You´re welcome! Was gewoon op zoek naar goedkope betaalbare OPI ds, haha, dus puur toevalquote:Op woensdag 28 april 2010 19:00 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Heel erg bedankt!! Deze zocht ik idd!! Bij TD kostte het ook $ 7,50 en kon alleen verzonden worden in een medium flatrate box.. Misschien doet deze seller ook aan flat rate boxes! *berichtje sturen gaat*
Nogmaals dank
Ik wil Night Sparkle maar die heeft ze ook nietquote:Op woensdag 28 april 2010 19:31 schreef Mirjam het volgende:
hmm, heb een kleine wishlist gemaakt van een aantal nubars, maar sparkling*nails heeft ze zo goed als allemaal niet in de shop
quote:Op woensdag 28 april 2010 19:31 schreef Mirjam het volgende:
hmm, heb een kleine wishlist gemaakt van een aantal nubars, maar sparkling*nails heeft ze zo goed als allemaal niet in de shop
http://shop.ebay.nl/r93/m.html?_trkparms=65%253A12%257C66%253A4%257C39%253A1%257C72%253A1229&_ipg=&_trksid=p3911.c0.m14&_sop=15&_sc=1quote:Op woensdag 28 april 2010 19:32 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik wil Night Sparkle maar die heeft ze ook niet
haha, die wilde ik net hier tippen, ik had ook ff verder gezochtquote:Op woensdag 28 april 2010 19:43 schreef mirannie het volgende:
[..]
[..]
http://shop.ebay.nl/r93/m.html?_trkparms=65%253A12%257C66%253A4%257C39%253A1%257C72%253A1229&_ipg=&_trksid=p3911.c0.m14&_sop=15&_sc=1
Heb ik prima ervaringen mee!! En qua shipping net wat goedkoper nog dan sparkling nails. Daar heb ik ook de night sparkle gekocht
Dat is toch dezelfde winkel of nietquote:Op woensdag 28 april 2010 19:43 schreef mirannie het volgende:
[..]
[..]
http://shop.ebay.nl/r93/m.html?_trkparms=65%253A12%257C66%253A4%257C39%253A1%257C72%253A1229&_ipg=&_trksid=p3911.c0.m14&_sop=15&_sc=1
Heb ik prima ervaringen mee!! En qua shipping net wat goedkoper nog dan sparkling nails. Daar heb ik ook de night sparkle gekocht
Zo uit m´n hoofd iets van 12 dollar bij 5 lakjes en 19 bij 8 lakjes, maar pin me er niet op vast.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:45 schreef Mirjam het volgende:
[..]
haha, die wilde ik net hier tippen, ik had ook ff verder gezocht
weet jij toevallig nog wat shipping is als je meerdere flesjes bestelt?
quote:Op woensdag 28 april 2010 16:13 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb gisteren van een collega 2 p2 lakjes gekregen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 28 april 2010 17:33 schreef mirannie het volgende:
had je in aalsmeer gesolliciteerd?
[..]
Ik niet. Ga morgen naar Curacao op vakantie en na lang wikken en wegen besloten zonder lak op vakantie te gaan. Zie mezelf niet om de dag opnieuw lakken op het strand... En kan er nu wel wat op doen, maar weet dat ik me daar na een dag of 2 toch aan ga irriteren als ik tipwear of chips krijg.
op curacao kocht ik altijd leuke nageldingen toen ik nog een vliegmuts was, is best de moeite waard daar, toen waren het nog leuke prijzen (is wel een tijdje terug, toen air holland nog vloogmaar je weet maar nooit)
fijne vakantie in ieder geval![]()
Weet je toevallig een goede site met models own swatches, want dan ga ik nog even gauw kijkenquote:Op woensdag 28 april 2010 19:54 schreef Debsterr het volgende:
Okay, 2 plaatsjes vrij in de Modelsown bestelling. Iemand interesse?
Als je zoekt op de naam en nagellaknaam dan vind je er veel, maar niet bij afbeeldingenquote:Op woensdag 28 april 2010 19:55 schreef mirannie het volgende:
[..]
Weet je toevallig een goede site met models own swatches, want dan ga ik nog even gauw kijken
Ze bestelt alles voor je he, als het nog te krijgen is via bynubar.comquote:Op woensdag 28 april 2010 19:31 schreef Mirjam het volgende:
Alleen Models Own..quote:Op woensdag 28 april 2010 20:12 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb voor nu wel even genoeg Models Own denk ik
Hihi, kapoentjequote:Op woensdag 28 april 2010 20:13 schreef buzzwheedle het volgende:
nog wat nagels om te showen fyi met real life nailart![]()
[ afbeelding ]
en catrice weet nie meer hoe die heet, maar ik vinnum mooi.![]()
[ afbeelding ]
Haha jaquote:
Oh wat stom! Vraag anders of ze het terugstorten.. Paypal rekent geloof ik 3% aan fees dus dat is ook niet echt veel. Bedenk me net dat ik zelf ook nog 6 dollar aan credit heb daar vanwege een geplofte OPI in m'n bestellingquote:Op woensdag 28 april 2010 20:19 schreef miss--moana het volgende:
krijg ik net een mailtje dat me bestelling bij TD is verzonden is er 1 lakje niet leverbaar.....maar ze hebben geen mailtje ofzo erover gestuurd, gewoon hoppa verzonden. Maar het is niet verekend![]()
Kan ik wel gaan mailen maar dan wordt het zeker verekend met me volgende bestelling, die ik daar dus niet meer ga doen door die prijs verhoging
Haha heel goed van je! En inderdaad, ik geen enge hugeass hauls van je voorbij zien komen de laatste tijdquote:Op woensdag 28 april 2010 20:20 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Haha jaOver een tijdje weer Models Own, maar moet van mezelf eerst m'n huidige MO collectie swatchen
Er zijn amper sites met goede swatches te vinden, dus probeer ik dat zelf maar op te zetten.. Heb er toch al aardig wat
Verder ben ik ook wel redelijk rustig met bestellen endezo heurZeker nu Essie en OPI opeens duurder worden
![]()
Sorry voor de smileyoverload
Sorry sorry sorry, duurde even voor ik eruit was. Ben je inmiddels al door iemand anders gePM´d? Anders wil ik die 2 plekjes wel graagquote:
They're all yoursquote:Op woensdag 28 april 2010 20:24 schreef mirannie het volgende:
[..]
Sorry sorry sorry, duurde even voor ik eruit was. Ben je inmiddels al door iemand anders gePM´d? Anders wil ik die 2 plekjes wel graag
Gaaf!! Ik ben dol op de designer seriesquote:Op woensdag 28 april 2010 20:20 schreef DeltaCephei het volgende:
Net OPI DS Fantasy besteld voor 9 euro incl
dollarkoers staat ongunstig; 1 euro = $1,28
zoals Mysteryquote:Op woensdag 28 april 2010 20:27 schreef mirannie het volgende:
[..]
Gaaf!! Ik ben dol op de designer series(alhoewel sommige echt heel lelijk zijn, haha)
Ja ga denk ik wel even mailen, pff...wat een gedoe! Het is ook nog eens een lakje wat ik al heeeeeeel graag wou hebben. Elke keer twijfelen en uiteindelijk besteld hebben ze hem niet meerquote:Op woensdag 28 april 2010 20:22 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oh wat stom! Vraag anders of ze het terugstorten.. Paypal rekent geloof ik 3% aan fees dus dat is ook niet echt veel. Bedenk me net dat ik zelf ook nog 6 dollar aan credit heb daar vanwege een geplofte OPI in m'n bestelling
Ja goed hequote:Op woensdag 28 april 2010 20:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha heel goed van je! En inderdaad, ik geen enge hugeass hauls van je voorbij zien komen de laatste tijd.
Smilies![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 april 2010 20:31 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja goed heIk heb nog een groooooote lemming, maar die vraag ik voor m'n verjaardag
![]()
Ben heel braaf de laatste tijdEr zijn nog een paar ManGlaze's onderweg en Ciaté, maar verder niks nagelgerelateerds (ja, een swappakket, maar daarvoor zijn ook nagellakken uit mn stash verdwenen natuurlijk
)
![]()
Smiliessss
![]()
Even een plaatje geleend van Snkr (www.lacquerized.com)
[ afbeelding ]
In het echt ook prachtigDeze wil ik dus voor m'n verjaardag
![]()
Onder andere die inderdaadquote:
Waarom doe je dat nou Daph? Dit is echt ongelofelijk mooi!!quote:Op woensdag 28 april 2010 20:31 schreef Daph_ het volgende:
Even een plaatje geleend van Snkr ( www.lacquerized.com )
[ afbeelding ]
In het echt ook prachtigDeze wil ik dus voor m'n verjaardag. Pony Pee!!
![]()
Fijne vakantie!!quote:Op woensdag 28 april 2010 20:33 schreef AmNaBa het volgende:
Wat een gedoe zeg met TD
Ik vertrek voor een weekje naar Frankrijk,
zit in een mega klein dorpje, dus denk niet dat ik echt nagellak tegen ga komen,
maar je weet maar nooit! Tot volgende week en voor de meeters, tot op de Meet!
En fijne koninginnedag iedereen die daar verder wel wat aan gaat doen
ja maar ja maar JIJ vindt hem wel mooiquote:
Colilistar is toch niet zo heel duur,teminste dat vind ik,heb er best wat make up van en met m'n trouwdag had ik er ook nagelak van op,i love collistarquote:Op woensdag 28 april 2010 20:38 schreef mirannie het volgende:
[..]
Waarom doe je dat nou Daph? Dit is echt ongelofelijk mooi!!![]()
Maar Collistar? Heb een paar oogschaduws ervan en een glitter spray en die waren al waanzinnig duur...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
quote:Op woensdag 28 april 2010 21:18 schreef Guess. het volgende:
[..]
Colilistar is toch niet zo heel duur,teminste dat vind ik,heb er best wat make up van en met m'n trouwdag had ik er ook nagelak van op,i love collistar![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Suzi says feng shui
[ afbeelding ]
En vandaag 33 weken!!je pens!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Pics!quote:Op woensdag 28 april 2010 21:22 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb om en om vlaggetjes en oranje gelakt
Wat zij zegt!quote:
ja, kom jij mijn vriend van de laptop trappen? Hij heeft sinds een week een of ander spelletje ontdektquote:
*schop*quote:Op woensdag 28 april 2010 21:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, kom jij mijn vriend van de laptop trappen? Hij heeft sinds een week een of ander spelletje ontdekt
Oh jou vriend ook alquote:Op woensdag 28 april 2010 21:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, kom jij mijn vriend van de laptop trappen? Hij heeft sinds een week een of ander spelletje ontdekt
me too, me too, me tooquote:Op woensdag 28 april 2010 21:34 schreef Mirjam het volgende:
oh, ik wil wel een swatch van die soortvanholovanH&M!
Hoe heten die h&m lakjes?quote:Op woensdag 28 april 2010 21:33 schreef MissJ het volgende:
Omg! Mega faal gehad!![]()
Ging eerst naar Kruidvat en toen heb ik dit gekocht:
[ afbeelding ]
Daarna ging ik naar Etos en toen heb ik alle nieuwe neon lakjes gekocht:
[ afbeelding ]
En toen vond ik het nog niet genoeg en ben ik naar h&m gegaan en daar hadden ze weer een paar nieuwe lakjes, waaronder een soort van holo (die middelste):
[ afbeelding ]
Heb ze allemaal snel getest en vooral die Etos neonlakjes vond ik erg fijn smeren![]()
Ga zometeen denk ik lakken met 1 van die.
Als iemand een swatch wil van 1 of meer van de lakjes roept u maar!
quote:Op woensdag 28 april 2010 21:33 schreef MissJ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En toen vond ik het nog niet genoeg en ben ik naar h&m gegaan en daar hadden ze weer een paar nieuwe lakjes, waaronder een soort van holo (die middelste):
[ afbeelding ]
Heb ze allemaal snel getest en vooral die Etos neonlakjes vond ik erg fijn smeren![]()
quote:Op woensdag 28 april 2010 21:33 schreef MissJ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 april 2010 21:18 schreef Guess. het volgende:
[..]
Colilistar is toch niet zo heel duur,teminste dat vind ik,heb er best wat make up van en met m'n trouwdag had ik er ook nagelak van op,i love collistar![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Suzi says feng shui
[ afbeelding ]
En vandaag 33 weken!!Uh, nou, ik heb 13 euro betaald per oogschaduw en dat glitter spray/pomp ding was 35 euroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vind ik toch best aardig aan de prijs. Maar die kleur die Daph op heeft is wel heeeeeel erg mooi
![]()
Mooi buikje trouwens! Vind het altijd mooi om te zien die zwangere buikies![]()
quote:Op woensdag 28 april 2010 21:34 schreef Mirjam het volgende:
oh, ik wil wel een swatch van die soortvanholovanH&M!
Mag ik vragen hoe die heet en hoe de witte heet?quote:Op woensdag 28 april 2010 21:45 schreef MissJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
2 laagjes, zonder basecoat en topcoat.
Is in het echt mooier dan op deze foto, komt ook door combi met mijn huidskleur denk ik
Heb net een mail gehad van die eBay store enchantedbeautyspot en bovenstaande klopt inderdaad. $4 voor het eerste lakje en $2,50 voor elk volgende lakje. Dit geldt in principe wel alleen voor de 15ml lakjes, hoe het verder zit met handcremes enzo weet ik niet.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:54 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik lees dat het eerste lakje $4,00 is en elk volgend lakje $2,50.
Nicequote:Op woensdag 28 april 2010 21:45 schreef MissJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is in het echt mooier dan op deze foto, komt ook door combi met mijn huidskleur denk ik
Whoot, neonlakjes!quote:Op woensdag 28 april 2010 21:33 schreef MissJ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja goedkoop is het niet vooral niet als je het met catrice ofzo vergelijkt (ook fijne oogschaduw voor dat geld) maar ik had 1st clinique of chanel en dan is cs weer niet zo duur,zo bedoelde ik het eigenlijk.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:42 schreef mirannie het volgende:
[..]
Uh, nou, ik heb 13 euro betaald per oogschaduw en dat glitter spray/pomp ding was 35 eurovind ik toch best aardig aan de prijs. Maar die kleur die Daph op heeft is wel heeeeeel erg mooi
![]()
Mooi buikje trouwens! Vind het altijd mooi om te zien die zwangere buikies
leuk, wel wat aan de lichte kant geloof ik (ik kan lichtbruine lakjes niet zo heel goed hebben)quote:Op woensdag 28 april 2010 21:45 schreef MissJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die blauwe is naais!quote:Op woensdag 28 april 2010 20:13 schreef buzzwheedle het volgende:
nog wat nagels om te showen fyi met real life nailart![]()
[ afbeelding ]
en catrice weet nie meer hoe die heet, maar ik vinnum mooi.![]()
[ afbeelding ]
vlnr:quote:
van die van de Etos?quote:Op woensdag 28 april 2010 21:49 schreef Crientj het volgende:
[..]
Whoot, neonlakjes!
Nice
Heb je misschien een swatch van die donkerblauwe en de roze?
h&m op Beursplein. Die lingerie h&m zegmaar.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:52 schreef PeRi het volgende:
Welke H&M ben je geweest MissJ?
ik wilde Q-day nagels doen, donkere ondergrond met oranje kroontje. Je ziet gewoon geen drol van het kroontje. Toen maar met wit gestempeld ipv oranje.
Raar he om je eigen lichaam zo te zien. Mijn beste vriendin is over 2,5 week uitgerekend en begon zich nu toch wel een beetje zorgen te maken of alles wel weer netjes op z´n plek terug komtquote:Op woensdag 28 april 2010 21:51 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ja goedkoop is het niet vooral niet als je het met catrice ofzo vergelijkt (ook fijne oogschaduw voor dat geld) maar ik had 1st clinique of chanel en dan is cs weer niet zo duur,zo bedoelde ik het eigenlijk.
MissJ,wat een gave lakjes,ik moet ook nog even naar de Etos van de week geloof ik,ik heb een paar etos lakjes en die vind ik wel fijn smeren.
Thanks dames voor de complimenten over m'n buik,ik ben heel blij en trots op wat er in zit,en normaal vind ik zwangerbuiken ook echt mooi maar om mezelf er zo mee te zien blijf ik toch wel vreemd vinden hoor,kan er maar niet over uit hoe groot ie word!
Ok! Lag het boven? Of beneden? Boven nog nooit gezienquote:Op woensdag 28 april 2010 21:55 schreef MissJ het volgende:
[..]
h&m op Beursplein. Die lingerie h&m zegmaar.
achterin bij de lingerie, bij de pashokjes.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:56 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ok! Lag het boven? Of beneden? Boven nog nooit gezien.
Thanks, misschien ga ik morgen wel ff kijkenquote:Op woensdag 28 april 2010 21:58 schreef MissJ het volgende:
[..]
achterin bij de lingerie, bij de pashokjes.
Je ziet het ook niet direct als je binnenkomt
ow uhh beneden dus.
Heb ook een mailtje terug, als ik haar mijn complete bestelling mail, gaat ze kijken of ze iets voor me kan doen met een flat rate box ofzoquote:Op woensdag 28 april 2010 21:47 schreef mirannie het volgende:
[..]
Heb net een mail gehad van die eBay store enchantedbeautyspot en bovenstaande klopt inderdaad. $4 voor het eerste lakje en $2,50 voor elk volgende lakje. Dit geldt in principe wel alleen voor de 15ml lakjes, hoe het verder zit met handcremes enzo weet ik niet.
quote:Op woensdag 28 april 2010 22:25 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Heb ook een mailtje terug, als ik haar mijn complete bestelling mail, gaat ze kijken of ze iets voor me kan doen met een flat rate box ofzo
quote:
quote:Op woensdag 28 april 2010 22:28 schreef mirannie het volgende:
[..]
Goed nieuws!
Btw, hoe heette die collistar die je net postte? Dan kan ik ´m op m´n wishlist zetten
Oeh, die zien dr nice uit.quote:Op woensdag 28 april 2010 22:31 schreef MissJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tis trouwens een paarse![]()
Ik vind ze superfijn lakken en ze dekken geweldig.
Een aanrader dus deze lakjes!
Thanks!quote:Op woensdag 28 april 2010 22:32 schreef Daph_ het volgende:
[..]Eindelijk nieuwe handcreme!
Collistar Viola Glitter
Fijne vakantie!quote:Op woensdag 28 april 2010 22:38 schreef mirannie het volgende:
[..]
Thanks!
@ iedereen
Heel veel plezier met Koninginnedag en BevrijdingsdagMaak er een feest van!
Tot volgende week vrijdag
Fijne vakantie!quote:Op woensdag 28 april 2010 22:38 schreef mirannie het volgende:
[..]
Thanks!
@ iedereen
[..]
Thanks!
@ iedereen
Een hele fijne vakantie!!quote:Op woensdag 28 april 2010 22:38 schreef mirannie het volgende:
[..]
@ iedereen
Waar moet het vandaan komen?quote:Op donderdag 29 april 2010 00:49 schreef Mss het volgende:
Weten jullie trouwens wanneer ik mijn voor de aswolk bestelde pakketje eens kan verwachten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |