Kweet niet, maar doe je gewoon een beetje lak op het figuurtje? Want meer hoef echt niet. En dan zonder heftig aandrukken schraper of bankpasje op plaat zetten en naar je toe trekken, zodat de overtollige nagellak weg is. De plaat is dan niet superschoon. Dan hou je de lak over die in het figuurtje zit en dat is maar erg weinig. Ik was in elk geval verbaasd, ik had verwacht dat het een dikker figuurtje zou worden.quote:Op donderdag 29 april 2010 09:39 schreef Holyme het volgende:
Goeiemorgen
Irispierus, gewoon lekker beginnen met lakken, kan goed helpen bij stoppen met bijten.
Buzzwheedle, lekker blauw en lief nailartje daar![]()
Daph, dat lakje dat je liet zien is inderdaad prachtig, had ook al bij Snkr zitten kwijlen, maar waar kan je dat merk krijgen?![]()
MissJ, nice fail!
Puckzzz, heel veel plezier!
Ik ga dalijk weer Konad oefenen (lees: een grote zwarte teringbende van m'n tafel maken), vooral het schrapen wil nog niet helemaal goed. Gebruik een bankpasje maar 't lijkt dat ik of te veel, of te weinig schraap. Oefenen dus
Was bij mijn bestelling ook zo en ze hebben gister het bedrag op paypal teruggestort voor die 3?? lakjes.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:19 schreef miss--moana het volgende:
krijg ik net een mailtje dat me bestelling bij TD is verzonden is er 1 lakje niet leverbaar.....maar ze hebben geen mailtje ofzo erover gestuurd, gewoon hoppa verzonden. Maar het is niet verekend![]()
Kan ik wel gaan mailen maar dan wordt het zeker verekend met me volgende bestelling, die ik daar dus niet meer ga doen door die prijs verhoging
Zal het eens proberen met het schrapertje naar me toe trekken, ik schraap het nu van me af zeg maar, misschien dat dat helpt, dankjewelquote:Op donderdag 29 april 2010 10:26 schreef tanteklara het volgende:
[..]
Kweet niet, maar doe je gewoon een beetje lak op het figuurtje? Want meer hoef echt niet. En dan zonder heftig aandrukken schraper of bankpasje op plaat zetten en naar je toe trekken, zodat de overtollige nagellak weg is. De plaat is dan niet superschoon. Dan hou je de lak over die in het figuurtje zit en dat is maar erg weinig. Ik was in elk geval verbaasd, ik had verwacht dat het een dikker figuurtje zou worden.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt.
WAT DOE JE ME AAN!quote:Op donderdag 29 april 2010 10:32 schreef -Bubseltje- het volgende:
10% korting op China Glaze en Color Club vanaf vandaag t/m 3 mei in de shop![]()
Tuurlijkquote:Op donderdag 29 april 2010 10:57 schreef PeRi het volgende:
Hey Bubs, ga je straks ook de nieuwe CG verkopen, die vintage collection?
quote:Op donderdag 29 april 2010 11:00 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
Zal zo eens kijken of ik iets qday's heb voor op mijn nagels.
Nog nietquote:Op donderdag 29 april 2010 11:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]die collectie kijk ik zooooo naar uit!! is de post al geweest?
quote:Op donderdag 29 april 2010 10:59 schreef Holyme het volgende:
Dwyn, wat heb je besteld?![]()
En eigenlijk moeten we dit topic even snel volmaken en 'n nieuwe maken voor alle oranje nagels met kroontjes enzo
quote:Op donderdag 29 april 2010 11:08 schreef Stormqueen het volgende:
ik was dus gisteren bij de groothandel, ik vraag: hebben jullie die Up & Away nou nog steeds niet?
Ja zegt ze, die is op!
Ze hadden dus een zeecontainer (!!!!!) vol gekregen, alle orders doorverscheept naar alle afnemers in NL, zelf 2 displays voor in de winkel gehouden en dat was binnen een week op. Over twee maanden verwachten ze nieuwe
Leukquote:Op donderdag 29 april 2010 11:10 schreef Dwyn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Van links naar rechts
OPI DS Sapphire, OPI Fireflies, OPI Text me, Text you, OPI Pandamonium Pink, OPI Lincoln Park After Dark, OPI Chicago Campagne Toast (waar ik nu al mijn twijfels over heb :p) , OPI 'Sheer' Your Toys, China Glaze Light As Air.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu OT, mijn nagels zijn nogsteeds naakt. Mijn moeder vindt het mooi. Ik ben bang dat ze ieder moment kunnen breken.
quote:Op donderdag 29 april 2010 11:36 schreef RenRen- het volgende:
HAHA Omfg.Hahahaha jouw e-mailSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu OT, mijn nagels zijn nogsteeds naakt. Mijn moeder vindt het mooi. Ik ben bang dat ze ieder moment kunnen breken.. Zo zou ik hem ook sturen
"ik heb hem maar niet opgegeten" briljant!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Beneden? Lingerie? Dat is toch boven?quote:Op woensdag 28 april 2010 @ 21:58 schreef MissJ het volgende:
[..]
achterin bij de lingerie, bij de pashokjes.
Je ziet het ook niet direct als je binnenkomt
ow uhh beneden dus.
Fijn dat dat de truc was.quote:Op donderdag 29 april 2010 10:32 schreef Holyme het volgende:
[..]
Zal het eens proberen met het schrapertje naar me toe trekken, ik schraap het nu van me af zeg maar, misschien dat dat helpt, dankjewelIk krijg de figuurtjes wel op m'n nagels, maar zo mooi strak en vol als sommigen hier (en recht haha
) lukt nog niet.
edit,! Naar me toe schrapen werkt dus veel beter, nu alleen nog oefenen met recht op de stempel en dan m'n nagel
![]()
whahah 16 lakjesquote:Op donderdag 29 april 2010 11:42 schreef Mirjam het volgende:
ik ga swappen met een meisje uit slovenië (geloof ik), en zij is echt rete-enthousiast, heeft gisteren alleen al 16 lakjes voor me gehaald![]()
toch maar eens goed lakjes gaan inslaan ook
Ik bedoel stiekem ook kleurloos blootquote:Op donderdag 29 april 2010 @ 12:00 schreef Holyme het volgende:
Leuke lakjes Dwyn!
Renren OT, meestal krijg je daar wel wat voor als je zulke dingen opstuurt, alvast smakelijkBlote nagels zou ik ook maar eng vinden, misschien dat een laagje blanke lak helpt?
Mirjam,wat veel!
quote:Op donderdag 29 april 2010 @ 11:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hahahaha jouw e-mail. Zo zou ik hem ook sturen
Uhhh hahaha nu ga ik ook ineens twijfelenquote:Op donderdag 29 april 2010 11:41 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Beneden? Lingerie? Dat is toch boven?/scheef/
Ik kijk daar namelijk nooit naar lingerie, pas er toch met geen mogelijkheid in
preciesquote:Op donderdag 29 april 2010 11:55 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wat van Catrice, wat van H&M en je bent al bijna klaar!
ik ga dat zo al doenquote:Op donderdag 29 april 2010 12:11 schreef Blizzie het volgende:
ik ga morgen ochtens mijn nagels oranje lakken met kroontjes er op.. helemaal koninginnedag ^^
heerlijk zo swappen!quote:Op donderdag 29 april 2010 12:12 schreef MinderMutsig het volgende:
Mijn OPI's uit de swaps zijn er!![]()
Ik heb een swap lopen met een VS blogger die een beetje een doorlopende ruil aan het worden is volgens mij. We zitten inmiddels al bijna aan 100 flesjes.![]()
En het mooiste is nog dat we beiden niks uit onze stash hoeven in te leveren, we kopen gewoon nieuw voor elkaar.
![]()
Mijn kant op: sinful, sally hansen, OPI, China Glaze, Claire's, Milani en nog wat losse dingen. Haar kant op: Catrice, Essence, P2, BarryM, Ciaté, Models Own en nog wat losse dingen.![]()
Ik zit erover te denken om OPI te boycotten op mijn blog. Ik blog Ogre The Top Blue nog wel omdat ik dat wel verplicht ben vind ik maar daarna ben ik er klaar mee. Als je de verhalen hoort op blogs en MUA dan hoef ik helemaal niks meer van dat bedrijf.
ik moet vanavond nog paardrijden en als ik het voor het paardrijden doe is mijn nagellak achteraf naar de ****** en vanavond laat heb ik geen zin in dus morgen ochtend..quote:
Ja ho, kopen doe ik natuurlijk nog wel!quote:Op donderdag 29 april 2010 12:13 schreef Mirjam het volgende:
[..]
heerlijk zo swappen!![]()
en ik snap je wel hoor, ik word ook steeds minder enthousiast om nog opi te kopen
aah, da's zonde jaquote:Op donderdag 29 april 2010 12:15 schreef Blizzie het volgende:
[..]
ik moet vanavond nog paardrijden en als ik het voor het paardrijden doe is mijn nagellak achteraf naar de ****** en vanavond laat heb ik geen zin in dus morgen ochtend..
Heb je al n mooie oranje lak gevonden? Ik ga de neon oranje lak van etos gebruike
mwa, met al dat gedoe staat zelfs het kopen me een beetje tegenquote:Op donderdag 29 april 2010 12:15 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ja ho, kopen doe ik natuurlijk nog wel!![]()
Of nou ja, swappen dan want die prijzen hier zijn belachelijk. Het is een van mijn favoriete merken qua kwastjes en formule. Maar bloggen erover doe ik niet meer. Ze verdienen de gratis reclame niet met zulke bedrijfsvoering.
Na je volgende post gelezen te hebben..quote:Op donderdag 29 april 2010 @ 12:12 schreef MinderMutsig het volgende:
Mijn OPI's uit de swaps zijn er!![]()
Ik heb een swap lopen met een VS blogger die een beetje een doorlopende ruil aan het worden is volgens mij. We zitten inmiddels al bijna aan 100 flesjes.![]()
En het mooiste is nog dat we beiden niks uit onze stash hoeven in te leveren, we kopen gewoon nieuw voor elkaar.
![]()
Mijn kant op: sinful, sally hansen, OPI, China Glaze, Claire's, Milani en nog wat losse dingen. Haar kant op: Catrice, Essence, P2, BarryM, Ciaté, Models Own en nog wat losse dingen.![]()
Ik zit erover te denken om OPI te boycotten op mijn blog. Ik blog Ogre The Top Blue nog wel omdat ik dat wel verplicht ben vind ik maar daarna ben ik er klaar mee. Als je de verhalen hoort op blogs en MUA dan hoef ik helemaal niks meer van dat bedrijf.
ik vind de basecoat van de hema wel fijn, de witte in het kleine flesjequote:Op donderdag 29 april 2010 12:18 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb nu Orange Bliss van Rimmel op. Ben benieuwd of dat mijn werk overleefd. Vanavond is de winkel extra lang open ivm Koninginnenacht, dus we zullen het zien!
Wat vinden jullie trouwens een fijne base en topcoat?
Je lakje is erquote:Op donderdag 29 april 2010 11:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hahahaha jouw e-mail. Zo zou ik hem ook sturen
Swappen of CP's praat ik voor mezelf goed met de gedachte dat ik de lakjes dan alsnog lekker veel goedkoper krijg dan OPI het wil. Ze steken die prijzen hier maar lekker waar de zon niet schijnt. Ik regel mijn OPI wel voor 2-3-4-5 dollar in de opruiming in de VS in plaats van 14 euro hier.quote:Op donderdag 29 april 2010 12:16 schreef Mirjam het volgende:
[..]
mwa, met al dat gedoe staat zelfs het kopen me een beetje tegen![]()
Om de prijs, om de rechtszaken tegen etailers wegens verkoopprijs, rechtszaken tegen verkopers om niet meer het logo op het flesje fotograferen i.v.m. trademark infringement etc.quote:Op donderdag 29 april 2010 12:17 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Na je volgende post gelezen te hebben..
Boycotten? Om de prijs? Want ik lees niet zo op MUA.
toffe plate is dat!quote:Op donderdag 29 april 2010 12:19 schreef Loqi het volgende:
P2 Soulful
[ afbeelding ]
Als basis voor:
[ afbeelding ]
Mijn Beatrix manials ze konad zou doen denk ik dat ze zoiets zou dragen
Stomme naar binnen groeiende middelvingernagelen ik moet weer smeren zie ik
![]()
wat. Een. H's.quote:Op donderdag 29 april 2010 @ 12:27 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Om de prijs, om de rechtszaken tegen etailers wegens verkoopprijs, rechtszaken tegen verkopers om niet meer het logo op het flesje fotograferen i.v.m. trademark infringement etc.
-edit- Dit soort dingen dus. Deze verkoper heeft het flesje niet zo gefotografeerd omdat ze te lui is om het flesje recht te zetten maar omdat OPI sellers aanklaagd wegens trademark infringement als ze het logo tonen. Deze is overigens al op het randje, er zijn ook ebay sellers die inmiddels het flesje helemaal omkeren na gedreig met rechtszaken.
http://cgi.ebay.com/OPI-NAIL-POLISH-Can-You-Dig-It-D12-L-K-/270571205764?cmd=ViewItem&pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3eff4cf484
Ik wil natuurlijk niet OPI voor het hoofd stoten door een foto van mijn nagels met een flesje te maken waar hun logo op staat.Dat vinden ze blijkbaar heel erg inbreuk op hun trademark. Prima toch, dan show ik hun merk niet meer, en daarbij de lak ook niet meer. Ik heb echt niet de illusie dat mijn blog echt een impact zou hebben maar ik vertik het gewoon om voor zo'n bedrijf nog gratis reclame te gaan maken.
quote:Op donderdag 29 april 2010 13:23 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Pre cleanup wel. Jammer dat het NEON!!! niet goed overkomt op een foto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |