Zijn ze ook.quote:
Rode kool met appeltjes, aardappelpuree en een schnitzel.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wat had je gemaakt? Wij zijn leftovers van het weekend aan het opmaken. Ik heb helemaal geen zin in een speklapjeDie zijn alleen lekker als ze kapot gaan op de BBQ zodat al het vet eruit is
![]()
Misschien toch maar pasta met zalm maken vanavond, dat heb ik ook nog in huis
Take it away Dirk!quote:Op woensdag 28 april 2010 18:25 schreef Greys het volgende:
Voorpret mocht altijd al hoor!![]()
![]()
Alleen het wie slaapt er nou precies waar en waarop en hoe laat en hoezo dan vond ik nog iets te vroeg
Gewone speklapjesquote:Op woensdag 28 april 2010 18:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Rode kool met appeltjes, aardappelpuree en een schnitzel.
Gewone speklapjes op de BBQ, niet die voorgemarineerde laffe lapjes. Ril.
Oh en de TT
Ik durf allesquote:Op woensdag 28 april 2010 18:26 schreef Goodbye het volgende:
Het gaat nu vooral om voorpret waar je je op de 15e 's ochtends zo voor schaamt dat je bijna niet meer durft te komen
Rode kool eet ik nog maar zelden.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Rode kool met appeltjes, aardappelpuree en een schnitzel.
Gewone speklapjes op de BBQ, niet die voorgemarineerde laffe lapjes. Ril.
Oh en de TT
quote:Op woensdag 28 april 2010 18:26 schreef Greys het volgende:
Gb, ik ben alvast maar aan een lijst begonnen voor ons hele weekend hier in het roze notitieboek
- Spikkelchocola
- Stijltang
- SATC DVD's (wat zal Ll blij zijn!![]()
)
- Rode wodka + van die redbull achtige meuk blikjes van de Lidl, een hele tree. Of twee
Ik heb vandaag 3 soorten gekocht! (flesjes dan, geen tree) Om te testen!quote:Op woensdag 28 april 2010 18:26 schreef Greys het volgende:
Gb, ik ben alvast maar aan een lijst begonnen voor ons hele weekend hier in het roze notitieboek
- Spikkelchocola
- Stijltang
- SATC DVD's (wat zal Ll blij zijn!![]()
)
- Rode wodka + van die redbull achtige meuk blikjes van de Lidl, een hele tree. Of twee
Ja, die zin was niet echt op jou van toepassingquote:
Lush! Lush!quote:
Ik heb nog niet besloten, wat dus betekent dat iedereen en alles als bed gebruikt kan worden. Of als kussen.quote:
Binkert, die lieve stinkertquote:Op woensdag 28 april 2010 18:28 schreef Greys het volgende:
La Bink knipperie, deel 1!
(Lees: ik ga een deel van Bink kort knippen, dan over een uurtje nog een deel, daarna nog een deel etc. Tot ze zomerklaar is)
Oh ik dacht dat ie dan al een week weg was. En dat wij dat weekend dan hadden als in 'dat breekt zo lekker de week' enzoquote:Op woensdag 28 april 2010 18:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ga nog even verder nadenken...
Mr Gb vertrekt volgens mij die vrijdag nog later dan ik, dat is pas hilarisch
Ja, dat neem jij mee toch?quote:
Oh nee vertel!quote:Op woensdag 28 april 2010 18:29 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb nog wel iets voor op het lijstje, maar dan krijgen we weer protesten en '' enzo
Maar wat doen jullie dan op vrijdag en op zaterdagochtend?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Zelfs Ll en Erik? En JJH?quote:Op woensdag 28 april 2010 18:28 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb nog niet besloten, wat dus betekent dat iedereen en alles als bed gebruikt kan worden. Of als kussen.
quote:Op woensdag 28 april 2010 18:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Nou, ik heb niet zoveel Lush als jij. Dus voor onder de douche heb ik wel wat anders mee hoorquote:Op woensdag 28 april 2010 18:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar wat doen jullie dan op vrijdag en op zaterdagochtend?![]()
PS: er is nog flink wat van mijn lijstje over heur.![]()
quote:
Zie mijn lijstje.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, ik heb niet zoveel Lush als jij. Dus voor onder de douche heb ik wel wat anders mee hoor![]()
Heb je nog leuke baddingetjes over?
quote:
Er kan heen hele hoop gebeuren. Als ik dingen op voorhand uitsluit kan ik daar alleen maar achteraf spijt van krijgen. Sorry, je hebt JJH niet per definitie voor je zelf.quote:
Bij die namen kan ik echt niet bedenken wat het allemaal is/hoe het ruikt hoor!quote:Op woensdag 28 april 2010 18:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zie mijn lijstje.De zoete dingen zijn weg maar de rest is er zowat allemaal nog. Ik neem gewoon die hele doos mee hoor, kun je ook ter plekke kijken en snuffelen.
![]()
[..]
![]()
Zolang je het maar uit het huisje en uit mijn gezicht houdt vind ik het best.
quote:Op woensdag 28 april 2010 18:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Er kan heen hele hoop gebeuren. Als ik dingen op voorhand uitsluit kan ik daar alleen maar achteraf spijt van krijgen. Sorry, je hebt JJH niet per definitie voor je zelf.
quote:Op woensdag 28 april 2010 18:34 schreef Cat22 het volgende:
Zolang je het maar uit het huisje en uit mijn gezicht houdt vind ik het best.
Ik was idd te lui om de beschrijvingen erbij te zetten.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Bij die namen kan ik echt niet bedenken wat het allemaal is/hoe het ruikt hoor!![]()
En je gaat maar op een goed plek staan, komt vast goed
Oh, als ik mijn charme in de strijd gooi, zit JJH zo in een keer naast me en steekt zijn tong uit naar jou.quote:
Jij dan? Ex-rokers schijnen de ergste te zijnquote:
Nou, ik ben geen fanaticus en de 'roken is slecht' speech zul je van mij niet horen. Dat weten rokers prima zelf.quote:
Dan zit hij in ieder geval niet met je te zoenen.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh, als ik mijn charme in de strijd gooi, zit JJH zo in een keer naast me en steekt zijn tong uit naar jou.
quote:Op woensdag 28 april 2010 18:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, die zin was niet echt op jou van toepassing
Nee ik ben geen anti rook, als mensen willen roken dan moeten ze dat gewoon doen. Ik heb er geen last van.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jij dan? Ex-rokers schijnen de ergste te zijn
Ik heb nergens gezegd dat jij die tong ook ziet.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan zit hij in ieder geval niet met je te zoenen.
quote:Op woensdag 28 april 2010 18:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee ik ben geen anti rook, als mensen willen roken dan moeten ze dat gewoon doen. Ik heb er geen last van.
Ja, ik vind dat de kleren gaan stinken, maar daar heb je van die wasmachines voor tegenwoordig. Dus iedereen rookt zich maar te pletter als het aan mij ligt.
Ja, het land was heerlijk.quote:
Ja, als ik anti was dan had ik er niks aan gehad, mensen roken toch wel, en terecht.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wow, shocking voor een ex-roker om dat te melden
Zou wat zijn als je anti was
Bij mij in huis wordt niet gerookt. Gelukkig kent mijn vriendenkring geen rokers, dus daar heb ik nooit trubbels mee. Als ik bij een roker in huis ben en ze vragen of ze er eentje op mogen steken (wat ik al heel netjes vind) zal ik zeker geen bezwaar maken. Hun huis, hun hobby, hun keuze. En stinken doet het er toch al volgens mijn neus.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:01 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, als ik anti was dan had ik er niks aan gehad, mensen roken toch wel, en terecht.
Ik vind dat als mensen er ziek van worden dat je er dan rekening mee houdt. Op een verjaardag hielden wij altijd rekening met een oom, die werd ziek van rokers. Dus stonden we buiten, of ergens anders.
Nu staat ie bij de rokers, omdat het daar zo gezellig is.
quote:Op woensdag 28 april 2010 19:05 schreef Cat22 het volgende:
En stinken doet het er toch al volgens mijn neus.
Hoezoquote:
quote:Op woensdag 28 april 2010 19:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoezo? Ik vind sigarettenrook stinken en kan me echt niet voorstellen dat ik ooit zo'n ding voor de hobby zou inhaleren. Zonde van mijn longen en van mijn geld. Maar dat is mijn mening en ik realiseer me wel dat dit niet is hoe hele volksstammen erover denken. En da's prima. Zolang ik er maar niet teveel last van heb (van de rook dus). Leven en laten leven.
Ik zie dit niet als een discussie, maar uitwisselen van meningen. Waarbij de meningen zo ver uit elkaar liggen dat nooit iemand gelijk krijgt. Maar dat mag.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:10 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat is zo'n discussie die altijd zal blijven en nooit iemand gelijk heeft.
Ja Dirk. Is goed Dirk.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Vind ik ook, zolang ik aan het eind van het verhaal maar gelijk krijg.
Eens.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Vind ik ook, zolang ik aan het eind van het verhaal maar gelijk krijg.
Nee gekkie!quote:Op woensdag 28 april 2010 19:14 schreef Greys het volgende:
Cat, ik kan je echt niet beloven dat we het hele weekend dat huisje rookvrij gaan houden hoor
Ik wil er absoluut rekening mee houden op de middag en avond dat jullie er zijn, dan rook ik wel buiten, maar ik ga niet het hele weekend buiten roken als ik een weekendje weg ben en een rokershuisje heb geboekt
Daarom moet je ook het hele verhaal lezen.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:22 schreef Greys het volgende:
Oh gelukkig!Omdat je zei 'zolang je het maar uit het huisje houdt' schrok ik even
![]()
Maar we houden er echt wel rekening mee hoorKomt goed. Ik ga echt niet iemand uit zitten roken als iemand er echt een hekel aan heeft.
Ik heb je nog nooit gezien, maar het zou zomaar kunnen zijn dat ik mijn mening met gemak aanpas.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:15 schreef Goodbye het volgende:
Zolang jouw mening hetzelfde is als mijn mening
Ha, verwacht maar niet teveel hoorquote:Op woensdag 28 april 2010 19:31 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb je nog nooit gezien, maar het zou zomaar kunnen zijn dat ik mijn mening met gemak aanpas.
quote:
Goedzo. Anders durf ik straks niet meerquote:
Omg, dat zeg ik vrij vaak letterlijk ookquote:Op woensdag 28 april 2010 19:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan gaat mijn regel 'jouw huis, jouw regels' weer op.
Ik wel.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:39 schreef MadMaster het volgende:
Enne... ik meld me maar even af voor het weekend in het huisje, want ik rook als een ketter en ik wil niemand tegen de borst stuiten...
Daar zijn die vrouwen anders best dol op, als er tegen hun borsten gestuit wordt!quote:Op woensdag 28 april 2010 19:39 schreef MadMaster het volgende:
Enne... ik meld me maar even af voor het weekend in het huisje, want ik rook als een ketter en ik wil niemand tegen de borst stuiten...
quote:
O, wordt het zo'n weekend.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar zijn die vrouwen anders best dol op, als er tegen hun borsten gestuit wordt!
Wat zou jij dan willenquote:Op woensdag 28 april 2010 19:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
O, wordt het zo'n weekend.
Dan hoeft het voor mij al helemaal niet...
Het is maar goed dat je homo bentquote:Op woensdag 28 april 2010 19:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar zijn die vrouwen anders best dol op, als er tegen hun borsten gestuit wordt!
Jij hebt Erik nog nooit gezien? Die heeft prima borstjes.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Dat in ieder geval zeker niet...
Ja nu bij DWDD, en ik vind 'r heel leukquote:
quote:Op woensdag 28 april 2010 19:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij hebt Erik nog nooit gezien? Die heeft prima borstjes.
Zeker.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik geloof het graag, maar die zijn niet aan mij besteed...quote:Op woensdag 28 april 2010 19:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 april 2010 19:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar ik word weer eens neergezet als iemand die iedereen bespringt?
Wij lijken echt eng veel op elkaar!quote:Op woensdag 28 april 2010 19:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omg, dat zeg ik vrij vaak letterlijk ook.
Ik doelde op Dirkquote:Op woensdag 28 april 2010 19:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Ik bedoelde meer dat van die tegen de borst stuiten opmerking en dat vrouwen dat wel lekker zouden vinden
Volgens mij is er niemand in deze SC die niet zo wordt neergezetquote:Op woensdag 28 april 2010 19:55 schreef Tha_Erik het volgende:
I beg your paaaarrrrrdon?quote:Op woensdag 28 april 2010 20:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij is er niemand in deze SC die niet zo wordt neergezet
Nou.. niet iedereen. Ik bedoel, mijn buurvrouw zou jij echt niet bespringen, die is écht héél lelijk.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:55 schreef Tha_Erik het volgende:
En die heeft ook héél lawaaiige kinderen toch?quote:Op woensdag 28 april 2010 20:03 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou.. niet iedereen. Ik bedoel, mijn buurvrouw zou jij echt niet bespringen, die is écht héél lelijk.
JIJ bent de ergste!quote:
Laf joe toe!quote:Op woensdag 28 april 2010 20:04 schreef Greys het volgende:
[..]
En die heeft ook héél lawaaiige kinderen toch?
[..]
JIJ bent de ergste!
Mijn buurvrouw dan weer wel, mooie vrouw!quote:Op woensdag 28 april 2010 20:03 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou.. niet iedereen. Ik bedoel, mijn buurvrouw zou jij echt niet bespringen, die is écht héél lelijk.
Die is volgens mij helemaal uitgelubberd en heeft ze enorme outies. En ik ga dat dan voor me zien he, gewoon als in NU. Gatver.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:04 schreef Greys het volgende:
[..]
En die heeft ook héél lawaaiige kinderen toch?
Die film heb ik echt een paar maanden geleden nog gezien. Vorige week was Four weddings and a funeral er tenminste nog opquote:Op woensdag 28 april 2010 20:06 schreef Greys het volgende:
Fuck, dat was gister zeker, dat Singles en Cougar Town er was?
40 Days and 40 Nights komt straks welDat joch dat steeds meer gaat ontploffen wegens gebrek aan sex
Normaal komt het toch altijd op woensdagquote:Op woensdag 28 april 2010 20:06 schreef Greys het volgende:
Fuck, dat was gister zeker, dat Singles en Cougar Town er was?
40 Days and 40 Nights komt straks welDat joch dat steeds meer gaat ontploffen wegens gebrek aan sex
Ja ja, beetje pronken met je buurvrouw he.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mijn buurvrouw dan weer wel, mooie vrouw!
quote:Op woensdag 28 april 2010 20:07 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja ja, beetje pronken met je buurvrouw he.
Eej! Ik ben monogaam!quote:Op woensdag 28 april 2010 20:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij is er niemand in deze SC die niet zo wordt neergezet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Blijkbaar nietquote:Op woensdag 28 april 2010 20:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Normaal komt het toch altijd op woensdag?
Cougar Town is altijd op dinsdag heur.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Normaal komt het toch altijd op woensdag?
quote:Op woensdag 28 april 2010 20:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Die is volgens mij helemaal uitgelubberd en heeft ze enorme outies. En ik ga dat dan voor me zien he, gewoon als in NU. Gatver.
Zelfs ik zou haar niet willen, en dat zegt toch wel wat.
Ja, waren ze weer klef samen met hun twintig jaar leeftijdsverschil?quote:Op woensdag 28 april 2010 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat zijn outies?![]()
Oh en ik zap net langs Jan Kooyman en eh hoe heet ze ook alweer, Marjolein Keuning.
Ik snap nu wat je bedoelt met een goeie cougar Greys
quote:Op woensdag 28 april 2010 20:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, waren ze weer klef samen met hun twintig jaar leeftijdsverschil?![]()
En het is echt niet eens rot om te zien, ze doet het echt goed
quote:
Je moet je schamen.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Moet ik me nu schamen? Of is het een woord uit de jaren '60?
quote:
Checkquote:Op woensdag 28 april 2010 20:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Volgens mij zit er een mannelijk naaktmodel in S1ngle.
quote:Op woensdag 28 april 2010 20:25 schreef Pisces29 het volgende:
Volgens mij moet je nog even kalibreren Dirk, je ziet toch of ik outies heb
quote:
Ho! Buik? Waar?quote:Op woensdag 28 april 2010 20:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik zie jouw buik toch ook meteen, dus ik snap het niet zo.
Het kan zó duidelijk zijn hè.
Ja kijk, ik zag meteen dat je geen pens of outies hebt.quote:
Jij outies?quote:Op woensdag 28 april 2010 20:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja kijk, ik zag meteen dat je geen pens of outies hebt.
Geen vragen nodig
Ik ben in de war denk ikquote:
Je zou inmiddels beter moeten weten.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben in de war denk ik. Ik dacht dat een outie een navel was die een bult is in plaats van zo'n diepliggend ding
.
quote:Op woensdag 28 april 2010 20:32 schreef Dirkh het volgende:
Ik moest lachen om deze tweet:
Deed ze dit met kleurpotloden? RT @100pnl: *NIEUWS* Sieneke heeft dinsdag een 3-jarig platencontract getekend.
quote:Op woensdag 28 april 2010 20:34 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zullen we het laten bij "gaat je geen reet aan"?
Cat, jij als expert... leg het Pisces eens uit.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je zou inmiddels beter moeten weten.Overal ter wereld zou je gelijk hebben, behalve in deze SC.
quote:Op woensdag 28 april 2010 20:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben in de war denk ik. Ik dacht dat een outie een navel was die een bult is in plaats van zo'n diepliggend ding
.
quote:
Hier zit iemand hoogzwanger (nee geen Paddo) en die heeft een superstrak truitje en of het kind steekt zijn middelvuistje op, of het is een outienavel waar je U tegen zegt.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh die plopnavels vind ik altijd een tikkie ranzig
Ik zou ze eruit trappen.quote:
FOK!ken blijf ik toch wel, ik negeer haar compleet.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zou ze eruit trappen.En gezellig blijven fokken met ons.
quote:Op woensdag 28 april 2010 20:39 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hier zit iemand hoogzwanger (nee geen Paddo) en die heeft een superstrak truitje en of het kind steekt zijn middelvuistje op, of het is een outienavel waar je U tegen zegt.
quote:
Nou, in een notedop:quote:Op woensdag 28 april 2010 20:36 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Cat, jij als expert... leg het Pisces eens uit.
Ja die connectie had ik ook gemaaktquote:Op woensdag 28 april 2010 20:45 schreef Greys het volgende:
Maar er zit iemand hoogzwanger en men zit te roken Dirkh?
Ja dat hebben ze goed gecast, die twee bij elkaar.quote:
Nou, ik zal het je erger vertellen, zij is zwanger én rookt, maar drinkt niet. Snap je nu waarom ik haar negeer?quote:Op woensdag 28 april 2010 20:45 schreef Greys het volgende:
Maar er zit iemand hoogzwanger en men zit te roken Dirkh?
quote:Op woensdag 28 april 2010 20:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou, ik zal het je erger vertellen, zij is zwanger én rookt, maar drinkt niet. Snap je nu waarom ik haar negeer?
Zij kijkt altijd zo quasi geil, maar dat kan ook aan mij liggenquote:Op woensdag 28 april 2010 20:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat hebben ze goed gecast, die twee bij elkaar.
Want ondanks het feit dat zij twintig jaar ouder is denk je niet 'Ieuwwwww!'
Integendeel![]()
Ja, ze heeft er al twee en ze snapt er niks van dat de kinderen "bijzonder" zijn.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
Straks ook lekker in de kamer met de baby paffen zeker
Binnenkort krijgen we twee lesbiennes in GTSTquote:Op woensdag 28 april 2010 20:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat hebben ze goed gecast, die twee bij elkaar.
Want ondanks het feit dat zij twintig jaar ouder is denk je niet 'Ieuwwwww!'
Integendeel![]()
Echt, bah! Stoppen met roken moet uit je eigen motivatie komen. En ik snap echt, echt niet dat het dragen van je eigen kind en de overtuigende wetenschappelijke bewijzen dat roken slecht is voor de ontwikkeling van de vrucht je als moeder niet motiveren om te stoppen. Ook al is het maar voor de duur van de zwangerschap.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou, ik zal het je erger vertellen, zij is zwanger én rookt, maar drinkt niet. Snap je nu waarom ik haar negeer?
quote:Op woensdag 28 april 2010 20:49 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, ze heeft er al twee en ze snapt er niks van dat de kinderen "bijzonder" zijn.
Dat zoveel dommigheid in één mens past.
En dat plant zich dan ook vaak exponentieel voort.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:49 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, ze heeft er al twee en ze snapt er niks van dat de kinderen "bijzonder" zijn.
Dat zoveel dommigheid in één mens past.
quote:Op woensdag 28 april 2010 20:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Echt, bah! Stoppen met roken moet uit je eigen motivatie komen. En ik snap echt, echt niet dat het dragen van je eigen kind en de overtuigende wetenschappelijke bewijzen dat roken slecht is voor de ontwikkeling van de vrucht je als moeder niet motiveren om te stoppen. Ook al is het maar voor de duur van de zwangerschap.
Bah!
Die is groter dan haar, dus daar zit nog meer dommigheid in.quote:
Ik ben daar ook zo klaar mee, alle zwangerschappen rookt ze als een ketter en de discussies zijn stevig geweest, maar ja "Dirk vond ik toch altijd al een lul"quote:Op woensdag 28 april 2010 20:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Echt, bah! Stoppen met roken moet uit je eigen motivatie komen. En ik snap echt, echt niet dat het dragen van je eigen kind en de overtuigende wetenschappelijke bewijzen dat roken slecht is voor de ontwikkeling van de vrucht je als moeder niet motiveren om te stoppen. Ook al is het maar voor de duur van de zwangerschap.
Bah!
Ik heb er echt nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 28 april 2010 20:49 schreef Muis006 het volgende:
Wat is episode III toch een slechte film
Van Starrewars niet?quote:Op woensdag 28 april 2010 20:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb er echt nog nooit van gehoordMis er vast niets aan zo te horen.
Dan is het alleen slecht voor je eigen lichaam. Dat moet iemand uiteraard zelf weten. Maar zwanger, nah-uh.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:55 schreef Cat22 het volgende:
Op zich is het in dit kader wel grappig dat ik pas van iemand heb gehoord die weer is gestart met roken... en ik kon haar wel begrijpen.Sinds ze gestopt was kreeg ze weer ontzettend last van haar huidaandoening (lelijke plekken en jeuk, jeuk! JEUK! ). Ondanks hormoonzalven en andere troep. Nu was ze weer begonnen met roken en die verschijnselen verdwenen als sneeuw voor de zon.
Dus tja... wat is dan schadelijker voor je lijf? Ik kon haar redenatie wel snappen.
Ik heb nog geen enkel deel van die filmserie gezien.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb er echt nog nooit van gehoordMis er vast niets aan zo te horen.
Redenatie.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:55 schreef Cat22 het volgende:
Op zich is het in dit kader wel grappig dat ik pas van iemand heb gehoord die weer is gestart met roken... en ik kon haar wel begrijpen.Sinds ze gestopt was kreeg ze weer ontzettend last van haar huidaandoening (lelijke plekken en jeuk, jeuk! JEUK! ). Ondanks hormoonzalven en andere troep. Nu was ze weer begonnen met roken en die verschijnselen verdwenen als sneeuw voor de zon.
Dus tja... wat is dan schadelijker voor je lijf? Ik kon haar redenatie wel snappen.
Oh is dat Starwars?quote:
Groot gelijk, je mist er niks aanquote:Op woensdag 28 april 2010 20:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh is dat Starwars?![]()
Nee, dat soort dingen kijk ik niet, het kan me werkelijk niet boeien!
quote:Op woensdag 28 april 2010 20:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh is dat Starwars?![]()
Nee, dat soort dingen kijk ik niet, het kan me werkelijk niet boeien!
Que?quote:
HDUquote:Op woensdag 28 april 2010 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Starwars, Star trek, ik vind het 1 pot nat
quote:Op woensdag 28 april 2010 21:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
HDUJe kan DS9 niet met Voyager vergelijken hoor
Eej! Star Trek is vele malen beter dan Star Wars.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Starwars, Star trek, ik vind het 1 pot nat
Ja, dat!quote:Op woensdag 28 april 2010 21:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
HDUJe kan DS9 niet met Voyager vergelijken hoor
quote:Op woensdag 28 april 2010 21:03 schreef Dirkh het volgende:
Ik hen dat Starwars en StarTrek spul nooit begrepen, ook nooit echt naar gekeken, kan daar niks mee.
quote:Op woensdag 28 april 2010 21:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Eej! Star Trek is vele malen beter dan Star Wars.
Ten minste, bepaalde series.
Yessss....quote:
Ik vond ze allebei wel goed. Maar heb erg moeten wennen aan DS9. Vond er eerst geen bal aan en toen bleek hij opeens leuk te zijn. Ik vind het nog steeds grappig dat die shapeshifter uit DS9 samen met William Shatner in Boston Legal speelt.quote:
Bedoel je Odo?quote:Op woensdag 28 april 2010 21:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Yessss....![]()
[..]
Ik vond ze allebei wel goed. Maar heb erg moeten wennen aan DS9. Vond er eerst geen bal aan en toen bleek hij opeens leuk te zijn. Ik vind het nog steeds grappig dat die shapeshifter uit DS9 samen met William Shatner in Boston Legal speelt.![]()
Die heb ik niet eens gekekenquote:Op woensdag 28 april 2010 21:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Yessss....![]()
[..]
Ik vond ze allebei wel goed. Maar heb erg moeten wennen aan DS9. Vond er eerst geen bal aan en toen bleek hij opeens leuk te zijn. Ik vind het nog steeds grappig dat die shapeshifter uit DS9 samen met William Shatner in Boston Legal speelt.![]()
De laatste serie (First Contact?) vind ik echt ruk en totaal onlogisch.
Idd, roken tijdens de zwangerschap vind ik echt not done.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan is het alleen slecht voor je eigen lichaam. Dat moet iemand uiteraard zelf weten. Maar zwanger, nah-uh.
Ik vond het al schokkend toen ik vandaag buiten een stel met kinderwagen zag waarvan zowel vader als moeder gewoon aan het roken was. Wissel het dan af, dat als je rookt de ander de wagen duwt en vieze versa.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Idd, roken tijdens de zwangerschap vind ik echt not done.
Ik had een collega die er 5 pakjes shag per week doorheen draaide en inhaleerde.
Beide kinderen zijn veel te vroeg geboren met een akelig laag gewicht en hebben beide astma.
En dan nog presteert ze het om zodra de kinderen op bed liggen weer in huis te roken.
"ach, 's nachts de ramen op ventilatiestand....ruik je 's morgens niets meer van"
Yeah right
Ik vroeg eerder nog wat jij leuk vond, maar daar werd niet echt heel enthousiast op gereageerd! En nu niet miepen dat niemand op je reageertquote:Op woensdag 28 april 2010 21:13 schreef MadMaster het volgende:
Storen jullie je maar niet aan mij, ga gerust verder met het ene na het andere topique vol beppen...
Oh ja dat zie je elke dag welquote:Op woensdag 28 april 2010 21:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vond het al schokkend toen ik vandaag buiten een stel met kinderwagen zag waarvan zowel vader als moeder gewoon aan het roken was. Wissel het dan af, dat als je rookt de ander de wagen duwt en vieze versa.
quote:Op woensdag 28 april 2010 21:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Idd, roken tijdens de zwangerschap vind ik echt not done.
Ik had een collega die er 5 pakjes shag per week doorheen draaide en inhaleerde.
Beide kinderen zijn veel te vroeg geboren met een akelig laag gewicht en hebben beide astma.
En dan nog presteert ze het om zodra de kinderen op bed liggen weer in huis te roken.
"ach, 's nachts de ramen op ventilatiestand....ruik je 's morgens niets meer van"
Yeah right
Ja die! Inmiddels is hij een stuk rimpeliger.quote:
Doe maar lekker niet kijken, zonde van je tijd. Uber Vulcan dame krijg trelatie met Texaanse boordwerktuigkundige.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:13 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Die heb ik niet eens gekeken![]()
Ik weet nog dat ik als klein Muizeltje met mijn vader naar The Voyage Home keekmeeeeeeeeeemories.
quote:Op woensdag 28 april 2010 21:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vroeg eerder nog wat jij leuk vond, maar daar werd niet echt heel enthousiast op gereageerd! En nu niet miepen dat niemand op je reageert.
Terug naar school stuurtquote:Op woensdag 28 april 2010 21:17 schreef MadMaster het volgende:
Een sigaretje na de seks zonder voorbehoedsmiddelen, terwijl je je partner net daarvoor niet-kunstmatig geïnsemineerd hebt, is dat ook roken tijdens de zwangerschap?
Of vrouwen die niet roken, waarbij de man wel rookt en dan krijgen ze discussies en dan is het zo sneu voor de man om 'elke keer weer, elke dag' buiten te moeten roken. En dus paft de vader aan de andere kant van de woonkamer, dan krijgen ze echt niet veel rook mee!quote:Op woensdag 28 april 2010 21:18 schreef Dirkh het volgende:
Zelf heb ik eerder de neiging om een houten staak te pakken en die dwars door haar hart heen te raggen. Zou haar man het merken?
Poeh.
quote:Op woensdag 28 april 2010 21:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ho!!![]()
Ik had toen netjes aangegeven dat ik 'dat' niet prefereerde en toen kwamen jouw tieten ter sprake en kreeg ik beelden op m'n netvlies en ben ik maar koffie gaan drinken sigaretje gaan roken...
Maar wat bedoelde je dan met "dat"?quote:Op woensdag 28 april 2010 21:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ho!!![]()
Ik had toen netjes aangegeven dat ik 'dat' niet prefereerde en toen kwamen jouw tieten ter sprake en kreeg ik beelden op m'n netvlies en ben ik maar koffie gaan drinken...
Die met die walvissen!quote:Op woensdag 28 april 2010 21:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja die! Inmiddels is hij een stuk rimpeliger.
[..]
Doe maar lekker niet kijken, zonde van je tijd. Uber Vulcan dame krijg trelatie met Texaanse boordwerktuigkundige.![]()
![]()
The voyage home, wat was dat ook alweer? Zegt me even niks.
Dat vind ik ook altijd erg om te zien. Terwijl je verder natuurlijk niks weet van hun situatie. Hoe vaak roken ze, alleen buiten? Want uiteindelijk kunnen ze beter buiten roken en het binnen laten. Maja, daar ziet de hele wereld je dus.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vond het al schokkend toen ik vandaag buiten een stel met kinderwagen zag waarvan zowel vader als moeder gewoon aan het roken was. Wissel het dan af, dat als je rookt de ander de wagen duwt en vieze versa.
Zou ze het zelf merken als je die staak door die teerput ragt?quote:Op woensdag 28 april 2010 21:18 schreef Dirkh het volgende:
Zelf heb ik eerder de neiging om een houten staak te pakken en die dwars door haar hart heen te raggen. Zou haar man het merken?
Poeh.
Hehehehequote:
Oh het ging me niet eens om het roken, maar dat ze hier nu wel lang genoeg heeft dom zitten lullen. Sommige mensen kan je zo hartgrondig haten...quote:Op woensdag 28 april 2010 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Of vrouwen die niet roken, waarbij de man wel rookt en dan krijgen ze discussies en dan is het zo sneu voor de man om 'elke keer weer, elke dag' buiten te moeten roken. En dus paft de vader aan de andere kant van de woonkamer, dan krijgen ze echt niet veel rook mee!
Ooooh! Die film! Met dat mysterieuze geluid wat alle communicatie lam legde en waarbij ze terug in de tijd moesten! Heb ik ook gezien. Uiteraard.quote:
Het antwoord is Nee.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Stel ik een wetenschappelijke vraag, ontwijk je hem op die manier.
Zeg het maar...
Ze deden ook niet echt moeite om de rook omhoog te blazen ofzo, gewoon half de wagen in. Maakt niet uit joh, het is toch in de open lucht!quote:Op woensdag 28 april 2010 21:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook altijd erg om te zien. Terwijl je verder natuurlijk niks weet van hun situatie. Hoe vaak roken ze, alleen buiten? Want uiteindelijk kunnen ze beter buiten roken en het binnen laten. Maja, daar ziet de hele wereld je dus.
Wat doet ze bij jullie dan? Of is het een kabouter van Paddo?quote:Op woensdag 28 april 2010 21:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh het ging me niet eens om het roken, maar dat ze hier nu wel lang genoeg heeft dom zitten lullen. Sommige mensen kan je zo hartgrondig haten...
Ik kan niet zwanger worden voor zover ik weet...quote:Op woensdag 28 april 2010 21:24 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het antwoord is Nee.
Dus jij kan zonder angst gewoon gelijk roken
quote:Op woensdag 28 april 2010 21:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat doet ze bij jullie dan? Of is het een kabouter zus van Paddo?
Zo bedoelde ik het aanvankelijk niet eensquote:Op woensdag 28 april 2010 21:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dievond ik ietwat insinuerend gezien je geaardheid en 'dat' zag ik dus niet zitten...
Maar voor jouw zwemmertjes is roken ook niet best.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan niet zwanger worden voor zover ik weet...
Ah je kent paddo's zus zo te lezen.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb nog ergens een foto van een kennis van ons; staat ze bij ons voor het huis met haar krummeltje van anderhalf op de arm die helemaal hyper is en zij probeert uit alle macht trekjes van haar sigaretje binnen te krijgen
Echt, die homo's bespringen gewoon iedere vent die ze tegenkomen.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het aanvankelijk niet eens, al was ik me er wel van bewust dat het zo opgepikt kon worden
.
Maar je bent te oud voor me(of is een kussmiley ook al te veel van het goede
?) dus je hebt niets te vrezen.
[..]
Wat doet ze bij jullie dan? Of is het een kabouter van Paddo?
Ik heb nog ergens een foto van een kennis van ons; staat ze bij ons voor het huis met haar krummeltje van anderhalf op de arm die helemaal hyper is en zij probeert uit alle macht trekjes van haar sigaretje binnen te krijgen
Mwah, dat is echt te verwaarlozenquote:Op woensdag 28 april 2010 21:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar voor jouw zwemmertjes is roken ook niet best.
quote:
quote:Op woensdag 28 april 2010 21:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het aanvankelijk niet eens, al was ik me er wel van bewust dat het zo opgepikt kon worden
.
Maar je bent te oud voor me(of is een kussmiley ook al te veel van het goede
?) dus je hebt niets te vrezen.
Ja, net als normale mannen dat bij elke vrouw doenquote:Op woensdag 28 april 2010 21:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Echt, die homo's bespringen gewoon iedere vent die ze tegenkomen.
Stolz auf dirquote:Op woensdag 28 april 2010 21:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ooooh! Die film! Met dat mysterieuze geluid wat alle communicatie lam legde en waarbij ze terug in de tijd moesten! Heb ik ook gezien. Uiteraard.
quote:Op woensdag 28 april 2010 21:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, net als normale mannen dat bij elke vrouw doen!
Kwam diequote:Op woensdag 28 april 2010 21:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
mag wel, zo lang het maar via het beeldscherm is.
Zus mag mij niet, ik mag haar niet... dus er is een soort van wapenstilstand. We negeren elkaar gewoon.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Je schoonzus?![]()
En wat vind Paddo ervan dat je haar Zusje niet mag?
Als die van mij een hekel aan Zusje zou hebben, was het klaar
quote:Op woensdag 28 april 2010 21:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Je schoonzus?![]()
En wat vind Paddo ervan dat je haar Zusje niet mag?
Als die van mij een hekel aan Zusje zou hebben, was het klaar
Wat zeg je nu voor vreemde dingen? Ik maak dat noooooit mee!quote:Op woensdag 28 april 2010 21:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, net als normale mannen dat bij elke vrouw doen!
Als mannenquote:Op woensdag 28 april 2010 21:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kwam dieer dan doorheen
? I haz powahs!
quote:
Ing! Hoe is het?quote:
Nu isquote:Op woensdag 28 april 2010 21:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als mannentegen mij gaan doen, vind ik dat wat anders dan
.
Om vanof
nog maar te zwijgen...
Ik begin me nu een beeld bij je te vormen...quote:Op woensdag 28 april 2010 21:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat zeg je nu voor vreemde dingen? Ik maak dat noooooit mee!
Nou, ik zou niemand de deur uitzetten, maar als je aan Zusje komt, kom je aan mij.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:31 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zus mag mij niet, ik mag haar niet... dus er is een soort van wapenstilstand. We negeren elkaar gewoon.
Maar hoezo klaar? Zou je die van jou de deur uitzetten? Of zus?
Nou vooruit. Al ben ik altijd geneigd om juist de mannen die heel erg anti zijn (overkomen) juist extra te plagenquote:Op woensdag 28 april 2010 21:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als mannentegen mij gaan doen, vind ik dat wat anders dan
.
Om vanof
nog maar te zwijgen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Vorm jij maar lekker door.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik begin me nu een beeld bij je te vormen...
quote:Op woensdag 28 april 2010 21:36 schreef Cat22 het volgende:
Ik had nog niet![]()
naar Tombo!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spannend!
Er staan salt shakers in het fv topic
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Je weet toch wel dat er altijd wel een mannetje en een 'vrouwtje' bij een homo-koppel is?quote:Op woensdag 28 april 2010 21:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nu isook niet geheel passend natuurlijk.
Sinds wanneer ben jij de expert?quote:Op woensdag 28 april 2010 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat er altijd wel een mannetje en een 'vrouwtje' bij een homo-koppel is?
Voor de goede orde, ik ben niet anti.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou vooruit. Al ben ik altijd geneigd om juist de mannen die heel erg anti zijn (overkomen) juist extra te plagen. Maar ik zal me inhouden en alleen maar smileys gebruiken die voor mannen onderling geaccepteerd zijn
![]()
.
Dr. Spockquote:Op woensdag 28 april 2010 21:37 schreef Muis006 het volgende:
Morgen naar de oogartsspannend. Wie is jouw oogarts Cat?
Hoe zouden ze elkaar vasthouden? Vast niet met 2 handjes op de schoudersquote:Op woensdag 28 april 2010 21:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor de goede orde, ik ben niet anti.
Maar ik hoef zeker niet mee te doen in de polonaise, dat is wat anders...
Wat ik gisteren al zei, ik heb meerdere homo koppels in mijn vrienden-/kennissenkring.quote:
Mja, niemand nodigde je uit voor een "polonaise", dat las je er zelf vooral inquote:Op woensdag 28 april 2010 21:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor de goede orde, ik ben niet anti.
Maar ik hoef zeker niet mee te doen in de polonaise, dat is wat anders...
Denk beeldspraak...quote:Op woensdag 28 april 2010 21:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hoe zouden ze elkaar vasthouden? Vast niet met 2 handjes op de schouders
Oh dan zal je wel gelijk hebben. Dat is dan altijd zo natuurlijk.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat ik gisteren al zei, ik heb meerdere homo koppels in mijn vrienden-/kennissenkring.
En bij elk van hen zijn ze in te delen in mannetjes en vrouwtjes, of het nou dames- of herenkoppels zijn...
Homo's lopen altijd polonaise, piemel tegen kont... viespeuken.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mja, niemand nodigde je uit voor een "polonaise", dat las je er zelf vooral in.
Je gaf net zelf toe dat je je bewust was van hoe je de vraag had gesteld, dus nu niet de valse nicht uit gaan hangen...quote:Op woensdag 28 april 2010 21:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mja, niemand nodigde je uit voor een "polonaise", dat las je er zelf vooral in.
Dokter Nuijts in het AzM. Da's blijkbaar dé hoornvliezenman in de regio.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:37 schreef Muis006 het volgende:
Morgen naar de oogartsspannend. Wie is jouw oogarts Cat?
Die is waarschijnlijk aan het duimenquote:
Of heb jij, als verstokte hetero, onbewust een beeld in je hoofd dat een stelletje man&vrouw hoort te zijn?quote:Op woensdag 28 april 2010 21:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat ik gisteren al zei, ik heb meerdere homo koppels in mijn vrienden-/kennissenkring.
En bij elk van hen zijn ze in te delen in mannetjes en vrouwtjes, of het nou dames- of herenkoppels zijn...
Morgen moet ze onder het mes toch?quote:Op woensdag 28 april 2010 21:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die is waarschijnlijk aan het duimenvoor Die Van hem.
<Even de namen weg>quote:Op woensdag 28 april 2010 21:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dokter Nuijts in het AzM. Da's blijkbaar dé hoornvliezenman in de regio.
Wie heb jij?
Je hoeft het niet met me eens te zijn, maar zo is hoe ik het zie.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh dan zal je wel gelijk hebben. Dat is dan altijd zo natuurlijk.
quote:Op woensdag 28 april 2010 21:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die is waarschijnlijk aan het duimenvoor Die Van hem.
Vanaf nu, sorryquote:Op woensdag 28 april 2010 21:42 schreef Greys het volgende:
Zuwwe het gewoon ff gezellig houden?
Ja? Mooi!
Was wel de planning voor zover ik weet.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Morgen moet ze onder het mes toch?
Ik ben én gezellig én serieus nu én val niemand aan...quote:Op woensdag 28 april 2010 21:42 schreef Greys het volgende:
Ja? Mooi!
Wie wat waar?quote:Op woensdag 28 april 2010 21:42 schreef Greys het volgende:
Ja? Mooi!
Wat ik zei was dat ik aanvankelijk niets bedoelde met diequote:Op woensdag 28 april 2010 21:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je gaf net zelf toe dat je je bewust was van hoe je de vraag had gesteld, dus nu niet de valse nicht uit gaan hangen...
Jij doet het niet voor minder!quote:
Als ik mag vragen, hoe zie jij dat dan?quote:Op woensdag 28 april 2010 21:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Of heb jij, als verstokte hetero, onbewust een beeld in je hoofd dat een stelletje man&vrouw hoort te zijn?
Dat je dat onbewust op al je homo-vrienden projecteert
Iemand een valse nicht noemen vind ik niet gezellig hoor...quote:Op woensdag 28 april 2010 21:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben én gezellig én serieus nu én val niemand aan...
Ergo, je bent Winnie de Poeh!quote:Op woensdag 28 april 2010 21:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben én gezellig én serieus nu én val niemand aan...
Nou,quote:Op woensdag 28 april 2010 21:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat ik zei was dat ik aanvankelijk niets bedoelde met die, maar dat ik wel kon zien (en dat was eigenlijk nadat ik het gepost had) dat er een dubbele bodem in gezien kon worden. Dat jij bij een
meteen denkt aan iets wat je niet aanstaat is niet mijn schuld
.
Ik zie gewoon twee vrouwen (of mannen, wat je wilt). En er zijn best stellen waar de een meer vrouwelijk overkomt dan de ander, maar zeker niet bij alle stellen vind ik datquote:Op woensdag 28 april 2010 21:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik mag vragen, hoe zie jij dat dan?
Een lesbo koppel zie ik bijv. op zich best wel als 2 vrouwen qua uiterlijk, maar qua manieren zie ik een mannetje en een vrouwtje...
DIE VIND IK ENG!quote:
Dat zal heus ook wel bij sommigen zo zijn (opposites attract enzo), maar om dan maar te stellen dat het altijd zo is, is een slechte conclusie. Immers, ik ken stelletjes waar het niet het geval is.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik mag vragen, hoe zie jij dat dan?
Een lesbo koppel zie ik bijv. op zich best wel als 2 vrouwen qua uiterlijk, maar qua manieren zie ik een mannetje en een vrouwtje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |