9 miljard maar? Dat is peanuts. De VVD wil 20 miljard bezuinigen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:44 schreef Frano het volgende:
[..]
9 miljard bezuinigen en daarmee een onafhankelijk rapport naast je neerleggen en de lange termijn economie blijvende schade toedienen.
volgens mij is diegene die je quote meer van de lijn "des te meer bezuinigen, des te beter"quote:Op zondag 9 mei 2010 15:29 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
9 miljard maar? Dat is peanuts. De VVD wil 20 miljard bezuinigen.
Gek genoeg scoort hij onder de D66- en SP-kiezers beter dan onder zijn eigen achterban.quote:Op zondag 9 mei 2010 18:12 schreef remlof het volgende:
Volgens Maurice de Hond doet Cohen het met zijn stijl van geen confrontatie zoeken prima so far bij de kiezers: http://www.peil.nl/?2949 (PDF)
iedereen is ook best positief over Cohen ... had ik niet verwacht na die (naar mijns inziens overdreven) kritiek in de media over dat nova interviewquote:Op zondag 9 mei 2010 18:12 schreef remlof het volgende:
Volgens Maurice de Hond doet Cohen het met zijn stijl van geen confrontatie zoeken prima so far bij de kiezers: http://www.peil.nl/?2949 (PDF)
quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:43 schreef Dichtpiet. het volgende:
Vanochtend VVD de grootste in de Volkskrant.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:43 schreef Dichtpiet. het volgende:
Vanochtend VVD de grootste in de Volkskrant.
In mijn Volkskrant:quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:34 schreef ethiraseth het volgende:
Hmm, er ontbreken ook een paar partijen in die peiling van twitter. Paars+ zou nog wel lukken. CDa/VVD/PVV in elk geval niet.
Hoezo? Ik zie geen NVU in de lijst staan hoor? Je bent in de war met de term centrum-rechts denk ik.quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:31 schreef ethiraseth het volgende:
Jeej, alle vvd'ers gaan meehelpen aan een extreem-rechtse regering.
*edit* oh nee, te weinig zetels ervoor, lol.
iemand die een compleet geloof wil verbieden = extreem rechtsquote:Op woensdag 12 mei 2010 10:44 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Hoezo? Ik zie geen NVU in de lijst staan hoor? Je bent in de war met de term centrum-rechts denk ik.
Neehoor, als de PVV toetreed is het een extreem-rechtse regering. Want de PVV is extreem-rechts dankzij hun moslimhaat. En de PVV stemmers ook, want die keuren zoiets goed door erop te stemmen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:44 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Hoezo? Ik zie geen NVU in de lijst staan hoor? Je bent in de war met de term centrum-rechts denk ik.
Maar het is een politieke ideologiequote:Op woensdag 12 mei 2010 10:46 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
iemand die een compleet geloof wil verbieden = extreem rechts
Ik wil de discussie niet direct aanzwengelen in dit topic maar er wordt geen geloof verboden via de PVV. Ingeperkt, zo kun je het wellicht noemen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:46 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
iemand die een compleet geloof wil verbieden = extreem rechts
En de PvdA-stemmers zouden dan ook mensen zijn die graag autochtonen op de arbeidsmarkt discrimineren? Lekker kort door de bocht en generaliserend weerquote:Op woensdag 12 mei 2010 10:47 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Neehoor, als de PVV toetreed is het een extreem-rechtse regering. Want de PVV is extreem-rechts dankzij hun moslimhaat. En de PVV stemmers ook, want die keuren zoiets goed door erop te stemmen.
Die blijvende schade zal wel meevallen hoor. De samenstelling van het BBP cijfer leidt er automatisch toe dat als de overheidsuitgaven dalen ook het BBP daalt. Daar ben ik allemaal niet zo van onder de indruk want dat is gewoon een rekenkundig principe. Nee, veel belangrijker is de vraag hoe wil je welvaart verdelen? Welke taken moet de overheid op zich nemen? Welke belastingen worden er geheven? Enzovoort.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:44 schreef Frano het volgende:
9 miljard bezuinigen en daarmee een onafhankelijk rapport naast je neerleggen en de lange termijn economie blijvende schade toedienen.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:51 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Ik wil de discussie niet direct aanzwengelen in dit topic maar er wordt geen geloof verboden via de PVV. Ingeperkt, zo kun je het wellicht noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |