Zijn ze ook.quote:
Rode kool met appeltjes, aardappelpuree en een schnitzel.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wat had je gemaakt? Wij zijn leftovers van het weekend aan het opmaken. Ik heb helemaal geen zin in een speklapjeDie zijn alleen lekker als ze kapot gaan op de BBQ zodat al het vet eruit is
![]()
Misschien toch maar pasta met zalm maken vanavond, dat heb ik ook nog in huis
Take it away Dirk!quote:Op woensdag 28 april 2010 18:25 schreef Greys het volgende:
Voorpret mocht altijd al hoor!![]()
![]()
Alleen het wie slaapt er nou precies waar en waarop en hoe laat en hoezo dan vond ik nog iets te vroeg
Gewone speklapjesquote:Op woensdag 28 april 2010 18:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Rode kool met appeltjes, aardappelpuree en een schnitzel.
Gewone speklapjes op de BBQ, niet die voorgemarineerde laffe lapjes. Ril.
Oh en de TT
Ik durf allesquote:Op woensdag 28 april 2010 18:26 schreef Goodbye het volgende:
Het gaat nu vooral om voorpret waar je je op de 15e 's ochtends zo voor schaamt dat je bijna niet meer durft te komen
Rode kool eet ik nog maar zelden.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Rode kool met appeltjes, aardappelpuree en een schnitzel.
Gewone speklapjes op de BBQ, niet die voorgemarineerde laffe lapjes. Ril.
Oh en de TT
quote:Op woensdag 28 april 2010 18:26 schreef Greys het volgende:
Gb, ik ben alvast maar aan een lijst begonnen voor ons hele weekend hier in het roze notitieboek
- Spikkelchocola
- Stijltang
- SATC DVD's (wat zal Ll blij zijn!![]()
)
- Rode wodka + van die redbull achtige meuk blikjes van de Lidl, een hele tree. Of twee
Ik heb vandaag 3 soorten gekocht! (flesjes dan, geen tree) Om te testen!quote:Op woensdag 28 april 2010 18:26 schreef Greys het volgende:
Gb, ik ben alvast maar aan een lijst begonnen voor ons hele weekend hier in het roze notitieboek
- Spikkelchocola
- Stijltang
- SATC DVD's (wat zal Ll blij zijn!![]()
)
- Rode wodka + van die redbull achtige meuk blikjes van de Lidl, een hele tree. Of twee
Ja, die zin was niet echt op jou van toepassingquote:
Lush! Lush!quote:
Ik heb nog niet besloten, wat dus betekent dat iedereen en alles als bed gebruikt kan worden. Of als kussen.quote:
Binkert, die lieve stinkertquote:Op woensdag 28 april 2010 18:28 schreef Greys het volgende:
La Bink knipperie, deel 1!
(Lees: ik ga een deel van Bink kort knippen, dan over een uurtje nog een deel, daarna nog een deel etc. Tot ze zomerklaar is)
Oh ik dacht dat ie dan al een week weg was. En dat wij dat weekend dan hadden als in 'dat breekt zo lekker de week' enzoquote:Op woensdag 28 april 2010 18:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ga nog even verder nadenken...
Mr Gb vertrekt volgens mij die vrijdag nog later dan ik, dat is pas hilarisch
Ja, dat neem jij mee toch?quote:
Oh nee vertel!quote:Op woensdag 28 april 2010 18:29 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb nog wel iets voor op het lijstje, maar dan krijgen we weer protesten en '' enzo
Maar wat doen jullie dan op vrijdag en op zaterdagochtend?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Zelfs Ll en Erik? En JJH?quote:Op woensdag 28 april 2010 18:28 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb nog niet besloten, wat dus betekent dat iedereen en alles als bed gebruikt kan worden. Of als kussen.
quote:Op woensdag 28 april 2010 18:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Nou, ik heb niet zoveel Lush als jij. Dus voor onder de douche heb ik wel wat anders mee hoorquote:Op woensdag 28 april 2010 18:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar wat doen jullie dan op vrijdag en op zaterdagochtend?![]()
PS: er is nog flink wat van mijn lijstje over heur.![]()
quote:
Zie mijn lijstje.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, ik heb niet zoveel Lush als jij. Dus voor onder de douche heb ik wel wat anders mee hoor![]()
Heb je nog leuke baddingetjes over?
quote:
Er kan heen hele hoop gebeuren. Als ik dingen op voorhand uitsluit kan ik daar alleen maar achteraf spijt van krijgen. Sorry, je hebt JJH niet per definitie voor je zelf.quote:
Bij die namen kan ik echt niet bedenken wat het allemaal is/hoe het ruikt hoor!quote:Op woensdag 28 april 2010 18:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zie mijn lijstje.De zoete dingen zijn weg maar de rest is er zowat allemaal nog. Ik neem gewoon die hele doos mee hoor, kun je ook ter plekke kijken en snuffelen.
![]()
[..]
![]()
Zolang je het maar uit het huisje en uit mijn gezicht houdt vind ik het best.
quote:Op woensdag 28 april 2010 18:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Er kan heen hele hoop gebeuren. Als ik dingen op voorhand uitsluit kan ik daar alleen maar achteraf spijt van krijgen. Sorry, je hebt JJH niet per definitie voor je zelf.
quote:Op woensdag 28 april 2010 18:34 schreef Cat22 het volgende:
Zolang je het maar uit het huisje en uit mijn gezicht houdt vind ik het best.
Ik was idd te lui om de beschrijvingen erbij te zetten.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Bij die namen kan ik echt niet bedenken wat het allemaal is/hoe het ruikt hoor!![]()
En je gaat maar op een goed plek staan, komt vast goed
Oh, als ik mijn charme in de strijd gooi, zit JJH zo in een keer naast me en steekt zijn tong uit naar jou.quote:
Jij dan? Ex-rokers schijnen de ergste te zijnquote:
Nou, ik ben geen fanaticus en de 'roken is slecht' speech zul je van mij niet horen. Dat weten rokers prima zelf.quote:
Dan zit hij in ieder geval niet met je te zoenen.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh, als ik mijn charme in de strijd gooi, zit JJH zo in een keer naast me en steekt zijn tong uit naar jou.
quote:Op woensdag 28 april 2010 18:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, die zin was niet echt op jou van toepassing
Nee ik ben geen anti rook, als mensen willen roken dan moeten ze dat gewoon doen. Ik heb er geen last van.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jij dan? Ex-rokers schijnen de ergste te zijn
Ik heb nergens gezegd dat jij die tong ook ziet.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan zit hij in ieder geval niet met je te zoenen.
quote:Op woensdag 28 april 2010 18:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee ik ben geen anti rook, als mensen willen roken dan moeten ze dat gewoon doen. Ik heb er geen last van.
Ja, ik vind dat de kleren gaan stinken, maar daar heb je van die wasmachines voor tegenwoordig. Dus iedereen rookt zich maar te pletter als het aan mij ligt.
Ja, het land was heerlijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |