Welterustenquote:Op woensdag 28 april 2010 23:03 schreef Silly_Billy het volgende:
Slaperig
truste luitjes,sweet dreams
Cast;e of love???quote:Op woensdag 28 april 2010 23:15 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Moemaar heb m'n hurdy gurdy en een geweldig leuke dag gehad met m'n mams. Nu doorsparen voor Ierland en nieuwe tattoos
.
Woej en heb met m'n band maybe podium @ Castlefest.
Gaat voor de wind dus en mag niet klagen
you go girl!!!he's worth it and you know it!quote:Op donderdag 29 april 2010 00:01 schreef candygirl het volgende:
[..]
Cast;e of love???
Ot; leuke avond gehad en de laaste 5 minuten nog leuker met een gesprek
Omg, laat me morgen ff weten,ben erg nieuwsgierig,en je kan altijd weg tijdens proeftijd ;-)quote:Op donderdag 29 april 2010 00:15 schreef zwartedoos het volgende:
O my god!!!Net 3 dagen geleden begonnen met een baan en nu krijg ik me toch n aanbod van een bedrijfZo anders, zo uitdagend, zo eng en zo cool!!! Wat moet ik nu
![]()
maar niet zomaar terug... wat voor aanbiedingquote:Op donderdag 29 april 2010 01:40 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
Omg, laat me morgen ff weten,ben erg nieuwsgierig,en je kan altijd weg tijdens proeftijd ;-)
quote:Op donderdag 29 april 2010 06:10 schreef heavenstar het volgende:
Slecht geslapen...alweer nachtmerries....![]()
Dit mensen, noemen we een ochtendhumeur,quote:Op donderdag 29 april 2010 08:07 schreef scrub_nurse het volgende:
damn wat n klote nacht,nauwelijks geslapen nog na mijn laatste post
nee hoor ik heb nooit n ochtendhumeurquote:Op donderdag 29 april 2010 08:09 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Dit mensen, noemen we een ochtendhumeur,
Goedemorgen hoor.![]()
Dat.quote:Op donderdag 29 april 2010 09:09 schreef Thrackan het volgende:
Het is maar goed dat het praktisch vrijdag is. Nog een dag uit mn bed komen overleef ik niet.
YESquote:Op donderdag 29 april 2010 09:28 schreef Mr_Dyslector het volgende:
[..]
Hooi!En dat is inderdaad wat wij zijn!
Cast;e of love??quote:Op donderdag 29 april 2010 00:01 schreef candygirl het volgende:
[..]
Cast;e of love???
Ot; leuke avond gehad en de laaste 5 minuten nog leuker met een gesprek
Ohhhhquote:Op donderdag 29 april 2010 09:53 schreef scrub_nurse het volgende:
castle of love bedoelt ze,maar jij gaat naar castlefest iets totaal anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |