probeer je nu grappig te zijn?quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:54 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Oh nu zal tom hanks wel jankend naar zijn bed gaan...
Roflquote:Op donderdag 20 mei 2010 17:26 schreef Symer het volgende:
Vind het bijna zielig voor die oude mannetjes die in hun zondagse pak hun verhaal zitten te vertellen, verwachtend dat er een boeiende miniserie van gemaakt zou worden.
Ik sluit me bij Merkie aan. Geen verspilling van m'n tijd, maar de hooggespannen verwachten worden niet ingelost.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 02:19 schreef Merkie het volgende:
Gezien.
Toch wel een tegenvaller, het komt m.i. niet in de buurt van Band of Brothers. Zelf heb ik de volgende oorzaken ontdekt:
- Eugene.
- Meervoudig bronmateriaal waardoor het geheel wat rommelig overkomt
- Afleveringen springen een beetje van de hak op de tak
- Jungle is minder interessant als decor dan onze eigen achtertuin
- Matig acteerwerk
Bij BoB volgde je echt Easy Company van begin tot eind. De hoofdpersoon was Easy Company. Hier gaat het meer over Leckie en Eugene in plaats van de company zelf.
Hele vette serie, iets minder actie maar de chemie tussen alle soldaten is zeer goed merkbaar. Goeie acteerprestaties ook.quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:16 schreef pberends het volgende:
[..]
Generation Kill heb ik nooit gezien, bedankt voor de tip.
quote:
Voor de releasedatum zal het weinig uitmaken.quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:41 schreef pberends het volgende:
[..]
.
Nooit van Blu-ray gehoord?
Je gaat zo'n serie toch niet in SD-kwaliteit bekijken, ben je helemaal gek geworden?
Zie je mijn post nietquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:23 schreef Zipportal het volgende:
Bol.com is momenteel de goedkoopste: 38,99. Straks in alle Media Markten: 39,99. Maar de NL release is 10-11-2010.
Natuurlijk zie ik jouw post. Maar ik had het eigenlijk over NL prijzen.quote:Op maandag 1 november 2010 09:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zie je mijn post nietDe versie op Amazon UK heeft ook gewoon NL subs + die documentaire!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |