quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:40 schreef ynuhh het volgende:
Mijn vader heeft trouwens een nieuwe telefoon gekocht.
Ik verdien tegenwoordig zelf een deel van mijn centen.quote:
Doodsoorzaak niet acceptabelbaarquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Sommigen zetten serieus dit soort shit op hyves.
HAHAHHAHAHA iPhonequote:Op dinsdag 27 april 2010 18:43 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik verdien tegenwoordig zelf een deel van mijn centen.![]()
iPhone. Onder deze streep mag ik uitgelachen worden. Want ik ga nu hardlopen.
--------------------------------------------------------------------------------
Ja, de maker van dat filmpje mag zichzelf ook verhangen. Wat een kutspelling zeg.quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Doodsoorzaak niet acceptabelbaar
Have fun.quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:47 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Mission accomplished!![]()
Nu ga ik echt lopen, doegdoeg.
Ik postte hem niet omdat ik het verhaal zo geweldig vondquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:48 schreef Portalis het volgende:
[..]
Ja, de maker van dat filmpje mag zichzelf ook verhangen. Wat een kutspelling zeg.
Gefeliciteerd! Beste telefoon die er is!quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:43 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik verdien tegenwoordig zelf een deel van mijn centen.![]()
iPhone. Onder deze streep mag ik uitgelachen worden. Want ik ga nu hardlopen.
--------------------------------------------------------------------------------
Wat denk je waarom JB extra acceptabelbaar typt?quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:48 schreef Portalis het volgende:
[..]
Ja, de maker van dat filmpje mag zichzelf ook verhangen. Wat een kutspelling zeg.
Ado heeft een nieuwe waar ie helemaal blij mee isquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Beste telefoon die er is!
Hij snapt je bedoeling erachter en het sarcasme in je post niet.quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik postte hem niet omdat ik het verhaal zo geweldig vond
Volgens mij snapte jij niet dat hij me juist daarom quottequote:Op dinsdag 27 april 2010 18:50 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hij snapt je bedoeling erachter en het sarcasme in je post niet.
Pffffffrt.quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Beste telefoon die er is!
Goede gok.quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Volgens mij snapte jij niet dat hij me juist daarom quotte
das iig mijn gok
Logischquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ado heeft een nieuwe waar ie helemaal blij mee is
Jij voetbal = ik iPhonequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |