Mijn Ibanez is helemaal niet slecht, maar de andere gitarist van een "bandje" waar ik mee oefende kocht een Amerikaanse Fender van 1900 euro en hij zegt: "Hou ff vast."quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:45 schreef Schuifpui het volgende:
Het geluid van die van mij vind ik niet slecht, ik heb weleens gehoord dat de betere gitaren makkelijker te bespelen zijn, geen idee of dat ook echt zo is.
Dat had ik met de Gibson Les Paul.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mijn Ibanez is helemaal niet slecht, maar de andere gitarist van een "bandje" waar ik mee oefende kocht een Amerikaanse Fender van 1900 euro en hij zegt: "Hou ff vast."
Dingen die ik niet kon spelen kon ik met dat ding wel, moeilijke dingen waren makkelijker.
Dat is puur psychisch.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mijn Ibanez is helemaal niet slecht, maar de andere gitarist van een "bandje" waar ik mee oefende kocht een Amerikaanse Fender van 1900 euro en hij zegt: "Hou ff vast."
Dingen die ik niet kon spelen kon ik met dat ding wel, moeilijke dingen waren makkelijker.
Nope. ik ben nooit onder de indruk van "namen" of reputaties.quote:
Ik heb vrij vlot daarna de Squier gekocht.quote:Of je moet je Ibanez wat beter afstellen.
Een kabel, plectrum en een stemapparaatje. Kost in totaal zo'n 4 tientjes, hoewel er in die Roland cube en Line6 spider volgens mij een stemapparaatje ingebakken zit.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:26 schreef bioloogje het volgende:
Oke, stel ik koop een gitaar van 200 en een een versterker van 100. Wat heb ik dan nog meer nodig om aan de slag te kunnen en te blijven?
that's all? oke Geen rare stem apparaten dus en weet ik veel wat nog meer wat er allemaal bij het eerste pakket zat wat ik poste...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Een akkoordenboekje, kabeltjes en plectri.
Autodidacten hebben van nature geduld.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:33 schreef Braddie het volgende:
En gedult.
Tenzij je Autodidact bent.
Dat zeker.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Autodidacten hebben van nature geduld.
Eiland muziek!.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:38 schreef bioloogje het volgende:
Ik zal morgen Arnhem eens ingaan op zoek naar een goede winkel om me te laten adviseren. Dank iig tot nu toe.
Werk jij bij Eiland?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Eiland muziek!.
Daar heb ik de RS in bestelling staan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Werk jij bij Eiland?Ik werk bij Kick Music.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik werk bij Kick Music. Kick Music is trouwens nog zo`n beetje de enige zaak waar een kort verkopers praatje kan uitlopen in een lekkere jamsessie!
Dan koop ik mijn volgende gitaar bij Kickquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik werk bij Kick Music. Kick Music is trouwens nog zo`n beetje de enige zaak waar een kort verkopers praatje kan uitlopen in een lekkere jamsessie!
RS?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Eiland muziek!.
Daar heb ik de RS in bestelling staan!
Zou ik doen!.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan koop ik mijn volgende gitaar bij Kick
RS is Red Special!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:48 schreef bioloogje het volgende:
[..]
RS?
Die zaak bij het businesspark?
en wat een website zeg... Die kleuren![]()
Verschil in materiaal en dikte vooral. Welke het meest geschikt voor iemand is, is heel erg persoonlijk.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:25 schreef bioloogje het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen verschillende plectrums? Je hebt soft, medium en weet ik veel allemaal wat. Maar wat is nu het meest geschikt voor de beginnende gitaar speler?
Bedankt, weer wat geleerdquote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:33 schreef brother52 het volgende:
[..]
Verschil in materiaal en dikte vooral. Welke het meest geschikt voor iemand is, is heel erg persoonlijk.
Ik zou gewoon een paar van verschillende dikte nemen en kijken welke je het meest prettig vindt spelen.
Heb je er eentje gevonden, koop er dan meteen een aantal bij. Je raakt ze namelijk altijd kwijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |