Nou:quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:53 schreef turkoe34 het volgende:
Wij hebben op school elke jaar een taaldorp dan moeten we een gesprek voeren met een docent.
Situatie:
Je gaat naar een McDonald’s in Londen. Je wilt iets eten en drinken, maar je hebt niet voldoende Engels geld bij je, wel Nederlands geld en je pinpas.
Opdracht:
1. Los het probleem met het geld op.
2. Bestel iets te eten en te drinken.
Ik moet de bovenste opdracht uitvoeren maar ik weet niet precies hoe, kan iemand mij helpen?
Alvast bedankt
quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:53 schreef turkoe34 het volgende:
Situatie:
Je gaat naar een McDonald’s in Londen. Je wilt iets eten en drinken, maar je hebt niet voldoende Engels geld bij je, wel Nederlands geld en je pinpas.
Opdracht:
1. Los het probleem met het geld op.
2. Bestel iets te eten en te drinken.
Wat nou 'weet niet'. Welk deel van 'loop naar een geldautomaat' begrijp je niet?quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:59 schreef turkoe34 het volgende:
Weet niet Je kan tog ook ofzo euro's laten wisselen in engels geld ofzo bij bank zeg maar als je 1 euro geeft krijg je zoveel engels geld?
Nee, dat kan niet. Waarom denk je dat ze geen euro's hebben?quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:59 schreef turkoe34 het volgende:
Weet niet Je kan tog ook ofzo euro's laten wisselen in engels geld ofzo bij bank zeg maar als je 1 euro geeft krijg je zoveel engels geld?
quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:02 schreef turkoe34 het volgende:
Huh maar kijk je kan tog ook gewoon euro geven en dan kan je engels geld krijgen zeg maar als je 1 euro geeft bij bank ofzo krijg je engels geld terug of niet. want wij waren keer naar turkije geweest met me ouders en daar konden we euro's in turks geld verwiselen als je 1 euro gaf kreeg je 2 turks geld
Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:02 schreef turkoe34 het volgende:
Huh maar kijk je kan tog ook gewoon euro geven en dan kan je engels geld krijgen zeg maar als je 1 euro geeft bij bank ofzo krijg je engels geld terug of niet. want wij waren keer naar turkije geweest met me ouders en daar konden we euro's in turks geld verwiselen als je 1 euro gaf kreeg je 2 turks geld
quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:02 schreef turkoe34 het volgende:
als je 1 euro gaf kreeg je 2 turks geld
Je doet de reputatie van Turken wel weer eer aanquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:02 schreef turkoe34 het volgende:
Wat heb je gevonden?quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:05 schreef turkoe34 het volgende:
Jongens bedankt voor het helpen maar ik snap het al ik heb al wat gevonden
Volgens mij ben jij dom. Kankerdom.quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:06 schreef turkoe34 het volgende:
Je zegt dat het simpel is ga gewoon met je pinpas betalen maar als ze geen euro's nemen
quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:06 schreef turkoe34 het volgende:
Je zegt dat het simpel is ga gewoon met je pinpas betalen maar als ze geen euro's nemen
quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:07 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij dom. Kankerdom.
Hoe vraag je dat in het Engels?quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:09 schreef turkoe34 het volgende:
ik zeg gewoon dat ik met pin wil betalen
Wel in het Engels!quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:09 schreef turkoe34 het volgende:
Tsss, make that the cat wise.quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wel in het Engels!
I would like to pay with needles and pins.
Please can I have a Mc Kroket.
Heb je wel een engels geld pas dan?quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:09 schreef turkoe34 het volgende:
Okay, then I will settle for a breadje smoke sausage! With sauce!quote:
1, Good afternoon, I would like to order two hamburges and one medium french fries.quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:14 schreef turkoe34 het volgende:
jongens ik heb het
1 Hi I want two hamburgers and fries.
2. How much are they?
3. Can i pin? ( en dan ga ik pinnen betalen)
4. Bye
Can I pin???quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:14 schreef turkoe34 het volgende:
jongens ik heb het
1 Hi I want two hamburgers and fries.
2. How much are they?
3. Can i pin? ( en dan ga ik pinnen betalen)
4. Bye
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |