Ik zou toch maar eens 6 en 7 gaan kijken.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:10 schreef Steeven het volgende:
Ik ben gestopt met kijken na episode 5. De personages interesseren me geen fuck en ik vind de serie saai en langdradig. Maar dat is mijn mening maar he. Had meer van de serie verwacht, maar dit is wel erg karig.
Idd.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:32 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Die van deze week was ook weer heel goed
John
Die Stella was inderdaad beter, maar met haar was ook niet veel mis hoor.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:28 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Al was zn chickie nou niet erg lekker
Juist, die hersenloze GTST-kijkers kunnen beter naar The Pacific Pussy's gaan kijken.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:56 schreef Demure het volgende:
Mmm 80% GTST, met een stukje Rambo aan het einde en een voorspelbare dood.
De aflevering van volgende week ziet er daarentegen wel veelbelovend uit.
Misschien toffer inderdaad, die gekke Jappen hebben toch geen karakter.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:20 schreef PaintShopBro het volgende:
Een Mini serie vanaf Duitse kant in Afrika, met Rommel.
Rommel was een geweldig commandant en vooral zeer gerespecteerd!
Daar zouden ze ook wel iets leuks van kunnen maken
Oh ja nog beter, of Russisch perspectief.quote:Op woensdag 28 april 2010 17:09 schreef Drugshond het volgende:
Zouden we ook nog een BOB krijgen vanuit Duits en Japans perspectief.
Deze series kun je heerlijk uitmelken.
quote:Op maandag 3 mei 2010 15:28 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Al was zn chickie nou niet erg lekker
quote:Op maandag 3 mei 2010 15:56 schreef Demure het volgende:
Mmm 80% GTST, met een stukje Rambo aan het einde en een voorspelbare dood.
De aflevering van volgende week ziet er daarentegen wel veelbelovend uit.
Wat een kansloze opmerking is dit... ongelovelijk. Beetje meer respect is wel gepast.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:03 schreef pberends het volgende:
...
Gelukkig is Basilone nu dood, dan hoeven er geen tergend en tegenkrommend lange minuten aan zijn liefdesleven besteed te worden. Next.
Ik heb respect voor de echte Basilone, niet de acteur die de serie loopt te verzieken.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:24 schreef rabouter het volgende:
[..]
Wat een kansloze opmerking is dit... ongelovelijk. Beetje meer respect is wel gepast.
ON: prachtige aflevering met een triest einde.
quote:For the rest of the month the Americans and Filipino guerrillas mopped up resistance throughout the city. With Intramuros secured on 4 March, Manila was officially liberated, but large areas of the city had been leveled. The battle left 1,010 U.S. soldiers dead and 5,565 wounded. An estimated 100,000 Filipinos civilians were killed, both deliberately by the Japanese and from artillery and aerial bombardment by the U.S. military force. About 12,000 Japanese soldiers died, mostly sailors from the Japanese Manila Defense Force.
Gewoon kijken en het eind is behoorlijk heftig.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:01 schreef =HellFire= het volgende:
Nog niet gezien, maar de verhalen hier doen mij vrezen voor het ergste. Iets wat je eigenlijk ook al wel kon zien in de preview van epi 7...
idd later weer eens proberen, na 20min afgezet.....quote:Op maandag 3 mei 2010 13:36 schreef sp3c het volgende:
laatste aflevering afgezet omdat het me niet kon boeien
misschien strax nog maar is verder kijken
Gewoon doorscrollen tot de actie. Nuff said.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 07:49 schreef ASroma het volgende:
[..]
idd later weer eens proberen, na 20min afgezet.....
Wat een kansloze opmerking is dit... ongelovelijk. Beetje meer respect is wel gepast.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:26 schreef Atreidez het volgende:
Naar mijn idee hadden ze beter gewoon een goeie film over die Bassilione kunnen maken, en met de pacific zich wat meer op 1 lijn kunnen houden met de normale karakters en de veldslagen daaromheen.. Het kan me zo weinig schelen wat die knakker allemaal heeft meegemaakt in de oorlog na Guadal Canal. Ik geloof best dat ie zich als een held heeft gedragen op het slagveld, maar 45 min aanloop en romantiek daar naartoe was mij echt iets te overdreven voor deze serie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy
Historisch nog incorrect dus ook, het was een mortierquote:Iwo Jima
After his request to return to the fleet was approved, he was assigned to Charlie Company, 1st Battalion, 27th Marine Regiment, 5th Marine Division during the invasion of Iwo Jima. On February 19, 1945 he was serving as a machine-gun section leader in action against Japanese forces on Red Beach II. During the battle, the Japanese concentrated their fire at the incoming Americans from heavily fortified blockhouses staged throughout the island. With his unit pinned down, Basilone made his way around the side of the Japanese positions until he was directly on top of the blockhouse. He then attacked with grenades and demolitions, single handedly destroying the entire strongpoint and its defending garrison. He then fought his way toward Airfield Number 1 and aided an American tank that was trapped in an enemy mine field under intense mortar and artillery barrages. He guided the heavy vehicle over the hazardous terrain to safety, despite heavy weapons fire from the Japanese. As he moved along the edge of the airfield, an exploding mortar shell instantly killed him. For his actions during the battle of Iwo Jima, he was posthumously approved for the Marine Corps' second highest decoration for bravery, the Navy Cross.[
Dit is wel heel slecht van Hanks en Spielberg...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:34 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Historisch nog incorrect dus ook, het was een mortier
http://en.wikipedia.org/wiki/John_Basilone
Want Wikipedia is altijd de waarheid.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:34 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Historisch nog incorrect dus ook, het was een mortier
http://en.wikipedia.org/wiki/John_Basilone
Wellicht. Maar je bent beter af met de film Letters from Iwo Jima, als je écht goed dat stukje oorlog wil zien, helaas. Ah well, nog één aflevering keihard knokken en dan is het alweer re-integreren in de maatschappij voor de soldaten. Heb het gevoel alsof ik nog amper iets heb gezien.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:14 schreef APK het volgende:
[..]
Gewoon kijken en het eind is behoorlijk heftig.
Somt de serie een beetje op, voor mij.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:37 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Ah well, nog één aflevering keihard knokken en dan is het alweer re-integreren in de maatschappij voor de soldaten. Heb het gevoel alsof ik nog amper iets heb gezien.
ongelooflijk respectloos is het want dat is het!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:38 schreef pberends het volgende:
[..]
Dit is wel heel slecht van Hanks en Spielberg...
Was dat die episode van vrijwel nonstop actie? Hmmmmmm.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:29 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Overigens zeggen de makers dat de volgende uitzending het intenst wordt.
nog meer Iwo is geen tijd meer voor, diegenen die nog heel zijn zitten bij de 1ste divisie en die gaan nu naar Okinawaquote:Op maandag 3 mei 2010 20:13 schreef Drugshond het volgende:
Over Iwo Jima valt zoveel meer te vertellen.
Kijk anders geen oorlogsseries/filmsquote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:44 schreef Headlong het volgende:
Vond dit een boeiende aflevering. In ieder geval een stuk beter te verteren dan alleen maar geknal en gesterf.
Weet ik veel, die aflevering heb ik toch nog niet gezien.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:14 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Was dat die episode van vrijwel nonstop actie? Hmmmmmm.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |