quote:Op maandag 26 april 2010 19:45 schreef jna het volgende:
Gewoon te veel gekken daar in Brabant, ik snap je wel hoor Paula
Dat hangt er vanaf wat je wilt wetenquote:Op maandag 26 april 2010 19:47 schreef DjRex89 het volgende:
Ik heb je trouwens even nodig PaulaJij hebt toch verstand van fotocamera's?
quote:Op maandag 26 april 2010 19:47 schreef Puala het volgende:
gelijk maar even de OP aangepast bij de wiki
Ik ben op zoek naar een digitale camera met 150euro als max budget. Heb deze al gevonden:quote:
Wat wil je er mee gaan schieten? En waar? Binnen, buiten? Donkere ruimtes of in het licht?quote:Op maandag 26 april 2010 19:50 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik ben op zoek naar een digitale camera met 150euro als max budget. Heb deze al gevonden:
http://www.kieskeurig.nl/digitale_camera/sony/dsc-w220/305968/
http://www.kieskeurig.nl/digitale_camera/sony/dsc-w270/316146/
http://www.kieskeurig.nl/(...)_ixus_100_is/315158/
Goed bezig.quote:Op maandag 26 april 2010 19:50 schreef Puala het volgende:
[..]
ZekerJaartje vroeger als gepland, dus ben er best trots op
Nee, ik moet projecten op school af ronden & examentrainingen voltooien. En dan heb ik 20/21 mei mijn eerste examenquote:Op maandag 26 april 2010 19:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Goed bezig.![]()
![]()
Hoef je enkel nog je afstudeerstage te doen?
Het is een cadeau voor mn ouders, dus vakantiefoto's, verjaardagen etc. Gewoon simpele foto's dusquote:Op maandag 26 april 2010 19:51 schreef Puala het volgende:
[..]
Wat wil je er mee gaan schieten? En waar? Binnen, buiten? Donkere ruimtes of in het licht?
Mijn advies is niet kijken naar megapixels, maar kijken naar zoom/flitsbereik. En dan komt Sony DSC-W270 er het beste vanaf. Ideale flitsafstand is daar 3 meter, dat is een redelijke afstand. Hij kan 5x zoomen met tussenstappen en heeft een prachtige groothoek.quote:Op maandag 26 april 2010 19:53 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Het is een cadeau voor mn ouders, dus vakantiefoto's, verjaardagen etc. Gewoon simpele foto's dus
Ja die 3 kwam ik even snel tegen, als je nog andere suggesties hebt hou ik me aanbevolenquote:Op maandag 26 april 2010 19:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Mijn advies is niet kijken naar megapixels, maar kijken naar zoom/flitsbereik. En dan komt Sony DSC-W270 er het beste vanaf. Ideale flitsafstand is daar 3 meter, dat is een redelijke afstand. Hij kan 5x zoomen met tussenstappen en heeft een prachtige groothoek.
Ik vind het een mooie cameraquote:Op maandag 26 april 2010 19:58 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja die 3 kwam ik even snel tegen, als je nog andere suggesties hebt hou ik me aanbevolen![]()
Ik zat zelf ook te denken aan die W270 maar er is zoveel keus....
En hoeveel examen dien je in totaal te maken?quote:Op maandag 26 april 2010 19:53 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee, ik moet projecten op school af ronden & examentrainingen voltooien. En dan heb ik 20/21 mei mijn eerste examen
4 examens van 2 werkdagen.quote:Op maandag 26 april 2010 20:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En hoeveel examen dien je in totaal te maken?
Dankuquote:Op maandag 26 april 2010 20:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik vind het een mooie cameraZou het doen. Heb zelf op het moment geen tijd om naar iets anders te kijken. In FOT is er een topic voor camera advies. Misschien dat ze je daar kunnen helpen?
Ik hoop dat ze er goed advies hebben voor jequote:Op maandag 26 april 2010 20:08 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
DankuIk heb er even een post gedropt
quote:Op maandag 26 april 2010 20:08 schreef Puala het volgende:
[..]
4 examens van 2 werkdagen.
20/21 mei
27/28 mei
31 mei/1 juni
???????
quote:Op maandag 26 april 2010 20:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Watvoor examens zijn dat dat ze twee werkdagen duren?
quote:
Inderdaad. En hij scoort nog een leuke mei ook.quote:Op maandag 26 april 2010 20:51 schreef jna het volgende:
[..]
Je hebt een gast in zn onderbroek gemist zag ik.
Vond die andere leukerquote:Op maandag 26 april 2010 20:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad. En hij scoort nog een leuke mei ook.
Ik lag in bed. Voelde me niet zo goed.quote:Op maandag 26 april 2010 20:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vroeg me ook al af waar je was.
Smaken verschillen.quote:
quote:
Jawel, maar dit keer sliep ik.quote:Op maandag 26 april 2010 21:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
En kon je vanuit bed dan niet kijken?
quote:Op maandag 26 april 2010 21:34 schreef PieterBas het volgende:
Goedenavond![]()
Zoals Bootje zou zeggen.. Mandje roept
Ik ga nu naar bed. Dus dat kan dan mooi.quote:Op maandag 26 april 2010 21:59 schreef DjRex89 het volgende:
Het is pas 10 uur en heb het gevoel alsof het al 12 uur is
Weltruste!quote:
Dank je. Jij ook alvast.quote:
Geen idee, gewoon moe dus misschien ook we slim om een keer vroeg naar bed te gaanquote:Op maandag 26 april 2010 22:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dank je. Jij ook alvast.
Waarom had je trouwens het gevoel dat het al middernacht was?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mijn liedje van de dag.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Ik ookquote:Op dinsdag 27 april 2010 06:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
GoedemorgenIk zou best nog wel een paar uurtjes willen/kunnen slapen.
Nee, maar zaagmanskomteendagjeeerder punt nl..quote:
quote:
Dat scheelt gelukkigquote:Op dinsdag 27 april 2010 08:29 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nee, maar zaagmanskomteendagjeeerder punt nl..
Ik moest wat dagen opnemen.quote:
Waarom praat je niet tegen mequote:
Uh huhquote:
* Bootje84 nachtmerries krijgt..quote:
Profijt, vertel?quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:55 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
* Bootje84 nachtmerries krijgt..
Al moet ik bekennen dat ik daar nu nog wel profijt van heb
Ik hou me nu beetje bezig met processen en stroomschema's.. Dus ja. Dat komt nu van pasquote:
Ik maakte van mijn scriptie echt een dagelijkse backup, met elke dag een nieuw bestandquote:Op dinsdag 27 april 2010 09:16 schreef Bootje84 het volgende:
Vandaag ook ff een schrikmomentje. Kon mijn USB-stick even niet in mijn jaszak vinden. Daar staat mijn scriptie op. Ik heb dan wel een backup gemaakt, maar die was geloof ik al 3 weken oud.
Gelukkig alsnog gevonden en gelijk maar weer een backup gemaakt..
Zeker geen slecht idee. Al maak ik idd wel van elke backup een nieuw mapje..quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik maakte van mijn scriptie echt een dagelijkse backup, met elke dag een nieuw bestand
Als ik de ene dag dan wat verwijderde, kon ik dat altijd nog terughalen van de dag daarvoor
Bij een grote wijziging midden op de dag maakte ik zelf een back-up.. en dat op 3 verschillende media. Server, usb en later op de dag op mijn pc thuis.quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik maakte van mijn scriptie echt een dagelijkse backup, met elke dag een nieuw bestand
Als ik de ene dag dan wat verwijderde, kon ik dat altijd nog terughalen van de dag daarvoor
Bij mij ging ie ook op usb, en via usb of mail naar huis iddquote:Op dinsdag 27 april 2010 09:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Bij een grote wijziging midden op de dag maakte ik zelf een back-up.. en dat op 3 verschillende media. Server, usb en later op de dag op mijn pc thuis.
Hey, het leeftquote:
Aanvraagtopic in het WK-forum geloof ikquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:09 schreef Milou__ het volgende:
Hey, waar krijg je je naam zo mooi oranje
Jazeker leeft hetquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Hey, het leeft![]()
[..]
Aanvraagtopic in het WK-forum geloof ik
Oranje kleurtje aanvraagtopic #4 - *O*quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:43 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Jazeker leeft het
Heeft niemand een linkje?
2 klikjes: Oranje kleurtje aanvraagtopic #4 - *O*quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:43 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Jazeker leeft het
Heeft niemand een linkje?
Spuit 11quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:45 schreef Piles het volgende:
[..]
2 klikjes: Oranje kleurtje aanvraagtopic #4 - *O*
thankssss!quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:45 schreef Piles het volgende:
[..]
2 klikjes: Oranje kleurtje aanvraagtopic #4 - *O*
quote:
Je bent veel te lief voor deze wereld..quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:59 schreef Puala het volgende:
Zo, net eventjes een klasgenoot naar huis gebracht. Nu weer verder met programmeren
Niet te sarcastisch hequote:Op dinsdag 27 april 2010 11:01 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Je bent veel te lief voor deze wereld..
Ik ook. Net even een collega geholpen met het inladen van haar autoquote:Op dinsdag 27 april 2010 11:01 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Je bent veel te lief voor deze wereld..
Ligt gevoelig hier, net als naar elkaar zwaaienquote:Op dinsdag 27 april 2010 11:03 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oh sorry, ik zal voortaan iedereen persoonlijk quoten!
quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:07 schreef vencodark het volgende:
Zo, eindelijk de sollicitatiebrief de deur uit!
quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:07 schreef vencodark het volgende:
Zo, eindelijk de sollicitatiebrief de deur uit!
Ik was oprechtquote:
Ik was eerderquote:Op dinsdag 27 april 2010 11:03 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oh sorry, ik zal voortaan iedereen persoonlijk quoten!
Eigenbelangquote:Op dinsdag 27 april 2010 11:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ook. Net even een collega geholpen met het inladen van haar auto
Dat ze alles kunnen blocken wat ze willen en dat je internet rete traag isquote:Op dinsdag 27 april 2010 11:25 schreef jna het volgende:
[..]
En dat wil zeggen?
Deze vraag stel ik namens alle niet-nerds
En daar is niet omheen te werken?quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat ze alles kunnen blocken wat ze willen en dat je internet rete traag is
Copy / paste Google Vertalenquote:
Nee eigenlijk nietquote:
klinkt goedquote:Op dinsdag 27 april 2010 14:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee eigenlijk nietAlles blocken ze. Ben nu thuis gaan werken. In de hangmat buiten. Zonnetje er bij, koud drinken naast me. Heerlijk
* Bootje84 jaloers isquote:Op dinsdag 27 april 2010 14:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee eigenlijk nietAlles blocken ze. Ben nu thuis gaan werken. In de hangmat buiten. Zonnetje er bij, koud drinken naast me. Heerlijk
Goh, jij niet eens?quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:54 schreef jna het volgende:
[..]
Je kent bootje he, die is nu al onderweg
Godverdomme. De A12 staat vastquote:Op dinsdag 27 april 2010 14:54 schreef jna het volgende:
[..]
Je kent bootje he, die is nu al onderweg
Eindelijk je brief af?quote:
Jezus, in dit weer al verbrand worden. De zon scheen net.quote:
Neem 'm maar niet mee naar curaçaoquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:15 schreef L.no het volgende:
[..]
Jezus, in dit weer al verbrand worden. De zon scheen net.
Want sociaal zijn en mensen groeten is te erg voor woorden.quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Ligt gevoelig hier, net als naar elkaar zwaaien
Hele dag de volle zon, geen wolkje gezien en bloedheet.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:15 schreef L.no het volgende:
[..]
Jezus, in dit weer al verbrand worden. De zon scheen net.
Zelfde in Zuid Hollandquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:23 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hele dag de volle zon, geen wolkje gezien en bloedheet.
Ja het is warm en benauwd, maar zeker geen 30 graden ofzo, dus bloedheet kan het nooit zijn.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:23 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hele dag de volle zon, geen wolkje gezien en bloedheet.
De oplader van mijn werk-06 ook vergeten mee te nemenquote:
Slim.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
De oplader van mijn werk-06 ook vergeten mee te nemen
Ik neem gewoon liters zonnebrandcreme mee als ik naar Curaçao ga met m.quote:
Gisteren opgeladen, dus dat moet ie wel halen tot maandag.quote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:32 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik neem gewoon liters zonnebrandcreme mee als ik naar Curaçao ga met m.
Luctor!quote:
Volgens mij niet. Maar dan zou je dan gewoon even in de winkel na moeten vragen. Wellicht dat je nog wat korting daarbij kan bedingen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:17 schreef DjRex89 het volgende:
Als je een digitale camera koopt, zit er dan standaard een geheugenkaartje bij?
Nee, niet altijd.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:17 schreef DjRex89 het volgende:
Als je een digitale camera koopt, zit er dan standaard een geheugenkaartje bij?
Ik koop hem via internet dus dat gaat niet lukken..quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Maar dan zou je dan gewoon even in de winkel na moeten vragen. Wellicht dat je nog wat korting daarbij kan bedingen.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:37 schreef L.no het volgende:
Ik zit 3 dingen tegelijk te doen met 2 pc's en laptop, ik moet kijken of ik het haal.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:40 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik koop hem via internet dus dat gaat niet lukken..
Niet iets veels bijzonders, ik moet vaak de ene file van de ene pc halen of van de andere pc en het verwerken bij de laptop en ondertussen dvd's branden nu we eindelijk een dvd-brander thuis hebben.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Wat doe je dan allemaal?
![]()
En waar liggen je prioriteiten dan? TMO duurt maar een ahlf uurtje, dus al dat andere kan vast wel even wachten.
Dat moet vermeld staan, of dat inclusief is of niet.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:40 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik koop hem via internet dus dat gaat niet lukken..
Ik kan het nergens vindenquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:44 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat moet vermeld staan, of dat inclusief is of niet.
Dan denk ik dat het niet inclusief is. Mja, je kan ook mailen zoals Luc het zegt.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:48 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik kan het nergens vinden
Miss toch maar eens langs een 'echte' winkel.
ok. Dan kan je makkelijk even een pauze inlassen van een halfuurtje.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:44 schreef L.no het volgende:
[..]
Niet iets veels bijzonders, ik moet vaak de ene file van de ene pc halen of van de andere pc en het verwerken bij de laptop en ondertussen dvd's branden nu we eindelijk een dvd-brander thuis hebben.
Beide pc's schoonmaken en alles netjes zetten, dus alle files bij de jusite plaats. Ik ben nogal slordig.. zowel bij mijn pc als mijn kamer, maar ruim het wel altijd netjes op
daarom zei ik, ik kijk wel of ik het haal.
Nee.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ok. Dan kan je makkelijk even een pauze inlassen van een halfuurtje.
Ik heb wel eens goede ideeen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:53 schreef L.no het volgende:
[..]
Dan denk ik dat het niet inclusief is. Mja, je kan ook mailen zoals Luc het zegt.
Dat kan je ook doen idd.
Koop een nieuwe. Je hebt meteen een goede toetsenbord voor rond de 5 euro enzoquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb wel eens goede ideeen.![]()
Mijn toetsenbord doet raar.
Hij is nog goed. Maar de speciale tekens komen niet meer overeen met wat ik typ.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:57 schreef L.no het volgende:
[..]
Koop een nieuwe. Je hebt meteen een goede toetsenbord voor rond de 5 euro enzo
ah, dat is makkelijk op te lossen met een of andere toetsencombinatie. ik ben vergeten welke.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij is nog goed. Maar de speciale tekens komen niet meer overeen met wat ik typ.
Alt + Shiftquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:59 schreef L.no het volgende:
[..]
ah, dat is makkelijk op te lossen met een of andere toetsencombinatie. ik ben vergeten welke.bootje kent het wel.
quote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar dan of kloppen de tekens wel of kan ik een e met puntjes typen.
Maar ik heb even IE even opnieuw opgestart en nu werkt het weer goed.
Ja maar normaal post ik ook wel overdag meequote:
vergeten?quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja maar normaal post ik ook wel overdag meeEn dat ben ik vergeten
Ja, Piles vroeg hoe het met de brieven ging enzoquote:
Nee echt vergetenquote:
Whut, welke brievenquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:07 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja, Piles vroeg hoe het met de brieven ging enzo
Oeps, ik verwarde je met vendoquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nee echt vergeten
[..]
Whut, welke brieven
quote:
Ik probeer beetje vooruitgang te boeken met m'n opdrachtquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Had je zowaar een leven?
![]()
Ik ben in ieder geval blij dat je ons niet vergeten bent.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik probeer beetje vooruitgang te boeken met m'n opdrachtGaat tijd inzitten op de een of andere rare manier
Netjes.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik probeer beetje vooruitgang te boeken met m'n opdrachtGaat tijd inzitten op de een of andere rare manier
Dat was dus eerst niet de bedoeling.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:19 schreef L.no het volgende:
Waarom dansen als ze beiden toch worden gekozen
Oh oke, nu snap ik hetquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat was dus eerst niet de bedoeling.![]()
Maar op een goede manier lacht iequote:Op dinsdag 27 april 2010 20:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hij lacht als een boer met kiespijn.
Sterktequote:Op dinsdag 27 april 2010 20:25 schreef o.us het volgende:
Ik moet een stageplek vinden, ben straks ook een simpele stagair.
Kwartje is gevallen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het duurde ff voor ik doorhad waar dit over ging.
Ja klopt, dat werd gezegd nadat ik het het getyptquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat waren toch zijn vrienden.
Ik F5'de daarvoor te laat.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:29 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja klopt, dat werd gezegd nadat ik het het getypt
quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:31 schreef DjRex89 het volgende:
Wtf, dit is vreemd.. Ik had vanmiddag iets in mn hoofd waarvan ik dacht "Dat moet ik Etcetera vertellen want die had het er laatst over" alleen kan er nu niet meer opkomen wat het was
Het zal we niks belangrijks zijnquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
![]()
Daarom schrijf ik dus dingen op als ik ergens aan denk dat ik later nodig heb.
Dat TMO kijken wordt een beetje een traditie hier.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:29 schreef vencodark het volgende:
[..]Zit nu weer gtst te kijken, vandaar.
* L.no aaitquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:37 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Het zal we niks belangrijks zijnKan er alleen zo slecht tegen dat ik het niet meer weet
Irritant hequote:
Inderdaad. Het kijkt lekker weg. Even lekker lachen om die reacties die gegeven worden of om de reacties die Eddy dan weer geeft.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:37 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat TMO kijken wordt een beetje een traditie hier.
Joa.quote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:39 schreef DjRex89 het volgende:
http://www.elsevier.nl/we(...)ugatti-inleveren.htm![]()
quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:46 schreef L.no het volgende:
Ah, ik moet nog inpakken. Vanaf donderdag heel lang in Friesland zijn.
Tot nu toe verbleef ik alleen een weekend. Nu tot 9 mei. Voor mij is dat lang.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoelang is heel lang?
Ga je er wonen?
quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:48 schreef L.no het volgende:
[..]
Tot nu toe verbleef ik alleen een weekend. Nu tot 9 mei. Voor mij is dat lang.
Natuurlijk wel.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Ik hoop dat je het zolang overleefd daar.
Pas maar op. Dat hij er niet gewend aan raakt.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:51 schreef L.no het volgende:
[..]
Natuurlijk wel.Ik heb me hier lang op verheugd.
Ik neem genoeg dingen mee om mezelf te entertainen als Dean werkt.. en ik kan ook huishoudelijke shit doen en koken.
Joa, hij heeft de hele week gewerkt. Vrijdag heeft ie vrij thoughquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Pas maar op. Dat hij er niet gewend aan raakt.![]()
Heeft Dean nu weer een vaste baan?![]()
quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:31 schreef DjRex89 het volgende:
Wtf, dit is vreemd.. Ik had vanmiddag iets in mn hoofd waarvan ik dacht "Dat moet ik Etcetera vertellen want die had het er laatst over" alleen kan er nu niet meer opkomen wat het was
Ik heb werkelijk geen idee meerquote:
"Iedereen" heeft vrijdag vrij.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:54 schreef L.no het volgende:
[..]
Joa, hij heeft de hele week gewerkt. Vrijdag heeft ie vrij though
Dat zit er inderdaad dik in.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:58 schreef Etcetera het volgende:
Ik voorspel bij deze dat je je het gaat herinneren op een onmogelijk tijdstip en dan weer vergeet doordat het zo'n onmogelijk tijdstip is
Je zegt het zelf tussen haakjes.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
"Iedereen" heeft vrijdag vrij.![]()
Ik wist dat trouwens helemaal niet dat hij weer werk had.
De kans is groter dat ik me het nooit meer herinnerquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:58 schreef Etcetera het volgende:
Ik voorspel bij deze dat je je het gaat herinneren op een onmogelijk tijdstip en dan weer vergeet doordat het zo'n onmogelijk tijdstip is
Ik ook, maar ik kan er weinig aan doenquote:
Er zijn vast nog mensen die geen normale baan hebben en daardoor op ntionale feestdagen moeten werken.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:59 schreef L.no het volgende:
[..]
Je zegt het zelf tussen haakjes.
Aw, beter inlezen.
Hier doet ie het nietquote:
Als het je te binnen schiet, meteen opschrijvenquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:03 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik kan er weinig aan doen
Vertel dan gewoon iets anders.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:03 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik kan er weinig aan doen
Hier welquote:
Bij mij nietquote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vertel dan gewoon iets anders.
Ik discrimineer nooit weinig bewust.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:06 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Bij mij niet
Nu niet gaan discrimineren he Luctor
Daar stond eerst nietsquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vertel dan gewoon iets anders.
Ja echt.quote:
Ik heb je niet gequote, scheelt een beetje toch?quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja echt.![]()
![]()
Ik had nog gehoopt dat niemand het gezien zou hebben.
Er stond niets ipv ietsquote:
Dat je me niet gelooft dat het een typfout was, vind ik kwalijker.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb je niet gequote, scheelt een beetje toch?
quote:
Wat Etc zegt inderdaad.quote:Er stond niets ipv iets
Een wat?quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:30 schreef DjRex89 het volgende:
Is er een RSS feed oid beschikbaar voor het Fok Forum?
http://fok.phsoft.nl/fokrss/start.php zoiets?quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:30 schreef DjRex89 het volgende:
Is er een RSS feed oid beschikbaar voor het Fok Forum?
RSS Feedquote:
kejquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:35 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
RSS Feed
Net zoals voor nieuwsberichten enzo. Ik ben voor de fun even een applicatie aan het maken om dit topic uit te lezen. Ik kan de broncode wel ophalen maar als je die ziet word je niet vrolijkIk wil alleen de posts weergeven..
Come again?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:42 schreef Bootje84 het volgende:
Rofl. Zit nog geen minuut op chatroulette en heb nu al een masturbator gevonden. Southpark style
Aaaa.. chatroulettequote:
quote:
Eerderquote:
Dien!quote:
Wie gehts?quote:
Gut gut, und mit dir?quote:
Tschuss!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |