SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke pta blunders
Tjabbo\'s fleshlight
Bojo\'s date begin Eind
Ook_Gek avatar blunder
foto's uit de sc
Leuke quotes uit het PTA SC archiefquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijkquote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Te koop: Joegoslaaf, weinig gebruikt. Ogen onlangs nog gereviseerd, weinig onderhoud, goedkoop in de vaste lasten.quote:quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik woon al 3/4 jaar samen.![]()
Ik doe regelmatig de afwas.
En ik ben al 5 maanden van de Gaulies af.
Heb je zin om mee te gaan kijken naar een Vectra station?vorige deeltjesquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:58 schreef PeuRac het volgende:
Geen idee, ik denk nooit. Ik hoef die eigenlijk niet.
Ik koop liever een 2600 Berlina of een Giulia 1600 Spider, of allebei. Maar het bouwen van een Kever met getuned 1.7i 16v Alfa Boxer motor staat ook nog op mn lijstje. Een van die drie heb ik binnen 3-5 jaar wel.
Ohja, wil ook een keer een TR6 hebben, misschien die van mn vader, of dat ik er zelf een koop.
http://ptaslowchat.tk
De code voor de op is hier te vindenOp maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
Moet ik even kijken, Utrecht is voor mij nog best te doen namelijkquote:
Nee joh, er past echt niets meer bij in die broekquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:54 schreef Anne het volgende:
De rechter had wel een maatje groter in d'r broek kunnen hebben.
Er komen mensen uit het buitenland naar Citromobiel. Vind ik ook erg knap hoor, met een Citroënquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:54 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Moet ik even kijken, Utrecht is voor mij nog best te doen namelijk.. Misschien krijg ik ook nog wel een vriend mee
Oh ik twijfel er niet over of ik het haal.. Ben al eerder naar Utrecht en terug zonder problemen gekomenquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:55 schreef 2cv het volgende:
[..]
Nee joh, er past echt niets meer bij in die broek
[..]
Er komen mensen uit het buitenland naar Citromobiel. Vind ik ook erg knap hoor, met een Citroën
Die vallen onder de KILL IT WITH FIRE category.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:58 schreef 2cv het volgende:
Die slettebakken links en rechts van dat wrak van mij
Ga de picknickkoffer/mand maar alvast vastbinden dan!quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:58 schreef Paladijn het volgende:
En er zijn 1 mei uiteraard veel belangrijkere dingen in Utrecht.
[ link | afbeelding ]
Ga jij ook?quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
FiPo!
En leuk voor Sjoerd, zo'n Citroen-beurs-ding
Grapjas!quote:
http://cgi.ebay.de/MAZDA-MX5-MX-5-Kofferdeckel-Heckklappe-Gepacktrager-/360153490372?cmd=ViewItem&pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item53dad223c4#ht_500wt_749quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:02 schreef Paladijn het volgende:
Ik heb geen wasrek op mijn MX
edit: bovendien zit ie verkeerdom
Bij mij past dat ding gewoon IN de autoquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:01 schreef Anne het volgende:
[..]
Ga de picknickkoffer/mand maar alvast vastbinden dan!
[ afbeelding ]
Lada bijeenkomsten zijn toch wel vetquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Grapjas!Al kom ik zaterdag wel over Utrecht
Ga jij mee naar een Lada-bijeenkomst-iets dan?
(al zijn die er vast niet
)
Nee, wij houden de witte auto's meet nog wel een keertje![]()
![]()
Bij mij zelfsquote:
Ze hadden beter een vuilniszak over hun kop kunnen trekkenquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:54 schreef Anne het volgende:
De rechter had wel een maatje groter in d'r broek kunnen hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |