je mist niksquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:17 schreef Semmm het volgende:
hunt, hoop dat ik hem nu een keer niet mis
Ik gok op maandag, het is meestal doordeweeks dacht ik.. Maar ik geloof niet dat ik hem deze keer zo intensief ga volgen als de laatste keer. Toen kwam het enige wat ik echt wilde hebben precies tijdens koffietijd langs. En het enige wat ik gekocht had kon niet geleverd wordenquote:
Mwa toch erg duur die dvd's.quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Als ik de reacties zo lees valt het wel mee. Je krijgt er nu alleen wat baggerfilms bij
Excusesquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:18 schreef ferryve het volgende:
Ibood rules!!!
Ik gebruik ook vaak de site http://www.dagaanbieding.net staan meerdere aanbieders op 1 site.
Go =/= Giroquote:Op zondag 25 juli 2010 01:13 schreef Bananinaan het volgende:
hahahha die ibood.. gaan ze een koffie apparaat aanbieden voor 298 euro.. terwijl precies dezelfde bij wehkamp voor 239 euro is
http://www.wehkamp.nl/hui(...)CzkTwFwwECjC7wEwybwL
ik ben een faal banaanquote:Op zondag 25 juli 2010 01:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Go =/= Giro
Zijn verschillende types. Dit is dezelfde: http://www.wehkamp.nl/Zoe(...)i=Zoeken&cmid=WEHZOE
Je faalt dus banaan.
0:00quote:Op zondag 25 juli 2010 23:00 schreef Beaudelaire het volgende:
Wanneer horen we of er vanavond een hunt is?
tot nu begon ie altijd om 0 uur en eindigde als het op wasquote:Op zondag 25 juli 2010 23:07 schreef Semmm het volgende:
Is een hunt altijd om 0:00 of kan hij ook zomaar om 13:00 beginnen?
Ik ben er klaar voorquote:Je account is geactiveerd en je bent nu officieel een iBOOD'er.
Goed hequote:
Neequote:Op maandag 26 juli 2010 00:12 schreef Rave_NL het volgende:
Kunnen we hierbij opmaken dat de hunt begonnen is?
Schijnt dat je dan blauw aan, blauw aan krijgtquote:Op maandag 26 juli 2010 00:15 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Wordt er dan speciale melding van gemaakt?
Ja, inderdaad. Heel erg jammer. Van te voren was het al niet veel, maar nu is het nog veel minderquote:Op maandag 26 juli 2010 08:41 schreef Scorpie het volgende:
Echt, die hele Ibood site is overgenomen door paupervolk eerste klas. Allemaal van die mongooltjes die de hele dag 'HUNT!?!?!' schreeuwen. Virtuele nekschoten zouden ze die knuppels moeten geven.
quote:Op maandag 26 juli 2010 14:14 schreef Berend. het volgende:
Fucking nice die Sennheiser koptelefoon, gelijk gekochtWie nog meer?
En tig keer langs om ze te kopenquote:Op maandag 26 juli 2010 01:50 schreef MarkoAlmelo het volgende:
er komen dan zwaailichten onderaan de site.
Ik heb ook een usericon van dat zwaailicht, bij hunt doe ik die altijd ff snel als usericonquote:Op maandag 26 juli 2010 01:50 schreef MarkoAlmelo het volgende:
er komen dan zwaailichten onderaan de site.
dankje voor het ideequote:Op maandag 26 juli 2010 20:15 schreef Saninl het volgende:
[..]
Ik heb ook een usericon van dat zwaailicht, bij hunt doe ik die altijd ff snel als usericon
Waarvan één nacht helemaal nietquote:Op maandag 26 juli 2010 22:09 schreef Adames het volgende:
kuthunt, nu lig ik geen enkele dag voor 12 uur in bed
Welk model?quote:Op maandag 26 juli 2010 22:24 schreef Adames het volgende:
[..]
als de sandisk mp3 spelers worden verkocht, weet ik dat ik een half uur kan slapen
Gaat het vanavond eindelijk komen dan?quote:Op maandag 26 juli 2010 22:09 schreef Adames het volgende:
kuthunt, nu lig ik geen enkele dag voor 12 uur in bed
Dat zou jij moeten wetenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |