quote:
Testing, testing, 1,.....quote:
Precies, vond ik ookquote:Op woensdag 28 april 2010 21:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wat vervelend nou, vooral dat bier
Daarom snel opgedronken, om er maar vanaf te zijn zekerquote:
frikkedelle spoelen niet zo goed van zichzelf, ouwe vetklepquote:Op woensdag 28 april 2010 21:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Daarom snel opgedronken, om er maar vanaf te zijn zekerWegspoelen met frikedelle?
Daarom ook frikedelle speciaal newbiequote:Op woensdag 28 april 2010 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
frikkedelle spoelen niet zo goed van zichzelf, ouwe vetklep![]()
mja en ik gewoon omdat ik er zin in hebquote:Op woensdag 28 april 2010 21:58 schreef Fha het volgende:
Ja Fles heeft ze nodig om de vieze biersmaak weg te spoelen
Je bedoelt mayo, curry en uitjesquote:Op woensdag 28 april 2010 22:00 schreef wel.o.k het volgende:
miljaar, heb ik een nieuwe router zit ie nu al vol met frikandellenvet
Dat glijdt goed hoorquote:Op woensdag 28 april 2010 22:00 schreef wel.o.k het volgende:
Oh zie, ik dacht al dat die zak van de visboer niet leeg wasquote:
De paling liep er nu zelf uitquote:Op woensdag 28 april 2010 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh zie, ik dacht al dat die zak van de visboer niet leeg waszat nog een paling in
Als je een dood schaap in de sloot pleurt ken je er nog veul meer vangenquote:Op woensdag 28 april 2010 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh zie, ik dacht al dat die zak van de visboer niet leeg waszat nog een paling in
een bourgondische routerquote:Op woensdag 28 april 2010 22:00 schreef wel.o.k het volgende:
Nee dank jequote:Op woensdag 28 april 2010 22:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Als je een dood schaap in de sloot pleurt ken je er nog veul meer vangen
Jeumig. Das wel heel uitgebreid creatiefquote:Op woensdag 28 april 2010 22:20 schreef Symphonic het volgende:
Zijn hier nog creatieve geesten aanwezig: De kersen uit het molenraam vissen. ?
Al weer jaquote:Op woensdag 28 april 2010 22:20 schreef Symphonic het volgende:
Zijn hier nog creatieve geesten aanwezig: De kersen uit het molenraam vissen. ?
Absoluut maar zo creatief ben ik gewoon nietquote:Op woensdag 28 april 2010 22:24 schreef Symphonic het volgende:
Ik vind dat echt zo'n supergaaf topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |