friemelquote:
DMquote:
kabelquote:Op woensdag 28 april 2010 08:50 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Morgen:)
[..]
Goeiemorgen Damartje![]()
wie of wat is d'n Broeder?quote:Op woensdag 28 april 2010 08:53 schreef friemelaar het volgende:
Ik ga d'n Broeder maar omdopen denk ik.![]()
Noem hem voortaan wel Fram - Boos![]()
Klinkt tenminste nog iets vriendelijker dan puistekop
marcquote:
muh bootje ..quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
dat is klotequote:Op woensdag 28 april 2010 08:58 schreef friemelaar het volgende:
[..]
muh bootje ..![]()
Alles wat alweer was hersteld, voor niets geweest, vlak naast de herstelde plekken begint het alweer
yep, ik heb dan ook besloten om dit seizoen er niets meer aan te doen.quote:
ook Goedemorgen zo even wat eten, en weer weg wat uit printen en schoolquote:
Puistekop bootquote:Op woensdag 28 april 2010 08:53 schreef friemelaar het volgende:
Ik ga d'n Broeder maar omdopen denk ik.![]()
Noem hem voortaan wel Fram - Boos![]()
Klinkt tenminste nog iets vriendelijker dan puistekop
zolang er geen water in de boot komt is het goedquote:Op woensdag 28 april 2010 09:06 schreef friemelaar het volgende:
[..]
yep, ik heb dan ook besloten om dit seizoen er niets meer aan te doen.
Ik werk de binnenkant af en dan gaat íe 't water in.
Ik wil onderhand wel weer eens varen.
Volgend jaar een betaalbare straler vinden en dan van vooraf aan, met frisse tegenzin moed opnieuw beginnen vanaf 't blanke staal.
Ziet er dit jaar dus niet uit, maar dat neem ik op de koop toe.
Hoe komt dat nou ?quote:Op woensdag 28 april 2010 09:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
kutzooi![]()
had ik weer een IP-adres wissel net als ik wil posten
Succes met je bootjequote:Op woensdag 28 april 2010 09:17 schreef friemelaar het volgende:
Precies, nu eerst de binnenkant afwerken, wordt wel echt mooi, zodat de slaapplaatsen nog comfortabeler worden.
Daar ga ik trouwens nu ook naar toe, profiteren van het goede weer om te werken.
Laterssss samen
werk ze friemelquote:Op woensdag 28 april 2010 09:17 schreef friemelaar het volgende:
Precies, nu eerst de binnenkant afwerken, wordt wel echt mooi, zodat de slaapplaatsen nog comfortabeler worden.
Daar ga ik trouwens nu ook naar toe, profiteren van het goede weer om te werken.
Laterssss samen
in belgie wisselt je IP-adres om de zoveel tijd.quote:
Je zou maar een shooter spelen 8 uur lang en dat hebbenquote:Op woensdag 28 april 2010 09:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
werk ze friemel
[..]
in belgie wisselt je IP-adres om de zoveel tijd.
het valt momenteel mee 1 x per 36 uur![]()
ik heb het gehad dat ik 77x in 24 uur een ip wissel heb gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |