http://www.geenstijl.nl/m(...)verlof.html#commentsquote:Dit is Nederland. Omdat veroordeelde vrouwenschuiver Murat O. papa wordt, krijgt hij eventjes extragratis 2,5 maand vakansie van het Amsterdamse gerechtshof. Slachtoffers zijn niet ingelicht en zitten inmiddels ergens in Nederland doodsbang achter een boekenkast. Want die beveiliging houden we liever voor onszelf. Meer foto's van Murat HIERRR. Welterusten.
quote:Op woensdag 28 april 2010 23:14 schreef gelly het volgende:
Als ik GeenStijl wil lezen ga ik daar wel naar toe.
Ja, de hele toon van het nieuwsbericht bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 28 april 2010 23:15 schreef LXIV het volgende:
Hier dan de NOS als bron: http://nos.nl/artikel/153883-mensenhandelaar-tijdelijk-vrij.html
Maakt dat het verschil?
Vrij is vrij en 2,5 mnd is 2,5 mnd.quote:Op woensdag 28 april 2010 23:16 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Ja, de hele toon van het nieuwsbericht bijvoorbeeld.
Je hebt gelijk!quote:Op woensdag 28 april 2010 23:16 schreef IHVK het volgende:
Een O is geen D. he LXIV..
als je het lief brengt richting die slachtoffers, begrijpen ze het ook vast wel of niet??quote:Op woensdag 28 april 2010 23:16 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Ja, de hele toon van het nieuwsbericht bijvoorbeeld.
Murat D. is die jongen die zijn leraar had neergestoken.quote:Op woensdag 28 april 2010 23:18 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je hebt gelijk!Hoe kom ik erbij om dan Murat D te tiikken? O lijkt wel op een D, maar Murat D klinkt gewoon bekend.
quote:
quote:Want die beveiliging houden we liever voor onszelf.
Oh ja, klopt. Had hij niet geschoten? En dat er toen meisjes buiten de school stonden met spandoeken "Murat we love you". Die zal ondertussen ook wel weer vrij zijn.quote:Op woensdag 28 april 2010 23:18 schreef IHVK het volgende:
[..]
Murat D. is die jongen die zijn leraar had neergestoken.
Ik weet niet wat de beweegredenen waren voor z'n verlof. Maar erg handig voor de publieke opinie is het niet nee.quote:Op woensdag 28 april 2010 23:18 schreef IHVK het volgende:
Verder is het absurd natuurlijk. Je zou maar een slachtoffer van hem zijn..
Ik denk het niet. Hij werd volgens mij als volwassene berecht en kreeg TBS.quote:Op woensdag 28 april 2010 23:20 schreef LXIV het volgende:
[..]
Oh ja, klopt. Had hij niet geschoten? En dat er toen meisjes buiten de school stonden met spandoeken "Murat we love you". Die zal ondertussen ook wel weer vrij zijn.
Te makkelijk.quote:Op woensdag 28 april 2010 23:21 schreef LXIV het volgende:
Gelukkig is het dit jaar nog niet fout gegaan met TBS'ers e.d. op verlof. Dus de rechterlijke macht kan wel een risikootje nemen. Het is toch maar proletentuig dat de straten bevolkt, wat maakt het uit eentje meer of eentje minder.
Kun je je reacties ook niet gewoon op Geenstijl plaatsen ? Je nieuws haal je er toch al vandaan.quote:Op woensdag 28 april 2010 23:21 schreef LXIV het volgende:
Gelukkig is het dit jaar nog niet fout gegaan met TBS'ers e.d. op verlof. Dus de rechterlijke macht kan wel een risikootje nemen. Het is toch maar proletentuig dat de straten bevolkt, wat maakt het uit eentje meer of eentje minder.
Inderdaad.quote:Op woensdag 28 april 2010 23:20 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de beweegredenen waren voor z'n verlof. Maar erg handig voor de publieke opinie is het niet nee.
Dit soort dingen zijn gewoon wettelijk geregeld en als hij aan de voorwaarden voldoet heeft hij net als elke andere crimineel recht op verlof. Dat kun je justitie dan kwalijk nemen, de politiek bepaalt dat.quote:Op woensdag 28 april 2010 23:23 schreef IHVK het volgende:
[..]
Inderdaad.
Als je zo iemand 2,5 maand gaat vrijlaten dan kun je rekenen op negatieve reacties. En als ik het zo zie terecht ook, maar de beweegredenen zijn niet precies bekend inderdaad.
Dat is waar.quote:Op woensdag 28 april 2010 23:25 schreef gelly het volgende:
[..]
Dit soort dingen zijn gewoon wettelijk geregeld en als hij aan de voorwaarden voldoet heeft hij net als elke andere crimineel recht op verlof. Dat kun je justitie dan kwalijk nemen, de politiek bepaalt dat.
Word jij even genaaid door je werkgever zeg.quote:Op woensdag 28 april 2010 23:12 schreef LXIV het volgende:
Wat ik wel knorrig vind is dat ik maar 2 dagen verlof krijg bij de geboorte van een kleine
Nee hoor, als er kans is op recidive dan blijft hij gewoon lekker zitten.quote:Op woensdag 28 april 2010 23:25 schreef gelly het volgende:
[..]
Dit soort dingen zijn gewoon wettelijk geregeld en als hij aan de voorwaarden voldoet heeft hij net als elke andere crimineel recht op verlof. Dat kun je justitie dan kwalijk nemen, de politiek bepaalt dat.
Maar heb je nou ook nog inhoudelijke argumenten voor het al snel weer op vrije voeten stellen van een vrouwenhandelaar/mishandelaar of blijf je maar zeggen dat het van GS komt en daarom niet valide is?quote:Op woensdag 28 april 2010 23:23 schreef gelly het volgende:
[..]
Kun je je reacties ook niet gewoon op Geenstijl plaatsen ? Je nieuws haal je er toch al vandaan.
Dus........ ?quote:Op woensdag 28 april 2010 23:28 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Nee hoor, als er kans is op recidive dan blijft hij gewoon lekker zitten.
Voor jou is gegarandeerd dat hij zich netjes zal gedragen de komende 2,5 mnd? Zou jij je dochters dan bij hem achterlaten, of toch liever niet?quote:
Je opmerking slaat nergens op...........? Dit is gewoon weer een blunder 1e klas en ergens hoop ik dat hij er misbruik van maakt.quote:
quote:Op woensdag 28 april 2010 23:32 schreef pisnicht het volgende:
Je opmerking slaat nergens op...........? Dit is gewoon weer een blunder 1e klas en ergens hoop ik dat hij er misbruik van maakt.
Nee, kennelijk waren deskundigen van mening dat het kon. En die vertrouw ik meer dan gemiddelde FOK!/Geenstijl reaguurder die zich baseert op incidenten met verlofgangers.quote:Op woensdag 28 april 2010 23:30 schreef LXIV het volgende:
[..]
Voor jou is gegarandeerd dat hij zich netjes zal gedragen de komende 2,5 mnd?
Ik ook van de ene kant. Anderzijds: hoe onnoemelijk veel blunders kunnen rechters wel niet serieel maken. Er komt toch nooit enige aktie. Pas nog met Peter R. de Vries, een rechter die een relatie heeft gehad met een pedofiele kindermoordenaar en zijn macht gebruikt om hem vrij proberen te krijgen. Iederen geschokt. Volgende morgen gaan onze jaren-60 rechters gewoon weer aan het werk, TBS'ers de straat opsturen en rekening houden met de omstandigheden van moordenaars.quote:Op woensdag 28 april 2010 23:32 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Je opmerking slaat nergens op...........? Dit is gewoon weer een blunder 1e klas en ergens hoop ik dat hij er misbruik van maakt.
Op het moment dat Murat weer toeslaat. En die 'deskundigen' zijn de afgelopen tijd natuurlijk herhaaldelijk de fout in gegaan. Dus zo onfeilbaar zijn ze zeker niet.quote:Op woensdag 28 april 2010 23:35 schreef gelly het volgende:
[..]
Nee, kennelijk waren deskundigen van mening dat het kon. En die vertrouw ik meer dan gemiddelde FOK!/Geenstijl reaguurder die zich baseert op incidenten met verlofgangers.
Waarom denk jij het beter te weten dan die deskundigen ?
Misschien moet je je eens verdiepen in wat die mongolen hebben uitgespookt met die dames. Als er ook maar een kans is dat ze die dames weer wat aan zouden doen, is er recidivegevaar. Loverboys zijn al teringlijers maar deze honden zijn echt het laagste van het laagste. Hier hoort men gewoon het zekere voor het onzekere te nemen.quote:Op woensdag 28 april 2010 23:33 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]Waar haal jij vandaan dat er een kans op recidive is dan?
Niemand is onfeilbaar en ook ons rechtssysteem niet. Maar waarom zou je je baseren op de fouten en niet op de talloze keren dat het wel goed gaat ? Doe je dat in het dagelijks leven ook ?quote:Op woensdag 28 april 2010 23:37 schreef LXIV het volgende:
[..]
Op het moment dat Murat weer toeslaat. En die 'deskundigen' zijn de afgelopen tijd natuurlijk herhaaldelijk de fout in gegaan. Dus zo onfeilbaar zijn ze zeker niet.
Schijnbaar heb jij je verdiept in de psyche van die jongen, in hoe hij zich in het behandelcentrum heeft gedragen.quote:Op woensdag 28 april 2010 23:37 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Misschien moet je je eens verdiepen in wat die mongolen hebben uitgespookt met die dames. Als er ook maar een kans is dat ze die dames weer wat aan zouden doen, is er recidivegevaar. Loverboys zijn al teringlijers maar deze honden zijn echt het laagste van het laagste. Hier hoort men gewoon het zekere voor het onzekere te nemen.
Jij hebt gewoon een compleet andere insteek in deze materie. Wat mij betreft wordt al dat tuig gewoon een nekschot gegeven of op het vliegtuig naar het thuisland gezet. Opgeruimd staat netjes en we missen er niks aan. De kans dat die Murat nog ooit een eerzame, belastingbetalende burger wordt is zo goed als nul. Opruimen dus. Geen traan om laten. Hij heeft een eerlijke kans gehad en die bewust doorbroken.quote:Op woensdag 28 april 2010 23:40 schreef gelly het volgende:
[..]
Niemand is onfeilbaar en ook ons rechtssysteem niet. Maar waarom zou je je baseren op de fouten en niet op de talloze keren dat het wel goed gaat ? Doe je dat in het dagelijks leven ook ?
Ook zoiets "die jongen" Alsof het een deugnietje betreft. Zo wordt er vaak gesproken over zware criminelen (in linkse kranten). Een paar jongens van 22 en 25 jaar...quote:Op woensdag 28 april 2010 23:42 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Schijnbaar heb jij je verdiept in de psyche van die jongen, in hoe hij zich in het behandelcentrum heeft gedragen.
Kun je mij aangeven waar ik die info vandaan kan halen? Ik baseer me niet graag op wat krantenartikeltjes, maar meer op volledige onderzoeken. Onderzoeken die jij ogenschijnlijk wel gezien hebt.
Wat wel grappig is, jouw houding is precies hoe deze criminelen ook in het leven staan. Beschaving houdt in dat je de onbeschaafden ook beschaafd behandelt. Dat zet je niet even opzij omdat het soms wat beter uitkomt.quote:Op woensdag 28 april 2010 23:43 schreef LXIV het volgende:
[..]
Mijn uitgangspunt is dus geheel anders.
Lees je wel eens wat ik schrijf? Daarnaast is er genoeg info over deze laffe honden te vinden en zijn dit soort figuren niet ineens 180 graden gedraaid. Overigens heb ik inderdaad meer info dan de gemiddelde ter beschikking.quote:Op woensdag 28 april 2010 23:42 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Schijnbaar heb jij je verdiept in de psyche van die jongen, in hoe hij zich in het behandelcentrum heeft gedragen.
Kun je mij aangeven waar ik die info vandaan kan halen? Ik baseer me niet graag op wat krantenartikeltjes, maar meer op volledige onderzoeken. Onderzoeken die jij ogenschijnlijk wel gezien hebt.
Ah. Er wordt weer op die toer gesproken; links, dus kut. Dan houdt het voor mij op. Groetjes.quote:Op woensdag 28 april 2010 23:44 schreef LXIV het volgende:
Ook zoiets "die jongen" Alsof het een deugnietje betreft. Zo wordt er vaak gesproken over zware criminelen (in linkse kranten).
Nee, die criminelen handelen alleen in hun eigen belang en niet vanuit een rechtvaardigheidsgevoel. Tevens richten zij zich op onschuldigen en zwakkeren. Dat je jezelf met streng optreden tegen criminelen zelf ook als crimineel zou classificeren is een kulargument. Het kan nog steeds gewoon binnen de rechtsorde plaatsvinden. Een andere rechtsorde dan de huidige natuurlijk.quote:Op woensdag 28 april 2010 23:46 schreef gelly het volgende:
[..]
Wat wel grappig is, jouw houding is precies hoe deze criminelen ook in het leven staan. Beschaving houdt in dat je de onbeschaafden ook beschaafd behandelt. Dat zet je niet even opzij omdat het soms wat beter uitkomt.
Ja.quote:Op woensdag 28 april 2010 23:47 schreef pisnicht het volgende:
Lees je wel eens wat ik schrijf?
Dan moet jij zelf eens beter lezen; ik vroeg nl. waar IK dat soort info kan krijgen. Alleen een bevestiging dat jij het hebt, heb ik helemaal niks aan.quote:Daarnaast is er genoeg info over deze laffe honden te vinden en zijn dit soort figuren niet ineens 180 graden gedraaid. Overigens heb ik inderdaad meer info dan de gemiddelde ter beschikking.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |