Nu je het zegt welquote:Op woensdag 28 april 2010 00:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Zag je me falen op het eind bij het slotje!
Wat zijn Opo'squote:Op woensdag 28 april 2010 00:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik geef weinig om fipo's. Opo's zijn leuker!
Openingsposts.quote:
NEEEEEEEEEEEE!quote:
Oh mooi dan kan ik ook zonder me schuldig te voelenquote:Op woensdag 28 april 2010 00:34 schreef tombolafan het volgende:
Ik lees het antwoord morgen wel, ik ga ook slapen
Welterusten Erik!![]()
oh...quote:
quote:Op woensdag 28 april 2010 00:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh mooi dan kan ik ook zonder me schuldig te voelen.
Ik heb altijd de post daarnaquote:Op woensdag 28 april 2010 00:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh...
Dan moet je vaker de LAPO pakken
awquote:Op woensdag 28 april 2010 00:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb altijd de post daarna. De nalapo
.
Bink was er vroeg bij!quote:Op woensdag 28 april 2010 07:54 schreef Loveless85 het volgende:
Je bent er vroeg bij Greys!
Morgen allemaal
quote:Op woensdag 28 april 2010 08:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Bink was er vroeg bij!
Zeven uur! Whahoeeee! *stuiter stuiter*
Nou, op zich niet zoveel als je heel de dag binnen zit op je werk hoorquote:Op woensdag 28 april 2010 08:14 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
![]()
Goeiemorgen Greys
Ik had twee katten die achter de deur zaten te miauwen. Maar wie vroeg begint heeft nog wat aan de rest van de dag waarop het 23 graden wordt!
Dat zei ik niet!quote:Op woensdag 28 april 2010 07:10 schreef Dirkh het volgende:
[..]![]()
Ze had idd gezegd dat ie wel een buikje mocht hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:
Verdoemmequote:Op woensdag 28 april 2010 08:25 schreef Greys het volgende:
*UPDATE* Draaiorgel blijft toch niet definitief thuis?
quote:
Mag je niet eerder naar huis als je vroeg begint?quote:Op woensdag 28 april 2010 08:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, op zich niet zoveel als je heel de dag binnen zit op je werk hoor
Maar de mensen die vandaag van het zonnetje kunnen genieten is het van harte gegund!
Ik moet aan mn imago denken. In tegenstelling tot Dirkh wil ik niet als gillende ESF-nicht bekend staan binnenkortquote:Op woensdag 28 april 2010 08:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Je vond het zelf ook maar niets, het idee van alleen Sieneke op het podium met haar achtergrondzangeressen.
Pieperd!
quote:
quote:Op woensdag 28 april 2010 08:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik moet aan mn imago denken. In tegenstelling tot Dirkh wil ik niet als gillende ESF-nicht bekend staan binnenkort
quote:Op woensdag 28 april 2010 08:25 schreef Greys het volgende:
*UPDATE* Draaiorgel blijft toch niet definitief thuis?
quote:
Ik heb niet gegild!quote:Op woensdag 28 april 2010 08:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik moet aan mn imago denken. In tegenstelling tot Dirkh wil ik niet als gillende ESF-nicht bekend staan binnenkort
Ja ouwequote:Op woensdag 28 april 2010 08:44 schreef Dirkh het volgende:
Wat is iedereen actief voor negen uur.
Goedemorgen nieuwe wakkeren!
Ik ga zelfs nu alvast genieten van het weer, en wandelen!quote:Op woensdag 28 april 2010 08:44 schreef Dirkh het volgende:
Wat is iedereen actief voor negen uur.
Goedemorgen nieuwe wakkeren!
Nou meid, je wereld moet nu wel in elkaar stortenquote:Op woensdag 28 april 2010 08:45 schreef Ml-etje het volgende:de containers werden hier vandaag geleegd ipv morgen
![]()
Mr heeft dat natuurlijk niet opgemerkt.
quote:Op woensdag 28 april 2010 08:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou meid, je wereld moet nu wel in elkaar storten
quote:Op woensdag 28 april 2010 08:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou meid, je wereld moet nu wel in elkaar storten
quote:Op woensdag 28 april 2010 08:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga zelfs nu alvast genieten van het weer, en wandelen!
Doe je goed!quote:Op woensdag 28 april 2010 08:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga zelfs nu alvast genieten van het weer, en wandelen!
quote:
Voorspelbaarquote:
Heb je zelf een recept voor griesmeel of is dat uit een pakje?quote:
Hoezo? ik lus heel veelquote:
Mona hoorquote:Op woensdag 28 april 2010 09:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je zelf een recept voor griesmeel of is dat uit een pakje?
Oh ik zie het, dat is zo'n toetje, ik dacht echt een pap-ietsquote:Op woensdag 28 april 2010 09:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mona hoors'morgens griesmeel gaan maken vind ik te gek.
Bovendien is het iets te dik bij mij altijd
Vind die van mona gewoon lekker.
Gewoon in z'n kont dauwenquote:Op woensdag 28 april 2010 09:34 schreef Ml-etje het volgende:
Gister een hele kip meegenomen uit de super nu eens zien hoe dat spit werkt.
Is Mr L geen keeper bij ADO?quote:Op woensdag 28 april 2010 09:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik weet niet of mrMl daar op zit te wachten.
Ja, en wat als ie vanavond op je bord ligt en mrMl zegt "Hij is lekker schat!"quote:Op woensdag 28 april 2010 10:06 schreef Ml-etje het volgende:
gaat weer lekker hier, bekijk die kip ineens met heel andere ogen.
Hij ligt alweer in de koelkastquote:Op woensdag 28 april 2010 10:07 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, en wat als ie vanavond op je bord ligt en mrMl zegt "Hij is lekker schat!"
quote:
Ja hoorquote:
ze zijn bijna 2quote:Op woensdag 28 april 2010 10:33 schreef JJH het volgende:
Kinderen naar bed om half elf?
Moeten die niet naar school?
Dus je hebt gewoon twee weken op je lauweren kunnen rusten?quote:Op woensdag 28 april 2010 10:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Straks voor het eerst in twee weken weer college.
Jaquote:Op woensdag 28 april 2010 10:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dus je hebt gewoon twee weken op je lauweren kunnen rusten?
Wil je bij de Pink Bandana Posse? er is nog een vacature na het onverwachte vertrek van MrSubtlequote:Op woensdag 28 april 2010 10:50 schreef Tha_Erik het volgende:
De duivel en ik zijn homies, jeweet. [ afbeelding ].
Prima, dan heb ik er geen last vanquote:
Piesquote:Op woensdag 28 april 2010 10:50 schreef Tha_Erik het volgende:
De duivel en ik zijn homies, jeweet. [ afbeelding ].
quote:Op woensdag 28 april 2010 10:50 schreef Tha_Erik het volgende:
De duivel en ik zijn homo's, jeweet. [ afbeelding ].
* voelt, nee geen hoorntjesquote:Op woensdag 28 april 2010 10:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Prima, dan heb ik er geen last van
quote:
Hoeveel mannen zitten daar dan in en wie precies? Dirk ook?quote:Op woensdag 28 april 2010 10:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wil je bij de Pink Bandana Posse? er is nog een vacature na het onverwachte vertrek van MrSubtle
WAT JULLIE?quote:Op woensdag 28 april 2010 10:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Alsof jullie geen student geweest zijn.
Vanmorgen vroeg zat ik gewoon nog thuis, ben niet eerder naar het werk gegaan, dat kan hier niet echt want dan is de deur gewoon nog niet openquote:Op woensdag 28 april 2010 08:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Mag je niet eerder naar huis als je vroeg begint?
Ik vind dat ESF gewoon een eigen Pink Bandana Posse moet hebbenquote:Op woensdag 28 april 2010 10:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wil je bij de Pink Bandana Posse? er is nog een vacature na het onverwachte vertrek van MrSubtle
Okay, dit kan geen toeval zijn, een collega begon net ook al over BearforceOne... ben jij mijn collega?quote:Op woensdag 28 april 2010 10:55 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie nu een BearforceOne dingetje voor me
quote:Op woensdag 28 april 2010 10:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Okay, dit kan geen toeval zijn, een collega begon net ook al over BearforceOne... ben jij mijn collega?
Ik vind hem wel tof eikquote:Op woensdag 28 april 2010 10:57 schreef JJH het volgende:
Die nieuwe AH reclame is een welgemeende ':') ' waard.
Helemaal goed!quote:Op woensdag 28 april 2010 10:55 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie nu een BearforceOne dingetje voor me
quote:Op woensdag 28 april 2010 10:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind dat ESF gewoon een eigen Pink Bandana Posse moet hebben
Jij, Dirkh, Erik en JJH! Yo!
Zeg, ben jij paranoide ofzo?quote:Op woensdag 28 april 2010 10:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Okay, dit kan geen toeval zijn, een collega begon net ook al over BearforceOne... ben jij mijn collega?
Its funny coz its truequote:Op woensdag 28 april 2010 10:59 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ] Tha_Erik
[ afbeelding ] JJH
[ afbeelding ] Loveless
[ afbeelding ] Dirkh
The Pink Bandana ESF Posse!
En dan pink topjes ipv rode?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Nooit hoor ik iets over BearforceOne en nu binnen tien minuten twee keer, dat is geen toeval tombolafanquote:Op woensdag 28 april 2010 10:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zeg, ben jij paranoide ofzo?
Dat vroeg je laatst ook al aan mij!
quote:Op woensdag 28 april 2010 11:03 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nooit hoor ik iets over BearforceOne en nu binnen tien minuten twee keer, dat is geen toeval tombolafan
Ik heb wat moeite met die ringbaardjes.quote:
quote:Op woensdag 28 april 2010 10:59 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ] Tha_Erik
[ afbeelding ] JJH
[ afbeelding ] Loveless
[ afbeelding ] Dirkh
The Pink Bandana ESF Posse!
quote:
Die heb ik niet, dat was Mlquote:
quote:
Stuur Muis maar naar het foto topicquote:Op woensdag 28 april 2010 11:15 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Greys! Help me, jij hebt me gezien in het echt. Ik ben niet rond, toch?
Liever vierkant?quote:Op woensdag 28 april 2010 11:15 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Meldt!quote:Op woensdag 28 april 2010 11:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die heb ik niet, dat was Ml
"toch?"
"ja."
"okee!"
[..]
Nee welnee!quote:Op woensdag 28 april 2010 11:15 schreef Dirkh het volgende:
[..]
zo, das ook niet veel!quote:
Mijn grafisch rekenmachien komt er vast uitquote:
Ik vind dat niet veel hoorquote:Op woensdag 28 april 2010 12:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Brugklas wiskunde en je faalt nog!
Enigme en omega brugklas wiskunde noemen.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja, het zijn in principe drie delen natuurlijk, als je er 1 oplost heb je al een uitslagquote:Op woensdag 28 april 2010 12:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Enigme en omega brugklas wiskunde noemen.
quote:Op woensdag 28 april 2010 12:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, het zijn in principe drie delen natuurlijk, als je er 1 oplost heb je al een uitslag
Ja toch?quote:
Tombo, ik beperk me tot natuur- en schei-kunde.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja toch?
Er staat een som die "ongeveer gelijk is aan" een andere som, die "niet gelijk is aan" de derde som
quote:Op woensdag 28 april 2010 12:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Tombo, ik beperk me tot natuur- en schei-kunde.
Voor wiskunde had ik een 3 als eindcijferdeels omdat ik geen diepte zag en deels omdat ik de clou gewoon miste.
Jeps een mager 6je voor de gewone "repetities" en vervolgens gewoon alleen 3d krijgen tijdens het examen does itquote:Op woensdag 28 april 2010 12:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]een 3!
Ik weet niet meer wat ik had. vast een 6 of een 7
Is een 5 gemiddeld en daar slaag je mee toch?quote:Op woensdag 28 april 2010 12:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jeps een mager 6je voor de gewone "repetities" en vervolgens gewoon alleen 3d krijgen tijdens het examen does it
Euh nou heb bij die 3d dingen niets ingevuld toen en raakte zo in de stress dat een 1 het resultaat was.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Is een 5 gemiddeld en daar slaag je mee toch?
ow...quote:Op woensdag 28 april 2010 12:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Euh nou heb bij die 3d dingen niets ingevuld toen en raakte zo in de stress dat een 1 het resultaat was.
Eet ze dirk!quote:
Jahoor had nog 2 keuzevakken (biologie en economie) en alle talen naast het vakkenpakket Natuur en Techniek dus helemaal gehaald.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ow...
Maar uiteindelijk wel geslaagd?
[..]
Eet ze dirk!
quote:
quote:Op woensdag 28 april 2010 12:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh, mooi! En het gaat om het eindresultaat he; dat je het gehaald hebtquote:Op woensdag 28 april 2010 12:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jahoor had nog 2 keuzevakken (biologie en economie) en alle talen naast het vakkenpakket Natuur en Techniek dus helemaal gehaald.
Je mocht toen 1 drie hebbendat was mijn geluk.
Ja joh cijferlijsten doen er toch niet meer toe.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, mooi! En het gaat om het eindresultaat he; dat je het gehaald hebt
Getver, erg?quote:
quote:Op woensdag 28 april 2010 13:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Als ik wiskunde eindexamen had moeten doen was ik nooit geslaagd![]()
Gewoon rekenen heb ik geen problemen mee. Ik werk ook met cijfers tenslotte. Breuken is ook geen probleem.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
![]()
Ben geloof ik één van de weinigen die wel normaal kan rekenen dus het valt gelukkig nog mee
quote:Op woensdag 28 april 2010 13:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Gewoon rekenen heb ik geen problemen mee. Ik werk ook met cijfers tenslotte. Breuken is ook geen probleem.
Maar hoe ik V := a z3 + b z2 + c z + d = 0 op moet lossen zal me echt aan me reet roesten zo gezegd.
Dat niet gelukkig, had vanochtend een aura maar dat is weg. Pijnstillers + dutje hebben goed geholpen.quote:
Van alle dagen ga je op woensdag het terras opquote:
quote:Op woensdag 28 april 2010 13:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat niet gelukkig, had vanochtend een aura maar dat is weg. Pijnstillers + dutje hebben goed geholpen.
Als het over eindexamens gaat mag ik vast wel opscheppen met mijn 9 voor Nederlands op mijn eindlijst
Toch niet het terras bij jou. En volgende week ff weekje in het centrum werken, dus dat word helemaal lekkerquote:Op woensdag 28 april 2010 13:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Van alle dagen ga je op woensdag het terras op
X2 en pi lopen over straat. Komen ze opeens sigma tegen. "Wow", zegt pi, "moet je die rondingen zien!". Zegt 2X: "Wat zei je? Ik was even afgeleid".quote:Op woensdag 28 april 2010 13:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]zou gek zijn als jij dat niet kon
Maar de gemiddelde P&O-er is meer onderricht op andere vlakken.
Oh nou algebra ben ik een fan van, erg leuk en voldoening
quote:Op woensdag 28 april 2010 13:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Toch niet het terras bij jou. En volgende week ff weekje in het centrum werken, dus dat word helemaal lekker
quote:Op woensdag 28 april 2010 13:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
X2 en pi lopen over straat. Komen ze opeens sigma tegen. "Wow", zegt pi, "moet je die rondingen zien!". Zegt 2X: "Wat zei je? Ik was even afgeleid".
Ik ben heul geen P&O-er jahquote:Op woensdag 28 april 2010 13:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]zou gek zijn als jij dat niet kon
Maar de gemiddelde P&O-er is meer onderricht op andere vlakken.
Oh nou algebra ben ik een fan van, erg leuk en voldoening
Waar zeg ik dat dan ?quote:Op woensdag 28 april 2010 13:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik ben heul geen P&O-er jah
quote:Op woensdag 28 april 2010 13:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
X2 en pi lopen over straat. Komen ze opeens sigma tegen. "Wow", zegt pi, "moet je die rondingen zien!". Zegt 2X: "Wat zei je? Ik was even afgeleid".
Echt? Bij mij zonder wiskunde op de eindlijst viel hij direct. Zo slecht is het dan dus nog niet met me gesteldquote:
Ik had Wiskunde A1,2 en net een zesje na mn examen hoorquote:Op woensdag 28 april 2010 13:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Echt? Bij mij zonder wiskunde op de eindlijst viel hij direct. Zo slecht is het dan dus nog niet met me gesteld![]()
Dank voor deze boost Ll
Doehoeeeen, Amerika is gaafquote:Op woensdag 28 april 2010 13:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh oh en ik stelde een reis naar Amerika voor en mijn meneer protesteerde niet dat hij dan moet vliegen![]()
*hoop heeft*
quote:Op woensdag 28 april 2010 13:39 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga er vandoor, nog ff bakkies koffie drinken onder het mom van 'overdracht' van een projectje wat ik ff weekje draaiende moet houden en dan maar naar huis.
Veel te lekker weer om te werken. Morgen al vrij
Kom maar hier in de tuin zitten. Krijg je koude pannenkoeken van mequote:Op woensdag 28 april 2010 13:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Veel plezier Ll![]()
De zon is hier niet heel felZo wordt ik toch nooit nog bruiner? Boh!
Het is dat je zo ver weg woont....quote:Op woensdag 28 april 2010 13:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Kom maar hier in de tuin zitten. Krijg je koude pannenkoeken van me
Ik zal aan je denken terwijl ik ze opeet!quote:Op woensdag 28 april 2010 13:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Het is dat je zo ver weg woont....
Koude pannenkoeken zijn namelijk nog lekkerder dan warme vind ik. Geniet er van Muizel!
quote:Op woensdag 28 april 2010 13:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nou houik vond dat gewoon leuk om te zeggen.
Lekker zeg! Enjoy!quote:Op woensdag 28 april 2010 13:39 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga er vandoor, nog ff bakkies koffie drinken onder het mom van 'overdracht' van een projectje wat ik ff weekje draaiende moet houden en dan maar naar huis.
Veel te lekker weer om te werken. Morgen al vrij
Hij is getiktquote:Op woensdag 28 april 2010 13:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mijn baas heeft een presentatie voor ons gepland voor morgenavond op koninginnenach. En dan is hij verbaasd dat mensen dat niet zo leuk vinden
Jij ook héquote:
Ik ben er wel, ff.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:42 schreef Cat22 het volgende:
Kan ik eens inloggen op het werk is iedereen de zon in.
JJHtje!quote:
Beetje ver weg hè? Maar als ik de buurt ben doe ik het met liefde.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
JJHtje!![]()
![]()
![]()
Tja, ik was intussen maar weer aan het warruk gegaan.![]()
Kom je mijn anti virussoftware ook verlengen?
Et tu, JJH.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:03 schreef JJH het volgende:
Ik ben weer weg ook, eerst ff de hond uit laten en dan een terrasje in de stad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Wat? Het gaat hier om jouw vrouw? Jouw biatch! Daarvoor rij je stad en land af als ze ook maar een kik geeft.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Beetje ver weg hè? Maar als ik de buurt ben doe ik het met liefde.
quote:Op woensdag 28 april 2010 15:09 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wat? Het gaat hier om jouw vrouw? Jouw biatch! Daarvoor rij je stad en land af als ze ook maar een kik geeft.
Mag ik jou als stand in lenen al JJH het druk heeft?quote:Op woensdag 28 april 2010 15:09 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wat? Het gaat hier om jouw vrouw? Jouw biatch! Daarvoor rij je stad en land af als ze ook maar een kik geeft.
Ow.quote:
Paddo vind het vast wel goed, ik mocht afgelopen weekend ook weg van d'r.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mag ik jou als stand in lenen al JJH het druk heeft?Als Paddo dat goed vindt.
[..]
Ow.![]()
Vrouwen moet je soms laten wachten, al is het alleen maar ter vergelding van het lange wachten op hun orgasme. Collectief!quote:Op woensdag 28 april 2010 15:12 schreef Cat22 het volgende:
Echt, teleurstelling op teleurstelling hier.
Werd ik geroepen?quote:Op woensdag 28 april 2010 15:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Vrouwen moet je soms laten wachten, al is het alleen maar ter vergelding van het lange wachten op hun orgasme. Collectief!
Nee, op de combi 'vrouwen * wachten'...quote:Op woensdag 28 april 2010 15:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ah, je hebt dus een highlight op vergelding?
Mwah, daar heb je toch geen highlight voor nodig, dat zit er standaard ingebakken.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, op de combi 'vrouwen * wachten'...
* MadMaster gaat FAQ FOK! Forum weer eens doorspitten...quote:Op woensdag 28 april 2010 15:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mwah, daar heb je toch geen highlight voor nodig, dat zit er standaard ingebakken.
quote:Op woensdag 28 april 2010 15:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Vrouwen moet je soms laten wachten, al is het alleen maar ter vergelding van het lange wachten op hun orgasme. Collectief!
Ik vind daar heul niks grappigs aan!quote:
Ik pak altijd maar een boek of zo, als ik toch moet wachten, kan ik beter wat nuttigs gaan doenquote:Op woensdag 28 april 2010 16:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind daar heul niks grappigs aan!
Nee, roken doe ik niet meer. En om nou een heel pak sigaretten op te paffen in afwachting van wat gekreun en gehijg.... zal je net zien, heb je net een nieuwe sigaret aangestoken, kan je aan de gang.quote:
Ik vind het altijd wel aandoenlijk om de frustraties van mannen te lezen.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind daar heul niks grappigs aan!
He, het ligt niet aan de man hè.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel aandoenlijk om de frustraties van mannen te lezen.![]()
En vooral zo veelzeggend over eh... van alles en nog wat.
Met de huidige prijs van sigaretten wel, ja...quote:Op woensdag 28 april 2010 16:13 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, roken doe ik niet meer. En om nou een heel pak sigaretten op te paffen in afwachting van wat gekreun en gehijg.... zal je net zien, heb je net een nieuwe sigaret aangestoken, kan je aan de gang.
Zonde.
quote:
Vrouwen die het probleem bij de ander leggen vinden dat ook.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mannen die dat probleem niet kennen vinden van wel.
quote:Op woensdag 28 april 2010 16:20 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Vrouwen die het probleem bij de ander leggen vinden dat ook.
Of mijn rijlaarzenquote:Op woensdag 28 april 2010 15:58 schreef Pisces29 het volgende:
Als jullie stinksokken ruiken, dat zijn m'n badstofsokken en winterlaarzen
*ballerina's pakt*
quote:
quote:
Ik proef frustratiequote:Op woensdag 28 april 2010 16:13 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, roken doe ik niet meer. En om nou een heel pak sigaretten op te paffen in afwachting van wat gekreun en gehijg.... zal je net zien, heb je net een nieuwe sigaret aangestoken, kan je aan de gang.
Zonde.
Dat is wel waar jaquote:Op woensdag 28 april 2010 16:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel aandoenlijk om de frustraties van mannen te lezen.![]()
En vooral zo veelzeggend over eh... van alles en nog wat.
quote:
Ik mag nog 2.25 uur!quote:
Ik moet morgen nog werken, en dan geen werk meer tot 10 meiquote:Op woensdag 28 april 2010 16:42 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga zo weer, maar geen werk meer tot maandagochtend
Geen wind? Hier best veel wolken, maar wel warmquote:Op woensdag 28 april 2010 16:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Een ster in je ruit.
Terras was lekker.
Ben je al gaar Dirk?
Ik zat uit de wind, en ik verhuis nu ook weer naar de tuin toe.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Geen wind? Hier best veel wolken, maar wel warm
Okee, tot later dan!quote:Op woensdag 28 april 2010 16:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zat uit de wind, en ik verhuis nu ook weer naar de tuin toe.
Ben je ook liever lui dan moe? Dan is het goed namelijkquote:Op woensdag 28 april 2010 17:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben moe. Denk dat ik inderdaad lui ben
.
Als je iets proeft heb je iets in je mond zitten.quote:
Oh, leg eens uit, wat is de eh.. van alles en nog wat?quote:Dat is wel waar ja
quote:Op woensdag 28 april 2010 17:07 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als je iets proeft heb je iets in je mond zitten.
de 'eh... van alles en nog wat' is meestal vooral het onderwerp dat op dat moment besproken werdquote:Oh, leg eens uit, wat is de eh.. van alles en nog wat?
Wat zit erin?quote:
Is dat niet met aardappel, vlees en appel oid... soort huzarensalade-achtig?quote:Op woensdag 28 april 2010 17:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zegt me helemaal niks, vertel. Wat zit er in, op door etc.
quote:Op woensdag 28 april 2010 17:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Is dat niet met aardappel, vlees en appel oid... soort huzarensalade-achtig?
(de moeder van mijn beste vriendin maakte het altijd)
Volgens Google wel, huzaren salade. Ook erg lekker om zelf te maken trouwens. Met veel vlees.quote:Op woensdag 28 april 2010 17:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Is dat niet met aardappel, vlees en appel oid... soort huzarensalade-achtig?
(de moeder van mijn beste vriendin maakte het altijd)
Maak je dat voor bij de barbecue de 15? ah toe? TOE? TOE?quote:Op woensdag 28 april 2010 17:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Volgens Google wel, huzaren salade. Ook erg lekker om zelf te maken trouwens. Met veel vlees.
quote:Op woensdag 28 april 2010 17:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maak je dat voor bij de barbecue de 15? ah toe? TOE? TOE?
quote:
Nee maar wel iets makkelijks maar denk ikquote:
Plus dat het gewoon teveel werk is. Ik spreek uit ervaringen want ik heb zaterdag met een grote ploeg gebarbecued. En ik had de beschikking over twee ruime koelkastenquote:Op woensdag 28 april 2010 18:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee maar wel iets makkelijks maar denk ik
Paar flinke tassen van de snackbar ofzo? Want we hebben er eens over nagedacht, en in dat kleine tafelmodel koelkastje wat je meestal in zo'n huisje hebt gaan we nooit voor 12 man BBQvlees en salades en sausjes en weet ik veel wat allemaal kwijt kunnen denk ik. En het valt ook wel héél erg op he, een feestje voor 12 man in een huisje waar 3 personen ingeschreven staan, als er grote rookpluimen van diverse BBQs opstijgen
Hey Gb!quote:Op woensdag 28 april 2010 18:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Plus dat het gewoon teveel werk is. Ik spreek uit ervaringen want ik heb zaterdag met een grote ploeg gebarbecued. En ik had de beschikking over twee ruime koelkasten
Ja, kwam ik even mooi binnenvallen of niet?quote:
quote:
Het is al bijna over twee weken!quote:Op woensdag 28 april 2010 18:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Plus dat het gewoon teveel werk is. Ik spreek uit ervaringen want ik heb zaterdag met een grote ploeg gebarbecued. En ik had de beschikking over twee ruime koelkasten
Had dat gezegd, ik had weer voor een weeshuis gekooktquote:Op woensdag 28 april 2010 18:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, kwam ik even mooi binnenvallen of niet?![]()
Ik heb geen zin om te koken
Dat had ik me nog niet eens gerealiseerd, wat gaat het hard!quote:Op woensdag 28 april 2010 18:17 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
[..]
Het is al bijna over twee weken!![]()
![]()
Het is ook een cadeau voor jou, ze willen voor je zorgen. Dus je moet wel dankbaar kijken.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:17 schreef Cat22 het volgende:
Thuis.
En niets is een duidelijker warm welkom dan een nakend vogellijkje in de kattekamer, omringd door een kussensloop aan veren. Ow, en 3 katten. Die vervolgens collectief gaan klagen dat je eerst gaat lijkruimen voor je hen van eten voorziet.
Wat had je gemaakt? Wij zijn leftovers van het weekend aan het opmaken. Ik heb helemaal geen zin in een speklapjequote:Op woensdag 28 april 2010 18:18 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Had dat gezegd, ik had weer voor een weeshuis gekookt
Jullie hebben een punt. Als je werk wil besparen zou je zoiets als A-Z BBQ moeten laten komen. Die brengen servies, BBQ, vlees en toebehoren. Hoef je alleen voor drank t4e zorgen. Maar die bezorgen weer niet in Apeldoorn. En je hebt nog steeds koele kasten nodig om je vlees te bewaren als ze vroeg komen.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja zoiets riep ik gister of eergister ook al even tegen Ll op MSN, dat het ineens echt knalhard gaat!quote:Op woensdag 28 april 2010 18:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat had ik me nog niet eens gerealiseerd, wat gaat het hard!![]()
We moeten echt lijstjes gaan maken hoor. Neem jij je haarkrulspullies mee?
En SATC?
BBQ of geen BBQ, het wordt toch wel gezelligquote:Op woensdag 28 april 2010 18:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jullie hebben een punt. Als je werk wil besparen zou je zoiets als A-Z BBQ moeten laten komen. Die brengen servies, BBQ, vlees en toebehoren. Hoef je alleen voor drank t4e zorgen. Maar die bezorgen weer niet in Apeldoorn. En je hebt nog steeds koele kasten nodig om je vlees te bewaren als ze vroeg komen.
Snacken in tuinstoelen in het zonnetje is ook prima.
Haarkrulspullies? Gaan jullie dan ook Ll zn haar krullen? PLEASE?quote:Op woensdag 28 april 2010 18:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat had ik me nog niet eens gerealiseerd, wat gaat het hard!![]()
We moeten echt lijstjes gaan maken hoor. Neem jij je haarkrulspullies mee?
En SATC?
quote:Op woensdag 28 april 2010 18:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]Arme Ll, gaan jullie hem als oefenpop gebruiken?
GMTAquote:Op woensdag 28 april 2010 18:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Haarkrulspullies? Gaan jullie dan ook Ll zn haar krullen? PLEASE?
Een stuk of vijf. Per dag.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja zoiets riep ik gister of eergister ook al even tegen Ll op MSN, dat het ineens echt knalhard gaat!![]()
En dat we idd lijstjes moeten gaan maken. Hoeveel van die zakjes chocoladedingen met die spikkels?
En bedoel je die stijltang? Ja die neem ik wel meeEn de SATC DVD's ook!
Ik had het mooier gevonden als ze de verpakking eromheen hadden gelaten.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:19 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het is ook een cadeau voor jou, ze willen voor je zorgen. Dus je moet wel dankbaar kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |