abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 april 2010 @ 10:26:30 #205
277985 tanteklara
fly farfaraway
pi_80834029
quote:
Op donderdag 29 april 2010 09:39 schreef Holyme het volgende:
Goeiemorgen

Irispierus, gewoon lekker beginnen met lakken, kan goed helpen bij stoppen met bijten.
Buzzwheedle, lekker blauw en lief nailartje daar
Daph, dat lakje dat je liet zien is inderdaad prachtig, had ook al bij Snkr zitten kwijlen, maar waar kan je dat merk krijgen?
MissJ, nice fail!
Puckzzz, heel veel plezier!

Ik ga dalijk weer Konad oefenen (lees: een grote zwarte teringbende van m'n tafel maken ), vooral het schrapen wil nog niet helemaal goed. Gebruik een bankpasje maar 't lijkt dat ik of te veel, of te weinig schraap. Oefenen dus
Kweet niet, maar doe je gewoon een beetje lak op het figuurtje? Want meer hoef echt niet. En dan zonder heftig aandrukken schraper of bankpasje op plaat zetten en naar je toe trekken, zodat de overtollige nagellak weg is. De plaat is dan niet superschoon. Dan hou je de lak over die in het figuurtje zit en dat is maar erg weinig. Ik was in elk geval verbaasd, ik had verwacht dat het een dikker figuurtje zou worden.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt.
  donderdag 29 april 2010 @ 10:32:10 #206
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_80834217
quote:
Op woensdag 28 april 2010 20:19 schreef miss--moana het volgende:
krijg ik net een mailtje dat me bestelling bij TD is verzonden is er 1 lakje niet leverbaar.....maar ze hebben geen mailtje ofzo erover gestuurd, gewoon hoppa verzonden. Maar het is niet verekend
Kan ik wel gaan mailen maar dan wordt het zeker verekend met me volgende bestelling, die ik daar dus niet meer ga doen door die prijs verhoging
Was bij mijn bestelling ook zo en ze hebben gister het bedrag op paypal teruggestort voor die 3?? lakjes.

10% korting op China Glaze en Color Club vanaf vandaag t/m 3 mei in de shop
pi_80834222
quote:
Op donderdag 29 april 2010 10:26 schreef tanteklara het volgende:

[..]

Kweet niet, maar doe je gewoon een beetje lak op het figuurtje? Want meer hoef echt niet. En dan zonder heftig aandrukken schraper of bankpasje op plaat zetten en naar je toe trekken, zodat de overtollige nagellak weg is. De plaat is dan niet superschoon. Dan hou je de lak over die in het figuurtje zit en dat is maar erg weinig. Ik was in elk geval verbaasd, ik had verwacht dat het een dikker figuurtje zou worden.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt.
Zal het eens proberen met het schrapertje naar me toe trekken, ik schraap het nu van me af zeg maar, misschien dat dat helpt, dankjewel Ik krijg de figuurtjes wel op m'n nagels, maar zo mooi strak en vol als sommigen hier (en recht haha ) lukt nog niet.

edit, ! Naar me toe schrapen werkt dus veel beter, nu alleen nog oefenen met recht op de stempel en dan m'n nagel

[ Bericht 11% gewijzigd door Holyme op 29-04-2010 10:38:57 ]
pi_80834773
Ja, mijn TD is bestelling is binnen! (7 april besteld. )
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
  donderdag 29 april 2010 @ 10:51:52 #209
215872 PartyHardy
Live life to the fullest
pi_80834863
Waarom staan er nog geen Koninginnedag nagels op? Ik ga ze zo maken!
What if the hokey-pokey is really what it's all about?
pi_80834982
quote:
Op donderdag 29 april 2010 10:32 schreef -Bubseltje- het volgende:
10% korting op China Glaze en Color Club vanaf vandaag t/m 3 mei in de shop
WAT DOE JE ME AAN!
  donderdag 29 april 2010 @ 10:55:42 #211
149959 SQ
snelle trees
pi_80834989
Ik ga ook aan de slag met queensdaynagels. Later. Als ik mijn enorme to do lijst heb afgewerkt
disclaimer
  donderdag 29 april 2010 @ 10:57:54 #212
101884 PeRi
Allons-y!
pi_80835063
Hey Bubs, ga je straks ook de nieuwe CG verkopen, die vintage collection?
Whatever I want.
pi_80835118
Dwyn, wat heb je besteld?

En eigenlijk moeten we dit topic even snel volmaken en 'n nieuwe maken voor alle oranje nagels met kroontjes enzo
  donderdag 29 april 2010 @ 11:00:34 #214
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_80835157
quote:
Op donderdag 29 april 2010 10:57 schreef PeRi het volgende:
Hey Bubs, ga je straks ook de nieuwe CG verkopen, die vintage collection?
Tuurlijk

Zal zo eens kijken of ik iets qday's heb voor op mijn nagels.
  donderdag 29 april 2010 @ 11:02:36 #215
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_80835232
quote:
Op donderdag 29 april 2010 11:00 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Tuurlijk

Zal zo eens kijken of ik iets qday's heb voor op mijn nagels.
die collectie kijk ik zooooo naar uit!! is de post al geweest?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  donderdag 29 april 2010 @ 11:03:21 #216
101884 PeRi
Allons-y!
pi_80835258
quote:
Op donderdag 29 april 2010 11:00 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Tuurlijk
Yay!
Whatever I want.
  donderdag 29 april 2010 @ 11:04:26 #217
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_80835302
quote:
Op donderdag 29 april 2010 11:02 schreef Debsterr het volgende:

[..]

die collectie kijk ik zooooo naar uit!! is de post al geweest?
Nog niet
  donderdag 29 april 2010 @ 11:08:36 #218
149959 SQ
snelle trees
pi_80835482
ik was dus gisteren bij de groothandel, ik vraag: hebben jullie die Up & Away nou nog steeds niet?
Ja zegt ze, die is op!
Ze hadden dus een zeecontainer (!!!!!) vol gekregen, alle orders doorverscheept naar alle afnemers in NL, zelf 2 displays voor in de winkel gehouden en dat was binnen een week op. Over twee maanden verwachten ze nieuwe
disclaimer
pi_80835571
quote:
Op donderdag 29 april 2010 10:59 schreef Holyme het volgende:
Dwyn, wat heb je besteld?

En eigenlijk moeten we dit topic even snel volmaken en 'n nieuwe maken voor alle oranje nagels met kroontjes enzo

Van links naar rechts

OPI DS Sapphire, OPI Fireflies, OPI Text me, Text you, OPI Pandamonium Pink, OPI Lincoln Park After Dark, OPI Chicago Campagne Toast (waar ik nu al mijn twijfels over heb :p) , OPI 'Sheer' Your Toys, China Glaze Light As Air.
Mijn nagellakjes
Londena Blog
  donderdag 29 april 2010 @ 11:13:09 #220
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_80835657
quote:
Op donderdag 29 april 2010 11:08 schreef Stormqueen het volgende:
ik was dus gisteren bij de groothandel, ik vraag: hebben jullie die Up & Away nou nog steeds niet?
Ja zegt ze, die is op!
Ze hadden dus een zeecontainer (!!!!!) vol gekregen, alle orders doorverscheept naar alle afnemers in NL, zelf 2 displays voor in de winkel gehouden en dat was binnen een week op. Over twee maanden verwachten ze nieuwe

Hier gaan die ook best hard
  donderdag 29 april 2010 @ 11:17:45 #221
149959 SQ
snelle trees
pi_80835808
quote:
Op donderdag 29 april 2010 11:10 schreef Dwyn het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Van links naar rechts

OPI DS Sapphire, OPI Fireflies, OPI Text me, Text you, OPI Pandamonium Pink, OPI Lincoln Park After Dark, OPI Chicago Campagne Toast (waar ik nu al mijn twijfels over heb :p) , OPI 'Sheer' Your Toys, China Glaze Light As Air.
Leuk
disclaimer
pi_80836474
HAHA Omfg.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu OT, mijn nagels zijn nogsteeds naakt. Mijn moeder vindt het mooi. Ik ben bang dat ze ieder moment kunnen breken.
  donderdag 29 april 2010 @ 11:38:10 #223
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_80836537
quote:
Op donderdag 29 april 2010 11:36 schreef RenRen- het volgende:
HAHA Omfg.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu OT, mijn nagels zijn nogsteeds naakt. Mijn moeder vindt het mooi. Ik ben bang dat ze ieder moment kunnen breken.
Hahahaha jouw e-mail . Zo zou ik hem ook sturen "ik heb hem maar niet opgegeten" briljant!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_80836695
quote:
Op woensdag 28 april 2010 @ 21:58 schreef MissJ het volgende:

[..]

achterin bij de lingerie, bij de pashokjes.
Je ziet het ook niet direct als je binnenkomt
ow uhh beneden dus.
Beneden? Lingerie? Dat is toch boven? /scheef/
Ik kijk daar namelijk nooit naar lingerie, pas er toch met geen mogelijkheid in
pi_80836733
ik ga swappen met een meisje uit slovenië (geloof ik), en zij is echt rete-enthousiast, heeft gisteren alleen al 16 lakjes voor me gehaald
toch maar eens goed lakjes gaan inslaan ook
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  donderdag 29 april 2010 @ 11:43:13 #226
277985 tanteklara
fly farfaraway
pi_80836760
quote:
Op donderdag 29 april 2010 10:32 schreef Holyme het volgende:

[..]

Zal het eens proberen met het schrapertje naar me toe trekken, ik schraap het nu van me af zeg maar, misschien dat dat helpt, dankjewel Ik krijg de figuurtjes wel op m'n nagels, maar zo mooi strak en vol als sommigen hier (en recht haha ) lukt nog niet.

edit, ! Naar me toe schrapen werkt dus veel beter, nu alleen nog oefenen met recht op de stempel en dan m'n nagel
Fijn dat dat de truc was.
Strak en recht vind ik ook nog moeilijk. Wel heb ik gemerkt dat als ik de nagel rol ipv de stempel dat ik er meer controle over heb.
pi_80837044
quote:
Op donderdag 29 april 2010 11:42 schreef Mirjam het volgende:
ik ga swappen met een meisje uit slovenië (geloof ik), en zij is echt rete-enthousiast, heeft gisteren alleen al 16 lakjes voor me gehaald
toch maar eens goed lakjes gaan inslaan ook
whahah 16 lakjes
pi_80837166
quote:
Op donderdag 29 april 2010 11:49 schreef DeltaCephei het volgende:

[..]

whahah 16 lakjes
en ze gaat er nog meer halen
pi_80837292
quote:
Op donderdag 29 april 2010 @ 11:52 schreef Mirjam het volgende:

[..]

en ze gaat er nog meer halen
Wat van Catrice, wat van H&M en je bent al bijna klaar!
pi_80837460
Leuke lakjes Dwyn!
Renren OT, meestal krijg je daar wel wat voor als je zulke dingen opstuurt, alvast smakelijk Blote nagels zou ik ook maar eng vinden, misschien dat een laagje blanke lak helpt?
Mirjam, wat veel!
pi_80837585
quote:
Op donderdag 29 april 2010 @ 12:00 schreef Holyme het volgende:
Leuke lakjes Dwyn!
Renren OT, meestal krijg je daar wel wat voor als je zulke dingen opstuurt, alvast smakelijk Blote nagels zou ik ook maar eng vinden, misschien dat een laagje blanke lak helpt?
Mirjam, wat veel!
Ik bedoel stiekem ook kleurloos bloot moet duidelijker doen. Ik heb wel nagelverharder erop. Maar toch.
En ik heb alleen het stickertje niet meer, dat is wel heel jammer
quote:
Op donderdag 29 april 2010 @ 11:38 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Hahahaha jouw e-mail . Zo zou ik hem ook sturen "ik heb hem maar niet opgegeten" briljant!
. Ik was ook wel heel melig toen
pi_80837782
quote:
Op donderdag 29 april 2010 11:41 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Beneden? Lingerie? Dat is toch boven? /scheef/
Ik kijk daar namelijk nooit naar lingerie, pas er toch met geen mogelijkheid in
Uhhh hahaha nu ga ik ook ineens twijfelen
nou ja, iig achter bij de lingerie staan de lakjes
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_80837817
Vandaag de knalgroene van Etos op, zit er nog steeds prachtig op (ok, op 1 chipje na, maar dat kwam omdat ik met mijn nagel een nietje uit een papier ging halen ) en dat is best lang voor mijn doen whehe. Gisteravond gelakt trouwens.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_80837842
quote:
Op donderdag 29 april 2010 11:55 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Wat van Catrice, wat van H&M en je bent al bijna klaar!
precies
ik heb al spul van de hema en de claire's, dus dat gaat een leuk pakket worden
pi_80837896
ik ga morgen ochtens mijn nagels oranje lakken met kroontjes er op.. helemaal koninginnedag ^^
Tsubasa o hirake..
pi_80837910
quote:
Op donderdag 29 april 2010 12:11 schreef Blizzie het volgende:
ik ga morgen ochtens mijn nagels oranje lakken met kroontjes er op.. helemaal koninginnedag ^^
ik ga dat zo al doen
pi_80837975
Mijn OPI's uit de swaps zijn er!

Ik heb een swap lopen met een VS blogger die een beetje een doorlopende ruil aan het worden is volgens mij. We zitten inmiddels al bijna aan 100 flesjes. En het mooiste is nog dat we beiden niks uit onze stash hoeven in te leveren, we kopen gewoon nieuw voor elkaar.
Mijn kant op: sinful, sally hansen, OPI, China Glaze, Claire's, Milani en nog wat losse dingen. Haar kant op: Catrice, Essence, P2, BarryM, Ciaté, Models Own en nog wat losse dingen.

Ik zit erover te denken om OPI te boycotten op mijn blog. Ik blog Ogre The Top Blue nog wel omdat ik dat wel verplicht ben vind ik maar daarna ben ik er klaar mee. Als je de verhalen hoort op blogs en MUA dan hoef ik helemaal niks meer van dat bedrijf.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_80838014
quote:
Op donderdag 29 april 2010 12:12 schreef MinderMutsig het volgende:

Ik heb een swap lopen met een VS blogger die een beetje een doorlopende ruil aan het worden is volgens mij. We zitten inmiddels al bijna aan 100 flesjes. En het mooiste is nog dat we beiden niks uit onze stash hoeven in te leveren, we kopen gewoon nieuw voor elkaar.
Mijn kant op: sinful, sally hansen, OPI, China Glaze, Claire's, Milani en nog wat losse dingen. Haar kant op: Catrice, Essence, P2, BarryM, Ciaté, Models Own en nog wat losse dingen.

Ik zit erover te denken om OPI te boycotten op mijn blog. Ik blog Ogre The Top Blue nog wel omdat ik dat wel verplicht ben vind ik maar daarna ben ik er klaar mee. Als je de verhalen hoort op blogs en MUA dan hoef ik helemaal niks meer van dat bedrijf.
heerlijk zo swappen!

en ik snap je wel hoor, ik word ook steeds minder enthousiast om nog opi te kopen
pi_80838076
quote:
Op donderdag 29 april 2010 12:11 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ik ga dat zo al doen
ik moet vanavond nog paardrijden en als ik het voor het paardrijden doe is mijn nagellak achteraf naar de ****** en vanavond laat heb ik geen zin in dus morgen ochtend..

Heb je al n mooie oranje lak gevonden? Ik ga de neon oranje lak van etos gebruike
Tsubasa o hirake..
pi_80838098
quote:
Op donderdag 29 april 2010 12:13 schreef Mirjam het volgende:

[..]

heerlijk zo swappen!

en ik snap je wel hoor, ik word ook steeds minder enthousiast om nog opi te kopen
Ja ho, kopen doe ik natuurlijk nog wel!
Of nou ja, swappen dan want die prijzen hier zijn belachelijk. Het is een van mijn favoriete merken qua kwastjes en formule. Maar bloggen erover doe ik niet meer. Ze verdienen de gratis reclame niet met zulke bedrijfsvoering.
pi_80838113
quote:
Op donderdag 29 april 2010 12:15 schreef Blizzie het volgende:

[..]

ik moet vanavond nog paardrijden en als ik het voor het paardrijden doe is mijn nagellak achteraf naar de ****** en vanavond laat heb ik geen zin in dus morgen ochtend..

Heb je al n mooie oranje lak gevonden? Ik ga de neon oranje lak van etos gebruike
aah, da's zonde ja

ik bleek maar 1 lakje in mijn hele collectie te hebben
juicy orange van essence, de show your feet collectie
dus die woprdt het
pi_80838132
quote:
Op donderdag 29 april 2010 12:15 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ja ho, kopen doe ik natuurlijk nog wel!
Of nou ja, swappen dan want die prijzen hier zijn belachelijk. Het is een van mijn favoriete merken qua kwastjes en formule. Maar bloggen erover doe ik niet meer. Ze verdienen de gratis reclame niet met zulke bedrijfsvoering.
mwa, met al dat gedoe staat zelfs het kopen me een beetje tegen
pi_80838176
quote:
Op donderdag 29 april 2010 @ 12:12 schreef MinderMutsig het volgende:

Na je volgende post gelezen te hebben..
Boycotten? Om de prijs? Want ik lees niet zo op MUA.
pi_80838195
Ik heb nu Orange Bliss van Rimmel op. Ben benieuwd of dat mijn werk overleefd. Vanavond is de winkel extra lang open ivm Koninginnenacht, dus we zullen het zien!

Wat vinden jullie trouwens een fijne base en topcoat?
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_80838209
quote:
Op donderdag 29 april 2010 12:18 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb nu Orange Bliss van Rimmel op. Ben benieuwd of dat mijn werk overleefd. Vanavond is de winkel extra lang open ivm Koninginnenacht, dus we zullen het zien!

Wat vinden jullie trouwens een fijne base en topcoat?
ik vind de basecoat van de hema wel fijn, de witte in het kleine flesje
  donderdag 29 april 2010 @ 12:19:14 #246
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_80838230
quote:
Op donderdag 29 april 2010 11:38 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Je lakje is er tnx
  donderdag 29 april 2010 @ 12:19:30 #247
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_80838238
P2 Soulful

Als basis voor:

Mijn Beatrix mani als ze konad zou doen denk ik dat ze zoiets zou dragen
Stomme naar binnen groeiende middelvingernagel en ik moet weer smeren zie ik
Knoei
pi_80838284
quote:
Op donderdag 29 april 2010 12:16 schreef Mirjam het volgende:

[..]

mwa, met al dat gedoe staat zelfs het kopen me een beetje tegen
Swappen of CP's praat ik voor mezelf goed met de gedachte dat ik de lakjes dan alsnog lekker veel goedkoper krijg dan OPI het wil. Ze steken die prijzen hier maar lekker waar de zon niet schijnt. Ik regel mijn OPI wel voor 2-3-4-5 dollar in de opruiming in de VS in plaats van 14 euro hier.

Mijn toffe swapper stuurt mij mailtjes of ik ook nog wat wil als er goede aanbiedingen zijn daar. Buy-1-get-1-free e.d.
pi_80838522
quote:
Op donderdag 29 april 2010 12:17 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Na je volgende post gelezen te hebben..
Boycotten? Om de prijs? Want ik lees niet zo op MUA.
Om de prijs, om de rechtszaken tegen etailers wegens verkoopprijs, rechtszaken tegen verkopers om niet meer het logo op het flesje fotograferen i.v.m. trademark infringement etc.

-edit- Dit soort dingen dus. Deze verkoper heeft het flesje niet zo gefotografeerd omdat ze te lui is om het flesje recht te zetten maar omdat OPI sellers aanklaagd wegens trademark infringement als ze het logo tonen. Deze is overigens al op het randje, er zijn ook ebay sellers die inmiddels het flesje helemaal omkeren na gedreig met rechtszaken.
http://cgi.ebay.com/OPI-NAIL-POLISH-Can-You-Dig-It-D12-L-K-/270571205764?cmd=ViewItem&pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3eff4cf484

Ik wil natuurlijk niet OPI voor het hoofd stoten door een foto van mijn nagels met een flesje te maken waar hun logo op staat. Dat vinden ze blijkbaar heel erg inbreuk op hun trademark. Prima toch, dan show ik hun merk niet meer, en daarbij de lak ook niet meer. Ik heb echt niet de illusie dat mijn blog echt een impact zou hebben maar ik vertik het gewoon om voor zo'n bedrijf nog gratis reclame te gaan maken.
  donderdag 29 april 2010 @ 12:32:14 #250
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_80838679
Ik had dat OPI beetje meebesteld bij TD en de honden mochten het slopen maar ze vinden het ene leuk popje
  donderdag 29 april 2010 @ 12:38:47 #251
149959 SQ
snelle trees
pi_80838913
quote:
Op donderdag 29 april 2010 12:19 schreef Loqi het volgende:
P2 Soulful
[ afbeelding ]
Als basis voor:
[ afbeelding ]
Mijn Beatrix mani als ze konad zou doen denk ik dat ze zoiets zou dragen
Stomme naar binnen groeiende middelvingernagel en ik moet weer smeren zie ik
toffe plate is dat!

Lol @ renren
disclaimer
  donderdag 29 april 2010 @ 12:42:00 #252
149959 SQ
snelle trees
pi_80839020
net voor tien euro een oranje polo + een oranje cap gehaald. Textieldrukkerijen ftw
disclaimer
pi_80839121
quote:
Op donderdag 29 april 2010 @ 12:27 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Om de prijs, om de rechtszaken tegen etailers wegens verkoopprijs, rechtszaken tegen verkopers om niet meer het logo op het flesje fotograferen i.v.m. trademark infringement etc.

-edit- Dit soort dingen dus. Deze verkoper heeft het flesje niet zo gefotografeerd omdat ze te lui is om het flesje recht te zetten maar omdat OPI sellers aanklaagd wegens trademark infringement als ze het logo tonen. Deze is overigens al op het randje, er zijn ook ebay sellers die inmiddels het flesje helemaal omkeren na gedreig met rechtszaken.
http://cgi.ebay.com/OPI-NAIL-POLISH-Can-You-Dig-It-D12-L-K-/270571205764?cmd=ViewItem&pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3eff4cf484

Ik wil natuurlijk niet OPI voor het hoofd stoten door een foto van mijn nagels met een flesje te maken waar hun logo op staat. Dat vinden ze blijkbaar heel erg inbreuk op hun trademark. Prima toch, dan show ik hun merk niet meer, en daarbij de lak ook niet meer. Ik heb echt niet de illusie dat mijn blog echt een impact zou hebben maar ik vertik het gewoon om voor zo'n bedrijf nog gratis reclame te gaan maken.
wat. Een. H's.
  donderdag 29 april 2010 @ 13:23:43 #254
149959 SQ
snelle trees
pi_80840178

Pre cleanup wel. Jammer dat het NEON!!! niet goed overkomt op een foto
disclaimer
  donderdag 29 april 2010 @ 13:25:22 #255
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_80840230
quote:
Op donderdag 29 april 2010 13:23 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]

Pre cleanup wel. Jammer dat het NEON!!! niet goed overkomt op een foto

Ik ga zo ook maar eens koninginnedag-lakken... Niet dat ik iets ga doen waarschijnlijk. Maar toch.
Don't come closer, I might hurt you
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')