Waarschijnlijk een bazaar achtig iets van een lokale verenging. Turkse verenigen doen dat wel vaker rond deze periode.quote:Op woensdag 28 april 2010 17:09 schreef msnk het volgende:
Wat voor feest is dit dan, een Turkse nationale feestdagBij ons weet niemand er wat over.
De Turken gaan zich aanpassen. Er wordt ook volop aandacht besteed aan koninginnedag.quote:Op woensdag 28 april 2010 10:18 schreef zquing het volgende:
[..]
Niets. Het zou alleen de organistoren vam t turkse feest sieren als ze een andere periode hadden gekozen voor hun feest. Nu kan t overkomen als het niet willen/willen veranderen van "onze" natiomale feestdag
gewoon een buurtfestivalletje volgens mijquote:Op woensdag 28 april 2010 17:09 schreef msnk het volgende:
Wat voor feest is dit dan, een Turkse nationale feestdagBij ons weet niemand er wat over.
lijkt me niet zo relevant.quote:Op woensdag 28 april 2010 22:02 schreef BansheeBoy het volgende:
De relevantie zal je volkomen ontgaan, maar ik ben nu 4 dagen op rij vrij.²
En zo is het! Echte kerels werken morgen ook gewoon!quote:Op woensdag 28 april 2010 22:10 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lijkt me niet zo relevant.
jij hebt als goede moslim de plicht je vrouw te onderhouden in alle facetten. dus wat doe je hier al die dagen? neem haar mee naar een nederlandse kaasmakerij, masseur of glasblazer.
noeste arbeiders dus, die nog weten wat kwaliteit is.
daarnaast, ontopic: elk feest zou gevierd moeten worden op koninginnedag. ik denk dat we daarmee ons multiculturele koningshuis recht toe doen.
ik ook. maar lul niet zo dom als reactie op mijn post. please boy.quote:Op woensdag 28 april 2010 22:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En zo is het! Echte kerels werken morgen ook gewoon!
Doe ik een keer vriendelijkquote:Op woensdag 28 april 2010 22:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik ook. maar lul niet zo dom als reactie op mijn post. please boy.
lol. jankie.quote:
Wat een onzin. Een Nederlands feest is voor elke Nederlander. Als de Turken zo nodig iets moeten vieren doen ze dat maar op een andere dag .... en zéker niet op straat.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de marokkanen de klootzakjes en valt het bij de turkse gemeenschap wel mee.
Verder: lekker boeiend en misschien juist idd een mogelijkheid om een brug te slaan tussen 2 culturen en hun manier van feesten
Als onderdeel van Koninginnedag ja.quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:38 schreef Mirel het volgende:
Wat een bullshit. Genoeg podia waar bijv. reggae of wereldmuziek gespeeld wordt. En daar wordt niet om gezeken.
En dit feest is onderdeel van een andere dag?quote:
Dit feest is niet bedoeld als onderdeel van koninginnedag maar een turks 3-daags festival.quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:50 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
En dit feest is onderdeel van een andere dag?
Waarom haat jouw ex-vriendin Nederland zo? Het pas niet bij Nederland om een andere voorkeur te hebben. We hebben gewoon niets geleerd van de Molukse treinkapingen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:50 schreef Gulo het volgende:
Mijn ex-vriendin is 30 april jarig, mag dat dan ook niet gevierd worden?
Koninginnedag schrijf je met een hoofdletter. Graag een beetje respectvol omgaan met deze dag en de Nederlandse taal; je bent toch geen allochtoon?quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:55 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Dit feest is niet bedoeld als onderdeel van koninginnedag maar een turks 3-daags festival.
Daar heb je het al. Ik kom alleen maar op voor de Nederlandse cultuur, maar dat mag niet meer in dit land. We moeten behulpzaam ons land overdragen aan onze medelanders, net zoals bij een inbraak.quote:
De bedoeling van een feest is dat je lol hebt. Ik ben wel ook wel eens op een koninginnedagfeestje geweest wat onderdeel bleek van een heel onkoninklijk driedaags zuipgebeuren.quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:55 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Dit feest is niet bedoeld als onderdeel van koninginnedag maar een turks 3-daags festival.
Mijn ex-vriendin haat Nederland omdat ze op 30 april geboren is? Mis is een causaal verband?quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:00 schreef Montov het volgende:
[..]
Waarom haat jouw ex-vriendin Nederland zo? Het pas niet bij Nederland om een andere voorkeur te hebben. We hebben gewoon niets geleerd van de Molukse treinkapingen.
Hij zit je te trollen. Vrij irritantquote:Op vrijdag 30 april 2010 16:14 schreef Gulo het volgende:
[..]
Mijn ex-vriendin haat Nederland omdat ze op 30 april geboren is? Mis is een causaal verband?
quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:49 schreef Stephan1237 het volgende:
Gewoon lekker gay parade op het suikerfeest vieren of iets anders
quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:04 schreef wikwakka2 het volgende:
Als straf de gay parade tijdens het suikerfeest houden.
Je ergert je snel aan anderen... Een feestje hier, een opmerking daar. Ik denk dat het probleem ligt bij jouw intolerantie.quote:
Op zich best frappant, mensen maken zich druk over traditie .. een Turks feest op Koninginnedag, dat kan toch niet .. maar om deze echte traditie, daar waar het om begonnen was, alle werknemers vrij om de verjaardag van Hare Majesteit te kunnen vieren, maken wij ons amper druk ..quote:Op woensdag 28 april 2010 17:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
hoezo je moet kiezen?
je kan toch op koninginnedag naar een Turks festival gaan?
het is niet dat je kerstbomen of paaseitjes moet hebben ... prinses Julliana werd jarig dus kregen we een vrije dag om bier te drinken, meer is koninginnedag eigenlijk niet
Inderdaad! Wat een boel ophef over niks. In dat bericht staat zelfs dat er sprake was van een 'onthutste buurtbewoner', mijn hemel als je al van zoiets futiels onthutst raaktquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:02 schreef KoosVogels het volgende:
Wat is nou eigenlijk het probleem? Die Turken willen zelfs Hollandse vlaggen enzo ophangen. Dat is eerlijk gezegd meer dan de gemiddelde Nederlander doet.
Net of Koninginndag draait om het koningshuis of de Nederlandse identiteit. Het is gewoon een dag waarop iedereen zich lekker gaat bezatten.
Met die SM-fotograaf waren buurtbewoners zogenaamd ook onthutst dan wel razend van woede. Toen kwam Rutger erachter dat het ze geen ene moer boeide.quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Inderdaad! Wat een boel ophef over niks. In dat bericht staat zelfs dat er sprake was van een 'onthutste buurtbewoner', mijn hemel als je al van zoiets futiels onthutst raakt
Om nog maar niet te spreken over die demonstratie van Feyenoord-fans, waar een voorbijrijdende auto werd omschreven als 'er werd vuurwerk ontstoken'.quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Met die SM-fotograaf waren buurtbewoners zogenaamd ook onthutst dan wel razend van woede. Toen kwam Rutger erachter dat het ze geen ene moer boeide.
De brutaliteit!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 09:19 schreef Bowlingbal het volgende:
En al die users die nota bene in dit topic gepost hebben op Koninginnedag.
Ik zie dat eerder als medelanders die WEL meedoen. En ik hoop dat er volgend jaar nog meer, ook andere medelanders mee gaan doen. Want Nederland IS nu eenmaal multicultureel en dan vind ik dat je dat met koninginnedag zeker terug mag zien.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:02 schreef Ringo het volgende:
Laat Gia nou eens rustig bijkomen van haar multiculturele shock experience.
Mooi hoor, maar ik vind het allemaal niet zo bijzonder. Hier in Den Haag staat de halve bevolking met zijn ouwe spulletjes te leuren, de andere helft zit in die spulletjes te snuffelen, en natuurlijk zitten daar 'medelanders' bij, wat dacht jij, als die thuis bleven dan was het akelig stil op straat. Het is gewoon één vrolijke handel, een etnisch ratjetoe.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:17 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik zie dat eerder als medelanders die WEL meedoen. En ik hoop dat er volgend jaar nog meer, ook andere medelanders mee gaan doen. Want Nederland IS nu eenmaal multicultureel en dan vind ik dat je dat met koninginnedag zeker terug mag zien.
Ik juich zoiets zeker toe.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:05 schreef Montov het volgende:
Oh nee, ik mag niets zeggen over de Nederlandse taal, want dan wordt je door de linksen gelijk een racist genoemd.
Dat staan ze in de bewoonde wereld al jaren, daar is het pas bijzonder als ze er níet zouden staan.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:32 schreef Gia het volgende:
Hier stond een Turkse eettent op de koninginnemarkt met allerlei hapjes voor een piek.
Heb Sarma gehad, als ik het goed heb. 7 voor een euro. Erg lekker. Het liep er ook storm bij die kraam. Ze hebben zeker goede zaken gedaan.
Ga toch weg mens, in de normale bewoonde wereld doen ze alquote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:17 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik zie dat eerder als medelanders die WEL meedoen. En ik hoop dat er volgend jaar nog meer, ook andere medelanders mee gaan doen. Want Nederland IS nu eenmaal multicultureel en dan vind ik dat je dat met koninginnedag zeker terug mag zien.
Ik juich zoiets zeker toe.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |