Oh, ze wil hem.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:02 schreef wdn het volgende:
Haruhi doet alleen dingen die haar voordeel opleveren dus nee ze is niet verliefd op Kyon.
Er is maar 1 ding wat haar interesseert...
dit is trouwens niet eens zo heel ver van de waarheidquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:19 schreef Ascendancy het volgende:
Een anime over een meisje met een alien-fetish dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EDIT2: haha, ik zie nu net pas dat Haruhi gewoon keihard als eerste op de OP staat![]()
[ Bericht 29% gewijzigd door .Cake. op 11-05-2010 12:55:48 ]ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Ik was je een paar jaar voor.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:41 schreef .Cake. het volgende:
EDIT2: haha, ik zie nu net pas dat Haruhi gewoon keihard als eerste op de OP staat![]()
Ja nou en? Spoilers mogen gewoon niet open en blootquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:16 schreef wdn het volgende:
Dat bedoel ik: synopsis![]()
Een spoiler zou zijn dat Kyon de enige mens in in het hele stel
Zeg Xaryna... je weet dat we het over een anime uit 2006 hebben he?
NEEquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:22 schreef wdn het volgende:
quir zal ik ook nog even posten wat nu in mijn ctrl-v zit?
Yeah, I just said that.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:32 schreef Quir het volgende:
Nouja, Haruhi mag gespoiled worden. Zoveel bijzonders is het toch niet.
Maar als mensen hem dan nog niet gezien hebben?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:29 schreef wdn het volgende:
Als het een nieuwe episode betreft ok. Maar niet van anime uit 2006. Sorry... maar nee.
Hier iets om het goed te maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus het is op eigen risico. Dat jullie die misbruiken voor flauwe grapjes is niet mijn probleem
EDIT:
ow wacht, ik snap t al wat Xaryna (??) bedoelt. Tja, excuus daarvoor! (lange dag en t wil allemaal niet echt dus loop beetje te suffen).Dit zijn niet echt spoilers. Dat er aliens enzo inzitten kom je in de 2e of 3e aflevering al achter. En dat van Koizumi is ook niet echt een openbaringquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:11 schreef Xaryna het volgende:
- Koizumi lijkt Kyon ook een beetje die kant op te willen sturen, hoewel dat weinig effect heeft
- Er zitten aliens in
![]()
Bovendien klopt het niet helemaal wat ik heb gezegd over dat zoenen, maar hoe dat zit mag je zelf achter komen.... (issie nou aan het spoilen of niet? wie zal het zeggen?)
[ Bericht 30% gewijzigd door .Cake. op 11-05-2010 14:31:16 ]ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
SPOILER: "aflevering 1"Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
Die herkennen een spoiler niet al zet je het voor hun neusquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:49 schreef Xaryna het volgende:
Sorry hoor, ik ging alleen rekening houden met mensen die hier komen omdat ze interesse in anime/manga hebben maar nog niet zo veel gezien hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |