Nou:quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:53 schreef turkoe34 het volgende:
Wij hebben op school elke jaar een taaldorp dan moeten we een gesprek voeren met een docent.
Situatie:
Je gaat naar een McDonald’s in Londen. Je wilt iets eten en drinken, maar je hebt niet voldoende Engels geld bij je, wel Nederlands geld en je pinpas.
Opdracht:
1. Los het probleem met het geld op.
2. Bestel iets te eten en te drinken.
Ik moet de bovenste opdracht uitvoeren maar ik weet niet precies hoe, kan iemand mij helpen?
Alvast bedankt
quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:53 schreef turkoe34 het volgende:
Situatie:
Je gaat naar een McDonald’s in Londen. Je wilt iets eten en drinken, maar je hebt niet voldoende Engels geld bij je, wel Nederlands geld en je pinpas.
Opdracht:
Wat nou 'weet niet'. Welk deel van 'loop naar een geldautomaat' begrijp je niet?quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:59 schreef turkoe34 het volgende:
Weet niet Je kan tog ook ofzo euro's laten wisselen in engels geld ofzo bij bank zeg maar als je 1 euro geeft krijg je zoveel engels geld?
Nee, dat kan niet. Waarom denk je dat ze geen euro's hebben?quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:59 schreef turkoe34 het volgende:
Weet niet Je kan tog ook ofzo euro's laten wisselen in engels geld ofzo bij bank zeg maar als je 1 euro geeft krijg je zoveel engels geld?
quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:02 schreef turkoe34 het volgende:
Huh maar kijk je kan tog ook gewoon euro geven en dan kan je engels geld krijgen zeg maar als je 1 euro geeft bij bank ofzo krijg je engels geld terug of niet. want wij waren keer naar turkije geweest met me ouders en daar konden we euro's in turks geld verwiselen als je 1 euro gaf kreeg je 2 turks geld
Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:02 schreef turkoe34 het volgende:
Huh maar kijk je kan tog ook gewoon euro geven en dan kan je engels geld krijgen zeg maar als je 1 euro geeft bij bank ofzo krijg je engels geld terug of niet. want wij waren keer naar turkije geweest met me ouders en daar konden we euro's in turks geld verwiselen als je 1 euro gaf kreeg je 2 turks geld
quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:02 schreef turkoe34 het volgende:
als je 1 euro gaf kreeg je 2 turks geld
Je doet de reputatie van Turken wel weer eer aanquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:02 schreef turkoe34 het volgende:
Wat heb je gevonden?quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:05 schreef turkoe34 het volgende:
Jongens bedankt voor het helpen maar ik snap het al ik heb al wat gevonden
Volgens mij ben jij dom. Kankerdom.quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:06 schreef turkoe34 het volgende:
Je zegt dat het simpel is ga gewoon met je pinpas betalen maar als ze geen euro's nemen
quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:06 schreef turkoe34 het volgende:
Je zegt dat het simpel is ga gewoon met je pinpas betalen maar als ze geen euro's nemen
quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:07 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij dom. Kankerdom.
Hoe vraag je dat in het Engels?quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:09 schreef turkoe34 het volgende:
ik zeg gewoon dat ik met pin wil betalen
Wel in het Engels!quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:09 schreef turkoe34 het volgende:
Tsss, make that the cat wise.quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wel in het Engels!
I would like to pay with needles and pins.
Please can I have a Mc Kroket.
Heb je wel een engels geld pas dan?quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:09 schreef turkoe34 het volgende:
Okay, then I will settle for a breadje smoke sausage! With sauce!quote:
1, Good afternoon, I would like to order two hamburges and one medium french fries.quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:14 schreef turkoe34 het volgende:
jongens ik heb het
1 Hi I want two hamburgers and fries.
2. How much are they?
3. Can i pin? ( en dan ga ik pinnen betalen)
4. Bye
Can I pin???quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:14 schreef turkoe34 het volgende:
jongens ik heb het
2. How much are they?
4. Bye
Wat? Probeer het nog eens.quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:20 schreef turkoe34 het volgende:
2. Can you tell me where the sports department?
4. how much does this swimsuit?
5. Okay I take it.
6. Can i pin?
1, Good afternoon, I would like to order two hamburges and one medium french fries.
2. Howmuch is that total?
3. I would like to pay with pin(?)
Zowel Engels als Nederlands heb je nietquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:14 schreef turkoe34 het volgende:
jongens ik heb het
2. How much are they?
4. Bye
Die zou ik als volgt doen: I would like to pay pinside.quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:14 schreef turkoe34 het volgende:
jongens ik heb het
2. How much are they?
4. Bye
Nou, zo zou ik het ook niet doen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:15 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
1, Good afternoon, I would like to order two hamburges and one medium french fries.
2. Howmuch is that total?
3. I would like to pay with pin(?)
4. Thank you very much, Bye
Hou het wel beleefd.
Ik lach zo hard om breadjequote:Op dinsdag 27 april 2010 17:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Okay, then I will settle for a breadje smoke sausage! With sauce!
Mijn ogen ook, maar dan van het lachenquote:
Super-size it pleasequote:
quote:
Dat dus??!!quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:58 schreef RichardDawkins het volgende:
Pin dan gewoon. Dat werkt altijd.
Tuurlijk kan je je pinpas wel door een apparaat halen, alleen zal waarschijnlijk iets in de richting van "card not recognized" in het display komenquote:Op woensdag 28 april 2010 11:09 schreef motorbloempje het volgende:
Je kunt niet jouw Nederlandse pinpas door een pinapparaat in een winkel halen in het buitenland..
geld pinnen uit een ATM kan uiteraard wel
haha ik wilde net zeggen, dacht al even dat het weer aan mijn pas lag.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Tuurlijk kan je je pinpas wel door een apparaat halen, alleen zal waarschijnlijk iets in de richting van "card not recognized" in het display komen
Nou, ik kon het pasgeleden wel! Ik hoefde alleen niet mn pincode in te typen, maar het ging wel gewoon.quote:Op woensdag 28 april 2010 @ 11:09 schreef motorbloempje het volgende:
Je kunt niet jouw Nederlandse pinpas door een pinapparaat in een winkel halen in het buitenland zonder foutmelding
geld pinnen uit een ATM kan uiteraard wel
Zonder pincode?quote:Op woensdag 28 april 2010 11:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou, ik kon het pasgeleden wel! Ik hoefde alleen niet mn pincode in te typen, maar het ging wel gewoon.
Mjaquote:
Kleine bedragen zijn niet zo belangrijk. In de VS maak je vaak mee dat je voor bedragen onder de 20 dollar geen pin of handtekening hoef te zetten, scheelt tijd (en dus geld) en voor zulke kleine bedragen maakt het niet uit als het af en toe fout gaat.quote:
Nee inderdaad, in Duitsland kon ik een tijdje terug ook in de winkel pinnen, maar in Engeland is het me nog niet gelukt.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mja
Thuis mn rekening gecheckt en alles was goed
Maar dat was in Parijs en niet Londen, dus TS heeft er niks aan
Maar dat is met de cc neem ik aan?quote:Op woensdag 28 april 2010 11:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kleine bedragen zijn niet zo belangrijk. In de VS maak je vaak mee dat je voor bedragen onder de 20 dollar geen pin of handtekening hoef te zetten, scheelt tijd (en dus geld) en voor zulke kleine bedragen maakt het niet uit als het af en toe fout gaat.
CC inderdaad, ik heb geen PIN pasquote:Op woensdag 28 april 2010 11:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dat is met de cc neem ik aan?
Lekker off-topic.
'Ergens' in Den Haag, ik heb geen idee waar preciesquote:Op woensdag 28 april 2010 11:43 schreef Fogel het volgende:
En als we toch off-topic gaan, waar ligt die stenen bal uit je fobo ergens CL?
Vind ik ook fijn ja, als ik me hem nog kon herinnerenquote:Op woensdag 28 april 2010 11:43 schreef motorbloempje het volgende:
alsof dit topic nog ergens heen gaatik gooi m vanmiddag wel op slot!
Overigens moet je steeds vaker ook in de rest van europa bij je creditcard je pincode gebruikeniig in Belgie en Luxemburg, goede zaak
ik ben goed met het onthouden van pincodesquote:Op woensdag 28 april 2010 11:46 schreef Fogel het volgende:
Helemaal geen goede zaak, ik herinner de pincodes niet allemaal en zet liever een handtekening.
Van de twee kaarten die ik vaak gebruik kan ik de pincodes wel onthouden, maar van de andere 4 niet omdat ik ze zelden gebruik (en bij internetaankopen heb ik geen code nodig...)quote:Op woensdag 28 april 2010 11:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ben goed met het onthouden van pincodes
wel hoor, en je hoeft niet eens je pincode in te toetsenquote:Op woensdag 28 april 2010 11:09 schreef motorbloempje het volgende:
Je kunt niet jouw Nederlandse pinpas door een pinapparaat in een winkel halen in het buitenland zonder foutmelding
In andere landen kun je gewoon pinnen met je Nederlandse bankpas en wordt het automatisch omgerekend van ponden naar euro's en andersom.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:53 schreef turkoe34 het volgende:
Wij hebben op school elke jaar een taaldorp dan moeten we een gesprek voeren met een docent.
Situatie:
Opdracht:
Ik moet de bovenste opdracht uitvoeren maar ik weet niet precies hoe, kan iemand mij helpen?
Alvast bedankt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
Ik ben goed in het gebruiken van dezelfde pincode voor verschillende kaarten en telefoons.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:47 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben goed met het onthouden van pincodes
En jij denkt dat de McDonalds daarop zit te wachten?quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:59 schreef turkoe34 het volgende:
Lieve schat, je bankrekening bestaat slechts uit getalletjes.quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:06 schreef turkoe34 het volgende:
Ik geloof alleen dat Engels een íéts belangrijkere taal is om te leren dan Turks.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:07 schreef thabit het volgende:
Ik zou de mensen die TS hier zitten uit te lachen dit wel eens in het Turks willen zien doen. Eens kijken wie er dan het hardst lacht.
Dan sta ik in ieder geval niet met m'n Hollandse pinpas bij de McDonald's te wapperen of ik daar ook met euro's kan betalenquote:Op woensdag 28 april 2010 12:07 schreef thabit het volgende:
Ik zou de mensen die TS hier zitten uit te lachen dit wel eens in het Turks willen zien doen. Eens kijken wie er dan het hardst lacht.
Spreek jij ook Chinees of Spaans?quote:Op woensdag 28 april 2010 12:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik geloof alleen dat Engels een íéts belangrijkere taal is om te leren dan Turks.
Heeft iets te maken met wereldtaal ofzo en het aantal mensen ter wereld dat die taal spreekt...
Wel Spaans, een beetjequote:Op woensdag 28 april 2010 12:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Spreek jij ook Chinees of Spaans?
dat ook! Maar bij de ING mag je niet zelf kiezenquote:Op woensdag 28 april 2010 11:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben goed in het gebruiken van dezelfde pincode voor verschillende kaarten en telefoons.
Vals spelen? Welk spelletje spelen we dan?quote:
Het grote wie kan niet al zijn/haar pincodes onthouden spel.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vals spelen? Welk spelletje spelen we dan?
Ik heb dan al lang en breed verloren, want ik kan die ene prima onthouden.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:11 schreef Fogel het volgende:
Het grote wie kan niet al zijn/haar pincodes onthouden spel.
Ik speel met het zwarte poppetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |