SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij was de regel: nieuwe episodes/series in spoiler tags. Oude series open en bloot...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:56 schreef Xaryna het volgende:
Ik wil alleen de regels wetenAlle spoilers tussen spoilertags of alle spoilers open en bloot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar kleine dingen maken niet zoveel uit.
En spoilen over DBZ kan niet. Omdat je toch wel weet dat ze altijd winnen
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
FMA 1,quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:32 schreef .Cake. het volgende:
Ah, op zich wel goed om even duidelijk te hebben![]()
Maar het zijn gelukkig slechts kleine spoilers, in principe weet je nu nog praktisch niets van de serie (voor degene die m nog niet gezien hebben)
EDIT: en nu verder FMA kijken, ben bij 45. Langzaam maar zeker kom ik er wel!
Ga is ff een FMA marathon doen jijquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:37 schreef Xaryna het volgende:
Oke, dan is het duidelijk
SOrry voor het gemiep![]()
* Xaryna gaat film op tv kijken
En dan? Dan kan ik er alsnog niks over zeggen want jullie kennen het al.quote:
Het is leukquote:
Doe het nou maar gewoon, dan kan je met ons meepraten over de nieuwste afl als hij uit is!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:40 schreef Xaryna het volgende:
[..]
En dan? Dan kan ik er alsnog niks over zeggen want jullie kennen het al.
Misschien heb ik dat al gedaan maar er niks van gezegd![]()
[..]
Het is leuk
Kom op, daar word je hard van!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:23 schreef Xaryna het volgende:
Hmm. Maar als ik bij ben wacht ik liever een paar weken om dan weer een bulk in één keer te kijkenIk hou niet zo van elke week weer wachten.
Royal sadness.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:32 schreef hexje het volgende:
Wat is er nou zo bijzonder aan FMA?
Je kan geen antwoord geven op de vraag hè.quote:
Er is geen antwoord op, zo bijzonder is het niet. Het is gewoon een verdomd catchy verhaallijn.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:31 schreef hexje het volgende:
[..]
Je kan geen antwoord geven op de vraag hè.
Hij geeft wel een antwoord.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:31 schreef hexje het volgende:
[..]
Je kan geen antwoord geven op de vraag hè.
Duidelijk. Ik heb FMA 1 gezien. Verhaallijn is inderdaad catchy. Maar om hem nou weer te kijken. Zo boeiend vond ik het nou ook weer niet. Het begin van FMA en FMA-b is toch min of meer hetzelfde?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:41 schreef Quir het volgende:
[..]
Er is geen antwoord op, zo bijzonder is het niet. Het is gewoon een verdomd catchy verhaallijn.
Het begin van FMA:B is gigantisch slecht.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:09 schreef hexje het volgende:
[..]
Duidelijk. Ik heb FMA 1 gezien. Verhaallijn is inderdaad catchy. Maar om hem nou weer te kijken. Zo boeiend vond ik het nou ook weer niet. Het begin van FMA en FMA-b is toch min of meer hetzelfde?
Omdat het hetzelfde begin is als van FMAquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:10 schreef Quir het volgende:
[..]
Het begin van FMA:B is gigantisch slecht.
FMA:B is in het begin ongeveer hetzelfde.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:09 schreef hexje het volgende:
[..]
Duidelijk. Ik heb FMA 1 gezien. Verhaallijn is inderdaad catchy. Maar om hem nou weer te kijken. Zo boeiend vond ik het nou ook weer niet. Het begin van FMA en FMA-b is toch min of meer hetzelfde?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |