tot nu begon ie altijd om 0 uur en eindigde als het op wasquote:Op zondag 25 juli 2010 23:07 schreef Semmm het volgende:
Is een hunt altijd om 0:00 of kan hij ook zomaar om 13:00 beginnen?
Ik ben er klaar voorquote:Je account is geactiveerd en je bent nu officieel een iBOOD'er.
Goed hequote:
Neequote:Op maandag 26 juli 2010 00:12 schreef Rave_NL het volgende:
Kunnen we hierbij opmaken dat de hunt begonnen is?
Schijnt dat je dan blauw aan, blauw aan krijgtquote:Op maandag 26 juli 2010 00:15 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Wordt er dan speciale melding van gemaakt?
Ja, inderdaad. Heel erg jammer. Van te voren was het al niet veel, maar nu is het nog veel minderquote:Op maandag 26 juli 2010 08:41 schreef Scorpie het volgende:
Echt, die hele Ibood site is overgenomen door paupervolk eerste klas. Allemaal van die mongooltjes die de hele dag 'HUNT!?!?!' schreeuwen. Virtuele nekschoten zouden ze die knuppels moeten geven.
quote:Op maandag 26 juli 2010 14:14 schreef Berend. het volgende:
Fucking nice die Sennheiser koptelefoon, gelijk gekochtWie nog meer?
En tig keer langs om ze te kopenquote:Op maandag 26 juli 2010 01:50 schreef MarkoAlmelo het volgende:
er komen dan zwaailichten onderaan de site.
Ik heb ook een usericon van dat zwaailicht, bij hunt doe ik die altijd ff snel als usericonquote:Op maandag 26 juli 2010 01:50 schreef MarkoAlmelo het volgende:
er komen dan zwaailichten onderaan de site.
dankje voor het ideequote:Op maandag 26 juli 2010 20:15 schreef Saninl het volgende:
[..]
Ik heb ook een usericon van dat zwaailicht, bij hunt doe ik die altijd ff snel als usericon
Waarvan één nacht helemaal nietquote:Op maandag 26 juli 2010 22:09 schreef Adames het volgende:
kuthunt, nu lig ik geen enkele dag voor 12 uur in bed
Welk model?quote:Op maandag 26 juli 2010 22:24 schreef Adames het volgende:
[..]
als de sandisk mp3 spelers worden verkocht, weet ik dat ik een half uur kan slapen
Gaat het vanavond eindelijk komen dan?quote:Op maandag 26 juli 2010 22:09 schreef Adames het volgende:
kuthunt, nu lig ik geen enkele dag voor 12 uur in bed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |