quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:22 schreef wikwakka2 het volgende:
SOW DAT WAS SNEL
doar kenne die anduru turreke nog watte van leureu!
Ninja Edit lessen 2 euriesquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:22 schreef wikwakka2 het volgende:
SOW DAT WAS SNEL
doar kenne die anduru turreke nog watte van leureu!
NaKlar jouw Skill is maar 1 cent waard,quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:28 schreef wikwakka2 het volgende:
Niks geen ninja-edit, en ik leer je mijn kunsten al helemaal niet voor een schamele 2 euries!
Beter wel ja!quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:53 schreef wikwakka2 het volgende:
Dat ga je wel gewoon halen dus. Hoeveel lessen heb je na deze herstart weer gehad? Volgens mij ben je wel een paar weken beziggeweest dus gewoon pwnen dat examen.
Ben je al 18?quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:58 schreef o.us het volgende:
Ik volg rijles trouwens.
Maar ik rij af in Barendrechtquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:00 schreef wikwakka2 het volgende:
Als je een kerel met grijs haar en in een bruinig pak tegenkomt moet je hem maar een boks geven. En over Land Rovers praten, zo heb ik hem van mijn erbarmelijke rijkunsten afgeleid.
Oh, da's wel faal zeg! Alhoewel ze daar zeker ook wel gewoon door Rotterdam zullen rijden?quote:
Jup.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh, da's wel faal zeg! Alhoewel ze daar zeker ook wel gewoon door Rotterdam zullen rijden?
Het zal ook wel wat centraler (voor jou) liggen dan dat tijdelijke pand dat het CBR in Rotterdam huurt. Naast zo'n voetbalclubjequote:Op dinsdag 27 april 2010 22:10 schreef IHVK het volgende:
[..]
Jup.![]()
Het is echt 5 min rijden vanaf mijn huis, dus het is wel handiger.
Ja was echt poep vandaag.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:18 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik reed echt als een beginner, die laatste les voor mijn examen. Heb jij nog gelest vandaag?
Ik ook.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik liet de motor zelfs afslaan na het wachten op een stoplicht.
Ik hoop dat je een chille examinator hebt. En mocht dat niet zo zijn, gewoon een beetje met ze praten over auto's enzeau. Vinden ze altijd wel leuk! Mits ze geen aversie jegens Turken koesteren natuurlijk!quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:23 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik ook.
Nou hopelijk hou ik jouw patroon aan.
Het leven gaat niet over rozen, maar, auto's zijn niet mijn ding eigenlijk. Helaas.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een chille examinator hebt. En mocht dat niet zo zijn, gewoon een beetje met ze praten over auto's enzeau. Vinden ze altijd wel leuk! Mits ze geen aversie jegens Turken koesteren natuurlijk!
Tsja, als je vooringestudeerde verhaaltjes gaat vertellen dan val je wel snel door de mand denk ik. Gewoon goed in je spiegels kijken, dat is prioriteit nummer éénquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:24 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het leven gaat niet over rozen, maar, auto's zijn niet mijn ding eigenlijk. Helaas.
Vertel eens wat leuks over auto's.
Dit is wel een gemene burn van jou Ayça.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:29 schreef Ayca het volgende:
Praat over biologie met hem, misschien blijkt dat hij dat heel leuk ofzo vindt
sorry zo bedoelde ik het nietquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:29 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dit is wel een gemene burn van jou Ayça.
Ga je dan trakteren?quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:32 schreef wikwakka2 het volgende:
Jongen, ga bij mijn school lessen. Als ik je doorverwijs krijg ik 50 pleuro's en krijg jij de eerste dubbele les voor het halve geld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |