Als ik voetbaltopics wil zien, ga ik naar VBL, of het nou over het kampioensschap gaat of niet. Of kunnen we voortaan ook topics verwachten over het hockeykampioenschap, het motorGPkampioenschap, DTM, onderwaterkickdammen?quote:Op zondag 2 mei 2010 17:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Vervelend... het viel mij tegen dat jij jankerig doet over een kampioensschapstopic
Ik geef het op. Een jankerige mod, een mod die persoonlijk wordt, een mod die neutraal is maar het wel toestaat. En een mod van buitenaf die het voetbalsubforum niet wist te vinden maar NWS wel.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ho even, ik ben het met Disana eens, hoor. Het irriteert me mateloos, al die dubbele topics in al die subfora, waar gewoon drie keer dezelfde discussie wordt gevoerd.
Die discussie is al eindeloos gevoerd. Eindeloos! je weet toch onderhand wel hoe de eigenaar van het forum daarover denkt?quote:Op zondag 2 mei 2010 17:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ho even, ik ben het met Disana eens, hoor. Het irriteert me mateloos, al die dubbele topics in al die subfora, waar gewoon drie keer dezelfde discussie wordt gevoerd.
ja en ze worden vrijwel allemaal verplaatst naar vblquote:Op zondag 2 mei 2010 17:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar goed, ik ben maar een lezer. Wou het gewoon even gezegd hebben dat niet iedereen blij is met de toename in NWS van voetbaltopics.
Serieus Frutsel, ik vind dit een beetje flauw van jullie. Het was een serieuze klacht en nu zitten er 2 mods op mijn dak die het persoonlijk maken of er lollig over doen.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Vervelend... het viel mij tegen dat jij jankerig doet over een kampioensschapstopic
En laat het nu het woordje 'vrijwel' zijn, dat de kern van het probleem is...quote:Op zondag 2 mei 2010 17:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja en ze worden vrijwel allemaal verplaatst naar vbl
Nope, maar begrijpend lezen is nooit het forte geweest van de mods in NWS. Al jaren nietquote:Op zondag 2 mei 2010 17:52 schreef sp3c het volgende:
ik ben het met lord_vetinari eens, die gaf ons gelijk
het hockeyseizoen is net afgelopenquote:Op zondag 2 mei 2010 17:50 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Als ik voetbaltopics wil zien, ga ik naar VBL, of het nou over het kampioensschap gaat of niet. Of kunnen we voortaan ook topics verwachten over het hockeykampioenschap, het motorGPkampioenschap, DTM, onderwaterkickdammen?
Ik ga echt een bril voor je kopenquote:Op zondag 2 mei 2010 17:52 schreef sp3c het volgende:
ik ben het met lord_vetinari eens, die gaf ons gelijk
je begrijpt het gewoon nietquote:Op zondag 2 mei 2010 17:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nope, maar begrijpend lezen is nooit het forte geweest van de mods in NWS. Al jaren niet
Oeh! en jouw begrip van de wensen van de eigenaar zijn altijd al moeilijk te begrijpen geweest voor jou.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nope, maar begrijpend lezen is nooit het forte geweest van de mods in NWS. Al jaren niet
voor ons is het lollig maar dat kun je niet teruglezenquote:Op zondag 2 mei 2010 17:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Serieus Frutsel, ik vind dit een beetje flauw van jullie. Het was een serieuze klacht en nu zitten er 2 mods op mijn dak die het persoonlijk maken of er lollig over doen.
Over dat laatste ging mijn klacht niet.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
voor ons is het lollig maar dat kun je niet teruglezen
god zeg, laat lekker een topic lopen die niet over moslims gaat
Het is de zoveelste keer dat we het moeten uitleggen dat topics naast elkaar kunnen lopen.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Over dat laatste ging mijn klacht niet.
En Paddy vind ik ook maar wat flauw reageren. Reageer gewoon niet als je niet van plan bent een klacht in FB serieus te nemen omdat je weet dat het 'al honderd keer' is gezegd ondanks dat de klager daar niets van weet.
Oy.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nu zeg je echt iets dat niet waar is. Je impliceert dat ik zit te trollen terwijl ik gewoon echt alleen maar een klacht heb over het toenemende aantal voetbaltopics hier.quote:
Jij was nooit een mere mod. Jij was de NWS God, dat is wat andersquote:
Ik zeg echt niet dat je loopt te trollen.quote:Op zondag 2 mei 2010 18:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Nu zeg je echt iets dat niet waar is. Je impliceert dat ik zit te trollen terwijl ik gewoon echt alleen maar een klacht heb over het toenemende aantal voetbaltopics hier.
Slijmbalquote:Op zondag 2 mei 2010 18:08 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Jij was nooit een mere mod. Jij was de NWS God, dat is wat anders
Ik ben ook niet iemand die naar de bekende weg vraagt.quote:
:|quote:
Vandaar ook de daaropvolgende post.quote:
Ik ook hoor, al schijt ik op voetbal. Ben een Nationalist qua Twentequote:Op zondag 2 mei 2010 18:11 schreef sp3c het volgende:
huize Frutsel
[ link | afbeelding ]
Uploaded with ImageShack.us
4 toch, waar is timmy gebleven?quote:Op zondag 2 mei 2010 18:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben ook niet iemand die naar de bekende weg vraagt.
Ik laat het verder rusten, dit heeft geen enkele zin. Drie mods op je dak, zo grappig en dapper
Ik ga loempia's maken, dus lurk dat vanavond laat wel terugquote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 21:42 schreef Billy-jazz het volgende:
[..]
Your wish is my command
Chabad Lubawitsch is een zeer extremistische groepering!
Lees en huiver
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
New Republic Magazine had het volgende te zeggen over Chabad:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu heb ik nog een vraag. Hoe is het mogelijk dat zulke extremisten overal in het westen door presidenten en premiers worden ontvangen? Zien jullie het al voor je dat al deze leiders een ontmoeting hebben met Bin Laden?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kortom, als iemand echt een discussie over een dergelijk onderwerp wilt, wat sommige mensen blijkbaar willen ok. Maar door met zulke absurde plaatjes en filmpjes die het gooien op een grote samenzwering te gooien dat is een beetje raar. David Duke is een van de meest anti-semitische en extremistische mensen in de wereld. Ik vraag dus eigenlijk alleen of die post aangepast kan worden, alleen dat filmpje, niet die plaatjes.quote:Op zondag 2 mei 2010 21:52 schreef DeParo het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik gestopt met kijken na het eerste beeldje.
Daarin stond een verwijzing naar David Duke, nou, wie is David Duke.
[..]
[ afbeelding ]
Er staan in die beelden allemaal uitspraken die niet of nauwelijks kloppen of volledig uit de context zijn gerukt.
Bovendien wordt het op een grote Joodse Zionistische samenzwering gegooid.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 mei 2010 21:57 schreef P8 het volgende:
joods extremisme_
Na 60 jaren voortplanten zijn ze weer in zulke getale aanwezig dat ze menen weer economische macht zichzelf toe te mogen eigenen. Met hun smerige "Na WO II durft niemand ons meer systematisch aan te pakken"-mentaliteit.
Wacht maar, na de marokkanen, moslims, algemene zandnegers en gingers komen jullie vanzelf weer aan de beurt!
Hoezo de link naar het filmpje verwijderen? Heb je 't Youtube-filmpje wel gezien? Ik denk het niet, anders zou je wel weten dat de foto's afkomstig zijn uit het filmpje. Dit zijn feiten over één joods-extremistische organisatie, namelijk: "Chabad L."... dit gaat niet over ALLE joden, ik generaliseer dus niet!quote:Op zondag 2 mei 2010 21:55 schreef DeParo het volgende:
Ik vraag dus eigenlijk alleen of die post aangepast kan worden, alleen dat filmpje, niet die plaatjes.
Ik bedoel al die plaatjes weg want dit slaat nergens op.quote:Op zondag 2 mei 2010 22:08 schreef Billy-jazz het volgende:
[..]
Hoezo de link naar het filmpje verwijderen? Heb je 't Youtube-filmpje wel gezien? Ik denk het niet, anders zou je wel weten dat de foto's afkomstig zijn uit het filmpje. Dit zijn feiten over één joods-extremistische organisatie, namelijk: "Chabad L."... dit gaat niet over ALLE joden, ik generaliseer dus niet!
Waarom de "boodschapper" aanvallen? Misschien moet je de rabbi's veroordelen want zij zijn degenen geweest die deze uitspraken hebben gedaan, niet ik!quote:Op zondag 2 mei 2010 22:10 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik bedoel al die plaatjes weg want dit slaat nergens op.
Dit is een heel erg (en misschien doel ik niet eens op jou, heb m'n twijfels, maar even richting David Duke) extreem anti-semitische uitspraken namelijk. Over het filmpje wat veel minder ruimte en schreeuwend is wil ik best nog praten. Maar al die uitingen, zoals je nu levert, dat is een stapje te veel.
kom kom, niet zo sip.quote:Op maandag 3 mei 2010 09:15 schreef Dagonet het volgende:
Nuttig, twee van die topics waar nagenoeg geen hond in kijkt met oud nieuws in plaats van courante topics.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |