Oh, ze wil hem.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:02 schreef wdn het volgende:
Haruhi doet alleen dingen die haar voordeel opleveren dus nee ze is niet verliefd op Kyon.
Er is maar 1 ding wat haar interesseert...
dit is trouwens niet eens zo heel ver van de waarheidquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:19 schreef Ascendancy het volgende:
Een anime over een meisje met een alien-fetish dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EDIT2: haha, ik zie nu net pas dat Haruhi gewoon keihard als eerste op de OP staat![]()
[ Bericht 29% gewijzigd door .Cake. op 11-05-2010 12:55:48 ]ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Ik was je een paar jaar voor.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:41 schreef .Cake. het volgende:
EDIT2: haha, ik zie nu net pas dat Haruhi gewoon keihard als eerste op de OP staat![]()
Ja nou en? Spoilers mogen gewoon niet open en blootquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:16 schreef wdn het volgende:
Dat bedoel ik: synopsis![]()
Een spoiler zou zijn dat Kyon de enige mens in in het hele stel
Zeg Xaryna... je weet dat we het over een anime uit 2006 hebben he?
NEEquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:22 schreef wdn het volgende:
quir zal ik ook nog even posten wat nu in mijn ctrl-v zit?
Yeah, I just said that.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:32 schreef Quir het volgende:
Nouja, Haruhi mag gespoiled worden. Zoveel bijzonders is het toch niet.
Maar als mensen hem dan nog niet gezien hebben?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:29 schreef wdn het volgende:
Als het een nieuwe episode betreft ok. Maar niet van anime uit 2006. Sorry... maar nee.
Hier iets om het goed te maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus het is op eigen risico. Dat jullie die misbruiken voor flauwe grapjes is niet mijn probleem
EDIT:
ow wacht, ik snap t al wat Xaryna (??) bedoelt. Tja, excuus daarvoor! (lange dag en t wil allemaal niet echt dus loop beetje te suffen).Dit zijn niet echt spoilers. Dat er aliens enzo inzitten kom je in de 2e of 3e aflevering al achter. En dat van Koizumi is ook niet echt een openbaringquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:11 schreef Xaryna het volgende:
- Koizumi lijkt Kyon ook een beetje die kant op te willen sturen, hoewel dat weinig effect heeft
- Er zitten aliens in
![]()
Bovendien klopt het niet helemaal wat ik heb gezegd over dat zoenen, maar hoe dat zit mag je zelf achter komen.... (issie nou aan het spoilen of niet? wie zal het zeggen?)
[ Bericht 30% gewijzigd door .Cake. op 11-05-2010 14:31:16 ]ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
SPOILER: "aflevering 1"Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
Die herkennen een spoiler niet al zet je het voor hun neusquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:49 schreef Xaryna het volgende:
Sorry hoor, ik ging alleen rekening houden met mensen die hier komen omdat ze interesse in anime/manga hebben maar nog niet zo veel gezien hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij was de regel: nieuwe episodes/series in spoiler tags. Oude series open en bloot...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:56 schreef Xaryna het volgende:
Ik wil alleen de regels wetenAlle spoilers tussen spoilertags of alle spoilers open en bloot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar kleine dingen maken niet zoveel uit.
En spoilen over DBZ kan niet. Omdat je toch wel weet dat ze altijd winnen
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
FMA 1,quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:32 schreef .Cake. het volgende:
Ah, op zich wel goed om even duidelijk te hebben![]()
Maar het zijn gelukkig slechts kleine spoilers, in principe weet je nu nog praktisch niets van de serie (voor degene die m nog niet gezien hebben)
EDIT: en nu verder FMA kijken, ben bij 45. Langzaam maar zeker kom ik er wel!
Ga is ff een FMA marathon doen jijquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:37 schreef Xaryna het volgende:
Oke, dan is het duidelijk
SOrry voor het gemiep![]()
* Xaryna gaat film op tv kijken
En dan? Dan kan ik er alsnog niks over zeggen want jullie kennen het al.quote:
Het is leukquote:
Doe het nou maar gewoon, dan kan je met ons meepraten over de nieuwste afl als hij uit is!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:40 schreef Xaryna het volgende:
[..]
En dan? Dan kan ik er alsnog niks over zeggen want jullie kennen het al.
Misschien heb ik dat al gedaan maar er niks van gezegd![]()
[..]
Het is leuk
Kom op, daar word je hard van!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:23 schreef Xaryna het volgende:
Hmm. Maar als ik bij ben wacht ik liever een paar weken om dan weer een bulk in één keer te kijkenIk hou niet zo van elke week weer wachten.
Royal sadness.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:32 schreef hexje het volgende:
Wat is er nou zo bijzonder aan FMA?
Je kan geen antwoord geven op de vraag hè.quote:
Er is geen antwoord op, zo bijzonder is het niet. Het is gewoon een verdomd catchy verhaallijn.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:31 schreef hexje het volgende:
[..]
Je kan geen antwoord geven op de vraag hè.
Hij geeft wel een antwoord.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:31 schreef hexje het volgende:
[..]
Je kan geen antwoord geven op de vraag hè.
Duidelijk. Ik heb FMA 1 gezien. Verhaallijn is inderdaad catchy. Maar om hem nou weer te kijken. Zo boeiend vond ik het nou ook weer niet. Het begin van FMA en FMA-b is toch min of meer hetzelfde?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:41 schreef Quir het volgende:
[..]
Er is geen antwoord op, zo bijzonder is het niet. Het is gewoon een verdomd catchy verhaallijn.
Het begin van FMA:B is gigantisch slecht.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:09 schreef hexje het volgende:
[..]
Duidelijk. Ik heb FMA 1 gezien. Verhaallijn is inderdaad catchy. Maar om hem nou weer te kijken. Zo boeiend vond ik het nou ook weer niet. Het begin van FMA en FMA-b is toch min of meer hetzelfde?
Omdat het hetzelfde begin is als van FMAquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:10 schreef Quir het volgende:
[..]
Het begin van FMA:B is gigantisch slecht.
FMA:B is in het begin ongeveer hetzelfde.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:09 schreef hexje het volgende:
[..]
Duidelijk. Ik heb FMA 1 gezien. Verhaallijn is inderdaad catchy. Maar om hem nou weer te kijken. Zo boeiend vond ik het nou ook weer niet. Het begin van FMA en FMA-b is toch min of meer hetzelfde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |