Wat is er leugenachtig aan hun campagne? Dat jij het niet met de standpunten eens bent lijkt me duidelijk, ik trouwens ook niet met alle standpunten (hypotheekrenteaftrek mag van mij wel afgeschaft worden, tegelijk met de huursubsidie en vele andere subsidies en aftrekposten, in ruil voor een vlaktaks), maar een beter alternatief heb ik nog niet gezien. Leugenachtig is nog altijd wat anders dan het oneens zijn, dus onderbouw dat leugenachtige maar en overtuig me dat ik geen VVD moet stemmenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:17 schreef Rosite het volgende:
Alle gewone mensen gaan heel erg de dupe worden als ze VVD gaan stemmen en het is tekenend voor de leugenachtigheid van hun campagne dat de mensen dat niet door hebben.
Ben je er wel eens geweest?quote:
Misschien romantiseer ik het wel een beetje, ben er nooit geweest. Wel veel over gelezen.quote:
Hun campagneverhaaltje op tv gaat alleen over afzeiken van andere partijen en niet over hun eigen standpunten. Dat vind ik altijd al een zwaktebod, zo van: zo, heb je niet te melden waar je voor staat? Als de VVD dat wel zou doen,zeggen waar ze voor staan, dan moeten ze zeggen: wij willen meer wegen en wij willen kerncentrales en wij willen die dure JSF. Dan moeten ze zeggen: wij willen 1 jaar WW maximaal (mensen die werkloos raken, moeten dan naar een jaar in de bijstand en daar kom je niet zomaar in, dan mag je zeer weinig eigen geld hebben en geen eigen huis, dus die mensen moet hun huis opeten (= huis verkopen) en vervolgens gaan leven van dat geld); dat willen ze niet, maar zoals je weet zijn er geen banen en al zeker niet voor 45 jaar en ouder). De VVD zou dan moeten zeggen: wij willen niet dat de sterkste schouders de lasten dragen, dus iedereen, rijk of niet, zelfde hoeveelheid kinderbijslag en zelfde ziektekostenverzekering (terwijl deze zaken naar draagkracht gaan regelen niet gek is lijkt me). De VVD zegt gewoon niet waar ze voor staan in de campagne, omdat heel veel gewone Nederlanders dat niet zouden willen, en dat vind ik leugenachtig. Daarom hoop ik dat alle Nederlanders oprecht zich verdiepen in de partijprogramma's, zodat ze weten wat iedereen wil en niet afgaan op wat partijen zelf zeggen, omdat ze veel niet zeggen en voor veel dingen niet eerlijk hardop uitkomen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:13 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Wat is er leugenachtig aan hun campagne? Dat jij het niet met de standpunten eens bent lijkt me duidelijk, ik trouwens ook niet met alle standpunten (hypotheekrenteaftrek mag van mij wel afgeschaft worden, tegelijk met de huursubsidie en vele andere subsidies en aftrekposten, in ruil voor een vlaktaks), maar een beter alternatief heb ik nog niet gezien. Leugenachtig is nog altijd wat anders dan het oneens zijn, dus onderbouw dat leugenachtige maar en overtuig me dat ik geen VVD moet stemmen
VVD zegt ook dat ze meer wegen willen hebben en over willen gaan op kernenergie. Daarom stemmen mensen ook op ze. Met alleen 'jah, pvda is vet bagger enzo' kom je er niet. Daarnaast is de VVD ook degene die voorop loopt met plannen om te bezuinigen op van alles en nog wat. Maak je bij niemand populair, tenzij mensen weten dat dit noodzakelijk is om toekomstig kwaad te ontwijken.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:31 schreef Rosite het volgende:
[..]
Hun campagneverhaaltje op tv gaat alleen over afzeiken van andere partijen en niet over hun eigen standpunten. Dat vind ik altijd al een zwaktebod, zo van: zo, heb je niet te melden waar je voor staat? Als de VVD dat wel zou doen,zeggen waar ze voor staan, dan moeten ze zeggen: wij willen meer wegen en wij willen kerncentrales en wij willen die dure JSF. Dan moeten ze zeggen: wij willen 1 jaar WW maximaal (mensen die werkloos raken, moeten dan naar een jaar in de bijstand en daar kom je niet zomaar in, dan mag je zeer weinig eigen geld hebben en geen eigen huis, dus die mensen moet hun huis opeten (= huis verkopen) en vervolgens gaan leven van dat geld); dat willen ze niet, maar zoals je weet zijn er geen banen en al zeker niet voor 45 jaar en ouder). De VVD zou dan moeten zeggen: wij willen niet dat de sterkste schouders de lasten dragen, dus iedereen, rijk of niet, zelfde hoeveelheid kinderbijslag en zelfde ziektekostenverzekering (terwijl deze zaken naar draagkracht gaan regelen niet gek is lijkt me). De VVD zegt gewoon niet waar ze voor staan in de campagne, omdat heel veel gewone Nederlanders dat niet zouden willen, en dat vind ik leugenachtig. Daarom hoop ik dat alle Nederlanders oprecht zich verdiepen in de partijprogramma's, zodat ze weten wat iedereen wil en niet afgaan op wat partijen zelf zeggen, omdat ze veel niet zeggen en voor veel dingen niet eerlijk hardop uitkomen.
Hou die domme uitspraken dan voor je aubquote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien romantiseer ik het wel een beetje, ben er nooit geweest. Wel veel over gelezen.
Besef dat een dictatuur geen pretje is.
Net of jij een abonnement hebt op intelligentie.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:15 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Hou die domme uitspraken dan voor je aub
Wie ben jij dan?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:31 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Net of jij een abonnement hebt op intelligentie.
Nikita, de nachtmerrie van velen.quote:
Ik heb geen vrienden op Fok en dat zou ik niet eens willen.quote:Val ik je vrindje aan en schiet je te hulp?
O wat spannend, de andrenaline giert door mijn lichaam.quote:Spannend
Doe dat.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:44 schreef PLAE@ het volgende:
Nou vooruit ik heb je profiel even bekeken en je hebt weer wat aandacht gehad.
Bij verder commentaar gelieve te PM'en. Ik ga op zoek naar andere topics waar ik mensen makkelijk kan bashen
Oh, dus als je mag alleen een mening of een idee over een land hebben als je er geweest bent?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:15 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Hou die domme uitspraken dan voor je aub
Op gebied van gezondheidszorg doen ze het in elk geval heel veel beter dan het kapitalistische Amerika.quote:
Allereerst: gebruik alinea's.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:31 schreef Rosite het volgende:
[..]
Hun campagneverhaaltje op tv gaat alleen over afzeiken van andere partijen en niet over hun eigen standpunten. Dat vind ik altijd al een zwaktebod, zo van: zo, heb je niet te melden waar je voor staat? Als de VVD dat wel zou doen,zeggen waar ze voor staan, dan moeten ze zeggen: wij willen meer wegen en wij willen kerncentrales en wij willen die dure JSF. Dan moeten ze zeggen: wij willen 1 jaar WW maximaal (mensen die werkloos raken, moeten dan naar een jaar in de bijstand en daar kom je niet zomaar in, dan mag je zeer weinig eigen geld hebben en geen eigen huis, dus die mensen moet hun huis opeten (= huis verkopen) en vervolgens gaan leven van dat geld); dat willen ze niet, maar zoals je weet zijn er geen banen en al zeker niet voor 45 jaar en ouder). De VVD zou dan moeten zeggen: wij willen niet dat de sterkste schouders de lasten dragen, dus iedereen, rijk of niet, zelfde hoeveelheid kinderbijslag en zelfde ziektekostenverzekering (terwijl deze zaken naar draagkracht gaan regelen niet gek is lijkt me). De VVD zegt gewoon niet waar ze voor staan in de campagne, omdat heel veel gewone Nederlanders dat niet zouden willen, en dat vind ik leugenachtig. Daarom hoop ik dat alle Nederlanders oprecht zich verdiepen in de partijprogramma's, zodat ze weten wat iedereen wil en niet afgaan op wat partijen zelf zeggen, omdat ze veel niet zeggen en voor veel dingen niet eerlijk hardop uitkomen.
Weer zo'n rommelig verhaal. Maargoed:quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:17 schreef Rosite het volgende:
Ik maak me wel zorgen dat de VVD groot gaat worden. Ik ben bang voor zeer grote sociale onrust, en terecht. De VVD wil echt niet dat de sterkste schouders de zwaarste lasten dragen. WW beperken tot 1 jaar (je zult maar 20 jaar ergens gewerkt hebben en buiten je schuld om werkloos worden en geen nieuwe baan kunnen vinden omdat er geen banen zijn). Geen extra bijdrage/belasting voor de banken: erg vreemd, de banken kunnen wel vreselijke bonussen uitdelen, maar een belasting extra, als mede-veroorzakers zo niet de grootste veroorzakers van de crisis, dat wordt niet van ze gevraagd. Mensen die heel rijk zijn, kun je best minder kinderbijslag geven, wil de VVD ook niet. Hypotheekrente-aftrek verminderen voor huizen boven 500.000 euro, wil de VVD ook niet (CDA en PVV trouwens ook niet). Het is een verschrikkleijk asociaal beleid dat de VVD voorstaat en ik snap niet dat heel veel gewone mensen misschien op die partij gaan stemmen. DE VVD heeft ook een kinderachtig programmaatje om hun partij tye promoten op de tv: rood potlood met "geschikt" bij de eigen partijleider en ongeschikt bij anderen. Ze hebben zo'n asociaal beleid dat hun spotje niet over hun programma gaat (want dat zou veel mensen tegen hen in het harnas jagen). Alle gewone mensen gaan heel erg de dupe worden als ze VVD gaan stemmen en het is tekenend voor de leugenachtigheid van hun campagne dat de mensen dat niet door hebben.
Zo, dat doen ze inderdaad!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:33 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Ze doen toch wel wat dingen goed daar.![]()
Lekker simpel gedacht.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:10 schreef jaronsch het volgende:
[ afbeelding ]
Deze Cubanen vinden communisme ook zo leuk.
Cubanen mogen dan wel geen vrijheid van meningsuiting hebben en leven over het algemeen in armoede, onderdrukking en verval. Maar een stel Hollandse middelbare scholieren op Fok!, die nog nooit in Cuba zijn geweest, die eigenlijk heel weinig weten van dat land, vinden communisme helemaal top. En die miljoen Cubanen die sinds Castro hun land hebben verlaten zijn gewoon stom. Wat weten zij nou van communisme.
Volgens ethiraseth en Lavenderr wel.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:13 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Lekker simpel gedacht.
Communisme is niet hetzelfde als totalitairisme op Cuba.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |