Ik heb ooit voor een van de spellen van GF gewerkt (wel gewoon vrijwillig) en werd toen van het ene op het andere moment als grofvuil afgedankt en beschuldigd van allerlei zaken die gewoon niet waar waren. Wat eenquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:03 schreef dnbrainwash het volgende:
Het begint steeds drukker te worden op de servers ja. Maar gister was de site helft van de tijd down dus zullen veel mensen het ook wel ff opgegeven hebben. Je moet wel de nieuwe launcher gebruiken die je kan downloaden van http://www.aionfreetoplay.com/website/ .
Gameforge ben ik ook niet persee blij mee, maar voor mij is Aion nu een mooie manier om tijd te doden tot er weer wat leukere games uitkomen.
Sinds wanneer is die server online dan? Ik zit nog een beetje te kloten met welke class ik nu uiteindeljik spelen wil, dus misschien neem ik daar wel een kijkje.quote:Op maandag 12 maart 2012 10:15 schreef Zironako het volgende:
Iemand die op de Anuhart server speelt? Dat is de nieuwste, dus iedereen is nog laag level (met uitzondering op enkele no-lifers).
| 1 | Miss_Blackberrylove - Celeiysha - Spiritmaster |
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |