Ja duhquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:41 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Weet ik veel, die aflevering heb ik toch nog niet gezien.Kan pas maandag.
Ah, dat zal deze wel zijn dan. De making of staat trouwens op niewsgroepen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:39 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Ja duh, maar vooraf zeiden de makers dat er één episode zou komen die vanaf moment 1 tot het einde keiharde actie zou hebben. Nou had episode 7 daar wel een handje van, maar ook daar zaten wat zijtakken van het verhaal in. Nu Leckie weg is en Basilone dood, zou episode 9 dan wel eens de klapper kunnen zijn...
Maarja, met deze serie weet je het nooit.
En geef ze eens ongelijk. Zo gaan die dingen! Maar slaat dat ook op mij?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:49 schreef horned_reaper het volgende:
13 jarige jongetjes kijken natuurlijk alleen maar cowboy films om de kogels en scheldwoorden.....
Ja, juist die thuissituatie lijkt me wel weer interessant. Ach ja, don't get me wrong here, The Pacific staat mijns inziens nog steeds in de top 10 van beste oorlogsfilms en -series, het is, zoals al vaker beweerd in deze reeks van topics, alleen niet zo briljant als het eerdere Band of Brothers. En dat ligt niét aan het type oorlog of de vijand, want ik ben blij dat ze deze kant van de oorlog ook hebben laten zien.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:12 schreef Roflpantoffel het volgende:
In Band of Brothers konden ze het verhaal niet goed afmaken, de situatie thuis e.d. konden ze niet laten zien. (Wordt ook verteld in de making of) Daarom doen ze dat nu dus wel, ze laten niet alleen het front zien, maar ook de thuis situatie.
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:19 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Ja, juist die thuissituatie lijkt me wel weer interessant. Ach ja, don't get me wrong here, The Pacific staat mijns inziens nog steeds in de top 10 van beste oorlogsfilms en -series, het is, zoals al vaker beweerd in deze reeks van topics, alleen niet zo briljant als het eerdere Band of Brothers. En dat ligt niét aan het type oorlog of de vijand, want ik ben blij dat ze deze kant van de oorlog ook hebben laten zien.
En wie weet verrast The Pacific me nog bij de laatste episodes.
Ik niet.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:54 schreef sp3c het volgende:
als de snelheid er dan toch uit moet zie ik liever dat ze bij de troepen blijven en laten zien wat ze doen als daar nix te beleven valt want dat is ook echt niet 100% actie ...
Als je dat niet interesseert ga je toch lekker een film kijken. Deze serie laat tenminste de oorlog van 2 kanten zien en niet alleen van het front.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:54 schreef sp3c het volgende:
die thuissituatie interesseert me geen fuck
als de snelheid er dan toch uit moet zie ik liever dat ze bij de troepen blijven en laten zien wat ze doen als daar nix te beleven valt want dat is ook echt niet 100% actie ... op deze manier vergeet je gewoon wat er ook weer aan de hand was
ze vertellen het verhaal niet goed
Ik vond het voor het eerst écht spannend en indrukwekkend. Jammer dat ze het einde van aangepast hebben...quote:
En wat zie je dan precies? Je ziet hem 1, 2 keer iets zeggen tegenover het thuisfront en 1 scene later zit hij bij wijze van spreke alweer in de actie. Het is gewoon zo net-niet, doe het dan zoals in Flags of Our Fathers waarin de thuisfront-warbonds situatie goed word weergeven.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:13 schreef APK het volgende:
[..]
Ik niet.
Vind het goed zo.
Misschien is het te soft voor de hardcore legerfanaten, maar ik volg gewoon een serie en als die gast een hele tijd thuis als reclameobject rond heeft gelopen om geld in te zamelen dan vind ik het prima om dat zo te zien.
Je kent de context toch?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:11 schreef schijffie het volgende:
En wat zie je dan precies? Je ziet hem 1, 2 keer iets zeggen tegenover het thuisfront en 1 scene later zit hij bij wijze van spreke alweer in de actie.
Dus episode 8 kan ik wel overslaan?quote:Op maandag 3 mei 2010 19:03 schreef pberends het volgende:
Wat een baggeraflevering weer, die John Basilone heeft een paar vage gesprekken met een of andere stafmember en hoppa ze zijn getrouwd! Dat huwelijk van hem is zo'n beetje de one-night-stand-versie van het instituut dat een huwelijk heet. Ik had nu niet het idee dat ze echt verliefd waren ofzo (eerder wanhopig op zoek naar liefde omdat het oorlog is).
Gelukkig is Basilone nu dood, dan hoeven er geen tergend en tegenkrommend lange minuten aan zijn liefdesleven besteed te worden. Next.
Ik was in slaap gevallen met deeltje 8quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:41 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Dus episode 8 kan ik wel overslaan?
Ik heb me alleen vermaakt met episode 6 en 7. Voor de rest vind ik het niet bijzonder sterk.
Dat is omdat je van maanden in de jungle vechten met bijzonder weinig voedsel en water nou ook niet bepaald een kleerkast wordt.quote:Op zondag 9 mei 2010 13:46 schreef schijffie het volgende:
Die acteur die sledge speelt, maanden in de tropen aan het vechten en nog steeds ziet hij er uit als een bleek scharminkel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |