Ik begrijp niet waarom dat een antwoord is op mijn postquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:10 schreef Bragi het volgende:
[..]
In Afrika moeten ze eerst 50 kilometer lopen voor ze bereik hebben, trut!
Die heb ik ook, ooit was ik er vet cool mee maar nu allang niet meer.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:05 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
LG Viewty![]()
Ja, al een paar jaartjes oud, maar werkt nog naar behoren
Tevens was ik een van de eerste met een telefoon met aanraakscherm op school![]()
Ze SMSen gewoon WATER AAN.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:11 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ze hebben dus wel telefoons daar![]()
En dan nog stiekem om water smeken he!
Jij bent nooit vet cool geweest.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die heb ik ook, ooit was ik er vet cool mee maar nu allang niet meer.
Waar ging het over? Schaken?quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou hij heette Emile, was ongeveer de leeftijd die wij denken en leek op Mimi!
Ja, ik heb er ook last vanquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die heb ik ook, ooit was ik er vet cool mee maar nu allang niet meer.
Ging het over een schaaktoernooi? Typsich MBH onderwerp namelijk. Dan zou het hem wel eens kunnen zijn.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou hij heette Emile, was ongeveer de leeftijd die wij denken en leek op Mimi!
Rookte, ja.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Echt wel. Ik rockte je wereld, gek.
Meisjes die roken.quote:
Hou je van hardrock?quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Echt wel. Ik rockte je wereld, gek.
QFTquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Meisjes die roken.KILL IT WITH FIRE!
Waarom vind je het bij jongens wel lekker dan?quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Meisjes die roken.KILL IT WITH FIRE!
quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom vind je het bij jongens wel lekker dan?
Omdat ik daar niet mee hoef te zoenen en ook niet samen mee in een huis hoef te wonen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom vind je het bij jongens wel lekker dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |