Luister ik nooit naar dus ik zou het niet weten.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Je vindt Opgezwolle zeker ook kankerslecht?
Goed argument, joh.quote:
Ik raad het je aan om te luisteren.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Luister ik nooit naar dus ik zou het niet weten.
Maar damn, 'mabel officieel lid van het koningshuis' dan heb je ook gewoon 0,0 algemene kennis.
Er staat 'ban'quote:
Waarom?quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:44 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik heb net zo'n 50 km gefietst. Op m'n ouwe opoefiets. Omdat het kan. En omdat ik een baas ben.
Waarom?quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:46 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
DAT STAAT ER TOCH JONGHE OMDAT HET KAN EN OMDAT IK EEN BAAS BEN!/11
Hou je kankerwaffel dicht en geef me godverdomme serieus antwoord.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:46 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
DAT STAAT ER TOCH JONGHE OMDAT HET KAN EN OMDAT IK EEN BAAS BEN!/11
Ja, dit klopt dus al nietquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hou je kankerwaffel dicht en geef me godverdomme serieus antwoord.
waar ging de reis naar toe¿quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:44 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik heb net zo'n 50 km gefietst. Op m'n ouwe opoefiets. Omdat het kan. En omdat ik een baas ben.
Nee, want dat is maar 5km.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:48 schreef Lugan het volgende:
Was het naar een dorpje dat begint met een 'i'?
True, true.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:52 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee, want dat is maar 5km.
het was een rondje waterland boys. Ik kan wel in de sportschool gaan fronten maar met dit weer is dit veel chiller.
Ja.quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:00 schreef MouzurX het volgende:
Nou maar weer eens verder met het verbouwen van mijn kamer.
Weet iemand toevallig een vette box-set + iets van een laptop docking achtig om dus een leuke muziekinstallatie rondom mijn laptop te bouwen?
Cardio in de sportschoolquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:52 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee, want dat is maar 5km.
het was een rondje waterland boys. Ik kan wel in de sportschool gaan fronten maar met dit weer is dit veel chiller.
Denk je dat ik dat doequote:Op dinsdag 27 april 2010 17:03 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Cardio in de sportschoolTres Gay.
Mensen die naar de gym komen voor andere dingen dan een badge te winnen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:05 schreef Lakitu het volgende:
Mensen die naar de gym komen om driekwartier op een fietsje te zitten![]()
Dat insinueer je ja.quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:04 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Denk je dat ik dat doeWaarom denk je dat ik de pool hit
quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:06 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Mensen die naar de gym komen voor andere dingen dan een badge te winnen.
Ja. Je komt toch ook om met die gast aan de deur te praten?quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:06 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Mensen die naar de gym komen voor andere dingen dan een badge te winnen.
Nee ik insinueerde dat er gewoon fags zijn die in de sportschool gaan zitten fietsen (quote:
Slechts in Veridian City toen ik voor de eerste keer daar was.quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:07 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja. Je komt toch ook om met die gast aan de deur te praten?
Aii.quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:07 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee ik insinueerde dat er gewoon fags zijn die in de sportschool gaan zitten fietsen () maar dat het veel chiller is om gewoon een chill rondje te fietsen buiten.
Das een hele kast joh, ik bedoel echt voor op een plank van 30 bij 110cmquote:
*is van plan vanavond voor het fitnessen zoals altijd even te gaan fietsenquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:07 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee ik insinueerde dat er gewoon fags zijn die in de sportschool gaan zitten fietsen () maar dat het veel chiller is om gewoon een chill rondje te fietsen buiten.
Dan zaag je dat af.quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:10 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Das een hele kast joh, ik bedoel echt voor op een plank van 30 bij 110cm
quote:
quote:
IN KEVIN BLOM WE TRUST. Doe het voor onsquote:Kevin Blom heeft aankomende zondag de leiding bij de mogelijke kampioenswedstrijd van FC Twente. De ploeg van Steve McClaren gaat op bezoek bij NAC Breda en heeft nog drie punten nodig om zeker te zijn van de eerste landstitel in haar bestaan. Concurrent Ajax, dat op bezoek gaat bij NEC, krijgt te maken met Ruud Bossen.
NAC BREDA!quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:14 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
IN KEVIN BLOM WE TRUST. Doe het voor ons.
Ik snap nu pas je UI en ondertitelquote:
En dan met de auto natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:05 schreef Lakitu het volgende:
Mensen die naar de gym komen om driekwartier op een fietsje te zitten![]()
aightquote:Ajax toont wedstrijden 2 en 6 mei op grote schermen in ArenA
De wedstrijden van Ajax op zondag 2 mei en op donderdag 6 mei kunnen door fans van Ajax gratis worden bekeken in de Amsterdam ArenA. Op 2 mei speelt Ajax de laatste competitiewedstrijd van het seizoen uit tegen N.E.C. Nijmegen en op 6 mei speelt het elftal de returnwedstrijd om de KNVB Beker in Rotterdam. Beide wedstrijden worden niet alleen getoond op de grote schermen, die altijd in het stadion hangen. Er worden ook twee extra schermen aan de zijde van de hoofdtribune geplaatst. Zo kunnen beide wedstrijden vanaf de tribunes en vanaf het veld worden bekeken. Ajax organiseert deze evenementen in samenwerking met de gemeente Amsterdam en de Amsterdam ArenA.
Bij een eventueel kampioenschap op 2 mei biedt Ajax de aanwezigen, in afwachting van de spelers, technische staf en fans die uit Nijmegen terugkeren, in het stadion een verlengd programma aan. Als Ajax op 6 mei de Beker wint geldt hetzelfde, ook dan wordt een aanvullend programma aangeboden totdat de spelers en technische staf terug zijn in Amsterdam.
In verband met veiligheid en ordeverstoring in het verleden en door de verwachte toestroom van veel supporters is gekozen voor de ArenA als feestlocatie. Mocht Ajax beide prijzen winnen, dan komt er een tweede huldiging, eveneens in de ArenA.
De Amsterdam ArenA is zondag 2 mei open vanaf 13.30 uur en donderdag 6 mei vanaf
17.30 uur. De toegang voor deze twee evenementen is gratis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |