Geen i phone he, een anderequote:Op dinsdag 27 april 2010 18:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Logisch
[..]
Jij voetbal = ik iPhone
quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:55 schreef Breathtaking het volgende:
Een walvis kopen was echt m'n beste idee in jaren.
iPowned! xDquote:
now i'm all gonequote:
Ik lachte, hardopquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:57 schreef Potloodvis het volgende:
Peace, ik ben even weg.
[ afbeelding ]
Ja, ik deed het verkeerdquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:57 schreef Bragi het volgende:
[..]
iPowned! xD
Post dan niet "Ado heeft een nieuwe waar hij heel blij mee is" als reactie op "! Beste telefoon die er is".
Jeetje, de beste man maakt wat mee, hè.quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, ik deed het verkeerd
Ik bedoelde gewoon een nieuwe telefoon dus
Maar wat voor een telefoon is het danquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, ik deed het verkeerd
Ik bedoelde gewoon een nieuwe telefoon dus
Hoezo dat dan weer?quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:59 schreef Bragi het volgende:
[..]
Jeetje, de beste man maakt wat mee, hè.
Ik mag jouw manier van posten niet.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hoezo dat dan weer?
Je mag me niet
LG Viewtyquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:03 schreef Otis2.0 het volgende:
Mensen die het boeit wat voor telefoon ze hebben
Ik heb een Samsung gratis van de Postbank (RIP).quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:04 schreef Potloodvis het volgende:
Ik had eerst een Nokia 3310, nu heb ik een Alcatel, welke weet ik niet.
Das tzelfde, veel meer zie je niet van mij en zul je ook niet zienquote:
Ligt eraan wat je ermee wil, kan me voorstellen dat het soms wel handig is om er bepaalde dingen meer mee te kunnen dan alleen bellenquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:03 schreef Otis2.0 het volgende:
Mensen die het boeit wat voor telefoon ze hebben
Mijn scherm kun je ook gewoon aanraken hoor.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:05 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
LG Viewty![]()
Ja, al een paar jaartjes oud, maar werkt nog naar behoren
Tevens was ik een van de eerste met een telefoon met aanraakscherm op school![]()
Als jij denkt dat dat hetzelfde is, is er wat mis met je.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Das tzelfde, veel meer zie je niet van mij en zul je ook niet zien
Mijn vrienden hebben zo'n beetje allemaal de nokia 5800quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Das tzelfde, veel meer zie je niet van mij en zul je ook niet zien
Ik vind het zelf wel ok
[..]
Ligt eraan wat je ermee wil, kan me voorstellen dat het soms wel handig is om er bepaalde dingen meer mee te kunnen dan alleen bellen
Ik mag jouw manier van posten niet.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:06 schreef Bragi het volgende:
[..]
Als jij denkt dat dat hetzelfde is, is er wat mis met je.
Laat mequote:Op dinsdag 27 april 2010 19:06 schreef Bragi het volgende:
[..]
Als jij denkt dat dat hetzelfde is, is er wat mis met je.
Ja, daar had ik het dus NIET overquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:06 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Mijn vrienden hebben zo'n beetje allemaal de nokia 5800
Gaan ze interessant doen met hun abbo dat ze overal internet hebben en google streetview
Wel vet opzich
Maar dan gebeurd er helemaal niiiiiiks!quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mijn scherm kun je ook gewoon aanraken hoor.
Die van mij kost 15 euro en ik kreeg er 10 euro beltegoed bij, goede deal dus.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb een Samsung gratis van de Postbank (RIP).
Weet ik toch, schatje.quote:
Maar het kán welquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, daar had ik het dus NIET over
Echt of niet?quote:
Zolang je er maar mee kan bellen en eventueel iets kan opzoeken op internet.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:08 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Die van mij kost 15 euro en ik kreeg er 10 euro beltegoed bij, goede deal dus.
Dan haal je de batterij eruit?quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mijn telefoon kan niet meer uit.
Hij gaat vanzelf weer aan.
Ja, behalve als de batterij echt leeg is dus
Ja, maar internet werkt niet optimaal.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zolang je er maar mee kan bellen en eventueel iets kan opzoeken op internet.
Ik mag jou eigenlijk helemaal niet.quote:
In Afrika moeten ze eerst 50 kilometer lopen voor ze bereik hebben, trut!quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mijn telefoon kan niet meer uit.
Hij gaat vanzelf weer aan.
Ja, behalve als de batterij echt leeg is dus
Ze hebben dus wel telefoons daarquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:10 schreef Bragi het volgende:
[..]
In Afrika moeten ze eerst 50 kilometer lopen voor ze bereik hebben, trut!
Dat gaat niet zo heel erg gemakkelijk.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:09 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dan haal je de batterij eruit?
Problem solved
quote:
Topquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat gaat niet zo heel erg gemakkelijk.
En ik hoef hem ook niet persé uit, als ie geen herrie mag maken, zet ik m wel op zacht, of op mn WW-schermpje, waar ie op blijft staan als ie weer aan is gegaan nadat ie uit is geweest.
Ofzo.
Dus.
Ik begrijp niet waarom dat een antwoord is op mijn postquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:10 schreef Bragi het volgende:
[..]
In Afrika moeten ze eerst 50 kilometer lopen voor ze bereik hebben, trut!
Die heb ik ook, ooit was ik er vet cool mee maar nu allang niet meer.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:05 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
LG Viewty![]()
Ja, al een paar jaartjes oud, maar werkt nog naar behoren
Tevens was ik een van de eerste met een telefoon met aanraakscherm op school![]()
Ze SMSen gewoon WATER AAN.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:11 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ze hebben dus wel telefoons daar![]()
En dan nog stiekem om water smeken he!
Jij bent nooit vet cool geweest.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die heb ik ook, ooit was ik er vet cool mee maar nu allang niet meer.
Waar ging het over? Schaken?quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou hij heette Emile, was ongeveer de leeftijd die wij denken en leek op Mimi!
Ja, ik heb er ook last vanquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die heb ik ook, ooit was ik er vet cool mee maar nu allang niet meer.
Ging het over een schaaktoernooi? Typsich MBH onderwerp namelijk. Dan zou het hem wel eens kunnen zijn.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou hij heette Emile, was ongeveer de leeftijd die wij denken en leek op Mimi!
Rookte, ja.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Echt wel. Ik rockte je wereld, gek.
Meisjes die roken.quote:
Hou je van hardrock?quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Echt wel. Ik rockte je wereld, gek.
QFTquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Meisjes die roken.KILL IT WITH FIRE!
Waarom vind je het bij jongens wel lekker dan?quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Meisjes die roken.KILL IT WITH FIRE!
quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom vind je het bij jongens wel lekker dan?
Omdat ik daar niet mee hoef te zoenen en ook niet samen mee in een huis hoef te wonen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom vind je het bij jongens wel lekker dan?
Haal dan ook niet een specifiek geslacht aan.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:17 schreef BobbyB het volgende:
En ik zeg niet dat ik het bij jongens wel lekker vind, sowieso roken![]()
Ik wist niet dat de Dikke van Dale ook concerten gaf.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik ga ervandeur!
Zo naar een concert van Dick Dale![]()
Bye
Bemoei je er niet mee.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Haal dan ook niet een specifiek geslacht aan.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:18 schreef Bragi het volgende:
http://www.manbijthond.nl(...)michael-jackson-fans OMG, Emimich gaat dansen!(3:26)
GOH, BASSIE!quote:Beste klant,
Uit onze statistieken blijkt dat je afgelopen week je gratis LEDlampjes hebt ontvangen. Wij hopen dat je tevreden bent met het ontvangen product!
Echter willen wij je nog wel op de hoogte brengen van het feit dat je de lampjes voor gebruik eerst 'gebruiksklaar' dient te maken. Dit doe je door het lampje open te maken (zijkant) en het witte plastic tussen het het ijzer en de batterijtjes te verwijderen. Indien je dit niet doet, zullen de LEDlampjes niet werken.
En terecht.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:21 schreef Lugan het volgende:
3 weken geleden een Asian per ongeluk regelen en nog steeds grappen van vrienden moeten verduren.
Laki en ik gaan morgen flyeren in de H&M in Amsterdam.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:21 schreef BobbyB het volgende:
Laki, haal eens wat minderjarige chicks hierheen? De huidige generatie SC vrouwen begint te oud te worden.
Wie niet?quote:
Sinds wanneer is 17 meerderjarig? Dan mag ik straks ook stemmen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:21 schreef BobbyB het volgende:
Laki, haal eens wat minderjarige chicks hierheen? De huidige generatie SC vrouwen begint te oud te worden.
Waarom heb je die gekregen?quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:21 schreef Bragi het volgende:
[..]
GOH, BASSIE!![]()
En ja, ik heb gratis LED-lampjes gekregen.![]()
Meeste spange sma's zijn te vinden in de Zara hoowrquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:22 schreef Lugan het volgende:
[..]
Laki en ik gaan morgen flyeren in de H&M in Amsterdam.
Gaan we daar ook heen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:23 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Meeste spange sma's zijn te vinden in de Zara hoowr
Aangevraagd.quote:
Heb m'n post aangepast.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Sinds wanneer is 17 meerderjarig? Dan mag ik straks ook stemmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |