quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Och, dat ook weer niet. Maar ik ben niet bezig met hopen
prettige reis Symquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:39 schreef Symphonic het volgende:
Alles staat klaar, ik meld me morgenmiddag weer vanuit het buitenland
Luister eens hier, als we op onze eerste date spareribs gaan eten, is het gelijk afgelopen. Helder?quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:40 schreef Fha het volgende:
[..]Daar moet je nooit mee stoppen!!
- Hopen op gratis spareribs
Zolang jij niet trakteert gebeurt dat sowieso nietquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Luister eens hier, als we op onze eerste date spareribs gaan eten, is het gelijk afgelopen. Helder?
[ afbeelding ]
Ah bon. Dan wordt het een lekker frikkedelletjequote:Op dinsdag 27 april 2010 21:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Zolang jij niet trakteert gebeurt dat sowieso niet
Dan wel speciaal.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah bon. Dan wordt het een lekker frikkedelletje![]()
![]()
Graag een halve paprika met gehakt, kruiden, paprika, ui en dan een beetje kaas erover en dan even in de ovenquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:47 schreef marcb1974 het volgende:
Een halve ananas, met daarin gebakken rijst
Hoe lekker wil je het hebben![]()
![]()
![]()
![]()
en dan ben jij verbaast dat je geen vrouw kan vindenquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Luister eens hier, als we op onze eerste date spareribs gaan eten, is het gelijk afgelopen. Helder?
[ afbeelding ]
Ach, hij zal iig heel creatief zijn met frikandellenquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dan ben jij verbaast dat je geen vrouw kan vinden
Ik ben geen willoos vaatdoekje, ik heb mijn grenzen. Is dat zo raar?quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dan ben jij verbaast dat je geen vrouw kan vinden
dat nietquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben geen willoos vaatdoekje, ik heb mijn grenzen. Is dat zo raar?
Ik heb gewoon een doodhekel aan alles wat met kluiven en botten te maken heeft. Als je mij een kippenpoot serveert, ontmantel ik m met mes en vork (daar raak je ook bedreven in). Als een vrouw dat graag wil, passen we niet bij elkaarquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat niet
maar om een vrouw meteen te dumpen omdat ze graag spareribs wil eten
Wel als vriendjuhs toch?quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een doodhekel aan alles wat met kluiven en botten te maken heeft. Als je mij een kippenpoot serveert, ontmantel ik m met mes en vork (daar raak je ook bedreven in). Als een vrouw dat graag wil, passen we niet bij elkaar
ik kluif graag en nic nietquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een doodhekel aan alles wat met kluiven en botten te maken heeft. Als je mij een kippenpoot serveert, ontmantel ik m met mes en vork (daar raak je ook bedreven in). Als een vrouw dat graag wil, passen we niet bij elkaar
Oh jawel hoorquote:
Jeeejquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jawel hoor![]()
Vriendjuhs kan met iedereen
tweetyquote:
Daar is mijn zusje een keer bijna in gestiktquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:22 schreef Fha het volgende:
Weet je wat vies is? Dat vel op een kippepoot... brrrrr
quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar is mijn zusje een keer bijna in gestikt
Hey fles,quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar is mijn zusje een keer bijna in gestikt
Yep hiero alles goed, ik zit te wachten op mn zus. Ik moet morgen voor school op excursie en mag haar auto lenen! En dan komt ze m vanavond al brengen, vet liefquote:
Lekker hoorquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:30 schreef cablegunmaster het volgende:
Steak![]()
![]()
![]()
sleutel woord van dit topic
Mensen die op Invoeren klikken zijn n00bsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mensen die op Invoeren klikken zijn n00bs
Mijn vriend is een vette n00b. In trein naar Amsterdam of Hoorn zagen we een gebouw waar ORLY op stond. Dus ik kreeg vet de slappe lach omdat ik aan de O RLY uil moest denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hij snapt het gewoon niet
En allemaal faalbazen die SSSSSSSSSST gingen sissen omdat stilte coupe
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Als je ORLY niet kent ben je soberzo een faalbaasquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:38 schreef Fha het volgende:
[..]
Mijn vriend is een vette n00b. In trein naar Amsterdam of Hoorn zagen we een gebouw waar ORLY op stond. Dus ik kreeg vet de slappe lach omdat ik aan de O RLY uil moest denkenEn hij snapt het gewoon niet
En allemaal faalbazen die SSSSSSSSSST gingen sissen omdat stilte coupe
Ja hallo. Ik kreeg ineens vet de slappe lach. Kan ik ook niks aan doen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar in een stiltecoupé moet je gewoon je snavel houden trouwens
Whut?quote:
Ja, die schrijfwijze schijnt de nieuwste rage te zijn hier op FOK!quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Whut?![]()
Ik heb "sowieso" op wel twintig manieren verkeerd gespeld gezien, maar van dit soort juweeltjes word je echt een verzamelaar
Mjaquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:45 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja hallo. Ik kreeg ineens vet de slappe lach. Kan ik ook niks aan doen.
@MPG: ik wou vragen of hij famfare dan wel kent maar ik dacht laat maar, voor de hele dag verpest was
crew die rages volgt. Op fok. Het eind is zoekquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, die schrijfwijze schijnt de nieuwste rage te zijn hier op FOK!
quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja.
Muck snapte me tenminste toen ik deze foto MOEST nemen in Parijs:
[ afbeelding ]
Och, ik ken mensen die een vrouw dumpen omdat ze het verkeerde merk telefoon kopenquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat niet
maar om een vrouw meteen te dumpen omdat ze graag spareribs wil eten
quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja.
Muck snapte me tenminste toen ik deze foto MOEST nemen in Parijs:
[ afbeelding ]
Ik ken mensen die gedumpt hadden moeten worden omdat ze hunvrouw hun telefoon lieten kopenquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:50 schreef Dee. het volgende:
[..]
Och, ik ken mensen die een vrouw dumpen omdat ze het verkeerde merk telefoon kopen
Waarom zie jij zoveel grappige dingen in Parijs, en zag ik alleen maar de Eifeltoren en de Sacre Coeur?quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:51 schreef MPG het volgende:
Ook in Parijs kennen ze de kwaliteit van Veolia:
[ afbeelding ]
Hoe grappig is een vuilniswagen van een milieubedrijf?quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:53 schreef Dee. het volgende:
[..]
Waarom zie jij zoveel grappige dingen in Parijs, en zag ik alleen maar de Eifeltoren en de Sacre Coeur?
Als je de naam Veolia alleen kent van trein en bus, sta je vreemd te kijken als blijkt dat ze ook een milieu-tak hebbenquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe grappig is een vuilniswagen van een milieubedrijf?
En een water-tak. En een facility-tak. Die lui zitten overal in.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Als je de naam Veolia alleen kent van trein en bus, sta je vreemd te kijken als blijkt dat ze ook een milieu-tak hebben.
Ironischquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En een water-tak. En een facility-tak. Die lui zitten overal in.
Het grappige is dat ik dus soms vaak te laat op mijn werk (veolia water) kom door het falen van de bus (veolia transport)
Best lollig ja, als er een half uur langniet eens een bus komt opdagenquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:07 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
IronischMoet je eens gaan zeiken tegen de buschauffeur : " Als jij niet op tijd bent gaat mijn baas klagen en krijgen we stront in het water!
Dus planken!"
Mwhoah mijn treinen komen eens in de 15 minuten .... 4 treinen per uurquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Best lollig ja, als er een half uur langniet eens een bus komt opdagen
quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wou ten bewijze MPG even een mailtje sturen maar webmail failtMorgen maar, als ik er aan denk
Je moet Fles even mailen dat hij je morgen moet mailen.quote:
Sommige dingen kan hij zel wel aan denken hoor, die malle Fles.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:19 schreef Fha het volgende:
[..]
Je moet Fles even mailen dat hij je morgen moet mailen.
Ja, frikedelle speciaalquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sommige dingen kan hij zel wel aan denken hoor, die malle Fles.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:22 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja, frikedelle speciaalDaarom moet MPG met dit even helpen
Kom je me instoppen?quote:
Ik moet Fles mailen dat hij mij moet mailen dat hij met jou frikkedelle spesjaal gaat eten?quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:22 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee zoquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik moet Fles mailen dat hij mij moet mailen
Helderquote:
Slaap lekker Fhaquote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:22 schreef Fha het volgende:
[..]
dat dacht ik dus ookquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik moet Fles mailen dat hij mij moet mailen dat hij met jou frikkedelle spesjaal gaat eten?
dat is al de derde keer dat je weggaatquote:Op woensdag 28 april 2010 00:05 schreef Symphonic het volgende:
Kort maar krachtig
Tot morgenmiddag vanaf mijn vakantie-adres
(bij mams dus internet voorradig)
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 27-04-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 060 Dr_Flash
02. 046 goldfinger1963
03. 031 Fha
04. 025 cablegunmaster
05. 018 wel.o.k
06. 018 Dee.
07. 017 MPG
08. 014 marcb1974
09. 012 Giertje
10. 012 Symphonic
11. 008 DaMart
12. 006 Darkwolf
13. 005 -Maggie-
14. 005 --Tweety--
15. 002 sararaats
16. 001 friemelaar
Al geprobeerd hoe hij het doet op een blanco papiertje?quote:Op woensdag 28 april 2010 00:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
morgen eerst een andere muis kopen![]()
dit kreng springt constant over het scherm heen en weer
en die hoerige kut reclame van de belgische post mag van mij ook de tyfus krijgen![]()
quote:Op woensdag 28 april 2010 00:19 schreef Dee. het volgende:
[..]
Al geprobeerd hoe hij het doet op een blanco papiertje?
quote:Top 100 van dinsdag 27 april 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
02. 220 Giertje
30. 106 Papierversnipperaar
54. 087 cablegunmaster
67. 077 Dr_Flash
92. 067 goldfinger1963
friemelquote:
DMquote:
kabelquote:Op woensdag 28 april 2010 08:50 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Morgen:)
[..]
Goeiemorgen Damartje![]()
wie of wat is d'n Broeder?quote:Op woensdag 28 april 2010 08:53 schreef friemelaar het volgende:
Ik ga d'n Broeder maar omdopen denk ik.![]()
Noem hem voortaan wel Fram - Boos![]()
Klinkt tenminste nog iets vriendelijker dan puistekop
marcquote:
muh bootje ..quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
dat is klotequote:Op woensdag 28 april 2010 08:58 schreef friemelaar het volgende:
[..]
muh bootje ..![]()
Alles wat alweer was hersteld, voor niets geweest, vlak naast de herstelde plekken begint het alweer
yep, ik heb dan ook besloten om dit seizoen er niets meer aan te doen.quote:
ook Goedemorgen zo even wat eten, en weer weg wat uit printen en schoolquote:
Puistekop bootquote:Op woensdag 28 april 2010 08:53 schreef friemelaar het volgende:
Ik ga d'n Broeder maar omdopen denk ik.![]()
Noem hem voortaan wel Fram - Boos![]()
Klinkt tenminste nog iets vriendelijker dan puistekop
zolang er geen water in de boot komt is het goedquote:Op woensdag 28 april 2010 09:06 schreef friemelaar het volgende:
[..]
yep, ik heb dan ook besloten om dit seizoen er niets meer aan te doen.
Ik werk de binnenkant af en dan gaat íe 't water in.
Ik wil onderhand wel weer eens varen.
Volgend jaar een betaalbare straler vinden en dan van vooraf aan, met frisse tegenzin moed opnieuw beginnen vanaf 't blanke staal.
Ziet er dit jaar dus niet uit, maar dat neem ik op de koop toe.
Hoe komt dat nou ?quote:Op woensdag 28 april 2010 09:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
kutzooi![]()
had ik weer een IP-adres wissel net als ik wil posten
Succes met je bootjequote:Op woensdag 28 april 2010 09:17 schreef friemelaar het volgende:
Precies, nu eerst de binnenkant afwerken, wordt wel echt mooi, zodat de slaapplaatsen nog comfortabeler worden.
Daar ga ik trouwens nu ook naar toe, profiteren van het goede weer om te werken.
Laterssss samen
werk ze friemelquote:Op woensdag 28 april 2010 09:17 schreef friemelaar het volgende:
Precies, nu eerst de binnenkant afwerken, wordt wel echt mooi, zodat de slaapplaatsen nog comfortabeler worden.
Daar ga ik trouwens nu ook naar toe, profiteren van het goede weer om te werken.
Laterssss samen
in belgie wisselt je IP-adres om de zoveel tijd.quote:
Je zou maar een shooter spelen 8 uur lang en dat hebbenquote:Op woensdag 28 april 2010 09:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
werk ze friemel
[..]
in belgie wisselt je IP-adres om de zoveel tijd.
het valt momenteel mee 1 x per 36 uur![]()
ik heb het gehad dat ik 77x in 24 uur een ip wissel heb gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |