uit de ondergaande zonquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
tnx
Morgenmiddag om deze tijd stap ik alweer uit mijn avatar
Tss mensen die de moeite nemen om daar een opmerking over te maken hebben zeker zelf nogal wat te compenserenquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:29 schreef -Maggie- het volgende:
Wat mankeert mensen toch?!
Ik had een patatje gekocht op het station omdat ze een leuke aanbieding hadden en ik wel zin had in een patatje. Krijg ik op het stuk van de Smullers naar de trein gelijk twee opmerkingen naar mijn hoofd...
Kijk, ik heb een stofwisselingsziekte en weet ook wel dat ik er niet uit zie als een ballerina, maar om dan te gaan roepen: "ey bolle, je had beter een bakkie slaai kenne neme!" lijkt me niet helemaal normaal.
Ik zou niet uit een vliegtuig stappen dat de ondergaande zon nog tegemoet vliegtquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er staat nog iets meer op mijn avatar
daar voelen ze zich beter van en het staat stoerquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:29 schreef -Maggie- het volgende:
Ik had een patatje gekocht op het station omdat ze een leuke aanbieding hadden en ik wel zin had in een patatje. Krijg ik op het stuk van de Smullers naar de trein gelijk twee opmerkingen naar mijn hoofd...
Kijk, ik heb een stofwisselingsziekte en weet ook wel dat ik er niet uit zie als een ballerina, maar om dan te gaan roepen: "ey bolle, je had beter een bakkie slaai kenne neme!" lijkt me niet helemaal normaal.
het zegt meer over die mensen dan over jou hoor. Alsof ze zelf alles zo piekfijn voor elkaar hebben.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:29 schreef -Maggie- het volgende:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er staat nog iets meer op mijn avatar
Dan had je dus moeten vragen of ze even met haar rug naar je toe naast je kon komen staan, zodat je je bakje niet de hele tijd hoefde vast te houden.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:35 schreef -Maggie- het volgende:
Het mooiste is nog dat mevrouw zelf een kont als een bijzettafeltje heeft.
Ik was vooral verbaasd eigenlijk! Wat bezielt je om zoiets naar een wildvreemde te roepen?quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het zegt meer over die mensen dan over jou hoor. Alsof ze zelf alles zo piekfijn voor elkaar hebben.
laters maggiequote:Op dinsdag 27 april 2010 15:49 schreef -Maggie- het volgende:
Ik ga eens kijken of ik mijn overstap kan halen.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zou niet uit een vliegtuig stappen dat de ondergaande zon nog tegemoet vliegt.
Vakantietje geboekt?quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als ik aankom gaat de zon nog lang niet onder
Morgenmiddag om deze tijd zit ik aan een heerlijke cerveza.
Waarquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:08 schreef Dee. het volgende:
[..]
Vakantietje geboekt?
Ik heb helaas geen vrij volgende weekAnders had ik mooi een weekje zweefvliegkamp gedaan.
Familiebezoekquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:08 schreef Dee. het volgende:
[..]
Vakantietje geboekt?
Ik heb helaas geen vrij volgende weekAnders had ik mooi een weekje zweefvliegkamp gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |