jij loopt stage/werkt bij gevonden voorwerpen bij de NS?quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Ik schonk mezelf wat frisdrank in een glas op m'n werk vandaag. Meteen daarna checkte ik de houdbaarheidsdatum wat ik anders nooit doe. Maart 2006.!
Een koffer met documenten komt niet bij de gevonden voorwerpen maar een fles frisdrank dat tot 2006 goed is wel.quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:27 schreef MiVer het volgende:
[..]
jij loopt stage/werkt bij gevonden voorwerpen bij de NS?
AAAAH, mag ik oooook??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:31 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
AAAAH, mag ik oooook??![]()
Minder naakt is aantrekkelijker bij zo'n vrouw, dat laat nog wat te raden over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:32 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Minder naakt is aantrekkelijker bij zo'n vrouw, dat laat nog wat te raden over.Ze heeft een beetje een scheve bekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wel een schone ja![]()
quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:32 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Minder naakt is aantrekkelijker bij zo'n vrouw, dat laat nog wat te raden over.Straks veroorzaakt het nog een aardbeving.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:34 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ze heeft een beetje een scheve bek
Maar wel een schone ja
Ik heb voorlopig genoeg boobquakes meegemaakt.quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Straks veroorzaakt het nog een aardbeving.
Met haar make-up- en airbrush-hoofd.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hoe ziet jouw avond eruit?
Dat komt omdat ze ook scheef op de foto staat.quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:34 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ze heeft een beetje een scheve bek
Maar wel een schone ja
Nee, d'r onderlip is drie keer groter dan bovenlipquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:36 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze ook scheef op de foto staat.
Spelling? Ik vind het gewoon een lelijke uitdrukking. Schoon doet mij denken aan iemands persoonlijke hygiëne.quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jij altijd met commentaar op spelling, doe wat nuttigs ofzo
Post ook wat leuks
quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:40 schreef ynuhh het volgende:
Mijn vader heeft trouwens een nieuwe telefoon gekocht.
Ik verdien tegenwoordig zelf een deel van mijn centen.quote:
Doodsoorzaak niet acceptabelbaarquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Sommigen zetten serieus dit soort shit op hyves.
HAHAHHAHAHA iPhonequote:Op dinsdag 27 april 2010 18:43 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik verdien tegenwoordig zelf een deel van mijn centen.![]()
iPhone. Onder deze streep mag ik uitgelachen worden. Want ik ga nu hardlopen.
--------------------------------------------------------------------------------
Ja, de maker van dat filmpje mag zichzelf ook verhangen. Wat een kutspelling zeg.quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Doodsoorzaak niet acceptabelbaar
Have fun.quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:47 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Mission accomplished!![]()
Nu ga ik echt lopen, doegdoeg.
Ik postte hem niet omdat ik het verhaal zo geweldig vondquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:48 schreef Portalis het volgende:
[..]
Ja, de maker van dat filmpje mag zichzelf ook verhangen. Wat een kutspelling zeg.
Gefeliciteerd! Beste telefoon die er is!quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:43 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik verdien tegenwoordig zelf een deel van mijn centen.![]()
iPhone. Onder deze streep mag ik uitgelachen worden. Want ik ga nu hardlopen.
--------------------------------------------------------------------------------
Wat denk je waarom JB extra acceptabelbaar typt?quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:48 schreef Portalis het volgende:
[..]
Ja, de maker van dat filmpje mag zichzelf ook verhangen. Wat een kutspelling zeg.
Ado heeft een nieuwe waar ie helemaal blij mee isquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Beste telefoon die er is!
Hij snapt je bedoeling erachter en het sarcasme in je post niet.quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik postte hem niet omdat ik het verhaal zo geweldig vond
Volgens mij snapte jij niet dat hij me juist daarom quottequote:Op dinsdag 27 april 2010 18:50 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hij snapt je bedoeling erachter en het sarcasme in je post niet.
Pffffffrt.quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Beste telefoon die er is!
Goede gok.quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Volgens mij snapte jij niet dat hij me juist daarom quotte
das iig mijn gok
Logischquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ado heeft een nieuwe waar ie helemaal blij mee is
Jij voetbal = ik iPhonequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |