quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Och, dat ook weer niet. Maar ik ben niet bezig met hopen
prettige reis Symquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:39 schreef Symphonic het volgende:
Alles staat klaar, ik meld me morgenmiddag weer vanuit het buitenland
Luister eens hier, als we op onze eerste date spareribs gaan eten, is het gelijk afgelopen. Helder?quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:40 schreef Fha het volgende:
[..]Daar moet je nooit mee stoppen!!
- Hopen op gratis spareribs
Zolang jij niet trakteert gebeurt dat sowieso nietquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Luister eens hier, als we op onze eerste date spareribs gaan eten, is het gelijk afgelopen. Helder?
[ afbeelding ]
Ah bon. Dan wordt het een lekker frikkedelletjequote:Op dinsdag 27 april 2010 21:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Zolang jij niet trakteert gebeurt dat sowieso niet
Dan wel speciaal.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah bon. Dan wordt het een lekker frikkedelletje![]()
![]()
Graag een halve paprika met gehakt, kruiden, paprika, ui en dan een beetje kaas erover en dan even in de ovenquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:47 schreef marcb1974 het volgende:
Een halve ananas, met daarin gebakken rijst
Hoe lekker wil je het hebben![]()
![]()
![]()
![]()
en dan ben jij verbaast dat je geen vrouw kan vindenquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Luister eens hier, als we op onze eerste date spareribs gaan eten, is het gelijk afgelopen. Helder?
[ afbeelding ]
Ach, hij zal iig heel creatief zijn met frikandellenquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dan ben jij verbaast dat je geen vrouw kan vinden
Ik ben geen willoos vaatdoekje, ik heb mijn grenzen. Is dat zo raar?quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dan ben jij verbaast dat je geen vrouw kan vinden
dat nietquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben geen willoos vaatdoekje, ik heb mijn grenzen. Is dat zo raar?
Ik heb gewoon een doodhekel aan alles wat met kluiven en botten te maken heeft. Als je mij een kippenpoot serveert, ontmantel ik m met mes en vork (daar raak je ook bedreven in). Als een vrouw dat graag wil, passen we niet bij elkaarquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat niet
maar om een vrouw meteen te dumpen omdat ze graag spareribs wil eten
Wel als vriendjuhs toch?quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een doodhekel aan alles wat met kluiven en botten te maken heeft. Als je mij een kippenpoot serveert, ontmantel ik m met mes en vork (daar raak je ook bedreven in). Als een vrouw dat graag wil, passen we niet bij elkaar
ik kluif graag en nic nietquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een doodhekel aan alles wat met kluiven en botten te maken heeft. Als je mij een kippenpoot serveert, ontmantel ik m met mes en vork (daar raak je ook bedreven in). Als een vrouw dat graag wil, passen we niet bij elkaar
Oh jawel hoorquote:
Jeeejquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jawel hoor![]()
Vriendjuhs kan met iedereen
tweetyquote:
Daar is mijn zusje een keer bijna in gestiktquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:22 schreef Fha het volgende:
Weet je wat vies is? Dat vel op een kippepoot... brrrrr
quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar is mijn zusje een keer bijna in gestikt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |