| 1 |
Wel raar dat het niet werkt, maarja...door questen en later nog maals proberen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik de eerste keer opok niet. Maar nu al meer dan een maand wel.
En iedereen die daar komt die roept "Hey! it doesn;t work!"
De brander heeft een wieltje (zo'n radartje) met een rood kruisje.
Hij wil niet. Heb de wierook, ben bij de brander.... maar niks.
Oquote:Op dinsdag 27 april 2010 09:30 schreef Frankz0rz het volgende:
Met die quest, switch anders is van channel. Als het niet werkt is ie wss net door iemand anders gebruikt
Druk met school deze week... heb iets van 4 uur gespeeld :/ Dadelijk weer na m'n huiswerk x))quote:Op zondag 2 mei 2010 01:27 schreef Frankz0rz het volgende:
Speelt niemand meer ofzo? Bij mij is het op het moment ook maar halfjes... Ik ben eigenlijk aan het wachten op 1.9 en eventuele server transfers en dan zie ik wel weer verder.
+ ik begin tot een punt te komen waar NCwest me steeds meer begint te irriteren. Ze kunnen niks goed doen
Natuurlijkquote:Op zondag 2 mei 2010 14:09 schreef Catch_me het volgende:
Word dit spel nog gespeeld? Ben gestopt rond level 20 omdat er geen zak meer te doen was, te weinig quests, teveel grinden
Beter!quote:Op zondag 2 mei 2010 20:13 schreef Jegorex het volgende:
Ik heb net een email ontvangen dat ik al mijn items terug heb gekregen
Je gaat mijn SM nog wel inhalen denk ik zo XDquote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:01 schreef Frankz0rz het volgende:
Dooie boel hierChanter is inmiddels al 34
Je bent 38 he? Ga naar Krotan nu het nog kan. De repeatable quest is echt hele goeie xp (en ook ap/kinah) voor 38-40/41 (zeker op 38/39). Alleen wel oppassen voor Elyos die dat fort campen, is weer een nieuwe trend..quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:35 schreef Laviathan het volgende:
[..]
Je gaat mijn SM nog wel inhalen denk ik zo XD
Maar wth zeg... levelen tussen 35 en 40 gaat zo... ZOOO tergend langzaam -_-'
Ik word er bijna moe van...
Goed bezig jijquote:Op maandag 17 mei 2010 20:39 schreef Frankz0rz het volgende:
Chanter 36Hopelijk voor vrijdag 38 zodat ik lekker kan grinden bij Krotan met double xp
37 inmiddelsquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:14 schreef Laviathan het volgende:
[..]
Goed bezig jij
Ik heb, naast het feit dat het niet al te snel gaat, momenteel ook bijna geen tijd om te spelen :x Ach ja "steady as she goes"
quote:Op maandag 14 juni 2010 11:57 schreef Frankz0rz het volgende:
[ afbeelding ]
In 18 minuten gisteravondVolgende keer beter
Nou als je verwacht te kunnen questen naar 50 kan je dat mooi vergetenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:02 schreef sanakthe het volgende:
Ben maar weer begonnen. Heb toendertijd de Chinese beta gespeeld, een cleric tot en met 34 geleveld. Toen gepre-ordered en weer een cleric aangemaakt, tot en meet 23 gekomen en weer gestopt en verder gegaan met WoW weer.
Nu ben ik WoW helemaal zat, maar dan ook echt helemaal beu. Heb nu een Gladiator aangemaakt en bijna 25! En het bevalt me echt heel erg moet ik zeggen. Ik weet niet of 1.9 daarbij veel heeft geholpen, maar ik vond het questen veel smoother gaan. En ik neem ook lekker rustig mijn tijd, met WoW had ik altijd het gevoel dat ik z.s.m 80 moest raken om weer te raiden etc. Maar hier doe ik het lekker rustig aan en het bevalt me zeer
Oh misschien toch maar weer eens beginnenquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:46 schreef Frankz0rz het volgende:
Hmm, server merges inc!
New Spatalos Server (ENG)
Spatalos & Gorgos
New Telemachus Server (ENG)
Telemachus & Castor
New Perento Server (ENG)
Perento, Kahrun & Kalil
Spatalos + Gorgos
Jij bent Asmo op Spatalos toch?quote:Op zondag 27 juni 2010 10:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh misschien toch maar weer eens beginnenVoor een maandje of zo.
Heeft Gorgos die overgenomen?quote:
Telemachus:quote:Op maandag 28 juni 2010 00:11 schreef Frankz0rz het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk zo die laatste paar weekjes tot de mergesOpeens willen mensen allemaal dingen doen die ze voorheen niet wilde (niet over 75% influence heen omdat enemies dan pvp buff krijgen)
quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:46 schreef Frankz0rz het volgende:
Hmm, server merges inc!
New Spatalos Server (ENG)
Spatalos & Gorgos
New Telemachus Server (ENG)
Telemachus & Castor
New Perento Server (ENG)
Perento, Kahrun & Kalil
Spatalos + Gorgos
Hehe. Ben blij dat we niet naar die boutserver gaan. Allemaal AP-whores aan elyos side daar. 46 mensen die kunnen transformen geloof ikquote:
Valt reuze mee op de high populated servers, maar het maakt het natuurlijk altijd leuker om te spelen als het drukker is. Alles wordt simpelerquote:Op maandag 28 juni 2010 08:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Worden er nu servers bij elkaar gepropt?
Is het aantal spelers zo erg teruggedrongen dan?
Ga je 'm ook 100% zeker kopen dan? Ik heb geloof ik nog 1 trial over (niet zeker), maar die wil ik graag aan iemand geven die het ook echt gaat spelen aangezien ik er al 4 verspilt hebquote:Op maandag 28 juni 2010 12:59 schreef LangBlaadje het volgende:
Heeft er iemand toevallig nog een trial key over?, ik wil de retail toch wel eerst proberen voordat ik m koop
quote:Op maandag 28 juni 2010 23:18 schreef HalloweenJack het volgende:
Hoe lang is die trial? Oh en, heb ik heb sinds de beta nietmeer gespeeld; wat heb ik gemist?![]()
Ik heb de laatste tijd tijd teveel dus ik zit erover na te denken om weer verder te gaan..
Hier kun je meer info vinden: http://uk.aiononline.com/referral/quote:Aion demo accounts are good for three days, five hours, or level 7, whichever is reached first.
quote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:43 schreef Ge4ce het volgende:
Features tot op heden
.....
- Geen grind fest, geen quest grind
......
Wat een verrassingquote:Server Merge Delayed
Greetings Daevas,
We want to update you about some changes relating to the upcoming server merge. We are setting in place processes to resolve same-name conflicts once the upcoming server merge takes place. In order to provide a fair and just resolution, we are changing the server merge date to July 14, 2010.
Ik vermaak me nog welquote:Op zondag 25 juli 2010 17:27 schreef msnk het volgende:
Respect dat jullie het spel nog zo lang vol kunnen houden
Riften vond ik ook altijd erg leuk, maar na level 30 had ik dat ook wel weer gezienquote:Op zondag 25 juli 2010 17:56 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Ik vermaak me nog welMaak nu een glad twink en ga die binnenkort gearen met level 30 abyss set waarschijnlijk. lvl 37-40 riften is zo'n beetje het leukste ingame
Klopt, het is echt geen drol aan.quote:Op zondag 25 juli 2010 18:34 schreef msnk het volgende:
[..]
Riften vond ik ook altijd erg leuk, maar na level 30 had ik dat ook wel weer gezienHet is jammer dat endgame zo... Unfinished was.
Haha, dat is lullig.quote:Op maandag 26 juli 2010 01:38 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Klopt, het is echt geen drol aan.
Overigens vanavond weer Divine verloren aan Elyos, godsamme zeg. 2x gebeurd in NA/EU en 2x op de server waar ik speel.
Geen idee. Full Miragent stelt tegenwoordig niet veel meer voor, de gemiddelde actieve speler heeft dat wel of een 30/40 elite pvp set.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:59 schreef msnk het volgende:
Heb nog steeds een account met een 50 Chanter. Enig idee of die krengen wat waard zijn tegenwoordig? Kon 'm vroeger niet kwijtraken
quote:Op zondag 1 augustus 2010 01:15 schreef msnk het volgende:
Ik had eigenlijk gehoopt dat die Balaur Stains nu al hélemaal onmogelijk zouden zijn, omdat de meeste users nu allemaal op dezelfde level enzo zitten![]()
Iemand die ik ken van de Legion waarin ik zat vertelde een vriend van me dat zijn Sorcerer voor 300+ zou kunnen gaan vandaar de interesse van mijn kant. Maar misschien is dat omdat hij Zapiel's Spear nog in zijn warehouse heeftIk hoorde nl.. dat Zapiel geen wapens meer gaat droppen ofzo
quote:Op zondag 1 augustus 2010 01:42 schreef msnk het volgende:
Hm, worden de wapens dan ook verwijderd is dat bekend? Anders kunnen we dat misschien lekker verpatsen![]()
Ik wilde zelf ook een gladiator levelen (toen ik nog speelde) om die spear te gebruiken, en ze leken me best kick ass. Gebruikte de gladiator van een andere vriend maar het was zo fucking saai na 1 lvl hield ik het voor gezien. Uiteindelijk voor Zapiel camping gebruiktDamn, what a waste of life
quote:Mijn main is Whitespirit.Op donderdag 28 oktober 2010 16:18 schreef Frankz0rz het volgende:
Ah wat is je naam, en speel je nog steeds op telemachus?
Ik speel er nu namelijk ook Elyos.
quote:Cool, zal je adden wanneer je online bentOp donderdag 28 oktober 2010 18:43 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Mijn main is Whitespirit.
Verder heb ik Here, There, Naughty en Bigbear.
quote:Ik heb alleen de beta gedaan door te pre-orderen, game ligt hier nog ergensOp donderdag 28 oktober 2010 14:48 schreef Frankz0rz het volgende:
Kick
Ben ik nou echt de enige die nog speelt?
Say whut?quote:There are no eligible destination shards available for this account service.
Whut? Free to play?quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:14 schreef dnbrainwash het volgende:
360 dagen kick omdat het free to play is geworden. Ik ga even kijken hoe het tegenwoordig eruit ziet, spelen er nog mensen hier?
Ik heb ooit voor een van de spellen van GF gewerkt (wel gewoon vrijwillig) en werd toen van het ene op het andere moment als grofvuil afgedankt en beschuldigd van allerlei zaken die gewoon niet waar waren. Wat eenquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:03 schreef dnbrainwash het volgende:
Het begint steeds drukker te worden op de servers ja. Maar gister was de site helft van de tijd down dus zullen veel mensen het ook wel ff opgegeven hebben. Je moet wel de nieuwe launcher gebruiken die je kan downloaden van http://www.aionfreetoplay.com/website/ .
Gameforge ben ik ook niet persee blij mee, maar voor mij is Aion nu een mooie manier om tijd te doden tot er weer wat leukere games uitkomen.
Sinds wanneer is die server online dan? Ik zit nog een beetje te kloten met welke class ik nu uiteindeljik spelen wil, dus misschien neem ik daar wel een kijkje.quote:Op maandag 12 maart 2012 10:15 schreef Zironako het volgende:
Iemand die op de Anuhart server speelt? Dat is de nieuwste, dus iedereen is nog laag level (met uitzondering op enkele no-lifers).
| 1 | Miss_Blackberrylove - Celeiysha - Spiritmaster |
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |