quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:22 schreef wikwakka2 het volgende:
SOW DAT WAS SNEL
doar kenne die anduru turreke nog watte van leureu!
Ninja Edit lessen 2 euriesquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:22 schreef wikwakka2 het volgende:
SOW DAT WAS SNEL
doar kenne die anduru turreke nog watte van leureu!
NaKlar jouw Skill is maar 1 cent waard,quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:28 schreef wikwakka2 het volgende:
Niks geen ninja-edit, en ik leer je mijn kunsten al helemaal niet voor een schamele 2 euries!
Beter wel ja!quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:53 schreef wikwakka2 het volgende:
Dat ga je wel gewoon halen dus. Hoeveel lessen heb je na deze herstart weer gehad? Volgens mij ben je wel een paar weken beziggeweest dus gewoon pwnen dat examen.
Ben je al 18?quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:58 schreef o.us het volgende:
Ik volg rijles trouwens.
Maar ik rij af in Barendrechtquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:00 schreef wikwakka2 het volgende:
Als je een kerel met grijs haar en in een bruinig pak tegenkomt moet je hem maar een boks geven. En over Land Rovers praten, zo heb ik hem van mijn erbarmelijke rijkunsten afgeleid.
Oh, da's wel faal zeg! Alhoewel ze daar zeker ook wel gewoon door Rotterdam zullen rijden?quote:
Jup.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh, da's wel faal zeg! Alhoewel ze daar zeker ook wel gewoon door Rotterdam zullen rijden?
Het zal ook wel wat centraler (voor jou) liggen dan dat tijdelijke pand dat het CBR in Rotterdam huurt. Naast zo'n voetbalclubjequote:Op dinsdag 27 april 2010 22:10 schreef IHVK het volgende:
[..]
Jup.![]()
Het is echt 5 min rijden vanaf mijn huis, dus het is wel handiger.
Ja was echt poep vandaag.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:18 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik reed echt als een beginner, die laatste les voor mijn examen. Heb jij nog gelest vandaag?
Ik ook.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik liet de motor zelfs afslaan na het wachten op een stoplicht.
Ik hoop dat je een chille examinator hebt. En mocht dat niet zo zijn, gewoon een beetje met ze praten over auto's enzeau. Vinden ze altijd wel leuk! Mits ze geen aversie jegens Turken koesteren natuurlijk!quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:23 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik ook.
Nou hopelijk hou ik jouw patroon aan.
Het leven gaat niet over rozen, maar, auto's zijn niet mijn ding eigenlijk. Helaas.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een chille examinator hebt. En mocht dat niet zo zijn, gewoon een beetje met ze praten over auto's enzeau. Vinden ze altijd wel leuk! Mits ze geen aversie jegens Turken koesteren natuurlijk!
Tsja, als je vooringestudeerde verhaaltjes gaat vertellen dan val je wel snel door de mand denk ik. Gewoon goed in je spiegels kijken, dat is prioriteit nummer éénquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:24 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het leven gaat niet over rozen, maar, auto's zijn niet mijn ding eigenlijk. Helaas.
Vertel eens wat leuks over auto's.
Dit is wel een gemene burn van jou Ayça.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:29 schreef Ayca het volgende:
Praat over biologie met hem, misschien blijkt dat hij dat heel leuk ofzo vindt
sorry zo bedoelde ik het nietquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:29 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dit is wel een gemene burn van jou Ayça.
Ga je dan trakteren?quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:32 schreef wikwakka2 het volgende:
Jongen, ga bij mijn school lessen. Als ik je doorverwijs krijg ik 50 pleuro's en krijg jij de eerste dubbele les voor het halve geld.
Ik ben geen ochtendmens..quote:Op woensdag 28 april 2010 08:14 schreef Rookert het volgende:
Twee spelfouten.
Vertel!quote:Op woensdag 28 april 2010 12:34 schreef Ayca het volgende:
Stunt was leuk![]()
nu vind ik het jammer dat ik blijf zitten
![]()
Nou het thema was bouwputquote:
Dat is zo'n loos punt altijd, vonden ze dat je te weinig keek of niet lang genoegquote:
Ik keek 'niet op tijd'quote:Op woensdag 28 april 2010 13:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat is zo'n loos punt altijd, vonden ze dat je te weinig keek of niet lang genoeg? Veel te subjectief vind ik.
Nog langs rotterdam Airport gereden?
Kijken is volgens mij het excuus voor examinatoren om mensen toch maar te laten zakken. Half Nederland kijkt nog amper in hun spiegels zodra ze hun rijbewijs hebben.quote:
Vind ik ook.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Kijken is volgens mij het excuus voor examinatoren om mensen toch maar te laten zakken. Half Nederland kijkt nog amper in hun spiegels zodra ze hun rijbewijs hebben.
Zelfs mijn vader heeft het volgens mij pas de 2e of 3e keer gehaald, mijn moeder die heeft er nog wel wat vaker over gedaan volgens mijquote:Op woensdag 28 april 2010 13:32 schreef IHVK het volgende:
[..]
Vind ik ook.![]()
Maar goed, volgende keer dan maar weer. Ik heb het familierecord nog niet geëvenaard verder.
Veel plezier en kijk uit voor de Arabische kindertjes op de weg!quote:Op woensdag 28 april 2010 13:55 schreef wikwakka2 het volgende:
Ok, deze boy gaat even een pizzaatje halen in Rome en als toetje een shoarma in Cairo. Toedeledokies.
Wel typisch Premquote:Op woensdag 28 april 2010 15:43 schreef TheMagnificent het volgende:
Haha... Ik liep vandaag door de gang op de uni, ga ik de hoek om, word ik bijna onderuit gelopen door Prem Radhakishun.
Fyra hèquote:Op woensdag 28 april 2010 14:34 schreef wikwakka2 het volgende:
Haal ik net op het nippertje mijn trein, moet de fyramachinist nog gebeld worden
Hey maartjeh!quote:
Had je een lange dag?quote:Op woensdag 28 april 2010 16:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hey maartjeh!
Goed hoor, kom net van school. En hoe gaat het met jou? Voel je je al weer beter?
Nee, vandaag niet.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:07 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Had je een lange dag?
Gaat goed met me! Heb me vandaag voor het eerst aangekleed en zit nu lekker op de bank met de buitendeuren open. Heb nog wel veel pijn maar het gaat wel ietsje beter.
Dankjewel!quote:Op woensdag 28 april 2010 16:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, vandaag niet.
Aahg, nog heel veel beterschap gewenst.![]()
![]()
Ik ben een zelfgemaakte brownie aan het eten. Wil je ook?
Hmm, jammie. Klinkt goed. Maar ik heb geen zin om vandaag te koken. En mijn moeder heeft iets met prei gemaakt.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:28 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Dankjewel!![]()
Oh lekker! Ik heb net macaroni gekookt, zongedroogde tomaatjes gebakken met pijnboompitjes en verse basilicum en knoflook. Daar tonijn doorheen en een soort van kruidenkaas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 april 2010 16:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hmm, jammie. Klinkt goed. Maar ik heb geen zin om vandaag te koken. En mijn moeder heeft iets met prei gemaakt.![]()
Ik eet vandaag wel een boterham.Haha. Prei is inderdaad niet lekker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb al best een tijdje niet meer gekookt.![]()
Ik kook meestal 1-2 keer per week uitgebreid. De rest van de week eet ik gewoon brood of wat de pot schaft (lees: wat mijn moeder maakt).quote:Op woensdag 28 april 2010 16:33 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Haha. Prei is inderdaad niet lekker.![]()
Ik heb al best een tijdje niet meer gekookt.
Ja hier is het zo dat degene die als eerste thuis is, kookt. Maar mijn werk is het verste van ons huis vandaan en ik maak de langste dagen + sta ALTIJD 's morgens én 's avonds in de file.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik kook meestal 1-2 keer per week uitgebreid. De rest van de week eet ik gewoon brood of wat de pot schaft (lees: wat mijn moeder maakt).
Beterquote:Op woensdag 28 april 2010 18:12 schreef Ayca het volgende:
Ik hoorde dat wij vanaf morgen vrij hadden omdat wij geen sneeuwvrij hadden gekregen ofzoach ik vind het best
![]()
Succes!
quote:Op woensdag 28 april 2010 23:59 schreef Rookert het volgende:
Tentamen waarschijnlijk nét niet gehaald
Al die oefententamens van vorig jaar enzo zijn hele jaar al stelselmatig simpeler
Ach, het is geen rampquote:Op donderdag 29 april 2010 00:03 schreef Rookert het volgende:
Ja, de herkansing is tijdens de WK wedstrijd Nederland-Denemarken
jaquote:Op donderdag 29 april 2010 00:00 schreef Julis het volgende:
[..]
Gaat het beter? Ik kan niet in slaap vallen.
Neuh, ik heb ineens weer veel meer pijn.quote:
Ahh beterschapquote:Op donderdag 29 april 2010 11:14 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Neuh, ik heb ineens weer veel meer pijn.Dus ik ga zo nog maar even slapen, misschien dat dat helpt.
Mwua, valt wel mee.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:17 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ahh beterschapwel jammer zo met koninginnenacht/dag
Foto's?quote:Op donderdag 29 april 2010 14:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
hooooi turken en anderen
tsjechie was veel leuker dan verwacht.
Zei ik toch, mensen zijn altijd leuker op schooltripjes, zeker in het buitenlandquote:Op donderdag 29 april 2010 14:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
hooooi turken en anderen
Mensen die denken dat Tsjechië een arm land is.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
hooooi turken en anderen
Zijn arme landen dan gelijk aan niet leuk?quote:Op donderdag 29 april 2010 14:19 schreef o.us het volgende:
[..]
Mensen die denken dat Tsjechië een arm land is.
95% van de gevallen wel.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zijn arme landen dan gelijk aan niet leuk?
Egyptequote:
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:25 schreef o.us het volgende:
[..]
Egypte___________---------------~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~+++++++++++++++========!!!!!!1111111111111
Uhm nee, je hebt in Casablanca genoeg Turkse immigranten. (Al blijft het me een raadsel wat ze daar doenquote:Op donderdag 29 april 2010 14:30 schreef Bortecinem het volgende:
[s]Marokko.![]()
Twee vriendinnen van mij waren daar een paar weken terug. Die mensen van de douane hadden blijkbaar een hekel aan Turken waardoor ze met opzet vet werden opgehouden en daardoor bijna hun vlucht hadden gemist. Later zeiden die Marokkanen tegen een Marokkaanse vriendin van hun (die ook samen met hun mee was) dat zij de enige reden is waarom ze toch werden doorgelaten.[/s] Want ze haatten Turken blijkbaar.![]()
Sjezus wat triest.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:30 schreef Bortecinem het volgende:
Marokko.![]()
Twee vriendinnen van mij waren daar een paar weken terug. Die mensen van de douane hadden blijkbaar een hekel aan Turken waardoor ze met opzet vet werden opgehouden en daardoor bijna hun vlucht hadden gemist. Later zeiden die Marokkanen tegen een Marokkaanse vriendin van hun (die ook samen met hun mee was) dat zij de enige reden is waarom ze toch werden doorgelaten. Want ze haatten Turken blijkbaar.![]()
Nou ik ging 2 jaar geleden naar Londen. En daar moesten we ook langs de douane voor we op de boot mochten. Serieus die mannen keken zó eng.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:31 schreef Rookert het volgende:
Sneu mensen
Maar douane is beetje hetzelfde als parkeerwachter zijn, je kan het ze niet kwalijk nemen.
Wat nou nee? Het is echt zo gegaan hoor.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:32 schreef o.us het volgende:
[s]
[..]
Uhm nee, je hebt in Casablanca genoeg Turkse immigranten. (Al blijft het me een raadsel wat ze daar doen. ) Ze hadden 't toevallig verkeerd getroffen.
Wat is het verschil bij dat laatstequote:Op donderdag 29 april 2010 14:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat nou nee? Het is echt zo gegaan hoor.
Turkse immigranten? Zijn het niet gewoon arbeiders?
Als een paar gasten Turken haten is het zeker oké om heel Marokko als "quote:Op donderdag 29 april 2010 14:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat nou nee? Het is echt zo gegaan hoor.
Turkse immigranten? Zijn het niet gewoon arbeiders?
Je moet niet zo serieus zijn.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:38 schreef o.us het volgende:
[..]
Als een paar gasten Turken haten is het zeker oké om heel Marokko als "" te bestempelen.
Nou, dank je.
quote:Op donderdag 29 april 2010 14:38 schreef Bortecinem het volgende:
De Turkse douane schold ons (alle wachtende auto's bij de douane) uit voor Europese honden.
Welkom thuis!!!
Nou ja, bij immigranten denk ik niet aan arbeiders die daar tijdelijk zitten.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:38 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wat is het verschil bij dat laatste
Je hebt een Turkse wijk in Casa. Kan je echt goede döner en lahmacun halenquote:Op donderdag 29 april 2010 14:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nou ja, bij immigranten denk ik niet aan arbeiders die daar tijdelijk zitten.
Doner en lahmacun in Marokko.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:42 schreef o.us het volgende:
[..]
Je hebt een Turkse wijk in Casa. Kan je echt goede döner en lahmacun halen.
Iedereen in Casa gaat jammer genoeg liever naar bijvoorbeeld een sushibar, een Marokkaanse snackbar of een fastfoodrestaurant. Maar goed, des te goedkoper döner voor mij is en des te rustiger de zaak is.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Doner en lahmacun in Marokko.!
Wat een boer niet kent eet 'ie niet.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:45 schreef o.us het volgende:
[..]
Iedereen in Casa gaat jammer genoeg liever naar bijvoorbeeld een sushibar, een Marokkaanse snackbar of een fastfoodrestaurant. Maar goed, des te goedkoper döner voor mij is en des te rustiger de zaak is.
Heb een vriend daar wonen, zelfs daar hoor je dat "Anne, anne" geroep buiten op een speelpleinquote:Op donderdag 29 april 2010 14:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat een boer niet kent eet 'ie niet.
Lol, Italiaanse en Egyptische douanebeambtenaren zijn de meest racistische douaniers die ik tegen ben gekomen, mijn god hé. Italiaanse naar Aziaten en Afrikanen (constant naar ze schreeuwen, gebaren maken en ze wegsturenquote:Op donderdag 29 april 2010 14:30 schreef Bortecinem het volgende:
Marokko.![]()
Twee vriendinnen van mij waren daar een paar weken terug. Die mensen van de douane hadden blijkbaar een hekel aan Turken waardoor ze met opzet vet werden opgehouden en daardoor bijna hun vlucht hadden gemist. Later zeiden die Marokkanen tegen een Marokkaanse vriendin van hun (die ook samen met hun mee was) dat zij de enige reden is waarom ze toch werden doorgelaten. Want ze haatten Turken blijkbaar.![]()
Ik was laatst van Casablanca via Rome naar Schiphol gegaan. Was ik in Rome, loop ik zo naar de douane. Zat een leuk uitziend vrouwtje in de cabine.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Lol, Italiaanse en Egyptische douanebeambtenaren zijn de meest racistische douaniers die ik tegen ben gekomen, mijn god hé. Italiaanse naar Aziaten en Afrikanen en Egyptenaren naar hun eigen volk toe, westerlingen krijgen overal een voorkeursbehandeling.
Mijn goede ervaringen heb ik gehad met de Nederlandse, Amerikaanse, Marokkaanse, Australische en de Britse.quote:
Globetrotterquote:Op donderdag 29 april 2010 14:59 schreef o.us het volgende:
[..]
Mijn goede ervaringen heb ik gehad met de Nederlandse, Amerikaanse, Marokkaanse, Australische en de Britse.
Inderdaad. Mensen die zeiken over de Nederlandse douane zijn zeker alleen nog maar met het vliegtuig naar de costa geweestquote:Op donderdag 29 april 2010 14:59 schreef o.us het volgende:
[..]
Mijn goede ervaringen heb ik gehad met de Nederlandse, Amerikaanse, Marokkaanse, Australische en de Britse.
Echt hè.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:23 schreef Rookert het volgende:
Dat Holland hotel met die huizen blijft echt een gigantische faal
Helemaal niet gemaakt..quote:
Dat was niet mijn reden, ben nieuw in deze klas en kon met niemand opschieten.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:19 schreef o.us het volgende:
[..]
Mensen die denken dat Tsjechië een arm land is.
Nu wel leuke vriendjes en vriendinnetjes gemaakt?quote:Op donderdag 29 april 2010 16:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat was niet mijn reden, ben nieuw in deze klas en kon met niemand opschieten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2010 17:33:12 ]
Wat?quote:Op donderdag 29 april 2010 21:16 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Juuu heb jij iets niet vergeten??
Hint*quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aw gosh you got no Nuts.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aw gosh you got no Nuts.
quote:Op donderdag 29 april 2010 21:19 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Hint*Ik ben ermee gestopt, denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Meet beetje Hulp van uquote:Op donderdag 29 april 2010 21:21 schreef wikwakka2 het volgende:
Kun je nog wel 100 keer achter elkaar posten. Succes.
Btw. Waarom zit je in Egypte?quote:Op donderdag 29 april 2010 21:23 schreef wikwakka2 het volgende:
Lol, ik hoorde net allemaal gejoel en gepiep van banden, zijn er twee Egyptische kindjes met hun golfkarretjes tegen elkaar geramd voor mijn huis_!
Lol. Sowieso, kindjes met golfkarretjes. Dat hoor je niet vaak.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:23 schreef wikwakka2 het volgende:
Lol, ik hoorde net allemaal gejoel en gepiep van banden, zijn er twee Egyptische kindjes met hun golfkarretjes tegen elkaar geramd voor mijn huis_!
Hij zit in het luxe gedeelte, duh!quote:Op donderdag 29 april 2010 21:26 schreef Julis het volgende:
[..]
Lol. Sowieso, kindjes met golfkarretjes. Dat hoor je niet vaak.
Ik heb het dan over het ongeluk.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:27 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Hij zit in het luxe gedeelte, duh!
Golfkarretjesongeluk.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:28 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik heb het dan over het ongeluk.Golfkarretjes ongeluk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo zielig voor dat meisje.
Btw weet iemand of ze morgen 1 minuut stilte houden?Aw gosh you got no Nuts.
quote:Op donderdag 29 april 2010 21:29 schreef Squirrel.D het volgende:
Deden ze vandaag toch, volgens mij was een paar uur geleden de herdenking.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo zielig voor dat meisje.
Btw weet iemand of ze morgen 1 minuut stilte houden?Cool story, Hansel.
aw gemist.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Deden ze vandaag toch, volgens mij was een paar uur geleden de herdenking.
ja dat is toch de eerste post van laatste pagina?quote:
Yup!quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:18 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
ja dat is toch de eerste post van laatste pagina?
quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:42 schreef wikwakka2 het volgende:
http://gawker.com/5527720(...)by-with-her-grandson_!
_!
_!
Het is geen smerig plaatje (of filmpje)quote:
Gadverrr.quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:14 schreef Julis het volgende:
[..]
Het is geen smerig plaatje (of filmpje). Nadat je de tekst hebt gelezen dan denk je er anders over...
Toch paar spelfouten die ik me niet herinner... Goedemorgenquote:Op vrijdag 30 april 2010 06:23 schreef Rookert het volgende:
Net thuis, koninginnenacht .in utrecht was zeer chill, afgezien van de regen in het begon :'
Nu slapen, trusten
Ik nietquote:Op vrijdag 30 april 2010 18:25 schreef wikwakka2 het volgende:
Wie heeft er hier de hele dag oranje gedragen?
quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:34 schreef wikwakka2 het volgende:
Als mijn familie iets niet is, dan is het wel een stel oranjefans.
Het doet mij eigenlijk niets. Ik ben er wel aangewend wat ze hier zowel schrijven.quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:37 schreef PatriotOnline het volgende:
sorry, ben geen turk, maar ben wel serieus geïrriteerd door de nono's op Fok met achterlijke stellingen over allochtonen, islam en het hoge PVV gehalte. Worden jullie daar niet zwaar moedeloos van?
Echt zo triest, en zo dom ook vaak. Ze hebben geen idee waar ze het over hebben. Diep triest.quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:41 schreef Julis het volgende:
[..]
Het doet mij eigenlijk niets. Ik ben er wel aangewend wat ze hier zowel schrijven.
Nee, geen oranje. Ik heb niemand er eigenlijk zelfs maar over horen pratenquote:Op vrijdag 30 april 2010 18:39 schreef Julis het volgende:
[..]
Je ouders zijn ook in Egypte?
Maar nu de vraag: heb jij oranje gedragen?
Haha, het is al goed johquote:Op vrijdag 30 april 2010 18:48 schreef PatriotOnline het volgende:
[..]
Echt zo triest, en zo dom ook vaak. Ze hebben geen idee waar ze het over hebben. Diep triest.
Ik hoop dat het ook duidelijk is, dat er veel mensen anders over denken. Om maar met mijn vaders woorden te spreken; de wereld is van ons allemaal. Het is jammer voor de mensen die dat niet zien. Leuk dat jullie er zijn
quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, geen oranje. Ik heb niemand er eigenlijk zelfs maar over horen praten.
Ik luister alles via Window Media Playerquote:Op vrijdag 30 april 2010 18:54 schreef Ayca het volgende:
Waarom werkt lastfm niet met vlc, dan zou het nog zinnig zijn voor mij
YouTube gebruik ik ook wel somsquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:01 schreef Ayca het volgende:
YouTube gebruik ik ook wel vaak, en anders mijn mobiel
Nee, niet alleenquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:04 schreef msnk het volgende:
Muziek met VLC, luister je alleen lossless ofzo?
Ja, ik heb maar gewoon een 8gb micro kaartje gekocht (voor mn mobiel )quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:03 schreef Julis het volgende:
[..]
YouTube gebruik ik ook wel soms.
En ik moet nog een mp3 speler kopen, nu je het zegt. Die van mij is kapot. Ik gebruik nu de Nintendo DS voor het beluisteren van de liedjes.
Wat heb je gedaanquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:13 schreef maartjeh het volgende:
HAHHHH Ik heb net m'n eerste bekeuring betaald.![]()
Jij maakt wel veel van die vrouwonvriendelijke grappen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:16 schreef wikwakka2 het volgende:
Vrouwen achter het stuur, bloed aan de muur.
Nee mannen rijden beter wilde je zeggen. Is bewezen dat mannen meer ongelukken maken.quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:16 schreef wikwakka2 het volgende:
Vrouwen achter het stuur, bloed aan de muur.
Te hard gereden. 7 km maarquote:
Mierenneukers.quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:35 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Nee mannen rijden beter wilde je zeggen. Is bewezen dat mannen meer ongelukken maken.![]()
[..]
Te hard gereden. 7 km maar
Ja hé. En dan bovenop de boete nog ZES EURO administratiekosten rekenen.quote:
Dat is écht VIES.quote:
Doe sneu en maak 1 euro teveel over, dan moeten ze moeilijk gaan doenquote:Op vrijdag 30 april 2010 20:10 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ja hé. En dan bovenop de boete nog ZES EURO administratiekosten rekenen.![]()
Ik deed er altijd banaan in. En suiker, dacht ik. Ik heb het lang niet meer gegetenquote:Op vrijdag 30 april 2010 20:19 schreef Ayca het volgende:
[..]
Eet jij het gewoon zo, of doe je er iets in ofzo?want nu vind ik het niet zo
![]()
Eigenlijk gebruik ik ook heel veel smileysquote:
Petjesdragers met opgevoerde polo´s en mensen in BMW´s uit het jaar nul halen het gemiddelde omhoog.quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:35 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Nee mannen rijden beter wilde je zeggen. Is bewezen dat mannen meer ongelukken maken.![]()
[..]
Te hard gereden. 7 km maar
Zou dat ja?quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:17 schreef Rookert het volgende:
[..]
Doe sneu en maak 1 euro teveel over, dan moeten ze moeilijk gaan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |