Zeker als je bedenkt dat één er van er niet meer is...quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:32 schreef Cobra4 het volgende:
Ik zit nu het programma "After the catch" te kijken. Een gesprek met de kapiteins van "Deadliest Catch" Erg indrukwekkend.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeker als je bedenkt dat één er van er niet meer is...
Weer weltrusten.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar staat niet zo'n poort...
En nu ben ik echt pleite...![]()
![]()
![]()
En ik bedenk me nu ook dat de Zeedijk veel smaller is.quote:
Mooi, dan kan ik met een gerust hart gaan slapen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:48 schreef Whiteguy het volgende:
Het is idd de wagenstraat in den Haag:
http://www.nufoto.nl/foto(...)eem-in-den-haag.html
Je bent zelf saaiquote:Op woensdag 28 april 2010 00:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
saaaai
Dus jij bent 2x aangereden op een fiets?quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Toen ik 17 was ben ik aangereden en degene in de auto is doorgereden. Ik woonde net op mezelf en had geen cent te makken, dus die heeft 10 jaar in de schuur gestaan.Ook nog 5 jaar bij een vriend op zolder trouwens, tot hij ging verhuizen.
Zou ik net vragen...quote:Op woensdag 28 april 2010 01:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus jij bent 2x aangereden op een fiets?
heul nietquote:
precies. en op het einde kan je knikkers winnen. Ik ben nog steeds sore als de malle dus kruip mn bedje in. Heb vandaag wel iemand 'oranje boven' leren zingen dus vrijdag moet goedkomen.quote:Op woensdag 28 april 2010 07:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ah, dat is dus Flunkday.
Samengevat: een soort schoolfeestje waar flink spelletjes gespeeld worden onder het genot van een groot glas ranja?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |