Goed plan, saté met patatjes. Ik moet ook iets eten maar pfff ik ben zelfs te gaar om een bezorglijn te bellen... Ben op het strand in de zon in slaap gevallen en mijn armen en gezicht zijn zó verbrand.Ik wil gewoon niet meer bewegen. Misschien komt er vanzelf wel iets naar me toe zometeenquote:Op donderdag 29 april 2010 18:12 schreef charmed_angel het volgende:
ik ben niet goed in verhaaltjes
Pffff lekker sate besteled met patatjesBij de bezorgbeer, nu maar hopen dat het warm is en lekker
Kijk eens aan...:quote:Op donderdag 29 april 2010 18:21 schreef charmed_angel het volgende:
Ikke heb trek... waar blijft die beer
Ik heb een sprookje geschrevenquote:Op donderdag 29 april 2010 18:22 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Maarre dat verhaaltje, je kunt toch al je argumenten van de Survival Game bundelen en er een leuk verhaaltje van maken
Meteen een banner van 'thuisbezorgd .nl'quote:Op donderdag 29 april 2010 18:22 schreef Marlalala het volgende:
Goed plan, saté met patatjes. Ik moet ook iets eten maar pfff ik ben zelfs te gaar om een bezorglijn te bellen...
het is nog geen vrijdagquote:Op donderdag 29 april 2010 18:36 schreef Tomoya het volgende:
Vanavond X factor overslaan vanwege koniniginnenacht. I guess it can't be helped...
Waarquote:Op donderdag 29 april 2010 18:36 schreef ranja het volgende:
[..]
Meteen een banner van 'thuisbezorgd .nl'
Het is donderdag vandaagquote:Op donderdag 29 april 2010 18:36 schreef Tomoya het volgende:
Vanavond X factor overslaan vanwege koniniginnenacht. I guess it can't be helped...
gevoel...quote:
Je bent alweer klaar?quote:Op donderdag 29 april 2010 18:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waar
Was lekker. Had niet veel besteld. 2 sate en beetje tatjes
gewoon een vraag stellen via mail, sms of msnquote:Op donderdag 29 april 2010 18:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gevoel...
Hoe werkt dat winnen van kaartjes bij radio 538?
Want als het te moeilijk wordt ga ik even winkelen
wat heb je besteld dan?quote:Op donderdag 29 april 2010 18:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zit ook te wachten op snackgebeuren.
En wanneer hoor je dan of je gewonnen heb?quote:Op donderdag 29 april 2010 18:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
gewoon een vraag stellen via mail, sms of msn
aan het einde van die uitzendingquote:Op donderdag 29 april 2010 18:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En wanneer hoor je dan of je gewonnen heb?
En hoelang duurt het?
pfff veel te lang...quote:Op donderdag 29 april 2010 18:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
aan het einde van die uitzending
dat weet ik niet
Haha iddquote:Op donderdag 29 april 2010 18:36 schreef ranja het volgende:
[..]
Meteen een banner van 'thuisbezorgd .nl'
Grote patat en een kipcorn, dat is mijn deel. Enige keer van de week dat ik snack, ik hou er verder niet zo van.quote:
De horrorquote:Op donderdag 29 april 2010 18:53 schreef Rauzer het volgende:
Hier in de buurt is geen thuisbezorgd.nl[ afbeelding ]
http://www.radio538.nl/web/show/id=676732quote:Op donderdag 29 april 2010 18:54 schreef charmed_angel het volgende:
waar kan ik die webcam vinden van 538?
Waar woon je dan Rauzer???
Kipcornquote:Op donderdag 29 april 2010 18:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Grote patat en een kipcorn, dat is mijn deel. Enige keer van de week dat ik snack, ik hou er verder niet zo van.
thx ik heb barry op msn toegevoegd. Dus ik kan gewoon vragen stellen?quote:Op donderdag 29 april 2010 18:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://www.radio538.nl/web/show/id=676732
Pff, moet ik ook nog naar de supermarktquote:Op donderdag 29 april 2010 19:00 schreef -Vaduz- het volgende:
De Special Unionsaus van Gouda's Glorie is trouwens werelds.
je moet trouwens je vraag beginnen met 'studio' ervoorquote:Op donderdag 29 april 2010 18:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
thx ik heb barry op msn toegevoegd. Dus ik kan gewoon vragen stellen?
Wat een slecht beeld... wordt dat nog beter?
Ah dan moet de kipcorn nog even wachtenquote:Op donderdag 29 april 2010 19:04 schreef charmed_angel het volgende:
Marlalala Sumera komt zo op 538 he
ehm, als je 'help' tegen 'm hebt gezegdquote:Op donderdag 29 april 2010 19:06 schreef charmed_angel het volgende:
waar staat dat dan? Ik ben echt soms een dom blondje
Gaan ze me bellen dan als je wint?
quote:Op donderdag 29 april 2010 19:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
ehm, als je 'help' tegen 'm hebt gezegd
acharmequote:Op donderdag 29 april 2010 19:08 schreef Marlalala het volgende:
Sjerrol Kool weer...
Damn nu moet ik verplicht 538 luisteren
gewoon typen 'help' en druk op enter...quote:
dat vroeg ik me ook al afquote:Op donderdag 29 april 2010 19:10 schreef charmed_angel het volgende:
Die jongen die daar in het witte shirtje zit, is dat Barry?
ik snap hem!quote:Op donderdag 29 april 2010 19:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
gewoon typen 'help' en druk op enter...
er komt dan een lijstje met dingen die je tegen m kan zeggen, waaronder 'studio' die je voor je bericht moet zetten als je een bericht voor in de studio verstuurt
snappie?
zo directquote:Op donderdag 29 april 2010 19:11 schreef charmed_angel het volgende:
Fuck ik moet toch weg... Manlief wil deuren kijken.
Hoelaat zullen ze komen? Hoelaat was dat vorige week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |