uit de ondergaande zonquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
tnx
Morgenmiddag om deze tijd stap ik alweer uit mijn avatar
Tss mensen die de moeite nemen om daar een opmerking over te maken hebben zeker zelf nogal wat te compenserenquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:29 schreef -Maggie- het volgende:
Wat mankeert mensen toch?!
Ik had een patatje gekocht op het station omdat ze een leuke aanbieding hadden en ik wel zin had in een patatje. Krijg ik op het stuk van de Smullers naar de trein gelijk twee opmerkingen naar mijn hoofd...
Kijk, ik heb een stofwisselingsziekte en weet ook wel dat ik er niet uit zie als een ballerina, maar om dan te gaan roepen: "ey bolle, je had beter een bakkie slaai kenne neme!" lijkt me niet helemaal normaal.
Ik zou niet uit een vliegtuig stappen dat de ondergaande zon nog tegemoet vliegtquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er staat nog iets meer op mijn avatar
daar voelen ze zich beter van en het staat stoerquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:29 schreef -Maggie- het volgende:
Ik had een patatje gekocht op het station omdat ze een leuke aanbieding hadden en ik wel zin had in een patatje. Krijg ik op het stuk van de Smullers naar de trein gelijk twee opmerkingen naar mijn hoofd...
Kijk, ik heb een stofwisselingsziekte en weet ook wel dat ik er niet uit zie als een ballerina, maar om dan te gaan roepen: "ey bolle, je had beter een bakkie slaai kenne neme!" lijkt me niet helemaal normaal.
het zegt meer over die mensen dan over jou hoor. Alsof ze zelf alles zo piekfijn voor elkaar hebben.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:29 schreef -Maggie- het volgende:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er staat nog iets meer op mijn avatar
Dan had je dus moeten vragen of ze even met haar rug naar je toe naast je kon komen staan, zodat je je bakje niet de hele tijd hoefde vast te houden.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:35 schreef -Maggie- het volgende:
Het mooiste is nog dat mevrouw zelf een kont als een bijzettafeltje heeft.
Ik was vooral verbaasd eigenlijk! Wat bezielt je om zoiets naar een wildvreemde te roepen?quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het zegt meer over die mensen dan over jou hoor. Alsof ze zelf alles zo piekfijn voor elkaar hebben.
laters maggiequote:Op dinsdag 27 april 2010 15:49 schreef -Maggie- het volgende:
Ik ga eens kijken of ik mijn overstap kan halen.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zou niet uit een vliegtuig stappen dat de ondergaande zon nog tegemoet vliegt.
Vakantietje geboekt?quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als ik aankom gaat de zon nog lang niet onder
Morgenmiddag om deze tijd zit ik aan een heerlijke cerveza.
Waarquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:08 schreef Dee. het volgende:
[..]
Vakantietje geboekt?
Ik heb helaas geen vrij volgende weekAnders had ik mooi een weekje zweefvliegkamp gedaan.
Familiebezoekquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:08 schreef Dee. het volgende:
[..]
Vakantietje geboekt?
Ik heb helaas geen vrij volgende weekAnders had ik mooi een weekje zweefvliegkamp gedaan.
dus werk ik ook nietquote:
dat krijg ik nog.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Veulste lekker weer om je op te winden over 8,5 dagen loon die niet uitbetaald zijn.
fijne vakantie Symquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Familiebezoek
Ik ga hier afsluiten.
Ik ben er wel gewoon vanaf mijn vakantieadres
lekkerquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dus werk ik ook niet![]()
[..]
dat krijg ik nog.
we nemen contract over as is.
* wel.o.k prima, gaan we 4 maal 9 werken in utrecht.
4 maal 9 dat doen we niet.
* wel.o.k dan gaan we 40 uur in de week werken![]()
36 uur.
* wel.o.k o, je wilt een nieuw contract van 36 uur, gaan we over het tarief praten
enz, enz.
ik ruik een kans, ´iets` met it toevallig?quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:41 schreef Dee. het volgende:
Denk dat ik binnenkort ook de onderhandelingen in mag
De beoogde opvolger van mijn collega is toch niet geschikt bevonden, dus er moet nu haastje-repje een ander gevonden worden. En dan is het maar de vraag of ik ook nog mijn 1 ā 2 dagen in de week kan blijven werken.
Mooi gedoe weer allemaal, net nu ik ook moet gaan verhuizen ivm hospita die naar een zorginstelling is gegaan..
Euh, een paar regels PHP lukt wel, maar zit toch liever in de werktuigbouwquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ruik een kans, ´iets` met it toevallig?
wat is dat voor een beroep ?quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:44 schreef sararaats het volgende:
hoi hoi
ik heb een nieuw beroep: pluimpjeszoeker
kook zequote:
de pluimpjes van den batminton gaan zoeken bv in de boom of op het dakquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat is dat voor een beroep ?
hoi sara![]()
whehehequote:Op dinsdag 27 april 2010 17:58 schreef sararaats het volgende:
[..]
de pluimpjes van den batminton gaan zoeken bv in de boom of op het dak
goedenavond giertjequote:
voetbalquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
zo sportjournaalen vanavond lekker nog veeeeel meer voetbal
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jaaa daar zou ik inderdaad maar verlegen van worden als ik jou wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
GF![]()
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
GtbV schrijvenquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:18 schreef DaMart het volgende:
70 minuten later dan gepland, waarvoor ik de NS hartelijk dank, toch thuisgekomen!
Ik ga een standbeeld voor ze oprichten omdat ik maar tien minuten vertraging hadquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:18 schreef DaMart het volgende:
70 minuten later dan gepland, waarvoor ik de NS hartelijk dank, toch thuisgekomen!
wat is dat?quote:
Hoe zit het eigenlijk met GtbV en OV-Faalkaart? Want ik reis NIET op saldo met de OV-Faalkaart en hoef dus NIET in- en uit te checken.quote:
Geld terug bij Vertraging. Een formulier dat eenieder die met de NS reist regelmatig in kan vullen.quote:
Gewoon hetzelfde??quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met GtbV en OV-Faalkaart? Want ik reis NIET op saldo met de OV-Faalkaart en hoef dus NIET in- en uit te checken.
Voorheen stuurde ik een GtbVtje in met een kopie van mijn OV-kaart, maar hoe mot dat nou?
Mijn baas betaalt kaartje, dus dan spek ik alleen de bedrijfskas maar met 4 euroquote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:24 schreef DaMart het volgende:
Nee, het ergste was dat toen er eindelijk een trein reed, ik in een coupé voor Fansen terecht kwam. Niet van het type Bauer, maar wel net zo erg... ze hielden hun kop namelijk niet dicht en waren dus ook niet om aan te horen
.
Compenseert jouw ongebreidelde vraatlustquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:47 schreef Fha het volgende:
Ik denk dat Bolle dood gaat aan luiheid
Niet geboeid door kattenmelk
Niet geboeid door spareribs
En de grootste schok: meneer verdeelt het eten van brokjes over de hele dag![]()
RIP Bolle
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Compenseert jouw ongebreidelde vraatlustRot op man. Ik ben op dieetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Rot zelf op man, ik ben al zwaarder dan jij en LL bij elkaar, en IK ben op dieetquote:
Ja maar ik moet nog schoolboeken kopen. Dusquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Rot zelf op man, ik ben al zwaarder dan jij en LL bij elkaar, en IK ben op dieet
schoolboeken is wel een beetje een 1963 concept. Is zoiets niet eens gewoon gratis online beschikbaar anno 2010?quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja maar ik moet nog schoolboeken kopen. Dus
dat 1963 kwam niet zomaar in je opquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
schoolboeken is wel een beetje een 1963 concept. Is zoiets niet eens gewoon gratis online beschikbaar anno 2010?
Ik dacht aan Reinier Papingquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat 1963 kwam niet zomaar in je op
Neequote:Op dinsdag 27 april 2010 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
schoolboeken is wel een beetje een 1963 concept. Is zoiets niet eens gewoon gratis online beschikbaar anno 2010?
quote:
quote:(gemiddeld 75 per dag)
iets over kwaliteit vs kwaniteitquote:
heey fhaquote:
omdat zoiets kansloos en wanhopig isquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Waarom meld ik me niet gewoon aan bij een datingsite?
Ja natuurlijk. Dat was mijn antwoord. Maar waarom zou ik het eens WEL doen?quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
omdat zoiets kansloos en wanhopig is
om te kijken wat voor figuren je aantrektquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Dat was mijn antwoord. Maar waarom zou ik het eens WEL doen?
Ah ja. Nou, Laat ook maarquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
om te kijken wat voor figuren je aantrekt
Waarom? Mijn mama is heel gelukkig met haar vriend hoorquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
omdat zoiets kansloos en wanhopig is
okee fijn om te horen dat het bij sommige wel werktquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:47 schreef Fha het volgende:
[..]
Waarom? Mijn mama is heel gelukkig met haar vriend hoor![]()
Nee maar jij bent jong. (ja jij ook Fles, maar nu had ik het tegen Gierquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:51 schreef Giertje het volgende:
[..]
okee fijn om te horen dat het bij sommige wel werkt
ik begin er gewoonweg niet aan principekwesties etc
Ik moet er ook niks van hebben hoorquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:51 schreef Giertje het volgende:
[..]
okee fijn om te horen dat het bij sommige wel werkt
ik begin er gewoonweg niet aan principekwesties etc
Ik ben toch vet lieehiieeefquote:
Heul geen datingsites meer nodigquote:
quote:
echt nietquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Vrouwen van boven de 40 moeten geen lang haar hebbenLang haar is voor meisjes.
omdat je nog blijft hopen om de ware tegen te komen in de treinquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Waarom meld ik me niet gewoon aan bij een datingsite?
Meer dan een week bedoel je?quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
op naar de 40.000![]()
dat zal nog wel tijdje duren als het hier zo druk blijft met klussen
ik ben bang meer dan een maandquote:
Jaquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:24 schreef Fha het volgende:
[..]
Heul geen datingsites meer nodigIk aai je wel soms dan
Platonisch.
Neequote:Op dinsdag 27 april 2010 21:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
omdat je nog blijft hopen om de ware tegen te komen in de trein
Jij gaat voor de vrouw met kort, pittig kapsel?quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Vrouwen van boven de 40 moeten geen lang haar hebbenLang haar is voor meisjes.
dan wil je vrijgezel blijvenquote:
Meer voor een vrouw onder de 40quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij gaat voor de vrouw met kort, pittig kapsel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |