Welterustenquote:Op woensdag 28 april 2010 23:03 schreef Silly_Billy het volgende:
Slaperig
truste luitjes,sweet dreams
Cast;e of love???quote:Op woensdag 28 april 2010 23:15 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Moemaar heb m'n hurdy gurdy en een geweldig leuke dag gehad met m'n mams. Nu doorsparen voor Ierland en nieuwe tattoos
.
Woej en heb met m'n band maybe podium @ Castlefest.
Gaat voor de wind dus en mag niet klagen
you go girl!!!he's worth it and you know it!quote:Op donderdag 29 april 2010 00:01 schreef candygirl het volgende:
[..]
Cast;e of love???
Ot; leuke avond gehad en de laaste 5 minuten nog leuker met een gesprek
Omg, laat me morgen ff weten,ben erg nieuwsgierig,en je kan altijd weg tijdens proeftijd ;-)quote:Op donderdag 29 april 2010 00:15 schreef zwartedoos het volgende:
O my god!!!Net 3 dagen geleden begonnen met een baan en nu krijg ik me toch n aanbod van een bedrijfZo anders, zo uitdagend, zo eng en zo cool!!! Wat moet ik nu
![]()
maar niet zomaar terug... wat voor aanbiedingquote:Op donderdag 29 april 2010 01:40 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
Omg, laat me morgen ff weten,ben erg nieuwsgierig,en je kan altijd weg tijdens proeftijd ;-)
quote:Op donderdag 29 april 2010 06:10 schreef heavenstar het volgende:
Slecht geslapen...alweer nachtmerries....![]()
Dit mensen, noemen we een ochtendhumeur,quote:Op donderdag 29 april 2010 08:07 schreef scrub_nurse het volgende:
damn wat n klote nacht,nauwelijks geslapen nog na mijn laatste post
nee hoor ik heb nooit n ochtendhumeurquote:Op donderdag 29 april 2010 08:09 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Dit mensen, noemen we een ochtendhumeur,
Goedemorgen hoor.![]()
Dat.quote:Op donderdag 29 april 2010 09:09 schreef Thrackan het volgende:
Het is maar goed dat het praktisch vrijdag is. Nog een dag uit mn bed komen overleef ik niet.
YESquote:Op donderdag 29 april 2010 09:28 schreef Mr_Dyslector het volgende:
[..]
Hooi!En dat is inderdaad wat wij zijn!
Cast;e of love??quote:Op donderdag 29 april 2010 00:01 schreef candygirl het volgende:
[..]
Cast;e of love???
Ot; leuke avond gehad en de laaste 5 minuten nog leuker met een gesprek
Ohhhhquote:Op donderdag 29 april 2010 09:53 schreef scrub_nurse het volgende:
castle of love bedoelt ze,maar jij gaat naar castlefest iets totaal anders
*kusje geeft*quote:Op donderdag 29 april 2010 08:19 schreef Gill-T-Azhell het volgende:
Barstende hoofdpijn, al aan m'n 2 sarixell toe![]()
![]()
En m'n buik draait maar dat is wat anders
quote:Op donderdag 29 april 2010 11:40 schreef heavenstar het volgende:
[..]
*kusje geeft*![]()
![]()
OT: totaal niet gemotiveerd met dit prachtige weer...
Iemand gaat proberen je op afstand te helpenquote:Op donderdag 29 april 2010 12:35 schreef heavenstar het volgende:
'k heb denk ik te hard mijn best gedaan iemand's hoofdpijn over te nemen.......aaauuwww...
Ok, dat is op. Nu nog even uitzingen tot 5 uurquote:Op donderdag 29 april 2010 10:25 schreef Thrackan het volgende:
Woei, werkdruk! Kijken hoe lang ik in hypermodus kan doorgaan voordat ik in elkaar stort
En andere problemen zijn vandaag ook uitgesproken en de wereld uitgeholpen waar ik persoonlijk erg mee in mn maag zat.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:04 schreef vosss het volgende:
Top! Vandaag te horen gekregen dat ik ben aangenomen en per 15 mei kan beginnen!
Dude..quote:Op donderdag 29 april 2010 14:38 schreef laforest het volgende:
Dit is mijn 8000e post.
Dus ja helemaal kei gaaf.
Dus even een speciale post van maken!
En ik heb echt zin om iemand haar gezicht even vol te plassen.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 april 2010 14:38 schreef laforest het volgende:
Dit is mijn 8000e post.
Dus ja helemaal kei gaaf.
Dus even een speciale post van maken!
En ik heb echt zin om iemand haar gezicht even vol te plassen.![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom zou je dat nou weer willen doenquote:Op donderdag 29 april 2010 16:19 schreef heavenstar het volgende:
soms kan ik me echt voor mijn kop slaan...![]()
\\quote:Op donderdag 29 april 2010 16:17 schreef candygirl het volgende:
brak en moe
maar wel lekker geshopt en zo meteen terras op
Redelijk geslapen, maar idd ook zo naar t werkquote:Op vrijdag 30 april 2010 05:12 schreef heavenstar het volgende:
Moe...zo naar het werk...weinig zin maar ja....
auw...quote:
heel graag...quote:Op vrijdag 30 april 2010 08:18 schreef Gill-T-Azhell het volgende:
[..]
auw...![]()
![]()
Nu is Gill aan de beurt om te proberen je telepatisch van je hoofdpijn af te helpen![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:19 schreef Pluis_Konijn het volgende:
De rest van de dag met m'n hurdy kloten, perfect dus
En er is zoveel te doen overal???quote:
ook nog na die overheerlijke oranje tompoes die je van je baas hebt gehad?quote:
heb um niet helemaal op en heb geen brood mee dus ja...quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:21 schreef Gill-T-Azhell het volgende:
[..]
ook nog na die overheerlijke oranje tompoes die je van je baas hebt gehad?
best goed zegt ie dan....quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:38 schreef Gill-T-Azhell het volgende:
Great, I could eat a horse, fuck a tree, walk around the world 3 times and still have enough energy to watch TV.............Best wel goed dus eigenlijk
quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:40 schreef geppie het volgende:
Redelijk agressief en chagerijnig. Wat een fuckdag!
Ik heb helemaal nergens zin in...quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:51 schreef candygirl het volgende:
[..]
En er is zoveel te doen overal???
OT ; nog brak ,en aan het twijfelen
Lol wtf, why?quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:37 schreef laforest het volgende:
Ik mag van mijn werk niks Nederlands aan of op hebben of op het bureau voor vandaag.
Dus ja.. beetje ... kut..
Omdat dit niet professioneel is en het uniform ten alle tijde gedragen moet worden en blah blah blah...quote:
Ohhh ik begreep je tekst verkeerdquote:Op vrijdag 30 april 2010 16:17 schreef laforest het volgende:
[..]
Omdat dit niet professioneel is en het uniform ten alle tijde gedragen moet worden en blah blah blah...
dat heb ik precies zo, maar het gebeurt toch en dan loop het weer uit op een teleurstellingquote:Op vrijdag 30 april 2010 17:28 schreef heavenstar het volgende:
ik doe heel hard mijn best om bepaalde dingen niet te verwachten...
precies dat dus daarom doe ik echt heeel hard mijn best alhoewel het niet makkelijk is..quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:03 schreef Under_Score het volgende:
[..]
dat heb ik precies zo, maar het gebeurt toch en dan loop het weer uit op een teleurstelling![]()
ach ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |