het is duidelijk dat hier mensen zijn die er niet in geloven. Nou joepie, fijn dat je lekker nuchter in het leven staat (wat overigens sowieso wel goed is), maar om bewust een topic zo om zeep te brengen wat op zich best interessante inhoudelijke discussies zou kunnen opleveren is gewoon sneu.
Edit: Goed: bedrog en omkoperij is mogelijk, ondanks dat er 30 onderzoekers zijn die hem ook 24 uur per dag onder camerabewaking houden. Happy now?![]()
![]()
![]()
Ja fijnquote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:36 schreef ToT het volgende:
Nou joepie, fijn dat je lekker nuchter in het leven staat
Klopt, Bastard is de god en vader van TRUquote:
IBTTelegraafbashers!quote:Op zondag 2 mei 2010 13:46 schreef mousy31 het volgende:
Ik heb hier vaker over gehoord en las het afgelopen week in de telegraaf.
Wat mij is verteld dat deze mensen idd niks tot zich nemen en gewoon van het licht (energie) van de zon leven.
Of t waar is geen idee maar opmerkelijk vond ik t verhaal wel
Kijk, daar hebben we er eentje!quote:
Ja, dat heeft al menige discussie de nek omgedraaid.quote:Op zondag 2 mei 2010 14:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Veel Fok!kers roepen meteen dat iets onzin is OMDAT het in de Telegraaf staat.
quote:Op zondag 2 mei 2010 14:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat heeft al menige discussie de nek omgedraaid.
Iets moet in Trouw of de Volkskrant staan om geloofwaardig te zijn voor velen.
Het kan mij weinig schelen wat anderen ervan vinden dat ik de telegraaf leesquote:Op zondag 2 mei 2010 14:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Veel Fok!kers roepen meteen dat iets onzin is OMDAT het in de Telegraaf staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |