Schapbootsequote:
Ja. Waarom niet?quote:
ikke wel, weet je bestquote:Op woensdag 28 april 2010 15:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Waarom niet?
Kun je dat wel aan? Zo veel koken?
Nou dan. Tot zoquote:
Bestquote:
lekkerquote:Op woensdag 28 april 2010 16:06 schreef Fha het volgende:
Ik heb aardappels en wortels van gister en een javaanse schijf![]()
staat wat er dubbel in schat?quote:Op woensdag 28 april 2010 16:16 schreef marcb1974 het volgende:
Zeg, Muck, waarom staat het er dubbel in
Absoluutquote:
ik had gister andijviestamppot met een kipcordonbleuquote:Op woensdag 28 april 2010 16:17 schreef Fha het volgende:
[..]
AbsoluutEn soms heb ik gewoon zwaar behoefte aan aardappels met jus, groente en een stukkie vlees op een vega schijf
![]()
Op de andijvie na, lekkerquote:Op woensdag 28 april 2010 16:17 schreef Muck het volgende:
[..]
ik had gister andijviestamppot met een kipcordonbleu
En nu heb je een hele mooie groen/bruine vlek op je terras?quote:Op woensdag 28 april 2010 16:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
teringzooi![]()
ben ik bijna klaar met het terras schoon te spuiten gaat mijn hogedrukreinger kapot
Op je knieën en schrobben!! Hop hop!!quote:Op woensdag 28 april 2010 16:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
teringzooi![]()
ben ik bijna klaar met het terras schoon te spuiten gaat mijn hogedrukreinger kapot
quote:Op woensdag 28 april 2010 16:26 schreef Dee. het volgende:
[..]
En nu heb je een hele mooie groen/bruine vlek op je terras?
echt nietquote:
Dat kan ook jaquote:Op woensdag 28 april 2010 16:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
echt niet
morgen maar speciaal spul halen
als ik het aan schoonmaken ben vervloek ik het maar zodra ik er lekker op kan gaan zitten.....quote:Op woensdag 28 april 2010 16:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat kan ook jaToch wel blij dat ik geen terras heb
vanavond ajam paniki met notenrijstquote:Op woensdag 28 april 2010 17:12 schreef wel.o.k het volgende:
HONGER
heb ik
en dan gaan jullie het ook nog over eten hebben
quote:Op woensdag 28 april 2010 17:12 schreef wel.o.k het volgende:
HONGER
heb ik
en dan gaan jullie het ook nog over eten hebben
quote:
beulenquote:Op woensdag 28 april 2010 17:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gebakken aardappeltjes met gemengde groenten en shoarma![]()
Ohw ik denk dat ik ook aanschuif hoorquote:
dat komt nog van jouw foto in je hangmatquote:
je bedoelt dus niet dat eiland en dat automerkquote:Op woensdag 28 april 2010 17:16 schreef wel.o.k het volgende:
o ja, nog iets
IK HAAT JAVA![]()
bijna net zo erg als ferrari
dat platform voor computers, dat zo lekker totaal niet backwards compatible isquote:Op woensdag 28 april 2010 17:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je bedoelt dus niet dat eiland en dat automerk
Gezelligquote:
Hoi Tweetyquote:
ja en met B&B spelenquote:
Lijkt me goedquote:
tweetyquote:
Eet smakelijk alvast Wok!quote:Op woensdag 28 april 2010 18:00 schreef wel.o.k het volgende:18:00
![]()
met een stofwolk naar huis om te eten
Jij en de meeste andere mensen.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:37 schreef cablegunmaster het volgende:
ik word depressief als ik niet genoeg eet.
Nah vind het raar, dan krijg ik een raar duizelig gevoel in mijn hoofd. en wil ik liggen slapen en daarna gaat het weer goedquote:
Waarom is dat raar? Je geeft je lichaam niet genoeg voedingsstoffen. Ik vind het niet meer dan logisch.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:45 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Nah vind het raar, dan krijg ik een raar duizelig gevoel in mijn hoofd. en wil ik liggen slapen en daarna gaat het weer goed.
Wat een zelfkennisquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Op woensdag 28 april 2010 20:38 schreef friemelaar het volgende:
's avonds samen![]()
@ Fha: ik ben jaloers op HenryNou hoeft niet hoor laiverdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want nu is het weer eens "ruzie"
![]()
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Heerlijkquote:Op woensdag 28 april 2010 20:50 schreef Symphonic het volgende:
Even hallo vanaf mijn vakantie adres.
28 graden en zon
Dus nouja, en toen sproeide ik dus al mijn thee over het scherm van het lachenquote:Op woensdag 28 april 2010 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
net terug van mn ouders om de laatste was op te halen![]()
Bedankt ma, maar dat heb je dus allemaal voor Jan Lul gewassen en gestreken. Volgende keer NIET in de zak van de visboer graag. Dank je wel
citroenthee? hihihiquote:Op woensdag 28 april 2010 21:01 schreef Fha het volgende:
[..]
Dus nouja, en toen sproeide ik dus al mijn thee over het scherm van het lachen![]()
![]()
![]()
![]()
Mama's
Smakelijk, Flesquote:Op woensdag 28 april 2010 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus ik zit in de trein, wat ruik ik toch? Bah, ergens anders zitten. Hmm. In de bus... He?!?! ik ruik het nog steeds![]()
Ik zet mn bril recht, ga bijna over mn nekHet is die tas
Ja hoor
Neeheeeejquote:
Yep, bier met voetbal is vies.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Gatver
Nu voetbal kijken met bier erbij.
wat vervelend nou, vooral dat bierquote:Op woensdag 28 april 2010 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Gatver
Nu voetbal kijken met bier erbij.
quote:
Testing, testing, 1,.....quote:
Precies, vond ik ookquote:Op woensdag 28 april 2010 21:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wat vervelend nou, vooral dat bier
Daarom snel opgedronken, om er maar vanaf te zijn zekerquote:
frikkedelle spoelen niet zo goed van zichzelf, ouwe vetklepquote:Op woensdag 28 april 2010 21:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Daarom snel opgedronken, om er maar vanaf te zijn zekerWegspoelen met frikedelle?
Daarom ook frikedelle speciaal newbiequote:Op woensdag 28 april 2010 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
frikkedelle spoelen niet zo goed van zichzelf, ouwe vetklep![]()
mja en ik gewoon omdat ik er zin in hebquote:Op woensdag 28 april 2010 21:58 schreef Fha het volgende:
Ja Fles heeft ze nodig om de vieze biersmaak weg te spoelen
Je bedoelt mayo, curry en uitjesquote:Op woensdag 28 april 2010 22:00 schreef wel.o.k het volgende:
miljaar, heb ik een nieuwe router zit ie nu al vol met frikandellenvet
Dat glijdt goed hoorquote:Op woensdag 28 april 2010 22:00 schreef wel.o.k het volgende:
Oh zie, ik dacht al dat die zak van de visboer niet leeg wasquote:
De paling liep er nu zelf uitquote:Op woensdag 28 april 2010 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh zie, ik dacht al dat die zak van de visboer niet leeg waszat nog een paling in
Als je een dood schaap in de sloot pleurt ken je er nog veul meer vangenquote:Op woensdag 28 april 2010 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh zie, ik dacht al dat die zak van de visboer niet leeg waszat nog een paling in
een bourgondische routerquote:Op woensdag 28 april 2010 22:00 schreef wel.o.k het volgende:
Nee dank jequote:Op woensdag 28 april 2010 22:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Als je een dood schaap in de sloot pleurt ken je er nog veul meer vangen
Jeumig. Das wel heel uitgebreid creatiefquote:Op woensdag 28 april 2010 22:20 schreef Symphonic het volgende:
Zijn hier nog creatieve geesten aanwezig: De kersen uit het molenraam vissen. ?
Al weer jaquote:Op woensdag 28 april 2010 22:20 schreef Symphonic het volgende:
Zijn hier nog creatieve geesten aanwezig: De kersen uit het molenraam vissen. ?
Absoluut maar zo creatief ben ik gewoon nietquote:Op woensdag 28 april 2010 22:24 schreef Symphonic het volgende:
Ik vind dat echt zo'n supergaaf topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |