haha, ik heb ook zoiets gemaaktquote:Op donderdag 29 april 2010 13:23 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Pre cleanup wel. Jammer dat het NEON!!! niet goed overkomt op een foto
Gisteren ook geprobeerd, maar vond die kroontjes echt lelijk op dat oranje, dus nu lekker weggelatenquote:Op donderdag 29 april 2010 13:25 schreef Mirjam het volgende:
[..]
haha, ik heb ook zoiets gemaakt
moet alleen nog ff stempelen zo
ze zitten er schots en scheef opquote:Op donderdag 29 april 2010 13:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gisteren ook geprobeerd, maar vond die kroontjes echt lelijk op dat oranje, dus nu lekker weggelaten
quote:Op donderdag 29 april 2010 13:32 schreef DeltaCephei het volgende:
Mijn papa is morgen jarig dus ik doe geen queensdaymani maar een mijnpapaisjarigmani
SQ, je lakje is verzondenIk een praatje maken met de mevrouw 'WAT EEN MOOI WEER HE! Het is BLOEDHEET dus gelukkig hebben jullie airco! *ondertussen sneaky pakketje in postzak* DOEIIII'
Ja idd, nu een pic ook.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:32 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ze zitten er schots en scheef op
maar ik vind het wel prima
quote:Op donderdag 29 april 2010 13:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jouwe zitten in de oranje TNT-bus
Tof!!quote:Op donderdag 29 april 2010 13:23 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb meerdere manieren geprobeerd maar het beste werkt het als je eerst helemaal wit doet en dan rood en blauw er overheenquote:Op donderdag 29 april 2010 13:44 schreef MissJ het volgende:
[..]
Tof!!
hoe heb je die vlag gemaakt?
kleur voor kleur of eerst hele nagel wit en toen rood en blauw of..?
Ik ga vanavond denk ik hetzelfde doen
Ok! ja ik dacht al zoietsquote:Op donderdag 29 april 2010 13:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb meerdere manieren geprobeerd maar het beste werkt het als je eerst helemaal wit doet en dan rood en blauw er overheen
nou, mijn lijntje is ook vrij bibberig hoorquote:Op donderdag 29 april 2010 13:49 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ok! ja ik dacht al zoiets![]()
ben benieuwd of me dat gaat lukken, heb namelijk niet zo'n hele vaste hand zeg maar
Schilderstape is handig daarvoor, als je een dun randje in het midden plakt op het wittequote:Op donderdag 29 april 2010 13:49 schreef MissJ het volgende:
[..]
ben benieuwd of me dat gaat lukken, heb namelijk niet zo'n hele vaste hand zeg maar
Dat was ik ook al van plan om te doen!quote:Op donderdag 29 april 2010 13:51 schreef Holyme het volgende:
[..]
Schilderstape is handig daarvoor, als je een dun randje in het midden plakt op het witte
Afplaktape ftwquote:Op donderdag 29 april 2010 13:49 schreef MissJ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 april 2010 13:23 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat je goud erg goed ziet op dat oranje... Maar als je een hele donkere oranje hebt lijkt het me wel okee. Ik had zwart gedaan en dat was gewoon geen poremquote:Op donderdag 29 april 2010 13:53 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Afplaktape ftw![]()
Tof SQ! Zoiets had ik ook in gedachten met gouden kroontjes op 't oranje maar dat is dus geen succes?
En daar hoef je geen lid voor te zijn ofzo?quote:
Ik heb zo'n metallic goud van de Khromes collectie, die zie je volgens mij overal wel op.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je goud erg goed ziet op dat oranje... Maar als je een hele donkere oranje hebt lijkt het me wel okee. Ik had zwart gedaan en dat was gewoon geen porem
wow dat wil ik!quote:
Nee, ben ook niet iid, heb net besteld... Alleen staat er in de aanbieding 19,95 en bij het afrekenen 24,95? Exclusief verzendkosten.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:57 schreef vamperotica het volgende:
[..]
En daar hoef je geen lid voor te zijn ofzo?
Precies, zo dacht ik ook, ik zag het op de omslag staan, gelijk kijken en kopen!!!! Ik wil het ik wil het ik wil het!quote:Op donderdag 29 april 2010 14:02 schreef MissJ het volgende:
[..]
wow dat wil ik!
Helaas opent die Zester site niet best hier op mijn werk
idd... Nog steeds niet duur.... Twijfel, twijfel... Ach... what the....quote:Op donderdag 29 april 2010 14:03 schreef milka82 het volgende:
[..]
Nee, ben ook niet iid, heb net besteld... Alleen staat er in de aanbieding 19,95 en bij het afrekenen 24,95? Exclusief verzendkosten.
Dat dacht ik ook! Alleen had ik maar 1x 'twijfel...'quote:Op donderdag 29 april 2010 14:06 schreef vamperotica het volgende:
[..]
idd... Nog steeds niet duur.... Twijfel, twijfel... Ach... what the....
Is dat dan niet voor abonnees? Die 19,95?quote:Op donderdag 29 april 2010 14:03 schreef milka82 het volgende:
[..]
Nee, ben ook niet iid, heb net besteld... Alleen staat er in de aanbieding 19,95 en bij het afrekenen 24,95? Exclusief verzendkosten.
De quick dry topcoat van Catrice is niet zo heel quick....quote:Op donderdag 29 april 2010 14:22 schreef RenRen- het volgende:
Wie heeft ervaring met nagelverharder van Sally Hansen of zo? En met de quick drying topcoat van Catrice?
Kinderen of volwassenen?quote:Op donderdag 29 april 2010 14:29 schreef Stormqueen het volgende:
ik probeer nog een leuk zeskampspelletje te verzinnen wat niet al te veel materiaal vereist, maar ik heb een block
Ja, het is spijkerpoepen gewordenquote:Op donderdag 29 april 2010 14:43 schreef milka82 het volgende:
[..]
Kinderen of volwassenen?
Rond een flesje draaien met 1 vinger erop en dan een parcours afleggen
touwtrekken
spijkerpoepen
MOOIquote:Op donderdag 29 april 2010 15:01 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Zo.....
(ja, mijn nagels aan mijn rechterhand zijn langer... links wil maar niet bijgroeien, en ik WEIGER die ook korter te vijlen....)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |